min
min
Chciałbyś, aby jednorazowi klienci ponownie dokonali w Twoim sklepie zakupu? Poznaj 10 skutecznych technik na pozyskanie powracającego klienta!
min
Z poziomu konta menedżera AdWords można już przygotować listę wykluczających słów kluczowych. Ułatwi to zarządzanie wieloma kontami AdWords, ponieważ do tej pory listy należało stworzyć na poziomie każdego konta lub każdej kampanii.
min
Dane dotyczące naszej aktywności w internecie to cena, jaką płacisz za dostęp do spersonalizowanych treści. Dowiedz się, jak zbierane są informacje na Twój temat oraz co właściwie Google o Tobie wie.
min
Opracowana strategia content marketingowa pomaga budować rozpoznawalność marki, zwiększać widoczność w internecie i edukować klientów. Warto w nią zainwestować. Jak jednak przekonać szefa do marketingu treści?
min
Na stronach przygotowanych na urządzenia mobilne można ukrywać treść w przyciskach lub buttonach, jeśli jest to uzasadnione z punktu widzenia użyteczności witryny internetowej – informuje Gary Ilyes. Jednak na desktopach ta praktyka jest nadal niedozwolona!
min
Żyjemy w czasach, gdy w sieci da się kupić niemal wszystko, a różnorodność produktów może przyprawić o zawrót głowy. Ciężko znaleźć niszę e-commerce, której wypełnienie dałoby szybki sukces. Może wejście ze swoją ofertą na rynki zagraniczne będzie tym sposobem, który zadziała?
min
Reklamy brandowe Google Ads skutecznie zwiększają widoczność marki w internecie. Sprawdź, kiedy najlepiej reklamować się na słowa brandowe.
min
Google od kwietnia przestaje wspierać data-vocabulary.org, więc jeśli w Google Search Console otrzymałeś powiadomienie o błędach w menu nawigacyjnym, koniecznie przejdź na schema.org.
min
Po raz pierwszy w historii w skali globalnej urządzenia mobilne wygenerowały większy ruch niż urządzenia desktopowe. W Polsce w październiku 2016 r. przewaga smartfonów była znacząca i wynosiła 60%. Właściciele serwisów powinni zadbać o wersję mobilną swojej strony internetowej.
min
Google wprowadza nowość – kierowanie tych samych list remarketingowych do użytkowników korzystających z różnych urządzeń. Teraz te same reklamy pokażą się internaucie na smartfonie, tablecie oraz komputerze.
min
Employee advocacy ma bardzo duży potencjał. Jak prawidłowo wdrożyć go do strategii firmy i wykorzystać w działaniach marketingowych?
min
Jak wybrać hosting? Po pierwsze przeanalizować swoje potrzeby, a po drugie wybrać hostingodawcę spełniającego wszystkie nasze wymagania.
min
Przyjazny interfejs strony internetowej to nie tylko ukłon w stronę użytkownika – to również bardzo istotny czynnik SEO. Przedstawiamy kilka wartościowych porad, które pomogą Ci zaprojektować menu nawigacyjne własnej witryny. Dzięki temu ani klienci, ani roboty Google nie zgubią się na Twojej stronie!
min
Zakładka Kontakt to wbrew pozorom bardzo istotny element struktury każdej strony internetowej. Dowiedz się, na co warto zwrócić uwagę podczas projektowania formularza kontaktowego, tak aby przyniósł Ci możliwie najwięcej korzyści.
min
Reklama w systemie Facebook Ads to doskonały sposób na promocję biznesu w sieci. Dzięki zaawansowanym możliwościom panelu Facebook Ads możliwe jest promowanie swojej strony internetowej, aplikacji mobilnej i innych miejsc znajdujących się poza Facebookiem oraz oczywiście profilu, wydarzeń, aplikacji i treści mieszczących się w obrębie samego portalu Facebook.
min
Reklamy dynamiczne w wyszukiwarce są chętnie wykorzystywane przez właścicieli dużych witryn i sklepów internetowych. Google wprowadza nowe możliwości w zakresie tychże reklam. Z jakich możliwości będzie można skorzystać?
min
Wszystko, co musisz wiedzieć o promowaniu sklepu stacjonarnego w internecie! Dowiedz się, w jaki sposób pozycjonować swój biznes, nawet gdy działasz lokalnie.
min
Jak optymalizować treści tak, aby były dopasowane pod SEO? Sprawdź nasze rady!
min
Ekomarketing to strategia, na którą decyduje się coraz więcej przedsiębiorców. Stosowana zgodnie z przekonaniami ma szansę przynieść korzyści biznesowe oraz chronić środowisko naturalne.
min
Google zaktualizowało swój główny algorytm (core algorithm), dlatego w ostatnich dniach obserwowaliśmy wahania w wynikach wyszukiwania.
min
Pisanie tekstów na nową stronę internetową to nie lada wyzwanie. Podpowiadamy, jak zaplanować content na strukturę nowego serwisu internetowego.
min
Prowadząc stronę na Facebooku należy unikać 13 kardynalnych błędów, które utrudniają budowanie marki w mediach społecznościowych. Sprawdź, jakich działań należy unikać!
min
Czy da się skutecznie pozycjonować stronę internetową bez udziału agencji SEO? Tak – choć jest to czasochłonne, szczególnie przy większej skali. Jeśli jednak planujesz samodzielną walkę o pozycję w Google, warto zacząć od absolutnych podstaw. Dowiedz się, jakie działania możesz podjąć bez pomocy specjalisty.
min
Dzięki badaniu mikrokonwersji można jeszcze lepiej poznać zachowania użytkowników naszej strony i optymalizować serwis. Zobacz, czym jest mikrokonwersja i jak ją mierzyć.