Jeśli chcesz zwiększyć widoczność swojej firmy poza ekosystemem Google, Microsoft Ads dają Ci dokładnie takie możliwości. Platforma reklamowa znana dawniej jako Bing Ads pozwala na docieranie do klientów korzystających z wyszukiwarki Bing.
Dzięki niej trafisz także do odbiorców sieci partnerskiej Microsoft, a co za tym idzie MSN, Yahoo!Search oraz AOL Search. Integracja z Microsoft Audience Network pozwoli Ci na reklamowanie się we wszystkim aplikacjach i witrynach współpracujących z Microsoftem.
Możesz się zastanawiać, czy warto w ogóle uwzględnić Bing w swojej strategii reklamowej – w końcu ta wyszukiwarka nie jest aż tak popularna jak Google. Ostatnio jednak przyciąga coraz więcej użytkowników, szczególnie wśród osób zainteresowanych testowaną w niej sztuczną inteligencją. Decydując się reklamowanie się w Bing, już teraz wyprzedzisz konkurencję! Gdy oni zaczną dopiero odkrywać możliwości wyszukiwarki Microsoft, Ty będziesz już budować tam wizerunek swojej firmy!
Pozwolą Ci one na kierowanie kampanii do konkretnie określonej grupy docelowej. Dzięki temu będziesz mieć pewność, że trafiasz do swoich potencjalnych klientów!
Za pomocą oferowanych przez Microsoft dynamicznych reklam wyszukiwania Twoje treści będą automatycznie dostosowywać się do wyszukiwani użytkowników. Co Ci to da? Oczywiście większa skuteczność prowadzonych kampanii!
Większy ruch na swojej stronie zaobserwujesz bardzo szybko po uruchomieniu kampanii.
Mniejsza liczba firm walczących o uwagę klientów oznacza też niższy koszt kliknięć i konwersji.
Twoje reklamy trafią do osób realnie zainteresowanych promowaną ofertą.
W prosty sposób dostosujesz kampanię oraz jej budżet do swoich potrzeb.
Dopasujesz formę reklam do swoich celów oraz oczekiwań swoich odbiorców.
W prosty sposób zaimportujesz do Microsoft Ads kampanie stworzone na potrzeby Google Ads.
W każdej chwili będziesz mógł sprawdzić, czy kampania realizuje założone cele.
Będziesz mógł korzystać z Microsoft Advertising Keyword Plannera oraz Audience Network Plannera.
Reklamy produktowe – zawierające zdjęcia Twoich produktów, nagłówek, cenę oraz krótki napis, na przykład „Darmowa dostawa”.
Rozszerzone reklamy tekstowe – składające się z 3 nagłówków do 30 znaków, 2 tekstów do 90 znaków oraz adresu URL. Są to klasyczne linki sponsorowane wyświetlające się po wpisaniu przez użytkownika konkretnych słów kluczowych.
Reklamy dynamiczne w wyszukiwarce – przybierające formę treści automatycznie generowanych na podstawie Twojej witryny. Dopasowują się do tego, czego akurat szukają Twoi potencjalni klienci.
Elastyczne reklamy w wyszukiwarce – na które składa się 15 nagłówków do 30 znaków oraz 4 teksty do 90 znaków.
Reklamy instalacji aplikacji – przekierują użytkowników do sklepu, skąd będą mogli pobrać Twoją aplikację. Na taką reklamę składają się: tytuł, tekst oraz przycisk.
Remarketing – reklamy skierowane do konkretnych osób, które miały już okazję odwiedzić Twoją stronę internetową.
Microsoft Ads zapewni Ci możliwość dotarcia do nowych użytkowników, którzy nie korzystają z platform reklamowych, gdzie obecnie prowadzisz promocję swojej marki i oferty. To całkiem nowa, szeroka i zróżnicowana grupa odbiorców! Decydując się na Microsoft Ads, zwiększysz swoje szanse na osiągnięcie założonych celów sprzedażowych!