Reklama PPC
Kampania PPC
Reklama w Google Ads
Google Ads cennik
Reklama w Facebook Ads
Reklama TikTok Ads
Reklama LinkedIn Ads
Reklama Microsoft Ads
Kalkulator Korzyści Google Ads
Pozycjonowanie
Pozycjonowanie stron
Pozycjonowanie sklepu
Pozycjonowanie lokalne
Pozycjonowanie zagraniczne
Pozycjonowanie marki
Pozycjonowanie Cennik
Usługi SEO
Darmowy Audyt SEO
Inne usługi
Bezpłatne kursy online
Analityka internetowa
Content Marketing
Optymalizacja konwersji
Social media marketing
Portfolio
Case Study
Rekomendacje
Blog
SEM
SEO
Słownik SEO
O nas
Poznaj Artefakt
Program partnerski
Kontakt
Bezpłatna wycena
Strona główna
Słownik SEO
Wybierz
Wszystkie
Aktualności
Analityka
EPR
Inne
SEM
SEO
Słownik SEO
Web Design
02.01.2024
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
CMS, czyli system zarządzania treścią
Czytaj wiecej
01.01.2024
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
CTR – Click Through Rate
Współczynnik klikalności CTR pokazuje procentowy stosunek liczby kliknięć do liczby wyświetleń. Jest stosowany np. w kampaniach reklamowych Google Adwords.
Czytaj wiecej
20.10.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
Ban od Google
Ban to rodzaj kary, którą Google nakłada na stronę internetową za nieprzestrzeganie wytycznych dla webmasterów związanych z pozycjonowaniem strony w wynikach wyszukiwania.
Czytaj wiecej
17.10.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
Algorytm Google Pingwin
Pingwin jest algorytmem Google, który ma za zadanie ograniczyć spam i nienaturalne linki w witrynach pojawiających się w wynikach wyszukiwania.
Czytaj wiecej
15.10.2017
|
czas czytania: min
|
Słownik SEO
Algorytm Google Panda
Panda to jeden z bardziej popularnych algorytmów Google. Pomaga witrynom wysokiej jakości zwiększać widoczność w wynikach wyszukiwania.
Czytaj wiecej
13.10.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
Marketing szeptany (buzz marketing)
Marketing szeptany (buzz marketing) pozwala przekazywać klientom informacje o produktach lub usługach za pośrednictwem np. wpisów na forach dyskusyjnych i komentarzy w social media.
Czytaj wiecej
10.10.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
Algorytm Google Koliber
Google Koliber jest jednym z algorytmów wyszukiwarki. Jego wprowadzenie zmieniło sposób interpretowania zapytań formułowanych przez użytkowników.
Czytaj wiecej
04.10.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
Blog firmowy
Blog firmowy pomaga skutecznie promować biznes w internecie. Materiały powiązane tematycznie z prowadzoną działalnością m.in. pomagają pozyskiwać klientów.
Czytaj wiecej
16.05.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
Metatagi
Metatagi to znaczniki wykorzystywane do opisania strony dla robotów wyszukiwarki. Są ważne z punktu widzenia optymalizacji i pozycjonowania strony.
Czytaj wiecej
15.05.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
Geolokalizacja
Geolokalizacja to mechanizm, który powoduje wyświetlanie użytkownikowi stron związanych z lokalizacją, w której się obecnie znajduje.
Czytaj wiecej
1
2
3
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę