Marketing internetowy w praktyce!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy e-learningowej.

Zarejestruj się bezpłatnie
04.10.2017 | czas czytania: 5 min | Słownik SEO | autor: Artefakt

Blog firmowy

Blog firmowy
Blog firmowy to jedna z form promocji biznesu w internecie, która wspomaga proces kreowania wizerunku oraz budowania relacji z odbiorcami, a także wspiera pozycjonowanie serwisu internetowego. Dobrze przygotowany blog pomaga pozyskiwać nowych klientów.

Marka lub firma prowadzi bloga, publikując wpisy powiązane tematycznie z prowadzoną działalnością (np. porady związane z produktami lub usługami, opisy oferty, aktualności z życia przedsiębiorstwa).

Blog firmowy można postawić w subdomenie lub w katalogu. W pierwszym przypadku, stanowi integralną część strony internetowej, w drugim natomiast występuje jako odrębna witryna.

Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter i poznaj sprawdzone wskazówki marketingowe!

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt