Dotrzyj do młodszych odbiorców z TikTok Ads
Z uwagi na specyfikę platformy, najlepiej sprawdzą się na niej reklamy w formie krótkich, nastawionych na skupienie uwagi użytkownika filmików.
Pozwala to na bardziej kreatywne i ekspresywne podejście do reklamy. Jeśli zatem strategia Twojej firmy pozwala na lekkie, przemyślane „szaleństwo” – TikTok to platforma dla Ciebie.
Twoje filmiki mogą wyświetlić się użytkownikom:
- między publikacjami innych autorów w feedzie,
- zaraz po otwarciu aplikacji,
- tuż po poprzednim typie reklamy.
TikTok pozwala nie tylko na tworzenie kreatywnych reklam, ale również na wykorzystanie interakcji z użytkownikami, dzięki którym zwiększysz świadomość i rozpoznawalność swojej firmy. Jakie to mogą być interakcje?
- Tworzenie angażujących wyzwań, dzięki którym użytkownicy będą podejmować interakcje z Twoją marką.
- Brand Effects, czyli niestandardowe wideo, naklejki i efekty, które użytkownicy wykorzystają w swoich filmikach.
Znamy sposób na kreatywne reklamy wideo, które wypromują Twoją markę!
Zamów bezpłatną wycenę