Marketing internetowy w praktyce!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy e-learningowej.

Zarejestruj się bezpłatnie

Kanał YouTube – Efektywna firma w necie

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Subskrybuj kanał na YouTube i bądź na bieżąco!

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!

Audytuj bezpłatnie
05.07.2016 | czas czytania: 5 min | SEO | autor: Artefakt

Add stop – nowa funkcjonalność w mobilnej aplikacji Google Maps

Add stop – nowa funkcjonalność w mobilnej aplikacji Google Maps

Wybierając się w podróż, nie musimy zabierać ze sobą mapy lub nawigacji, aby bez problemów dotrzeć do celu. Wystarczy, że w smartfonie odpalimy aplikację Google Maps, która wyznaczy nam najszybszą, najkrótszą lub optymalną trasę prowadzącą do wybranego miejsca. Oprogramowanie zostało niedawno zaktualizowane – z jakiej nowej opcji możemy skorzystać?

Dodaj kilka miejsc docelowych do swojej trasy

Do tej pory mobilna aplikacja Google Maps umożliwiała ustalenie wyłącznie miejsca rozpoczęcia podróży oraz celu, do którego zamierzaliśmy się dostać. Nie było możliwości określenia przystanków lub punktów, przez które chcielibyśmy przejechać lub w których zamierzaliśmy zatrzymać się na postój. Wdrożona aktualizacja (na razie działa jedynie na smartfonach z systemem Android) umożliwia wybór kilku miejsc docelowych – z tej funkcjonalności mogliśmy cały czas skorzystać w desktopowej wersji Map Google.

 

Google Maps

Źródło: https://maps.googleblog.com/2016/06/kick-off-your-summer-travels-with-these.html

Co to oznacza dla przedsiębiorców, prowadzących działalność na lokalnym rynku? Obecność w Google Maps może okazać się kluczowa przy pozyskiwaniu nowych klientów. Ustalając przebieg podróży, użytkownik będzie mógł od razu sprawdzić, jakie restauracje lub bary znajdują się na trasie. Lokal może zostać oznaczony jako miejsce docelowe w aplikacji, a podróżnik zostanie poinformowany, kiedy będzie zbliżał się do postoju.

Wizytówki w Google Maps przydają się także wtedy, kiedy internauta znajdzie naszą witrynę w wynikach organicznych i będzie chciał wyznaczyć trasę prowadzącą do siedziby firmy. Przejdzie do Map Google, zaznaczy swoją lokalizację i aplikacja poprowadzi go do celu. Posiadanie konta w Google Moja Firma ułatwia pozyskiwanie nowych klientów i kształtowanie dobrych relacji biznesowych.

Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter i poznaj sprawdzone wskazówki marketingowe!

Pozostałe artykuły

ustawa o dostępności 30.06.2025 | czas czytania: 5:00 min | Aktualności

Ustawa o dostępności stron internetowych a SEO

Czy Twoja firma jest gotowa na nową erę internetu, gdzie dostępność cyfrowa nie jest jedynie formalnością, lecz narzędziem do zwiększenia widoczności w Google? Od momentu, gdy ustawa o dostępności cyfrowej weszła w życie, Ministerstwo Cyfryzacji rozpoczęło szeroko zakrojone działania mające na celu monitoring dostępności stron oraz standaryzację treści cyfrowych. Dziś temat dostępności strony stał się ważny nie tylko dla sektora publicznego, ale i dla firm prywatnych. W artykule wyjaśniamy, jak regulacja dostępności cyfrowej przekłada się na SEO oraz jak przygotować stronę, by spełniała wymagania i zwiększała swój potencjał w wyszukiwarce. Czytaj więcej
Google Tag Manager 23.06.2025 | czas czytania: 5 min | Analityka

Google Tag Manager – narzędzie do wprowadzania zmian w kodzie strony

Zainstalowanie Google Tag Managera ułatwia pracę zarówno marketingowcom, jak i programistom. Osoby zajmujące się analizą danych bez ingerencji w kodzie strony mogą wdrażać kody śledzące. Czytaj więcej
Dane liczbowe z sitemapy 20.06.2025 | czas czytania: 5:00 min | SEO

Co to jest Sitemapa i jak ją stworzyć?

Nie masz pewności, czy Twoja strona jest dobrze widoczna dla Google? Możliwe, że brakuje jej ważnego elementu np. mapy witryny, czyli tzw. Sitemap. To nic innego jak specjalny plik, który ułatwia wyszukiwarkom indeksowanie wszystkich podstron serwisu. Brzmi technicznie? Spokojnie: stworzenie Sitemapy jest prostsze, niż myślisz. W tym artykule pokażemy Ci krok po kroku, czym dokładnie jest Sitemapa, dlaczego warto ją mieć i jak ją szybko przygotować, nawet bez zaawansowanej wiedzy technicznej. Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt