Jak zdobywać wartościowe linki do strony 11.10.2024 | czas czytania: 5 | SEO

Jak zdobywać linki (backlinki) do strony? Podpowiadamy

Czym są wartościowe linki zewnętrzne i jak je pozyskiwać? Poznaj 10 prostych sposobów! Zapraszamy do lektury. Czytaj wiecej
Zakup domen z rynku wtórnego 09.10.2024 | czas czytania: 5 min | SEO

Zakup domen z rynku wtórnego

Nie masz strony internetowej – nie istniejesz. Zgodnie z tym powiedzeniem rynek domen kurczy się każdego dnia. Na pomoc przychodzą domeny z rynku wtórnego. Na co warto zwrócić uwagę przed zakupem? Gdzie szukać i na co uważać? Warto znać odpowiedzi na te i inne pytania zanim się zdecydujemy na dany adres URL. Czytaj wiecej
Core Web Vitals – czym są i jak je mierzyć? 09.10.2024 | czas czytania: 9 | SEO

Core Web Vitals – czym są i jak je mierzyć?

Core Web Vitals to nowy czynnik rankingowy obowiązujący od sierpnia 2021 roku. Jak sprawdzić, czy strona spełnia kryteria nowego algorytmu? Zobacz nasze podpowiedzi. Czytaj wiecej
Meta title - jaki ma wplyw na pozycjonowanie? 07.10.2024 | czas czytania: 5 | SEO

Meta title i jego wpływ na pozycjonowanie. Jak stworzyć dobry tytuł strony internetowej?

Jak tworzyć chwytliwy i skuteczny tytuł strony internetowej? Czy można wypozycjonować się za pomocą meta title? Sprawdź, jak zrobić to skutecznie. Czytaj wiecej
Jak pozycjonować sklep Shoper? 07.10.2024 | czas czytania: 5 | SEO

Optymalizacja i pozycjonowanie sklepu Shoper – poradnik dla początkujących

Prowadzisz sklep internetowy na Shoperze? Sprawdź, jak zoptymalizować go pod SEO i zapoznaj się z naszym poradnikiem dotyczącym pozycjonowania serwisu na CMS Shoper. Czytaj wiecej
Pozycjonowanie stron wielojęzycznych 04.10.2024 | czas czytania: 5 | SEO

Pozycjonowanie wielojęzycznych stron internetowych: jak stosować atrybut hreflang zgodnie z SEO?

Prowadzisz biznes na kilku rynkach? Podpowiadamy, jak przygotować wielojęzyczną stronę internetową i poprawnie wdrożyć atrybuty hreflang, by wspierać SEO. Czytaj wiecej
Atrybuty linków a SEO 03.10.2024 | czas czytania: 9 | SEO

Atrybut rel=”noopener”, ”noreferrer” a rel=”nofollow”

Odkryj tajniki atrybutów rel: noopener, nofollow i noreferrer. Chronią twoją prywatność i zwiększają bezpieczeństwo Twojej witryny. Dowiedz się, kiedy je stosować, aby skutecznie zarządzać linkami. Czytaj wiecej
Jak odpowiadać na negatywne opinie? 25.09.2024 | czas czytania: 5 min | SEO

Jak odpowiadać na negatywne opinie w sieci?

Aż 95% konsumentów na świecie sprawdza rekomendacje online zanim dokonają zakupu. Warto więc dbać o reputację firmy w internecie. Jak zatem odpowiadać na negatywne opinie? Podpowiadamy! Czytaj wiecej
Jak usunąć zdjęcia z wizytówki Google? 25.09.2024 | czas czytania: min | SEO

Jak usunąć zdjęcia z wizytówki Google?

Jeśli na Twojej wizytówce w Google Moja Firma znajdują się niewłaściwe zdjęcia, poproś Google o ich usunięcie. Sprawdź, jak zgłosić błędną fotografię na profilu w Google Maps. Czytaj wiecej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt