11.10.2024
|
czas czytania: 5
|
SEO
Jak zdobywać linki (backlinki) do strony? Podpowiadamy
Czym są wartościowe linki zewnętrzne i jak je pozyskiwać? Poznaj 10 prostych sposobów! Zapraszamy do lektury.
Czytaj wiecej
09.10.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Zakup domen z rynku wtórnego
Nie masz strony internetowej – nie istniejesz. Zgodnie z tym powiedzeniem rynek domen kurczy się każdego dnia. Na pomoc przychodzą domeny z rynku wtórnego. Na co warto zwrócić uwagę przed zakupem? Gdzie szukać i na co uważać? Warto znać odpowiedzi na te i inne pytania zanim się zdecydujemy na dany adres URL.
Czytaj wiecej
09.10.2024
|
czas czytania: 9
|
SEO
Core Web Vitals – czym są i jak je mierzyć?
Core Web Vitals to nowy czynnik rankingowy obowiązujący od sierpnia 2021 roku. Jak sprawdzić, czy strona spełnia kryteria nowego algorytmu? Zobacz nasze podpowiedzi.
Czytaj wiecej
07.10.2024
|
czas czytania: 5
|
SEO
Meta title i jego wpływ na pozycjonowanie. Jak stworzyć dobry tytuł strony internetowej?
Jak tworzyć chwytliwy i skuteczny tytuł strony internetowej? Czy można wypozycjonować się za pomocą meta title? Sprawdź, jak zrobić to skutecznie.
Czytaj wiecej
07.10.2024
|
czas czytania: 5
|
SEO
Optymalizacja i pozycjonowanie sklepu Shoper – poradnik dla początkujących
Prowadzisz sklep internetowy na Shoperze? Sprawdź, jak zoptymalizować go pod SEO i zapoznaj się z naszym poradnikiem dotyczącym pozycjonowania serwisu na CMS Shoper.
Czytaj wiecej
04.10.2024
|
czas czytania: 5
|
SEO
Pozycjonowanie wielojęzycznych stron internetowych: jak stosować atrybut hreflang zgodnie z SEO?
Prowadzisz biznes na kilku rynkach? Podpowiadamy, jak przygotować wielojęzyczną stronę internetową i poprawnie wdrożyć atrybuty hreflang, by wspierać SEO.
Czytaj wiecej
03.10.2024
|
czas czytania: 9
|
SEO
Atrybut rel=”noopener”, ”noreferrer” a rel=”nofollow”
Odkryj tajniki atrybutów rel: noopener, nofollow i noreferrer. Chronią twoją prywatność i zwiększają bezpieczeństwo Twojej witryny. Dowiedz się, kiedy je stosować, aby skutecznie zarządzać linkami.
Czytaj wiecej
25.09.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Jak odpowiadać na negatywne opinie w sieci?
Aż 95% konsumentów na świecie sprawdza rekomendacje online zanim dokonają zakupu. Warto więc dbać o reputację firmy w internecie. Jak zatem odpowiadać na negatywne opinie? Podpowiadamy!
Czytaj wiecej
25.09.2024
|
czas czytania: min
|
SEO
Jak usunąć zdjęcia z wizytówki Google?
Jeśli na Twojej wizytówce w Google Moja Firma znajdują się niewłaściwe zdjęcia, poproś Google o ich usunięcie. Sprawdź, jak zgłosić błędną fotografię na profilu w Google Maps.
Czytaj wiecej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę