21.05.2024
|
czas czytania: 5 min
|
Analityka
Jak mierzyć i szacować ruch na stronie internetowej?
Skuteczność działań z zakresu marketingu internetowego można mierzyć za pomocą ruchu użytkowników na stronie. W tym celu bardzo często wykorzystywane jest narzędzie Google Analytics. Aplikacja jest darmowa i dostępna dla wszystkich właścicieli serwisów.
Czytaj wiecej
19.02.2024
|
czas czytania: 9
|
Analityka
Współczynnik retencji klienta – czym jest CRR i jak go zwiększyć?
Pozyskiwanie klientów to istotna część prowadzenia każdego biznesu, lecz jak zadbać o osoby, które już zdecydowały się skorzystać z Twoich usług? Współczynnik retencji to przydatne narzędzie, które pozwoli Ci skuteczniej zarządzać bazą klientów.
Czytaj wiecej
04.02.2024
|
czas czytania: 5
|
Analityka
Co zrobić, gdy spada współczynnik konwersji? Checklista
Konwersja to pewne działanie wykonane przez internautę. Poznaj 10 sposobów na poprawę współczynnika konwersji w sytuacji, gdy spada.
Czytaj wiecej
02.02.2024
|
czas czytania: 6
|
Analityka
Czym są testy A/B i dlaczego warto je stosować?
Czy chcesz zwiększyć konwersję w sklepie internetowym, ale nie wiesz, jak zrobić to skutecznie? Pomocne mogą okazać się testy A/B. Jakie są ich zalety, co można nimi testować? Zapraszamy do lektury.
Czytaj wiecej
29.01.2024
|
czas czytania: 5
|
Analityka
Co to jest mikrokonwersja i jak ją mierzyć?
Dzięki badaniu mikrokonwersji można jeszcze lepiej poznać zachowania użytkowników naszej strony i optymalizować serwis. Zobacz, czym jest mikrokonwersja i jak ją mierzyć.
Czytaj wiecej
14.01.2024
|
czas czytania: 5 min
|
Analityka
Narzędzia analityczne dla specjalisty SEO i marketera – 12 programów do analizy danych
Poznaj 12 narzędzi do analizy danych, które pomogą Ci poznać użytkowników i poprawić współczynnik konwersji.
Czytaj wiecej
11.01.2024
|
czas czytania: 5 min
|
Analityka
13 powodów wysokiego współczynnika odrzuceń
Wysoki współczynnik odrzuceń nie zawsze oznacza konieczność wprowadzenia zmian na stronie. Poznaj 13 powodów, które wpływają na wysoką wartość bounce rate i dowiedz się, jak zareagować.
Czytaj wiecej
06.01.2024
|
czas czytania: 5
|
Analityka
Analiza nagrań zachowań użytkowników – idealny sposób na poprawę użyteczności strony?
Chciałbyś dowiedzieć się, jak poprawić użyteczność strony internetowej? Wypróbuj nagrywanie sesji użytkowników (visitor recordings), by polepszyć UX strony.
Czytaj wiecej
02.01.2024
|
czas czytania: 5 min
|
Analityka
Audyt UX – jak zbadać użyteczność strony internetowej? 6 najczęstszych błędów UX
Audyt UX to badanie użyteczności strony, by poprawić wrażenia użytkowników z jej przeglądania i poprawić współczynnik konwersji. Dowiedz się więcej o usability serwisu.
Czytaj wiecej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę