Współczynnik retencji klienta – czym jest CRR i jak go zwiększyć?

współczynnik retencji
Pozyskiwanie klientów to istotna część prowadzenia każdego biznesu, lecz jak zadbać o osoby, które...

Co zrobić, gdy spada współczynnik konwersji? Checklista

spadek konwersji
Konwersja to pewne działanie wykonane przez internautę. Poznaj 10 sposobów na poprawę współczynnika...

Czym są testy A/B i dlaczego warto je stosować?

testy ab na stronie internetowej
Czy chcesz zwiększyć konwersję w sklepie internetowym, ale nie wiesz, jak zrobić to skutecznie?...

Co to jest mikrokonwersja i jak ją mierzyć?

mikrokonwersje
Dzięki badaniu mikrokonwersji można jeszcze lepiej poznać zachowania użytkowników naszej strony i...

Narzędzia analityczne dla specjalisty SEO i marketera – 12 programów do analizy danych

analityka internetowa
Poznaj 12 narzędzi do analizy danych, które pomogą Ci poznać użytkowników i poprawić współczynnik...

13 powodów wysokiego współczynnika odrzuceń

google analytics
Wysoki współczynnik odrzuceń nie zawsze oznacza konieczność wprowadzenia zmian na stronie. Poznaj...

Analiza nagrań zachowań użytkowników – idealny sposób na poprawę użyteczności strony?

Analityka wyszukiwania
Chciałbyś dowiedzieć się, jak poprawić użyteczność strony internetowej? Wypróbuj nagrywanie sesji...

Audyt UX – jak zbadać użyteczność strony internetowej? 6 najczęstszych błędów UX

instalacja Google Analytics
Audyt UX to badanie użyteczności strony, by poprawić wrażenia użytkowników z jej przeglądania i...

Analityka e-commerce – statystyki Google Analytics, które warto analizować w sklepie internetowym

analityka internetowa e-commerce
Prezentujemy podstawowe statystyki Google Analytics, które warto analizować w sklepie internetowym....

Google Analytics 4 – jak będzie wyglądała analityka przyszłości?

google analitycs 4
Co nowego znajdziemy w Google Analytics 4? Jak włączyć nową usługę? Zobacz krótkie wprowadzenie do...

PESTEL i LoNGPESTEL, czyli rozszerzenia analizy PEST

analiza-biznesu
Czym jest analiza PESTEL i jak pomoże Twojemu biznesowi? Przeczytaj, co warto przeanalizować...

Google Analytics 4 a Universal Analytics – rzut oka na najważniejsze różnice

ga4-google-universe
Google Analytics 4 pojawi się 1 lipca 2023. Jak się na to przygotować? Zajrzyj do artykułu i...

Audyt konta Google Ads – pierwszy krok do lepszego zarządzania budżetem

google adwords
Prowadzisz działania Google Ads, ale nie przynoszą one żadnych rezultatów? A może Twoje kampanie są...

Pożar serwerowni OVH. Jego skutki dotknęły strony internetowe w Polsce

pożar-ovh
Niespodziewana awaria serwerowni OVH poskutkowała znacznymi utrudnieniami w funkcjonowaniu wielu...

Jak zatrzymać traffic bot w Google Analitycs?

spam w ga
Pod koniec stycznia i na początku lutego 2021 roku, zauważyliśmy wzrost aktywności botów, które...

Mierzenie ruchu z wizytówki Google Moja Firma w Google Analytics za pomocą UTM-ów. Szybka instrukcja

mierzenie ruchu z wizytówki gmf
Przygotowaliśmy instrukcję mierzenia ruchu z wizytówki Google Moja Firma za pomocą parametrów UTM w...

Customer Journey Map – mapowanie wędrówki klienta po naszej stronie internetowej

customer journey map
Mapowanie wędrówki klienta po naszej stronie pomaga zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w...

Analityka danych za pomocą Google Serach Console

analityka internetowa
Chciałbyś wyciągnąć informacje o widoczności swojego serwisu w organicznych wynikach wyszukiwania?...

Nadawanie uprawień w Google Analytics

Analiza raportu
Google Analytics pozwala zbierać i analizować cenne dane, które pokazują efektywność prowadzonych...

Tagowanie linków za pomocą znaczników UTM – sprawdź, skąd na Twoją stronę trafiają użytkownicy

analityka online internetowa
Tagi UTM pozwalają na śledzenie, skąd na naszą stronę trafiają użytkownicy. A takie informacje...

5 raportów Google Analytics pomocnych w SEO

google analytics
Nie tylko analitycy internetowi korzystają z Google Analytics - narzędziem wspierają się także...

Google Tag Manager – narzędzie dla marketingowców do wprowadzania zmian w kodzie strony

tagowanie
Zainstalowanie Google Tag Managera ułatwia pracę zarówno marketingowcom, jak i programistom. Osoby...

Optymalizacja współczynnika konwersji

Analizowanie danych
Jak internetowy przedsiębiorca może sprawdzić, czy podejmowane przez niego działania są skuteczne?...

Indywidualizacja raportowania w Google Analytics – panel informacyjny do pobrania

Analiza raportu
Panele informacyjne w Google Analytics ułatwiają raportowanie i wyciąganie wniosków na podstawie...

Witamy Cię w wyjątkowym świecie analityki internetowej Artefakt!

 

Jesteśmy specjalistami w pozycjonowaniu stron wykorzystując najnowocześniejsze narzędzia analityki internetowej dla Twojego biznesu. Analityka internetowa to ważne narzędzie, które pozwala na śledzenie, pomiar i analizę ruchu internetowego. Wykorzystanie Google Analytics pozwala na precyzyjne monitorowanie aktywności na stronie, co zwiększa szanse na poprawę widoczności Twojej strony. Pozwala ona zrozumieć jak użytkownicy korzystają z Twojego serwisu, jakie treści są dla nich atrakcyjne oraz jakie kroki możemy podjąć aby podnieść efektywność naszych działań.

Nasz blog to nie tylko miejsce, gdzie publikujemy wartościowe treści, ale też narzędzie, które może przekuć ruch w realne konwersje. Używając analityki internetowej możesz zrozumieć, jakie treści są najczęściej klikane, które przyciągają najwięcej uwagi i jakie działania możesz podjąć, aby zwiększyć swoje konwersje.

 

Przygotuj się do odkrywania pełnego potencjału Twojego biznesu z Artefaktem. Analityka internetowa jest naszą pasją, a udoskonalanie wyników Pozycjonowania Stron – naszym celem.