18.09.2024
|
czas czytania: 5 min
|
Analityka
Google Tag Manager – narzędzie do wprowadzania zmian w kodzie strony
Zainstalowanie Google Tag Managera ułatwia pracę zarówno marketingowcom, jak i programistom. Osoby zajmujące się analizą danych bez ingerencji w kodzie strony mogą wdrażać kody śledzące.
Czytaj wiecej
21.05.2024
|
czas czytania: 5 min
|
Analityka
Jak mierzyć i szacować ruch na stronie internetowej?
Skuteczność działań z zakresu marketingu internetowego można mierzyć za pomocą ruchu użytkowników na stronie. W tym celu bardzo często wykorzystywane jest narzędzie Google Analytics. Aplikacja jest darmowa i dostępna dla wszystkich właścicieli serwisów.
Czytaj wiecej
19.02.2024
|
czas czytania: 9
|
Analityka
Współczynnik retencji klienta – czym jest CRR i jak go zwiększyć?
Pozyskiwanie klientów to istotna część prowadzenia każdego biznesu, lecz jak zadbać o osoby, które już zdecydowały się skorzystać z Twoich usług? Współczynnik retencji to przydatne narzędzie, które pozwoli Ci skuteczniej zarządzać bazą klientów.
Czytaj wiecej
04.02.2024
|
czas czytania: 5
|
Analityka
Co zrobić, gdy spada współczynnik konwersji? Checklista
Konwersja to pewne działanie wykonane przez internautę. Poznaj 10 sposobów na poprawę współczynnika konwersji w sytuacji, gdy spada.
Czytaj wiecej
02.02.2024
|
czas czytania: 6
|
Analityka
Czym są testy A/B i dlaczego warto je stosować?
Czy chcesz zwiększyć konwersję w sklepie internetowym, ale nie wiesz, jak zrobić to skutecznie? Pomocne mogą okazać się testy A/B. Jakie są ich zalety, co można nimi testować? Zapraszamy do lektury.
Czytaj wiecej
29.01.2024
|
czas czytania: 5
|
Analityka
Co to jest mikrokonwersja i jak ją mierzyć?
Dzięki badaniu mikrokonwersji można jeszcze lepiej poznać zachowania użytkowników naszej strony i optymalizować serwis. Zobacz, czym jest mikrokonwersja i jak ją mierzyć.
Czytaj wiecej
14.01.2024
|
czas czytania: 5 min
|
Analityka
Narzędzia analityczne dla specjalisty SEO i marketera – 12 programów do analizy danych
Poznaj 12 narzędzi do analizy danych, które pomogą Ci poznać użytkowników i poprawić współczynnik konwersji.
Czytaj wiecej
11.01.2024
|
czas czytania: 5 min
|
Analityka
13 powodów wysokiego współczynnika odrzuceń
Wysoki współczynnik odrzuceń nie zawsze oznacza konieczność wprowadzenia zmian na stronie. Poznaj 13 powodów, które wpływają na wysoką wartość bounce rate i dowiedz się, jak zareagować.
Czytaj wiecej
06.01.2024
|
czas czytania: 5
|
Analityka
Analiza nagrań zachowań użytkowników – idealny sposób na poprawę użyteczności strony?
Chciałbyś dowiedzieć się, jak poprawić użyteczność strony internetowej? Wypróbuj nagrywanie sesji użytkowników (visitor recordings), by polepszyć UX strony.
Czytaj wiecej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę