13.09.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Analityka
7 błędów popełnianych w analizie danych strony internetowej
Analizowanie danych o ruchu dostarcza cennych informacji, dzięki którym można m.in. udoskonalić działanie strony internetowej. Zdobywając doświadczenie, łatwo się pomylić. Poznaj 7 przykładowych błędów popełnianych w analizie e-commerce!
Czytaj wiecej
04.08.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Analityka
Wypróbuj konto demonstracyjne Google Analytics!
Osoby posiadające konto Google mogą przetestować wersję demonstracyjną Google Analytics. Dane pochodzą z Google Merchandise Store, dzięki czemu można przetestować generowanie realnych raportów, analizę danych i dostęp do poszczególnych sekcji w panelu.
Czytaj wiecej
15.05.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Analityka
Google Data Studio – darmowe narzędzie do analizy i wizualizacji danych
Google Data Studio to kolejne darmowe narzędzie od Google, które warto wypróbować - pomaga tworzyć dynamiczne raporty i wizualizować dane.
Czytaj wiecej
01.09.2016
|
czas czytania: 5 min
|
Analityka
SPAM w Google Analytics – jak się bronić?
Google Analytics jest narzędziem, które umożliwia analizę wielkości oraz jakości ruchu na stronie internetowej. Dzięki temu możemy oceniać np. przyjazność strony, a także efekty prowadzonych działań marketingowych. Statystyki zaburzane są jednak przez ruch typu SPAM. Jak się go pozbyć?
Czytaj wiecej
16.08.2016
|
czas czytania: 5 min
|
Analityka
Nadawanie uprawień w Google Analytics
Google Analytics pozwala zbierać i analizować cenne dane, które pokazują efektywność prowadzonych działań biznesowych w e-commerce. Z konta może korzystać kilku użytkowników, którym możemy przekazać dostępy do panelu bez udostępniania haseł do logowania.
Czytaj wiecej
24.05.2016
|
czas czytania: 5 min
|
Analityka
Współczynnik odrzuceń prawdę Ci powie?
Współczynnik odrzuceń jest jedną z najważniejszych metryk w Google Analytics. Dzięki niemu możesz sprawdzić, czy Twoja strona jest przyjazna, oferta atrakcyjna a kampania marketingowa dobrze prowadzona. Musisz jednak wiedzieć, jak go poprawnie używać i interpretować.
Czytaj wiecej
24.02.2016
|
czas czytania: 5 min
|
Analityka
Optymalizacja współczynnika konwersji
Jak internetowy przedsiębiorca może sprawdzić, czy podejmowane przez niego działania są skuteczne? W tym celu należy zainteresować się analizą współczynnika konwersji i jego optymalizacją.
Czytaj wiecej
25.01.2016
|
czas czytania: 5 min
|
Analityka
Podstawowe metryki w Google Analytics i ich znaczenie
Google Analytics pozwala na tworzenie różnych typów raportów, które umożliwiają z kolei analizę danych. Poznanie znaczenia poszczególnych parametrów jest istotne do oceny skuteczności prowadzonych działań.
Czytaj wiecej
22.01.2016
|
czas czytania: 5 min
|
Analityka
Konwersje w AdWords i w Google Analytics
Nasi klienci często pytają nas czym są konwersje, jak zdefiniowane są na ich kontach AdWords oraz dlaczego liczba konwersji w panelu AdWords i w panelu Google Analytics różni się od siebie.
Czytaj wiecej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę