Marketing internetowy w praktyce!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy e-learningowej.

Zarejestruj się bezpłatnie

Kanał YouTube – Efektywna firma w necie

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Subskrybuj kanał na YouTube i bądź na bieżąco!

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!

Audytuj bezpłatnie
04.08.2017 | czas czytania: 5 min | Analityka | autor: Artefakt

Wypróbuj konto demonstracyjne Google Analytics!

Wypróbuj konto demonstracyjne Google Analytics!

Obsługi aplikacji internetowych najlepiej uczyć się przez ich testowanie. Dzięki kontom demonstracyjnym Google Analytics można poznać wszystkie funkcjonalności tego narzędzia, nie bojąc się o utratę danych naszej witryny. Wersja testowa narzędzia analitycznego dostępna jest dla wszystkich użytkowników posiadających konta Google.

Testowanie z Google Merchandise Store

Dostęp do konta demonstracyjnego znajdziemy w supporcie Google. Google Analytics Demo Account zawiera dane z Google Merchandise Store. Informacje prezentowane na koncie testowym podobne są do danych pochodzących z typowej domeny e-commerce. Możemy przejrzeć m.in.:

  • Źródła wizyt – lokalizacje użytkowników, dane o ruchu bezpłatnym oraz płatnym,
  • Informacje o sposobie zachowania użytkowników na stronie,
  • Zestawienia transakcji dokonywanych w sklepie Google Merchandise Store.

Obsługa konta demonstracyjnego

Dzięki danym dostępnym na koncie demonstracyjnym pochodzącym z Google Merchandise Store można sprawdzić, w jaki sposób generowane są i jak wyglądają poszczególne raporty oraz jak działają wszystkie dostępne funkcje w Google Analytics. Użytkownik, testując panel, zapozna się z:

  • Prezentacją danych dotyczących integracji AdWords z Search Console,
  • Możliwością zmiany raportów poprzez aktywację poszczególnych filtrów, wymiarów,
  • Segmentacją danych,
  • Porównywaniem informacji dotyczących odbiorców, ich zachowania, konwersji,
  • Tworzeniem niestandardowych raportów oraz modeli atrybucji.

Konto demonstracyjne Google Analytics pomoże podjąć decyzję niezdecydowanym przedsiębiorcom zastanawiającym się nad skorzystaniem z narzędzia analitycznego. Panel testowy warto także pokazać właścicielom serwisów, którzy nie są przekonani do konieczności analizy danych.

Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter i poznaj sprawdzone wskazówki marketingowe!

Pozostałe artykuły

Pani pracująca na tablecie 11.07.2025 | czas czytania: 5:00 min | Web Design

Co oznacza Customer Experience? Definicja i najważniejsze elementy

Czy wiesz, że 86% klientów jest gotowych zapłacić więcej za lepsze doświadczenia?* W czasach, gdy produkty i ceny stają się coraz bardziej podobne, to właśnie doświadczenie klienta decyduje o wyborze marki. Z tego powodu firmy coraz częściej inwestują w zarządzanie doświadczeniem, czyli CXM (Customer Experience Management), by budować przewagę konkurencyjną i dostarczać wartościowe doświadczenia dla klientów. W tym artykule wyjaśniamy, czym dokładnie jest pojęcie doświadczenia klienta, jak wygląda projektowanie doświadczeń klienta oraz jakie są najważniejsze kroki do ich optymalizacji. Dowiesz się również, dlaczego kształtowanie pozytywnych doświadczeń to strategia, która realnie wpływa na lojalność klienta, jego satysfakcję i wyniki Twojego biznesu. Czytaj więcej
_ Jak zarezerwować domenę internetową 07.07.2025 | czas czytania: 5:00 min | Domeny/hosting

Jak zarezerwować domenę internetową i po co?

Zaczynasz działalność w internecie i nie wiesz, od czego zacząć? Jednym z pierwszych kroków jest zarezerwowanie domeny internetowej. Dlaczego to takie ważne? Bo w sieci, podobnie jak w świecie rzeczywistym, adres to fundament Twojej obecności. Oto przewodnik, który przeprowadzi Cię krok po kroku przez proces rejestracji domeny – prostym językiem, z przykładami i wskazówkami dla przedsiębiorców. Czytaj więcej
automatyzacja procesów marketingowych dzięki AI 04.07.2025 | czas czytania: 5:00 min | Sztuczna Inteligencja AI

Automatyzacja procesów marketingowych za pomocą AI krok po kroku

Każda kampania marketingowa działa idealnie, treści tworzą się same, a Twoi klienci otrzymują dokładnie to, czego potrzebują, zanim jeszcze o to zapytają. Brzmi jak futurystyczna wizja? W rzeczywistości to już się dzieje. Dzięki automatyzacji procesów marketingowych i wykorzystaniu sztucznej inteligencji w marketingu, firmy zyskują przewagę konkurencyjną, zwiększają skuteczność kampanii i zmniejszają koszty. W tym artykule pokażemy Ci, jak krok po kroku wdrożyć AI w działaniach marketingowych, by zmaksymalizować zwrot z inwestycji. Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt