Marketing internetowy w praktyce!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy e-learningowej.

Zarejestruj się bezpłatnie

Kanał YouTube – Efektywna firma w necie

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Subskrybuj kanał na YouTube i bądź na bieżąco!

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!

Audytuj bezpłatnie
31.07.2017 | czas czytania: 5 min | EPR | autor: Artefakt

Wideo w tle na stronie na Facebooku zdynamizuje Twój fanpage!

Wideo w tle na stronie na Facebooku zdynamizuje Twój fanpage!

Prawdopodobnie wszystkie firmy obecne w mediach społecznościowych posiadają stronę na Facebooku. Fanpage usprawnia komunikację z klientami, pozwala na budowanie społeczności wokół marki i kreowanie wizerunku. Podczas optymalizacji konta, należy zadbać o uzupełnienie wszystkich informacji, dodanie zdjęcia profilowego oraz dodanie zdjęcia albo – co lepsze – filmu w tle! Skorzystaj z tej nowej opcji, aby urozmaicić swoją stronę angażującym wideo!

Facebook wideo w tle krok po kroku

Dodanie filmu w tle na fanpage’u jest proste i przebiega podobnie jak wgranie cover photo. Należy zalogować się na swoim koncie na Facebooku, a następnie przejść do zarządzanej strony.

Przesłanie wideo do tła facebookowej strony

Najeżdżamy kursorem na obecne zdjęcie w tle. W lewym górnym rogu pojawia się ikona aparatu. Klikamy na nią i pojawia się menu z opcjami. Wybieramy jedną z możliwości:

  • Wybierz spośród filmów,
  • Prześlij zdjęcie/film.

Następnie przesyłamy wideo, które zostanie automatycznie zapętlone. Cover photo staje się dynamiczne, zachęcając fanów i potencjalnych klientów do podjęcia interakcji.

Film w tle – wymiary

Zanim rozpoczniesz przesyłanie filmiku, zadbaj o odpowiednie parametry pliku wideo. Facebook wymaga, aby wymiary wynosiły przynajmniej 820 x 312 pikseli, a rekomendowana wielkość to 820 x 462 pikseli. Film powinien trwać od 20 do 90 sekund. Warto także popracować nad jakością wgranego materiału, która ma największe znaczenie dla pozyskania uwagi użytkownika.

Dlaczego warto zmienić cover photo na cover video?

Przejście na wideo w tle na Facebooku staje się świetnym sposobem na atrakcyjną prezentację firmy w social media. Użytkownicy zwracają uwagę na interaktywne elementy, zatrzymując się na chwilę i obserwując, co dzieje się na filmiku. Cover video można wykorzystać do przedstawienia produktów, usług, a także siedziby przedsiębiorstwa. Stosowanie różnych form contentu – postów, grafiki oraz wideo – wzbogaca przekaz i pozwala docierać do różnych grup użytkowników.

Pomyśl także o przewadze, którą uzyskasz nad konkurencją, jeśli teraz prześlesz film do tła. Niewielu administratorów i właścicieli fanpage’y korzysta na razie z tej opcji, więc możesz wyprzedzić rywali, pozyskując zainteresowanie klientów.

Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter i poznaj sprawdzone wskazówki marketingowe!

Pozostałe artykuły

kobieta z laptopem 23.05.2025 | czas czytania: 5:00 min | Web Design

Jaki jest najlepszy program do budowania stron WWW?

Zaczynasz budować stronę internetową i nie wiesz, od czego zacząć? Masz do wyboru dziesiątki narzędzi, ale które z nich naprawdę działa szybko, łatwo i bez konieczności kodowania? W tym artykule pokażemy Ci, jaki program do tworzenia stron WWW sprawdzi się najlepiej.Bez względu na to, czy jesteś przedsiębiorcą, freelancerem czy po prostu chcesz stworzyć własny blog. Przeanalizujemy najpopularniejsze rozwiązania, porównamy ich funkcje i pomożemy wybrać to, które odpowie na Twoje potrzeby. Czytaj więcej
pokój z komputerami 21.05.2025 | czas czytania: 5:00 min | Inne

Hubspot CMS – co to jest?

Możesz zarządzać całą stroną internetową bez znajomości kodowania, a przy tym skutecznie przyciągać klientów i rozwijać swoją markę online? Brzmi jak marzenie? To właśnie oferuje HubSpot CMS. Jest to system zarządzania treścią stworzony z myślą o marketerach i sprzedawcach. Dzięki niemu tworzenie stron, optymalizacja SEO i personalizacja treści stają się dziecinnie proste. Co więcej, wszystko to jest zintegrowane z potężnym CRM, który pozwala śledzić zachowania użytkowników i dostarczać im dokładnie to, czego potrzebują. Zainteresowany? Zobacz, jak HubSpot CMS może odmienić Twoją obecność w sieci. Czytaj więcej
praca IT 19.05.2025 | czas czytania: 5:00 min | Inne

Joomla czy WordPress – co warto wybrać i dlaczego?

Masz pomysł na stronę, ale nie wiesz, na jakim systemie ją postawić? To częsty problem. WordPress i Joomla to dwie popularne platformy, które przyciągają różnymi możliwościami. WordPress kusi prostotą, a Joomla większą elastycznością, ale wybór zależy od Twoich celów i umiejętności. W tym artykule pokażemy, która z nich da Ci więcej korzyści, mniej frustracji i szybszy efekt niezależnie od tego, czy tworzysz blog, sklep, czy stronę firmową. Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt