Reklama PPC
Kampania PPC
Reklama w Google Ads
Google Ads cennik
Reklama w Facebook Ads
Reklama TikTok Ads
Reklama LinkedIn Ads
Reklama Microsoft Ads
Kalkulator Korzyści Google Ads
Pozycjonowanie
Pozycjonowanie stron
Pozycjonowanie sklepu
Pozycjonowanie lokalne
Pozycjonowanie zagraniczne
Pozycjonowanie marki
Pozycjonowanie Cennik
Usługi SEO
Darmowy Audyt SEO
Inne usługi
Bezpłatne kursy online
Analityka internetowa
Content Marketing
Optymalizacja konwersji
Social media marketing
Portfolio
Case Study
Rekomendacje
Blog
SEM
SEO
Słownik SEO
O nas
Poznaj Artefakt
Program partnerski
Kontakt
Bezpłatna wycena
Strona główna
Analityka
Wybierz
Wszystkie
Aktualności
Analityka
EPR
Inne
SEM
SEO
Słownik SEO
Web Design
12.03.2021
|
czas czytania: 5:00 min
|
Analityka
Pożar serwerowni OVH. Jego skutki dotknęły strony internetowe w Polsce
Niespodziewana awaria serwerowni OVH poskutkowała znacznymi utrudnieniami w funkcjonowaniu wielu stron internetowych na całym świecie. Zobacz najświeższe informacje.
Czytaj wiecej
02.03.2021
|
czas czytania: 5:00 min
|
Analityka
Jak zatrzymać traffic bot w Google Analitycs?
Pod koniec stycznia i na początku lutego 2021 roku, zauważyliśmy wzrost aktywności botów, które przebiły się przez filtr GA. Jak zatrzymać ruch botów spamerskich w statystykach Google Analitycs? Dowiedz się z naszego artykułu.
Czytaj wiecej
05.02.2020
|
czas czytania: 5:00 min
|
Analityka
Mierzenie ruchu z wizytówki Google Moja Firma w Google Analytics za pomocą UTM-ów. Szybka instrukcja
Przygotowaliśmy instrukcję mierzenia ruchu z wizytówki Google Moja Firma za pomocą parametrów UTM w Google Analytics.
Czytaj wiecej
02.10.2019
|
czas czytania: 5
|
Analityka
Analityka danych za pomocą Google Serach Console
Chciałbyś wyciągnąć informacje o widoczności swojego serwisu w organicznych wynikach wyszukiwania? Skorzystaj z danych dostępnych w Google Search Console!
Czytaj wiecej
30.08.2019
|
czas czytania: 5
|
Analityka
Tagowanie linków za pomocą znaczników UTM – sprawdź, skąd na Twoją stronę trafiają użytkownicy
Tagi UTM pozwalają na śledzenie, skąd na naszą stronę trafiają użytkownicy. A takie informacje pozwalają wykryć najskuteczniejsze kampanie. Nie wiesz, jak tagować linki UTM-ami? Skorzystaj z naszej instrukcji!
Czytaj wiecej
10.10.2018
|
czas czytania: 5 min
|
Analityka
Indywidualizacja raportowania w Google Analytics – panel informacyjny do pobrania
Panele informacyjne w Google Analytics ułatwiają raportowanie i wyciąganie wniosków na podstawie danych, na których nam najbardziej zależy. Pobierz darmowy panel informacyjny!
Czytaj wiecej
26.07.2018
|
czas czytania: 5 min
|
Analityka
Czy Google Analytics zlicza poprawne dane o ruchu na Twojej stronie?
Przed rozpoczęciem analizy ruchu na stronie w Google Analytics sprawdź, czy statystyki tworzone są w oparciu o prawdziwe dane. Skorzystaj z naszych wskazówek!
Czytaj wiecej
05.06.2018
|
czas czytania: 5 min
|
Analityka
Rozbieżne dane w raportach Facebooka i Google Analytics – z czego wynikają różnice w statystykach dotyczące konwersji?
Dlaczego statystyki Facebooka i raporty Google Analytics pokazują inne dane dotyczące konwersji? Odpowiedź stanowią odmienne modele atrybucji!
Czytaj wiecej
11.04.2018
|
czas czytania: 5 min
|
Analityka
3 metody weryfikacji wdrożenia kodu śledzenia Google Analytics
Instalacja kodu śledzenia Google Analytics jest konieczna, aby zbierać dane o zachowaniu użytkowników. Sprawdź 3 sposoby na zweryfikowanie poprawności konfiguracji identyfikatora GA.
Czytaj wiecej
1
2
3
4
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę