Co to jest mikrokonwersja i jak ją mierzyć? 29.01.2024 | czas czytania: 5 | Analityka

Co to jest mikrokonwersja i jak ją mierzyć?

Dzięki badaniu mikrokonwersji można jeszcze lepiej poznać zachowania użytkowników naszej strony i optymalizować serwis. Zobacz, czym jest mikrokonwersja i jak ją mierzyć. Czytaj wiecej
Narzędzia analityczne dla specjalisty SEO i marketera – 12 programów do analizy danych 14.01.2024 | czas czytania: 5 min | Analityka

Narzędzia analityczne dla specjalisty SEO i marketera – 12 programów do analizy danych

Poznaj 12 narzędzi do analizy danych, które pomogą Ci poznać użytkowników i poprawić współczynnik konwersji. Czytaj wiecej
13 powodów wysokiego współczynnika odrzuceń 11.01.2024 | czas czytania: 5 min | Analityka

13 powodów wysokiego współczynnika odrzuceń

Wysoki współczynnik odrzuceń nie zawsze oznacza konieczność wprowadzenia zmian na stronie. Poznaj 13 powodów, które wpływają na wysoką wartość bounce rate i dowiedz się, jak zareagować. Czytaj wiecej
Analiza nagrań zachowań użytkowników – idealny sposób na poprawę użyteczności strony? 06.01.2024 | czas czytania: 5 | Analityka

Analiza nagrań zachowań użytkowników – idealny sposób na poprawę użyteczności strony?

Chciałbyś dowiedzieć się, jak poprawić użyteczność strony internetowej? Wypróbuj nagrywanie sesji użytkowników (visitor recordings), by polepszyć UX strony. Czytaj wiecej
Analityka e-commerce – statystyki Google Analytics, które warto analizować w sklepie internetowym 01.01.2024 | czas czytania: 5 min | Analityka

Analityka e-commerce – statystyki Google Analytics, które warto analizować w sklepie internetowym

Prezentujemy podstawowe statystyki Google Analytics, które warto analizować w sklepie internetowym. Czytaj wiecej
Google Analytics 4 – jak będzie wyglądała analityka przyszłości? 01.01.2024 | czas czytania: 5 | Analityka

Google Analytics 4 – jak będzie wyglądała analityka przyszłości?

Co nowego znajdziemy w Google Analytics 4? Jak włączyć nową usługę? Zobacz krótkie wprowadzenie do Google Analytics 4. Czytaj wiecej
PESTEL i LoNGPESTEL, czyli rozszerzenia analizy PEST 17.05.2023 | czas czytania: 4 | Analityka

PESTEL i LoNGPESTEL, czyli rozszerzenia analizy PEST

Czym jest analiza PESTEL i jak pomoże Twojemu biznesowi? Przeczytaj, co warto przeanalizować prowadząc biznes. Czytaj wiecej
Google Analytics 4 a Universal Analytics – rzut oka na najważniejsze różnice 30.01.2023 | czas czytania: 6 | Analityka

Google Analytics 4 a Universal Analytics – rzut oka na najważniejsze różnice

Google Analytics 4 pojawi się 1 lipca 2023. Jak się na to przygotować? Zajrzyj do artykułu i dowiedz się więcej. Czytaj wiecej
Audyt konta Google Ads – pierwszy krok do lepszego zarządzania budżetem 20.09.2022 | czas czytania: 4 | Analityka

Audyt konta Google Ads – pierwszy krok do lepszego zarządzania budżetem

Prowadzisz działania Google Ads, ale nie przynoszą one żadnych rezultatów? A może Twoje kampanie są w rękach agencji reklamowej lub freelancera i od tygodni nic się nie dzieje? Jeśli odpowiedź na któreś pytanie jest pozytywna, to prawdopodobnie czas na audyt konta. Czytaj wiecej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt