Narzędzia analityczne dla specjalisty SEO i marketera – 12 programów do analizy danych 14.01.2024 | czas czytania: 5 min | Analityka

Narzędzia analityczne dla specjalisty SEO i marketera – 12 programów do analizy danych

Poznaj 12 narzędzi do analizy danych, które pomogą Ci poznać użytkowników i poprawić współczynnik konwersji. Czytaj wiecej
13 powodów wysokiego współczynnika odrzuceń 11.01.2024 | czas czytania: 5 min | Analityka

13 powodów wysokiego współczynnika odrzuceń

Wysoki współczynnik odrzuceń nie zawsze oznacza konieczność wprowadzenia zmian na stronie. Poznaj 13 powodów, które wpływają na wysoką wartość bounce rate i dowiedz się, jak zareagować. Czytaj wiecej
Analiza nagrań zachowań użytkowników – idealny sposób na poprawę użyteczności strony? 06.01.2024 | czas czytania: 5 | Analityka

Analiza nagrań zachowań użytkowników – idealny sposób na poprawę użyteczności strony?

Chciałbyś dowiedzieć się, jak poprawić użyteczność strony internetowej? Wypróbuj nagrywanie sesji użytkowników (visitor recordings), by polepszyć UX strony. Czytaj wiecej
Analityka e-commerce – statystyki Google Analytics, które warto analizować w sklepie internetowym 01.01.2024 | czas czytania: 5 min | Analityka

Analityka e-commerce – statystyki Google Analytics, które warto analizować w sklepie internetowym

Prezentujemy podstawowe statystyki Google Analytics, które warto analizować w sklepie internetowym. Czytaj wiecej
Google Analytics 4 – jak będzie wyglądała analityka przyszłości? 01.01.2024 | czas czytania: 5 | Analityka

Google Analytics 4 – jak będzie wyglądała analityka przyszłości?

Co nowego znajdziemy w Google Analytics 4? Jak włączyć nową usługę? Zobacz krótkie wprowadzenie do Google Analytics 4. Czytaj wiecej
PESTEL i LoNGPESTEL, czyli rozszerzenia analizy PEST 17.05.2023 | czas czytania: 4 | Analityka

PESTEL i LoNGPESTEL, czyli rozszerzenia analizy PEST

Czym jest analiza PESTEL i jak pomoże Twojemu biznesowi? Przeczytaj, co warto przeanalizować prowadząc biznes. Czytaj wiecej
Google Analytics 4 a Universal Analytics – rzut oka na najważniejsze różnice 30.01.2023 | czas czytania: 6 | Analityka

Google Analytics 4 a Universal Analytics – rzut oka na najważniejsze różnice

Google Analytics 4 pojawi się 1 lipca 2023. Jak się na to przygotować? Zajrzyj do artykułu i dowiedz się więcej. Czytaj wiecej
Audyt konta Google Ads – pierwszy krok do lepszego zarządzania budżetem 20.09.2022 | czas czytania: 4 | Analityka

Audyt konta Google Ads – pierwszy krok do lepszego zarządzania budżetem

Prowadzisz działania Google Ads, ale nie przynoszą one żadnych rezultatów? A może Twoje kampanie są w rękach agencji reklamowej lub freelancera i od tygodni nic się nie dzieje? Jeśli odpowiedź na któreś pytanie jest pozytywna, to prawdopodobnie czas na audyt konta. Czytaj wiecej
5 raportów Google Analytics pomocnych w SEO 28.08.2022 | czas czytania: 5 | Analityka

5 raportów Google Analytics pomocnych w SEO

Nie tylko analitycy internetowi korzystają z Google Analytics - narzędziem wspierają się także specjaliści SEO. Sprawdź 5 raportów GA, które najlepiej wspierają SEO! Czytaj wiecej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt