29.01.2024
|
czas czytania: 5
|
Analityka
Co to jest mikrokonwersja i jak ją mierzyć?
Dzięki badaniu mikrokonwersji można jeszcze lepiej poznać zachowania użytkowników naszej strony i optymalizować serwis. Zobacz, czym jest mikrokonwersja i jak ją mierzyć.
Czytaj wiecej
14.01.2024
|
czas czytania: 5 min
|
Analityka
Narzędzia analityczne dla specjalisty SEO i marketera – 12 programów do analizy danych
Poznaj 12 narzędzi do analizy danych, które pomogą Ci poznać użytkowników i poprawić współczynnik konwersji.
Czytaj wiecej
11.01.2024
|
czas czytania: 5 min
|
Analityka
13 powodów wysokiego współczynnika odrzuceń
Wysoki współczynnik odrzuceń nie zawsze oznacza konieczność wprowadzenia zmian na stronie. Poznaj 13 powodów, które wpływają na wysoką wartość bounce rate i dowiedz się, jak zareagować.
Czytaj wiecej
06.01.2024
|
czas czytania: 5
|
Analityka
Analiza nagrań zachowań użytkowników – idealny sposób na poprawę użyteczności strony?
Chciałbyś dowiedzieć się, jak poprawić użyteczność strony internetowej? Wypróbuj nagrywanie sesji użytkowników (visitor recordings), by polepszyć UX strony.
Czytaj wiecej
01.01.2024
|
czas czytania: 5 min
|
Analityka
Analityka e-commerce – statystyki Google Analytics, które warto analizować w sklepie internetowym
Prezentujemy podstawowe statystyki Google Analytics, które warto analizować w sklepie internetowym.
Czytaj wiecej
01.01.2024
|
czas czytania: 5
|
Analityka
Google Analytics 4 – jak będzie wyglądała analityka przyszłości?
Co nowego znajdziemy w Google Analytics 4? Jak włączyć nową usługę? Zobacz krótkie wprowadzenie do Google Analytics 4.
Czytaj wiecej
17.05.2023
|
czas czytania: 4
|
Analityka
PESTEL i LoNGPESTEL, czyli rozszerzenia analizy PEST
Czym jest analiza PESTEL i jak pomoże Twojemu biznesowi? Przeczytaj, co warto przeanalizować prowadząc biznes.
Czytaj wiecej
30.01.2023
|
czas czytania: 6
|
Analityka
Google Analytics 4 a Universal Analytics – rzut oka na najważniejsze różnice
Google Analytics 4 pojawi się 1 lipca 2023. Jak się na to przygotować? Zajrzyj do artykułu i dowiedz się więcej.
Czytaj wiecej
20.09.2022
|
czas czytania: 4
|
Analityka
Audyt konta Google Ads – pierwszy krok do lepszego zarządzania budżetem
Prowadzisz działania Google Ads, ale nie przynoszą one żadnych rezultatów? A może Twoje kampanie są w rękach agencji reklamowej lub freelancera i od tygodni nic się nie dzieje? Jeśli odpowiedź na któreś pytanie jest pozytywna, to prawdopodobnie czas na audyt konta.
Czytaj wiecej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę