Ban od Google

/ Słownik SEO
ban od Google

Ban od Google jest formą kary, która może zostać nałożona na stronę internetową za stosowanie praktyk niezgodnych z wytycznymi dla webmasterów, ustalonymi przez Google. Zbanowany serwis przestaje być widoczny dla robotów wyszukiwarek internetowych, a w efekcie – również dla użytkowników, ponieważ nie pojawia się w wynikach wyszukiwania.

Działania, za które można dostać bana od Google to m.in.:

  • Ukrywanie treści na stronie (np. biały tekst na białym tle);
  • Powielanie treści;
  • Korzystanie z systemów wymiany linków;
  • Maskowanie, czyli przedstawianie innej zawartości strony użytkownikom, a innej wyszukiwarkom.
Najnowsze artykuły na blogu:
Mapowanie wędrówki klienta po naszej stronie pomaga zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w...
Google przoduje na rynku wyszukiwarek. Czy Chrome może pochwalić się tak samo wysoką pozycją wśród...
Chcesz ułatwić prowadzenie bloga firmowego? Skorzystaj z naszej listy narzędzi, które usprawniają...
Gallery Ads to najnowszy typ reklam w Google Ads. Czy reklamy z galerią są już dostępne na Twoim...
Chciałbyś dowiedzieć się, jak poprawić użyteczność strony internetowej? Wypróbuj nagrywanie sesji...