Marketing internetowy w praktyce!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy e-learningowej.

Zarejestruj się bezpłatnie

Kanał YouTube – Efektywna firma w necie

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Subskrybuj kanał na YouTube i bądź na bieżąco!

15.05.2017 | czas czytania: 5 min | Słownik SEO | autor: Artefakt

Geolokalizacja

Geolokalizacja

Geolokalizacja umożliwiaja określenie położenia geograficznego użytkownika strony internetowej.  Proces ten odbywa się za pomocą GPS lub adresu IP danego urządzenia. Mechanizm ten jest wykorzystywany np. w celu reklamowania usług klientom znajdujących się w najbliższej okolicy (w przypadku korzystania z urządzeń mobilnych). Geolokalizacja może być także czynnikiem wpływającym na pozycję wyników wyszukiwania danej frazy w wyszukiwarce (np. wyświetlając tylko wrocławskie restauracje po wpisaniu frazy (zobacz co to jest stop word) „restauracja”, jeśli wyszukiwanie jest wykonywane w mieście Wrocław).

Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter i poznaj sprawdzone wskazówki marketingowe!

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt