15.05.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
Geolokalizacja
Geolokalizacja to mechanizm, który powoduje wyświetlanie użytkownikowi stron związanych z lokalizacją, w której się obecnie znajduje.
Czytaj wiecej
12.05.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
Mapa strony
Mapa strony to plik w formacie HTML lub XML zawierający wszystkie adresy URL danego serwisu. Sitemap pomaga w indeksacji strony w wynikach wyszukiwania.
Czytaj wiecej
10.05.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
SEM
SEM to skrót oznaczający Search Engine Marketing, czyli wszystkie działania wpływające na poprawę widoczności strony internetowej w sieci. Obejmuje pozycjonowanie oraz kampanie linków sponsorowanych.
Czytaj wiecej
08.05.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
AMP – Accelerated Mobile Pages
Technologia AMP pozwala tworzyć szybkie i wydaje strony na urządzenia mobilne. Standard jest rozwijany w środowisku open source i wspierany przez Google.
Czytaj wiecej
14.04.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
SEO – definicja i opis
Czy SEO i pozycjonowanie oznaczają to samo? Jakie są definicje obu terminów i na czym polega różnica pomiędzy pozycjonowaniem a SEO?
Czytaj wiecej
24.03.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
Linkowanie wewnętrzne
Linkowanie wewnętrzne to umieszczanie odnośników w treści strony, które prowadzą do innych podstron / sekcji serwisu.
Czytaj wiecej
17.03.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
Anchor text
Anchor text to widoczna dla użytkownika część linku, osadzonego w kodzie strony. Po kliknięciu w kotwicę, użytkownik zostaje przekierowany na inną podstronę serwisu lub domenę zewnętrzną.
Czytaj wiecej
16.03.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
Landing Page
Landing Page to pierwsza strona, na którą trafia użytkownik w wyniku działań promocyjnych podjętych przez właściciela witryny. Nazywa jest także stroną docelową lub stroną lądowania.
Czytaj wiecej
14.03.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
PageRank
PageRank to algorytm wyszukiwarki Google oceniający wartość stron w sieci. Obecnie nie ma większego znaczenia dla pozycjonowania, a Google wyłączyło możliwość publicznego podglądu tego wskaźnika dla poszczególnych domen.
Czytaj wiecej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę