LinkedIn jest portalem społecznościowym nastawionym na nawiązywanie i rozwijanie relacji biznesowych. Do tworzenia sieci kontaktów używają go osoby z najróżniejszych branż – zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, wielkie firmy, małe przedsiębiorstwa oraz freelancerzy.
Niezależnie od tego, do której grupy się zaliczasz, możesz wykorzystać ogromny potencjał reklamowy drzemiący w tym serwisie. LinkedIn pozwoli Ci na:
W ramach LinkedIn Ads – czyli systemu reklamowego LinkedIn – będziesz w stanie dotrzeć do potencjalnych kandydatów na oferowane przez Ciebie miejsca pracy, wykreować spójny wizerunek firmy i wypromować swój biznes wśród profesjonalistów.
Dzięki informacjom zawartym w profilach użytkowników oraz firm bez problemu dotrzesz do interesującej Cię grupy odbiorców.
Docieraj do profesjonalistów – promuj swoją firmę za pomocą LinkedIn Ads!
Cel: budowanie świadomości marki wśród potencjalnych klientów.
Cel: więcej odpowiedzi na Twoje ogłoszenie od osób z odpowiednimi kwalifikacjami.
Cel: więcej odbiorców zostanie Twoimi klientami.
Cel: więcej interakcji z zamieszczonymi przez Ciebie treściami.
Cel: więcej odwiedzin Twojej strony internetowej.
Cel: więcej osób przechodzi na Twoją stronę i dokonuje w niej określonego przez Ciebie działania.
Cel: więcej wyświetleń opublikowanego przez Ciebie materiału wideo.
Poza standardowymi zmiennymi, takimi jak lokalizacja, język czy zainteresowania, LinkedIn pozwala skupiać się na bardziej biznesowych cechach Twojej grupy odbiorczej. Do wyboru masz takie opcje jak: stanowisko, doświadczenie w latach, kompetencje, wykształcenie, funkcja w firmie, obszar działalności i wielkość firmy oraz przynależność do grup.
Za pośrednictwem LinkedIn stworzysz precyzyjnie kierowane reklamy z ofertami pracy! Grupę odbiorców możesz targetować na podstawie wieku oraz płci. Inne portale społecznościowe nie umożliwiają tego z uwagi na możliwą dyskryminację.
Na LinkedIn możesz także wykorzystać listy remarketingowe oraz dotrzeć do podobnych grup odbiorców. Bez większego problemu wykluczysz także osoby o określonych cechach z puli grupy docelowej Twoich reklam.
1
Porozmawiamy z Tobą
Wszystko po to, żeby poznać Twoje potrzeby i dowiedzieć się, jakie cele chcesz osiągnąć
2
Przygotujemy kampanię
Wspólnie ustalimy, jak ma wyglądać Twoja kampania i do jakiej grupy docelowej chcesz ją kierować, a potem dobierzemy najlepszy komunikat, cel i format reklamy.
3
Opublikujemy reklamy
Włączymy kampanię po tym, jak uznasz, że wszystkie jej szczegóły odpowiadają Twoim oczekiwaniom.
4
Będziemy monitorować działania
W naszych kampaniach wykorzystujemy testowanie i dostosowywanie reklam. Dzięki temu na bieżąco będziemy dostosowywać Twoje reklamy, aby osiągały najlepsze możliwe rezultaty.
5
Dostarczymy raporty o efektach
Będziemy informować Cię o tym, jak przebiega kampania oraz dostarczymy jej wyniki. Nasze raporty są proste i czytelne, dlatego zawsze będziesz wiedzieć, co robimy.
Pewnie słyszałeś, że stawki za kampanię są wyższe niż te znane z innych mediów społecznościowych, jednak nie bierze się to znikąd. LinkedIn daje Ci możliwość precyzyjniejszego targetowania reklam, dzięki czemu są one o wiele bardziej skuteczne, a wyższy koszt za kliknięcie równoważy się szybszym osiąganiem zamierzonych efektów.
Od czego zatem zależą ceny reklam LinkedIn? Między innymi od celu, grupy docelowej i czasu trwania kampanii.
LinkedIn automatycznie proponuje stawkę podczas konfigurowania kampanii – możesz sugerować się nią w przygotowywaniu budżetu reklamowego. Stawka ta jest dostosowywana do wybranego przez Ciebie celu. Do tego serwis daje Ci możliwość kontroli nad wydatkami – w formie określenia budżetu dziennego lub całkowitego.