LinkedIn Ads

Co to są LinkedIn Ads?

LinkedIn jest portalem społecznościowym nastawionym na nawiązywanie i rozwijanie relacji biznesowych. Do tworzenia sieci kontaktów używają go osoby z najróżniejszych branż – zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, wielkie firmy, małe przedsiębiorstwa oraz freelancerzy.
Niezależnie od tego, do której grupy się zaliczasz, możesz wykorzystać ogromny potencjał reklamowy drzemiący w tym serwisie. LinkedIn pozwoli Ci na:

  • publikowanie ofert pracy
  • reklamowanie usług i produktów
  • promowanie swojej firmy
  • kreowanie wizerunku firmy
  • budowanie marki własnej.

W ramach LinkedIn Ads – czyli systemu reklamowego LinkedIn – będziesz w stanie dotrzeć do potencjalnych kandydatów na oferowane przez Ciebie miejsca pracy, wykreować spójny wizerunek firmy i wypromować swój biznes wśród profesjonalistów.
Dzięki informacjom zawartym w profilach użytkowników oraz firm bez problemu dotrzesz do interesującej Cię grupy odbiorców.
Docieraj do profesjonalistów – promuj swoją firmę za pomocą LinkedIn Ads!

Co zyskasz z LinkedIn Ads?

  • Dotrzesz do ściśle określonej grupy odbiorców za pomocą targetowania.
  • Twoje treści trafią do profesjonalistów z konkretnych branż.
  • Zbudujesz wizerunek eksperta na serwisie nastawionym na biznes.
  • Szybciej zrekrutujesz specjalistów do swojej firmy.
  • Stworzysz sieć kontaktów i zbudujesz relacje z ekspertami w swoich dziedzinach.
  • Rozbudzisz zainteresowanie swoimi usługami.
  • Będziesz mieć wgląd do szczegółowych danych odnośnie do swojej grupy odbiorców.

Cele reklam na LinkedIn Ads

LinkedIn daje Ci możliwość wybrania typu reklamy, bazując na tym, jaki cel chcesz za jej pomocą osiągnąć.

Świadomość marki

Cel: budowanie świadomości marki wśród potencjalnych klientów.

Kandydaci na ofertę pracy

Cel: więcej odpowiedzi na Twoje ogłoszenie od osób z odpowiednimi kwalifikacjami.

Pozyskiwanie klientów

Cel: więcej odbiorców zostanie Twoimi klientami.

Interakcje

Cel: więcej interakcji z zamieszczonymi przez Ciebie treściami.

Wizyty w witrynie

Cel: więcej odwiedzin Twojej strony internetowej.

Konwersje w witrynie

Cel: więcej osób przechodzi na Twoją stronę i dokonuje w niej określonego przez Ciebie działania.

Wyświetlenia wideo

Cel: więcej wyświetleń opublikowanego przez Ciebie materiału wideo.

Formaty reklam na LinkedIn

Po określeniu celu LinkedIn pozwoli Ci wybrać najbardziej odpowiadający Twoim oczekiwaniom format reklamy. Możesz wybrać spośród 11 formatów:

  • reklama z pojedynczą grafiką
  • karuzela
  • reklama w formie wideo
  • reklama tekstowa
  • reklama oferty pracy
  • reklama konwersacyjna
  • reklama w wiadomościach
  • reklama w formie wydarzenia
  • reklama w formie dokumentu
  • reklama w celu pozyskania obserwujących
  • reklama Spotlight przekierowująca na stronę

Jak działa targetowanie LinkedIn Ads?

Dzięki precyzyjnemu targetowaniu w LinkedIn Ads bez problemu dotrzesz do konkretnej grupy odbiorców. W ten sposób zawsze masz pewność, że ze swoją reklamą trafisz dokładnie do tych osób, które powinny ją zobaczyć.

Poza standardowymi zmiennymi, takimi jak lokalizacja, język czy zainteresowania, LinkedIn pozwala skupiać się na bardziej biznesowych cechach Twojej grupy odbiorczej. Do wyboru masz takie opcje jak: stanowisko, doświadczenie w latach, kompetencje, wykształcenie, funkcja w firmie, obszar działalności i wielkość firmy oraz przynależność do grup.

Za pośrednictwem LinkedIn stworzysz precyzyjnie kierowane reklamy z ofertami pracy! Grupę odbiorców możesz targetować na podstawie wieku oraz płci. Inne portale społecznościowe nie umożliwiają tego z uwagi na możliwą dyskryminację.
Na LinkedIn możesz także wykorzystać listy remarketingowe oraz dotrzeć do podobnych grup odbiorców. Bez większego problemu wykluczysz także osoby o określonych cechach z puli grupy docelowej Twoich reklam.

Zalety LinkedIn Ads

Przewaga LinkedIn Ads nad innymi popularnymi sieciami reklamowymi polega na kilku kwestiach:

  • unikalnym sposobie targetowania reklam,
  • większej skuteczności w dotarciu do odbiorców,
  • lepszym osiągnięciu celów,
  • mnogości formatów reklam do wyboru.
Zbuduj silną markę z Linkedin Ads!

Dla kogo LinkedIn Ads?

Z reklam na LinkedIn korzystają marki z najróżniejszych branż. Szczególnie przydatne okazują się w przypadku firm lub osób, które działają na zasadach B2B. Z drugiej strony ich użyteczność wybija się w przypadku poszukiwania kandydatów do pracy – ułatwiają dotarcie i wstępną selekcję.
Zastanawiasz się, kto najczęściej korzysta z LinkedIn Ads? Są to przedstawiciele branż:

  • marketingowej,
  • szkoleniowej,
  • rekrutacyjnej i HR,
  • edukacyjnej,
  • IT,
  • eventowej.
Jeśli nie jesteś pewien, czy LinkedIn Ads sprawdzi się u Ciebie – skontaktuj się z nami! Pomożemy Ci przeanalizować możliwości.

Jak będzie wyglądała nasza współpraca?

1

Porozmawiamy z Tobą
Wszystko po to, żeby poznać Twoje potrzeby i dowiedzieć się, jakie cele chcesz osiągnąć

2

Przygotujemy kampanię
Wspólnie ustalimy, jak ma wyglądać Twoja kampania i do jakiej grupy docelowej chcesz ją kierować, a potem dobierzemy najlepszy komunikat, cel i format reklamy.

3

Opublikujemy reklamy
Włączymy kampanię po tym, jak uznasz, że wszystkie jej szczegóły odpowiadają Twoim oczekiwaniom.

4

Będziemy monitorować działania
W naszych kampaniach wykorzystujemy testowanie i dostosowywanie reklam. Dzięki temu na bieżąco będziemy dostosowywać Twoje reklamy, aby osiągały najlepsze możliwe rezultaty.

5

Dostarczymy raporty o efektach
Będziemy informować Cię o tym, jak przebiega kampania oraz dostarczymy jej wyniki. Nasze raporty są proste i czytelne, dlatego zawsze będziesz wiedzieć, co robimy.

Rozszerz swoją strategię biznesową o LinkedIn Ads!

Cennik LinkedIn Ads

Jak prawidłowo określić budżet na reklamy LinkedIn?

Pewnie słyszałeś, że stawki za kampanię są wyższe niż te znane z innych mediów społecznościowych, jednak nie bierze się to znikąd. LinkedIn daje Ci możliwość precyzyjniejszego targetowania reklam, dzięki czemu są one o wiele bardziej skuteczne, a wyższy koszt za kliknięcie równoważy się szybszym osiąganiem zamierzonych efektów.

Od czego zatem zależą ceny reklam LinkedIn? Między innymi od celu, grupy docelowej i czasu trwania kampanii.

LinkedIn automatycznie proponuje stawkę podczas konfigurowania kampanii – możesz sugerować się nią w przygotowywaniu budżetu reklamowego. Stawka ta jest dostosowywana do wybranego przez Ciebie celu. Do tego serwis daje Ci możliwość kontroli nad wydatkami – w formie określenia budżetu dziennego lub całkowitego.

Koszty reklamy na LinkedIn

Pakiet STANDARD

  • Budżet na reklamę: 3 000 zł – 14 999 zł
  • Obsługa: 20% budżetu, nie mniej niż 850 zł

Pakiet PREMIUM

  • Budżet na reklamę: 15 000 zł – 50 000 zł
  • Obsługa: 16% budżetu, nie mniej niż 3 000 zł

Pakiet VIP

  • Budżet na reklamę: od 50 001 zł
  • Obsługa: 14% budżetu, nie mniej niż 8 000 zł
Docieraj do określonej grupy docelowej za pomocą LinkedIn Ads!