Pozycjonowanie | Google Ads | Analityka | Content Marketing
Czym jest Chat GPT i co powinieneś o nim wiedzieć?
26.05.2023
czas czytania: 5
min
EPR
Każdy słyszał, każdy zna! Zapoznaj się z ChatemGPT – czy można ufać sztucznej inteligencji?
Metoda 5 sił Portera. Klucz do sukcesu w e-commerce
25.05.2023
czas czytania: 6
min
EPR
5 sił Portera – jak możesz je wykorzystać w analizie swojego biznesu? Przeczytaj artykuł!
Favicon – czym jest, jak go stworzyć i dlaczego warto z niego korzystać w marketingu?
22.05.2023
czas czytania: 6
min
SEO
Czym jest favicon, jaki jest jego wpływ na stronę i dlaczego jest ważny? Poznaj odpowiedzi!
Reklama kawiarni w Internecie
19.05.2023
czas czytania: 8
min
SEM
Dowiedz się jak rozreklamować swoją kawiarnie na lata!
Google News – czym jest i jak dodać tam swoją stronę
18.05.2023
czas czytania: 7
min
SEO
Google news to skarbnica wiadomości ze świata. Dowiedz się o możesz dodać swoją stronę do wiadomości Google!
PESTEL i LoNGPESTEL, czyli rozszerzenia analizy PEST
17.05.2023
czas czytania: 4
min
Analityka
Czym jest analiza PESTEL i jak pomoże Twojemu biznesowi? Przeczytaj, co warto przeanalizować prowadząc biznes.
Czym jest traffic decay, czyli jak chronić się przed zanikiem ruchu na stronie?
16.05.2023
czas czytania: 7
min
SEO
Żywotność strony dzieli się średnio na 5 etapów. Sprawdź na jakim etapie są Twoje najważniejsze podstrony i zwalcz traffic decay!
Czym jest UGC i jak można je wykorzystać
15.05.2023
czas czytania: 4
min
EPR
Czym jest user generated content? Istnieje wiele sposobów na to, jak zaangażować klientów. Jak to zrobić w przypadku Twojej marki?
Jak zbudować społeczność wokół marki? 8 wskazówek!
12.05.2023
czas czytania: 5
min
EPR
Jak zbudować społeczność wokół marki? Sprawdź porady naszego Specjalisty!
Najczęstsze błędy popełniane przy tworzeniu i wdrażaniu treści pod SEO
10.05.2023
czas czytania: 6
min
SEO
Jak optymalizować treści tak, aby były dopasowane pod SEO? Sprawdź nasze rady!
Newsletter – co powinieneś o nim wiedzieć
09.05.2023
czas czytania: 5
min
EPR
Newsletter możesz wykorzystać, aby utrzymać relację ze swoim klientem lub przekazać informacje o kodzie rabatowym. Przeczytaj jak wykorzystać potencjał e-mail marketingu.
Jak ważna jest mowa ciała?
08.05.2023
czas czytania: 6
min
EPR
Dowiedz się więcej o komunikacji niewerbalnej i przekonaj się, że może ona polepszyć jakość Twojej postawy biznesowej!
Kontrowersja – czym jest i jak wpływa na marketing
05.05.2023
czas czytania: 6
min
EPR
Czym jest shockadvertising? Jakie tematy zaliczają się do reklamy kontrowersyjnej? Przeczytaj!
Wynik optymalizacji a poprawa skuteczności reklam w Google Ads
04.05.2023
czas czytania: 5
min
SEM
Zautomatyzowany przekaz reklamowy – czy zawsze jest odpowiedni? Sprawdź nasze wskazówki!
Dobre praktyki UX – jak zaprojektować stronę zgodnie z zasadami UX
28.04.2023
czas czytania: 6
min
EPR
Strona www to jeden z najważniejszych touchpointów z Klientem. Zadbaj o to, aby była funkcjonalna. Przeczytaj porady!
Analiza konkurencji w SEO – dlaczego warto i jak ją wykonać
27.04.2023
czas czytania: 5
min
SEO
Poznaj narzędzia, które pomogą Ci w optymalizacji strony internetowej.
Kolory marki – czy są aż tak ważne
25.04.2023
czas czytania: 9
min
EPR
Kolory marki to jeden z podstawowych elementów identyfikacji wizualnej. Sprawdź, jak je dobrać do swojej firmy.
Problem indeksowania w Google – Indexing API na ratunek
18.04.2023
czas czytania: 6
min
SEO
Dowiedz się jak w prosty sposób uporządkować indeksowanie swoich stron w Google. Podpowiadamy czym jest Indexing API i jak można je wykorzystać w biznesie.
Service design, czyli jak projektować innowacyjne usługi
14.04.2023
czas czytania: 5
min
EPR
Ścieżka zakupów klientów to aspekt coraz częściej analizowany w firmach. Przeczytaj czym jest i dlaczego jest ważny!
Przepis na stronę produktową, czyli jak przedstawiać produkty w sklepie internetowym
11.04.2023
czas czytania: 6
min
EPR
Jak przedstawić swój produkt w sklepie internetowym? Zobacz, co radzi nasza Specjalistka!
Dostępność cyfrowa (accessibility), czyli przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu
24.03.2023
czas czytania: 6
min
EPR
Jedna z najważniejszych zasad stron internetowych? Aby były dostępne dla każdego. Przeczytaj czym jest dostępność cyfrowa.
Co to jest mobile SEO i dlaczego jest tak ważne?
23.03.2023
czas czytania: 6
min
SEO
Na czym polega Mobile-First Index oraz dlaczego jest ważny w SEO? Na co powinniśmy zwrócić uwagę podczas optymalizacji strony internetowej pod urządzenia mobile? Sprawdź!
Artykuły sponsorowane – czym są i jak je tworzyć
17.03.2023
czas czytania: 6
min
EPR
Sprawdź wskazówki dotyczące artykułów sponsorowanych. Czym są i jak je odpowiednio napisać? Przeczytaj w tym artykule!
Nawigacja na stronie internetowej – czy jest ważna w komunikacji z klientem?
16.03.2023
czas czytania: 6
min
EPR
Touchpoint w formie strony internetowej. Zdradzamy jak zaprojektować menu strony tak, aby było użyteczne.