min
min
Sprawdź strukturę URL, mapę witryny, pliki robots.txt, i zoptymalizuj szybkość ładowania strony. Oceniaj liczbę i jakość linków, analizuj dane z Google Analytics i Search Console. Optymalizuj witrynę, osiągaj lepsze pozycje i zwiększaj efektywność serwisu.
min
Kompleksowa oferta na usługi SEO powinna zawierać szereg elementów, które razem składają się na skuteczne pozycjonowanie. Dowiedz się, jakie działania powinna obejmować dobra oferta!
min
Celem każdego rodzaju treści jest wywołanie pewnej reakcji u odbiorcy – szczególnie, jeśli mowa o przekazie marketingowym. Call to Action, a w skrócie CTA, to tak naprawdę środek, który pozwoli Ci pokierować użytkownika w korzystne dla Ciebie miejsce. Dowiedz się, dlaczego CTA jest tak istotne oraz jak skutecznie wzywać do działania!
min
Korzystny profil linkowy domeny to jeden z istotnych czynników rankingowych. Przekonaj się, czym jest link juice i co tak naprawdę wpływa na moc odnośników w obrębie Twojego serwisu. W tym artykule omawiamy zarówn kwestie linkowania zewnętrznego, jak i wewnętrznego.
min
Czym jest wizerunek firmy i jak go wypracować? Dowiedz się, co składa się na przemyślaną strategię marketingową i jakie pytania warto sobie zadać przed startem przedsiębiorstwa.
min
Precyzyjnie targetowany ruch na Twojej stronie internetowej, a do tego w modelu finansowania, w którym płacisz dopiero, gdy użytkownik faktycznie kliknie w odnośnik – brzmi nieźle, prawda? Dowiedz się, jak wykorzystać reklamę PPC do promocji swojego biznesu w sieci!
min
Narzędzie PageSpeed Insights zostało rozbudowane o nowy parametr – szybkość działania strony, który obliczany jest na postawie Chrome User Experience Report. Przetestuj swoją stronę i zoptymalizuj czas jej ładowania.
min
Wprowadzasz nowy produkt na rynek i chcesz go wypromować za pomocą Facebooka? Podpowiadamy, w jaki sposób reklamować asortyment w social media.
min
Czym jest wizerunek firmy i jak go wypracować? Dowiedz się, co składa się na przemyślaną strategię marketingową i jakie pytania warto sobie zadać przed startem przedsiębiorstwa.
min
Analiza realnej kondycji Twojej strony internetowej wymaga odpowiednich narzędzi. Z tego artykułu dowiesz się, jak sprawdzić statystyki swojego serwisu przy pomocy najbardziej użytecznych programów.
min
Analiza słów kluczowych to bardzo ważny etap promocji strony internetowej. Dobór odpowiednich fraz pozwala na dotarcie do wybranej grupy użytkowników, którzy dokonają konwersji. Jak skutecznie przeprowadzić keywords research?
min
Konwersja to pewne działanie wykonane przez internautę. Poznaj 10 sposobów na poprawę współczynnika konwersji w sytuacji, gdy spada.
min
Lista stron internetowych ukazujących się w wyszukiwarce w określonej kolejności po wpisaniu w niej szukanego słowa kluczowego.
min
Aż 95% konsumentów na świecie sprawdza rekomendacje online zanim dokonają zakupu. Warto więc dbać o reputację firmy w internecie. Jak zatem odpowiadać na negatywne opinie? Podpowiadamy!
min
Reklama AdWords, social media marketing, pozycjonowanie i marketing szeptany to skuteczne narzędzia, które warto wykorzystać w promocji salonu kosmetycznego lub fryzjerskiego. Podpowiadamy, jak prowadzić przemyślane działania.
min
Czy chcesz zwiększyć konwersję w sklepie internetowym, ale nie wiesz, jak zrobić to skutecznie? Pomocne mogą okazać się testy A/B. Jakie są ich zalety, co można nimi testować? Zapraszamy do lektury.
min
Czy na darmowych produktach można zarobić? Tak. Poznaj 7 sposobów na generowanie przychodów w modelu freemium.
min
Jak tworzyć chwytliwy i skuteczny tytuł strony internetowej? Czy można wypozycjonować się za pomocą meta title? Sprawdź, jak zrobić to skutecznie.
min
Galeria zdjęć w ramach wizytówki Google nie jest już jedynym sposobem na to, by zajrzeć do wnętrza lokalu. Wirtualny spacer po restauracji, hotelu, a nawet sklepie stacjonarnym to świetne rozwiązanie, które pozwoli Ci skuteczniej przyciągać klientów.
min
Promocja internetowych sklepów sportowych musi uwzględniać kompleksowe działania, aby przyniosła zamierzony efekt. Sprawdź najważniejsze wskazówki dotycząc reklamowania e-sklepu z branży sportowej!
min
Korzystałeś już z kierowania reklam na niestandardowych odbiorców o podobnych zamiarach? Podpowiadamy, jak skonfigurować kampanie!
min
Kampania Google Ads (Adwords) powinna przyciągać wzrok, prezentować czytelne call to action i tworzyć spójną całość. Podpowiadamy, jak tworzyć skuteczne banery w sieci reklamowej Google, aby wzbudzić zainteresowanie użytkowników.
min
Przy pozycjonowaniu usług fotograficznych należy dbać o optymalizację zdjęć na stronie. O jakie elementy należy jeszcze zadbać? Sprawdź najważniejsze kwestie związane z SEO dla fotografa!
min
Jak pozycjonować blog firmowy i dlaczego jest ważny? Przeczytaj artykuł naszej specjalistki!