kim jest mikroinfluencer

Mikroinfluencerzy – kim są i czy warto w nich inwestować?

czas czytania: 5

min

Zgromadzona wokół nich społeczność wykazuje do nich duże zaufanie, czując się jak grupa przyjaciół powiązanych wspólną pasją czy stylem życia. Zobacz, dlaczego jeszcze warto współpracować z mikroinfluencerami.

zewnętrzna duplikacja treści

Duplicate content – kompleksowy poradnik o zewnętrznej duplikacji treści

czas czytania: 5

min

Zewnętrzna duplikacja treści zagraża pozycjom serwisu w wynikach wyszukiwania. Specjalnie dla Ciebie mamy kompleksowy przewodnik o duplicate content. Sprawdź, jak eliminować kopie treści!

projektowanie stron responsywnych

Responsive Web Design – czym jest i do czego służy?

czas czytania: 5

min

M-commerce rozwija się bardzo dynamicznie. Zastosowanie Responsive Web Design pozwala na stworzenie jednej wersji witryny, która będzie dostosowywała się do wymagań technicznych urządzeń mobilnych. Jedna strona, wielu zadowolonych użytkowników!

google analytics

Pięcioetapowa analiza konkurencji w e-commerce

czas czytania: 5

min

Zastanawiasz się, jak przeanalizować swoją konkurencję? Przeprowadź szybką, pięcioetapową analizę działań konkurencji w e-commerce.

Google Trends

Dlaczego warto korzystać z Google Trends, prowadząc stronę internetową?

czas czytania: 5

min

Google Trends to aplikacja pozwalająca śledzić zainteresowania użytkowników. Jak możesz ją wykorzystać w swoim biznesie? Sprawdź kilka naszych pomysłów.

performance marketing okładka

Performance marketing – co to jest i jakie ma znaczenie?

czas czytania: 8

min

Choć w teorii każda kampania reklamowa ma przynosić rezultaty, w większości przypadków większe zasięgi (i poniesione w związku z tym koszty) wcale nie muszą przekładać się na korzyść biznesową. W modelu performance marketingowym płacisz natomiast wyłącznie za efekty – leady, subskrypcje czy teżzakupy w sklepie internetowym. Dowiedz się więcej!

banchmarking w e-marketingu

Benchmarking w e-marketingu, czyli 16 pomysłów, które podpatrzysz u konkurencji

czas czytania: 5

min

Czy podglądasz działania swojej konkurencji? Jeśli nie nadrób zaległości i przeprowadź benchmarking w e-marketingu!

media społecznościowe

Jak działa social selling?

czas czytania: 5

min

Social selling to budowanie relacji z klientami za pomocą mediów społecznościowych. Dlaczego warto korzystać z social sellingu? O tym dowiesz się z naszego artykułu.

laptop pozycjonowanie

E-marketingowa checklista dla działalności usługowej – sprawdź, czy wykorzystujesz potencjał marketingu internetowego!

czas czytania: 5

min

Sprawdź naszą e-marketingową checklistę dla działalności usługowej. Zobacz, czy wykorzystujesz cały potencjał promocji w internecie!

greenwashing

Co to jest greenwashing?

czas czytania: 8

min

Greenwashing to negatywne zjawisko, które może wpływać na wizerunek marki. Dowiedź się, dlaczego warto być transparentnym względem swoich klientów i nie stosować nieuczciwych praktyk.

opinie klientów

Jak pozyskiwać opinie klientów zadowolonych z zakupu? 6 sposobów na zdobycie rekomendacji!

czas czytania: 5

min

Zastanawiasz się, jak zachęcić użytkowników do wystawiania opinii i rekomendacji na Twojej stronie internetowej? Sprawdź naszych 6 pomysłów!

promocja restauracji w internecie

Jak wypromować restaurację w sieci przez kampanie Facebook Ads i Google Ads

czas czytania: 5

min

Pozycjonowanie witryny uwidoczni Twój lokal gastronomiczny w wynikach wyszukiwania. Czy to jednak wystarczy, by wzbudzić zainteresowanie potencjalnych klientów? Prezentujemy kolejne sposoby na promocję restauracji w internecie.

faceboko pixel okładka

Facebook Pixel – czym jest oraz jak go zastosować?

czas czytania: 8

min

Monitorowanie efektów kampanii reklamowej to istotny etap każdej strategii marketingowej – także na Facebooku. Poznaj możliwości Pixela i dowiedz się, jak w pełni wykorzystać potencjał drzemiący w Twojej kampanii!

pliki cookies

Ta strona wykorzystuje pliki cookies – wszystko, co musisz wiedzieć o ciasteczkach

czas czytania: 5

min

Komunikat o plikach cookies powinien pojawiać się w każdym serwisie internetowym, który korzysta z ciasteczek. Wyjaśniamy najważniejsze kwestie związane z plikami cookies.

recycling treści

Recykling treści – dbaj o środowisko contentowe na swojej stronie internetowej

czas czytania: 5

min

Recycling treści pozwala w pełni wykorzystać potencjał płynący z tematów, które już zostały wykorzystane w strategii marketingu treści. Sprawdź, jak realizować re-publikację contentu.

sklep internetowy

Jak zwiększyć sprzedaż i obroty w sklepie internetowym?

czas czytania: 5

min

Zanim klienci zdecydują się na zakup konkretnego produktu z naszego sklepu internetowego, najpierw muszą do niego trafić. Aby tak się stało, konieczna jest inwestycja w reklamę internetową. Dodatkowo powinniśmy zadbać o szereg czynników, które skłonią odbiorcę do zakupu i spowodują, że chętnie do nas powróci.

persony

Jak tworzyć persony, by lepiej docierać do odbiorców? Kompleksowy przewodnik

czas czytania: 5

min

Stworzenie persony wpływa pozytywnie na działalność firmy lub rozwój konkretnego projektu. Ułatwia zrozumienie potrzeb odbiorców, co w efekcie przekłada się na skuteczną realizację strategii biznesowej. Dlaczego jeszcze warto pomyśleć o opracowaniu sylwetki klienta?

zwiększanie subskrypcji na youtubie

Jak przekształcić osoby oglądające nasz kanał na YouTube w subskrybentów i potencjalnych klientów?

czas czytania: 5

min

Co zrobić, aby pozyskać i zatrzymać subskrybentów na YouTubie, którzy z dużym prawdopodobieństwem staną się naszymi klientami? Poznaj 13 sposobów.

porzucony koszyk online

Ratuj porzucone koszyki w sklepie internetowym, by zwiększyć współczynnik konwersji – 11 sposobów

czas czytania: 5

min

Jak ratować porzucone koszyki, by zwiększyć współczynnik konwersji? Sprawdź naszych 11 sposobów!

optymalizacja bloga

Optymalizacja artykułów na blogu firmowym ‑ jak wspomóc pozycjonowanie bloga tekstami SEO?

czas czytania: 5

min

Kompleksowy poradnik po optymalizacji artykułów na blogu firmowym. Sprawdź, jak skutecznie pozycjonować bloga firmowego!

wizytówka google okładka

Weryfikacja wizytówki Google Moja Firma – jak to zrobić?

czas czytania: 9

min

Zadbaj o to, by użytkownicy mieli dostęp do informacji o Twoim biznesie. Dowiedz się, jak skonfigurować wizytówkę Google Moja Firma.

lead scoring

Kwalifikacja leadów (lead scoring) – doskonały sposób na optymalizację konwersji na etapie procesu sprzedaży

czas czytania: 5

min

Lead scoring (kwalifikacja leadów) pomaga zoptymalizować pracę działu handlowego. Dowiedź się, jak zbudować model do kwalifikacji leadów.

pozyskiwanie klienta przez internet

Jak pozyskać klienta w Internecie? 5 sprawdzonych sposobów

czas czytania: 5

min

Kto nie reklamuje się w sieci, temu naprawę trudno osiągnąć sukces w biznesie. W tym artykule podpowiadamy, jak zdobyć klienta przez Internet.

wyszukiwarka Google mobilna

Udostępnianie konta Google Ads – przyznawanie, akceptowanie i odbieranie dostępu do Google Ads

czas czytania: 5

min

Instruujemy, jak nadać dostępy do konta Google Ads agencji SEM, która prowadzi płatne kampanie w wyszukiwarce.