min
min
Zgromadzona wokół nich społeczność wykazuje do nich duże zaufanie, czując się jak grupa przyjaciół powiązanych wspólną pasją czy stylem życia. Zobacz, dlaczego jeszcze warto współpracować z mikroinfluencerami.
min
Zewnętrzna duplikacja treści zagraża pozycjom serwisu w wynikach wyszukiwania. Specjalnie dla Ciebie mamy kompleksowy przewodnik o duplicate content. Sprawdź, jak eliminować kopie treści!
min
M-commerce rozwija się bardzo dynamicznie. Zastosowanie Responsive Web Design pozwala na stworzenie jednej wersji witryny, która będzie dostosowywała się do wymagań technicznych urządzeń mobilnych. Jedna strona, wielu zadowolonych użytkowników!
min
Zastanawiasz się, jak przeanalizować swoją konkurencję? Przeprowadź szybką, pięcioetapową analizę działań konkurencji w e-commerce.
min
Google Trends to aplikacja pozwalająca śledzić zainteresowania użytkowników. Jak możesz ją wykorzystać w swoim biznesie? Sprawdź kilka naszych pomysłów.
min
Choć w teorii każda kampania reklamowa ma przynosić rezultaty, w większości przypadków większe zasięgi (i poniesione w związku z tym koszty) wcale nie muszą przekładać się na korzyść biznesową. W modelu performance marketingowym płacisz natomiast wyłącznie za efekty – leady, subskrypcje czy teżzakupy w sklepie internetowym. Dowiedz się więcej!
min
Czy podglądasz działania swojej konkurencji? Jeśli nie nadrób zaległości i przeprowadź benchmarking w e-marketingu!
min
Social selling to budowanie relacji z klientami za pomocą mediów społecznościowych. Dlaczego warto korzystać z social sellingu? O tym dowiesz się z naszego artykułu.
min
Sprawdź naszą e-marketingową checklistę dla działalności usługowej. Zobacz, czy wykorzystujesz cały potencjał promocji w internecie!
min
Greenwashing to negatywne zjawisko, które może wpływać na wizerunek marki. Dowiedź się, dlaczego warto być transparentnym względem swoich klientów i nie stosować nieuczciwych praktyk.
min
Zastanawiasz się, jak zachęcić użytkowników do wystawiania opinii i rekomendacji na Twojej stronie internetowej? Sprawdź naszych 6 pomysłów!
min
Pozycjonowanie witryny uwidoczni Twój lokal gastronomiczny w wynikach wyszukiwania. Czy to jednak wystarczy, by wzbudzić zainteresowanie potencjalnych klientów? Prezentujemy kolejne sposoby na promocję restauracji w internecie.
min
Monitorowanie efektów kampanii reklamowej to istotny etap każdej strategii marketingowej – także na Facebooku. Poznaj możliwości Pixela i dowiedz się, jak w pełni wykorzystać potencjał drzemiący w Twojej kampanii!
min
Komunikat o plikach cookies powinien pojawiać się w każdym serwisie internetowym, który korzysta z ciasteczek. Wyjaśniamy najważniejsze kwestie związane z plikami cookies.
min
Recycling treści pozwala w pełni wykorzystać potencjał płynący z tematów, które już zostały wykorzystane w strategii marketingu treści. Sprawdź, jak realizować re-publikację contentu.
min
Zanim klienci zdecydują się na zakup konkretnego produktu z naszego sklepu internetowego, najpierw muszą do niego trafić. Aby tak się stało, konieczna jest inwestycja w reklamę internetową. Dodatkowo powinniśmy zadbać o szereg czynników, które skłonią odbiorcę do zakupu i spowodują, że chętnie do nas powróci.
min
Stworzenie persony wpływa pozytywnie na działalność firmy lub rozwój konkretnego projektu. Ułatwia zrozumienie potrzeb odbiorców, co w efekcie przekłada się na skuteczną realizację strategii biznesowej. Dlaczego jeszcze warto pomyśleć o opracowaniu sylwetki klienta?
min
Co zrobić, aby pozyskać i zatrzymać subskrybentów na YouTubie, którzy z dużym prawdopodobieństwem staną się naszymi klientami? Poznaj 13 sposobów.
min
Jak ratować porzucone koszyki, by zwiększyć współczynnik konwersji? Sprawdź naszych 11 sposobów!
min
Kompleksowy poradnik po optymalizacji artykułów na blogu firmowym. Sprawdź, jak skutecznie pozycjonować bloga firmowego!
min
Zadbaj o to, by użytkownicy mieli dostęp do informacji o Twoim biznesie. Dowiedz się, jak skonfigurować wizytówkę Google Moja Firma.
min
Lead scoring (kwalifikacja leadów) pomaga zoptymalizować pracę działu handlowego. Dowiedź się, jak zbudować model do kwalifikacji leadów.
min
Kto nie reklamuje się w sieci, temu naprawę trudno osiągnąć sukces w biznesie. W tym artykule podpowiadamy, jak zdobyć klienta przez Internet.
min
Instruujemy, jak nadać dostępy do konta Google Ads agencji SEM, która prowadzi płatne kampanie w wyszukiwarce.