e-sklepy

Kim jest klient w e commerce i jakie są jego rodzaje?

czas czytania: 5

min

Chciałbyś, aby jednorazowi klienci ponownie dokonali w Twoim sklepie zakupu? Poznaj 10 skutecznych technik na pozyskanie powracającego klienta!

Google Adwords system reklamowy

Wykluczające sie frazy w Google ADS

czas czytania: 5

min

Z poziomu konta menedżera AdWords można już przygotować listę wykluczających słów kluczowych. Ułatwi to zarządzanie wieloma kontami AdWords, ponieważ do tej pory listy należało stworzyć na poziomie każdego konta lub każdej kampanii.

big data google okładka

Jakie informacje w swoich zasobach gromadzi o nas Google i do czego je wykorzystuje?

czas czytania: 9

min

Dane dotyczące naszej aktywności w internecie to cena, jaką płacisz za dostęp do spersonalizowanych treści. Dowiedz się, jak zbierane są informacje na Twój temat oraz co właściwie Google o Tobie wie.

tresc na strone internetowa

ROI w content marketing czyli jak inwestować w content.

czas czytania: 5

min

Opracowana strategia content marketingowa pomaga budować rozpoznawalność marki, zwiększać widoczność w internecie i edukować klientów. Warto w nią zainwestować. Jak jednak przekonać szefa do marketingu treści?

Wyszukiwarka Google

Czym jest ukrywanie treści na stronie – wszystko o cloaking

czas czytania: 5

min

Na stronach przygotowanych na urządzenia mobilne można ukrywać treść w przyciskach lub buttonach, jeśli jest to uzasadnione z punktu widzenia użyteczności witryny internetowej – informuje Gary Ilyes. Jednak na desktopach ta praktyka jest nadal niedozwolona!

sklep internetowy

Jak przygotować sklep internetowy do wejścia na zagraniczny rynek

czas czytania: 5

min

Żyjemy w czasach, gdy w sieci da się kupić niemal wszystko, a różnorodność produktów może przyprawić o zawrót głowy. Ciężko znaleźć niszę e-commerce, której wypełnienie dałoby szybki sukces. Może wejście ze swoją ofertą na rynki zagraniczne będzie tym sposobem, który zadziała?

Google Adwords

Kampanie brandowe wśród specjalistów Google Ads

czas czytania: 5

min

Reklamy brandowe Google Ads skutecznie zwiększają widoczność marki w internecie. Sprawdź, kiedy najlepiej reklamować się na słowa brandowe.

google search console błędy

Powiadomienie w Search Console o błędach w menu nawigacyjnym (breadcrumps).

czas czytania: 5

min

Google od kwietnia przestaje wspierać data-vocabulary.org, więc jeśli w Google Search Console otrzymałeś powiadomienie o błędach w menu nawigacyjnym, koniecznie przejdź na schema.org.

Urządzenie mobilne

Ruch z mobile prześcignął desktop po raz pierwszy w historii!

czas czytania: 5

min

Po raz pierwszy w historii w skali globalnej urządzenia mobilne wygenerowały większy ruch niż urządzenia desktopowe. W Polsce w październiku 2016 r. przewaga smartfonów była znacząca i wynosiła 60%. Właściciele serwisów powinni zadbać o wersję mobilną swojej strony internetowej.

Targetowanie kampanii

Cross-device retargeting, czyli kolejna rewolucja od Google

czas czytania: 5

min

Google wprowadza nowość – kierowanie tych samych list remarketingowych do użytkowników korzystających z różnych urządzeń. Teraz te same reklamy pokażą się internaucie na smartfonie, tablecie oraz komputerze.

employer branding

Employee Advocacy: wzmacnianie marki poprzez zaangażowanie pracowników

czas czytania: 4

min

Employee advocacy ma bardzo duży potencjał. Jak prawidłowo wdrożyć go do strategii firmy i wykorzystać w działaniach marketingowych?

problemy z serwerem a pozycjonowanie

Dlaczego wybór hostingu jest kluczowy dla sukcesu Twojej strony internetowej?

czas czytania: 5

min

Jak wybrać hosting? Po pierwsze przeanalizować swoje potrzeby, a po drugie wybrać hostingodawcę spełniającego wszystkie nasze wymagania.

menu nawigacyjne

Znaczenie zoptymalizowanego menu dla skutecznego pozycjonowania

czas czytania: 9

min

Przyjazny interfejs strony internetowej to nie tylko ukłon w stronę użytkownika – to również bardzo istotny czynnik SEO. Przedstawiamy kilka wartościowych porad, które pomogą Ci zaprojektować menu nawigacyjne własnej witryny. Dzięki temu ani klienci, ani roboty Google nie zgubią się na Twojej stronie!

formularz kontaktowy

Formularz na stronie internetowej – jak go stworzyć i optymalizować?

czas czytania: 7

min

Zakładka Kontakt to wbrew pozorom bardzo istotny element struktury każdej strony internetowej. Dowiedz się, na co warto zwrócić uwagę podczas projektowania formularza kontaktowego, tak aby przyniósł Ci możliwie najwięcej korzyści.

Ile kosztuje reklama na FB

Jak zrobić skuteczną reklamę na Facebooku: Praktyczny Przewodnik dla Początkujących

czas czytania: 5

min

Reklama w systemie Facebook Ads to doskonały sposób na promocję biznesu w sieci. Dzięki zaawansowanym możliwościom panelu Facebook Ads możliwe jest promowanie swojej strony internetowej, aplikacji mobilnej i innych miejsc znajdujących się poza Facebookiem oraz oczywiście profilu, wydarzeń, aplikacji i treści mieszczących się w obrębie samego portalu Facebook.

Wyszukiwarka internetowa Google

Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce – Google Ads

czas czytania: 5

min

Reklamy dynamiczne w wyszukiwarce są chętnie wykorzystywane przez właścicieli dużych witryn i sklepów internetowych. Google wprowadza nowe możliwości w zakresie tychże reklam. Z jakich możliwości będzie można skorzystać?

sklep stacjonarny

Korzyści z pozycjonowania sklepu stacjonarnego

czas czytania: 7

min

Wszystko, co musisz wiedzieć o promowaniu sklepu stacjonarnego w internecie! Dowiedz się, w jaki sposób pozycjonować swój biznes, nawet gdy działasz lokalnie.

content-w-seo

Najczęstsze błędy popełniane przy tworzeniu i wdrażaniu treści pod SEO

czas czytania: 6

min

Jak optymalizować treści tak, aby były dopasowane pod SEO? Sprawdź nasze rady!

ekomarketing

Ekomarkeitng – ekologiczna strategia w biznesie

czas czytania: 5

min

Ekomarketing to strategia, na którą decyduje się coraz więcej przedsiębiorców. Stosowana zgodnie z przekonaniami ma szansę przynieść korzyści biznesowe oraz chronić środowisko naturalne.

Google

Google potwierdza aktualizację głównego algorytmu (core algorithm update)

czas czytania: 5

min

Google zaktualizowało swój główny algorytm (core algorithm), dlatego w ostatnich dniach obserwowaliśmy wahania w wynikach wyszukiwania.

duplikacja tresci

Pisanie tekstów na nowe strony internetowe – jak zaplanować content w serwisie?

czas czytania: 5

min

Pisanie tekstów na nową stronę internetową to nie lada wyzwanie. Podpowiadamy, jak zaplanować content na strukturę nowego serwisu internetowego.

Grupy na Facebooku

Skuteczna strona na Facebooku – 13 błędów, których należy unikać, prowadząc fanpage

czas czytania: 5

min

Prowadząc stronę na Facebooku należy unikać 13 kardynalnych błędów, które utrudniają budowanie marki w mediach społecznościowych. Sprawdź, jakich działań należy unikać!

seo samodzielnie

Działania SEO, które samodzielnie można wykonać na swojej witrynie 

czas czytania: 8

min

Czy da się skutecznie pozycjonować stronę internetową bez udziału agencji SEO? Tak – choć jest to czasochłonne, szczególnie przy większej skali. Jeśli jednak planujesz samodzielną walkę o pozycję w Google, warto zacząć od absolutnych podstaw. Dowiedz się, jakie działania możesz podjąć bez pomocy specjalisty.

mikrokonwersje

Co to jest mikrokonwersja i jak ją mierzyć?

czas czytania: 5

min

Dzięki badaniu mikrokonwersji można jeszcze lepiej poznać zachowania użytkowników naszej strony i optymalizować serwis. Zobacz, czym jest mikrokonwersja i jak ją mierzyć.