Blog firmy Artefakt - pozycjonowanie, AdWords, analityka

23.06.2017
Przedsiębiorcy posiadający konta w Google Moja Firma mogą skorzystać z darmowego kreatora stron internetowych od Google. Przygotowanie witryny zajmuje kilka minut. Sprawdź, jak wykorzystać to narzędzie i zyskać przewagę nad konkurencją!
22.06.2017
Skuteczny newsletter wspiera sprzedaż i generowanie konwersji. Podczas jego projektowania warto mieć na uwadze oczekiwania i potrzeby klientów, aby był przez nich czytany i nie wpadał do spamu. Na jakie elementy należy zwrócić uwagę?
21.06.2017
Google analizuje ponad 200 czynników rankingowych, ustalając pozycję domeny w wynikach wyszukiwania. Które z nich są najważniejsze podczas pozycjonowania strony? Prezentujemy tablicę chemiczną z pierwiastkami SEO!
20.06.2017
Dzięki rozszerzeniu reklamy o nazwie linki do podstron można skierować użytkowników na istotne dla nas podstrony serwisu. Warto korzystać z tej funkcjonalności, aby przekazać większą porcję informacji dla potencjalnych klientów. Dowiedz się, jak to zrobić.
19.06.2017
Zmiany w interfejsie panelu Google Analytics pojawiły się na naszych kontach. Nowością jest strona główna, która umożliwia przegląd najważniejszych statystyk. Dane przedstawione są w czytelnej formie i jest możliwość przejścia do raportów szczegółowych.
14.06.2017
Mobile-first indexing zmieni sposób tworzenia rankingu wyników wyszukiwania. Najprawdopodobniej strony mobilne uzyskają pierwszeństwo podczas indeksowania na początku przyszłego roku.
13.06.2017
Strony typu One Page oraz Landing Page nie są łatwe do wypozycjonowania ze względu na strukturę. Podpowiadamy, jak je zoptymalizować, aby osiągnąć wysokie i stabilne pozycje w rankingu Google.
08.06.2017
Nowy przycisk Opinie w wizytówce Google Moja Firma, który pojawił się na urządzeniach mobilnych, umożliwia szybki dostęp do komentarzy i recenzji wystawionych przez użytkowników.
06.06.2017
Description niestety nie ma bezpośredniego wpływu na pozycję w rankingu, ale może zwiększyć ilość wejść na stronę. Jak stworzyć skuteczny opis, który będzie konwertował? Skorzystaj ze wskazówek Google.
05.06.2017
W Search Console pojawił się Raport na temat widoczności reklam, dzięki któremu możemy zweryfikować, czy tworzone przez nas treści reklamowe są zgodne ze Standardami lepszych reklam i promowane w przeglądarce Google Chrome.

Strony