okładka grafika do social mediów

Jak stworzyć grafikę do social mediów

czas czytania: 10

min

Choć kwestia grafik do social mediów nie wydaje się zbytnio skomplikowana, optymalizacja obrazów publikowanych na portalach społecznościowych wiąże się się z podążaniem za szeregiem wytycznych. Dowiedz się, jak przygotować treści graficzne, które będę generować większe zasięgi.

thin content okładka

Thin content – czym jest i jak szkodzi SEO? 

czas czytania: 8

min

Dlaczego thin content nie jest obecnie najlepszym pomysłem w kontekście SEO? Słabe treści nie przynoszą praktycznie żadnych długotrwałych korzyści w procesie pozycjonowania. Dowiedz się, jak zoptymalizować zawartość strony i zyskać lepszą widoczność.

rodzaje reklamy okładka

Rodzaje reklamy w internecie – reklama jawna i niejawna 

czas czytania: 9

min

Czy Twoja strategia marketingowa jest dopasowana do specyfiki odbiorcy? Obierając ogólny kierunek działań promocyjnych firmy, warto mieć świadomość dostępnych opcji. Poznaj rodzaje reklam – jawnych i niejawnych – które pomogą Ci trafić do klientów!

jak zacząć okładka

Jak zacząć pozycjonować stronę? Poradnik

czas czytania: 13

min

Jak zacząć działania związane z pozycjonowaniem? Zapoznaj się z naszym poradnikiem, który wyjaśnia podstawowe prace i kroki, jakie podejmuje się w SEO przy stronach internetowych.

vseo okładka

VSEO – Video Search Engine Optimization

czas czytania: 9

min

Pozycjonowanie nie jest domeną wyłącznie treści pisanych. Publikując filmy w internecie, również możesz walczyć o najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania. Dowiedz się, jak optymalnie zarządzać treścią video.

współczynnik retencji

Współczynnik retencji klienta – czym jest CRR i jak go zwiększyć?

czas czytania: 9

min

Pozyskiwanie klientów to istotna część prowadzenia każdego biznesu, lecz jak zadbać o osoby, które już zdecydowały się skorzystać z Twoich usług? Współczynnik retencji to przydatne narzędzie, które pozwoli Ci skuteczniej zarządzać bazą klientów.

czym jest seo okładka

Co to jest pozycjonowanie? Przeczytaj poradnik 2024

czas czytania: 25

min

Na czym polega pozycjonowanie stron? Pozycjonowanie stron internetowych to zestaw rozmaitych działań marketingowych, których głównym celem jest uzyskanie jak najwyższej pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania. Dzięki odpowiednio dobranym i wdrożonym działaniom SEO, właściciele serwisów mogą cieszyć się nie tylko wysoką pozycją w rankingu, ale także lepszą widocznością. Przekłada się ona na większy ruch na stronie [...]
audyt seo okładka

Jak zrobić audyt SEO dla strony internetowej. Poradnik z checklistą.

czas czytania: 15

min

Sprawdź strukturę URL, mapę witryny, pliki robots.txt, i zoptymalizuj szybkość ładowania strony. Oceniaj liczbę i jakość linków, analizuj dane z Google Analytics i Search Console. Optymalizuj witrynę, osiągaj lepsze pozycje i zwiększaj efektywność serwisu.

oferta pozycjonowania okładka

Co powinna zawierać oferta pozycjonowania? 

czas czytania: 11

min

Kompleksowa oferta na usługi SEO powinna zawierać szereg elementów, które razem składają się na skuteczne pozycjonowanie. Dowiedz się, jakie działania powinna obejmować dobra oferta!

call to action okładka

Call to action – przykłady zachęcających CTA

czas czytania: 7

min

Celem każdego rodzaju treści jest wywołanie pewnej reakcji u odbiorcy – szczególnie, jeśli mowa o przekazie marketingowym. Call to Action, a w skrócie CTA, to tak naprawdę środek, który pozwoli Ci pokierować użytkownika w korzystne dla Ciebie miejsce. Dowiedz się, dlaczego CTA jest tak istotne oraz jak skutecznie wzywać do działania!

link juice okładka

Link juice – czym jest i jak mierzyć moc linków?

czas czytania: 9

min

Korzystny profil linkowy domeny to jeden z istotnych czynników rankingowych. Przekonaj się, czym jest link juice i co tak naprawdę wpływa na moc odnośników w obrębie Twojego serwisu. W tym artykule omawiamy zarówn kwestie linkowania zewnętrznego, jak i wewnętrznego.

consent mode

Consent Mode V2 – sprawdź, co się zmienia w zakresie przetwarzania danych

czas czytania: 6

min

Czym jest wizerunek firmy i jak go wypracować? Dowiedz się, co składa się na przemyślaną strategię marketingową i jakie pytania warto sobie zadać przed startem przedsiębiorstwa.

Reklama PPC – poradnik

czas czytania: 9

min

Precyzyjnie targetowany ruch na Twojej stronie internetowej, a do tego w modelu finansowania, w którym płacisz dopiero, gdy użytkownik faktycznie kliknie w odnośnik – brzmi nieźle, prawda? Dowiedz się, jak wykorzystać reklamę PPC do promocji swojego biznesu w sieci!

zwiększanie ruchu organicznego

Jak zwiększyć widoczność strony w rankingu Google? 8 wskazówek

czas czytania: 5

min

Chciałbyś poprawić widoczność swojej strony w wyszukiwarce? Zobacz, na jakie elementy warto zwrócić uwagę. To działa!

promocja nowych produktow na FB

Jak wypromować nowy produkt na Facebooku?

czas czytania: 5

min

Wprowadzasz nowy produkt na rynek i chcesz go wypromować za pomocą Facebooka? Podpowiadamy, w jaki sposób reklamować asortyment w social media.

wizerunek firmy okładka

Wizerunek firmy w internecie

czas czytania: 11

min

Czym jest wizerunek firmy i jak go wypracować? Dowiedz się, co składa się na przemyślaną strategię marketingową i jakie pytania warto sobie zadać przed startem przedsiębiorstwa.

efekty SEO

Pozycja i widoczność strony w Google – jak sprawdzić?

czas czytania: 12

min

Analiza realnej kondycji Twojej strony internetowej wymaga odpowiednich narzędzi. Z tego artykułu dowiesz się, jak sprawdzić statystyki swojego serwisu przy pomocy najbardziej użytecznych programów.

spadek konwersji

Co zrobić, gdy spada współczynnik konwersji? Checklista

czas czytania: 5

min

Konwersja to pewne działanie wykonane przez internautę. Poznaj 10 sposobów na poprawę współczynnika konwersji w sytuacji, gdy spada.

negatywne opinie o firmie-min

Jak odpowiadać na negatywne opinie w sieci? 7 przydatnych wskazówek

czas czytania: 5

min

Aż 95% konsumentów na świecie sprawdza rekomendacje online zanim dokonają zakupu. Warto więc dbać o reputację firmy w internecie. Jak zatem odpowiadać na negatywne opinie? Podpowiadamy!

promocja branży beauty

Promocja salonu kosmetycznego i fryzjerskiego w internecie

czas czytania: 5

min

Reklama AdWords, social media marketing, pozycjonowanie i marketing szeptany to skuteczne narzędzia, które warto wykorzystać w promocji salonu kosmetycznego lub fryzjerskiego. Podpowiadamy, jak prowadzić przemyślane działania.

testy ab na stronie internetowej

Czym są testy A/B i dlaczego warto je stosować?

czas czytania: 6

min

Czy chcesz zwiększyć konwersję w sklepie internetowym, ale nie wiesz, jak zrobić to skutecznie? Pomocne mogą okazać się testy A/B. Jakie są ich zalety, co można nimi testować? Zapraszamy do lektury.

wyprzedane produkty a seo

Jak zarobić na darmowych produktach i usługach oferowanych w internecie?

czas czytania: 5

min

Czy na darmowych produktach można zarobić? Tak. Poznaj 7 sposobów na generowanie przychodów w modelu freemium.

optymalizacja

Meta title i jego wpływ na pozycjonowanie. Jak stworzyć dobry tytuł strony internetowej?

czas czytania: 5

min

Jak tworzyć chwytliwy i skuteczny tytuł strony internetowej? Czy można wypozycjonować się za pomocą meta title? Sprawdź, jak zrobić to skutecznie.

wirtualny spacer google okładka

Wirtualny spacer Google – czym jest i jak go wykonać w swojej firmie?

czas czytania: 7

min

Galeria zdjęć w ramach wizytówki Google nie jest już jedynym sposobem na to, by zajrzeć do wnętrza lokalu. Wirtualny spacer po restauracji, hotelu, a nawet sklepie stacjonarnym to świetne rozwiązanie, które pozwoli Ci skuteczniej przyciągać klientów.