Blog firmy Artefakt - pozycjonowanie, AdWords, analityka

24.02.2017
Google ciągle jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Prawie 97% użytkowników korzysta z usług kalifornijskiego giganta, szukając dowolnej rzeczy w internecie. Nic dziwnego, że myśląc o wynikach wyszukiwania od razu pojawia nam się w głowie logo Google.
23.02.2017
Przedsiębiorcy nie posiadający fizycznej siedziby, a świadczący usługi u klienta, muszą zastosować się do nowych wytycznych Google Moja Firma, aby posiadać wizytówkę Google Maps zgodną z regulaminem.
21.02.2017
Wdrożenie pełnych zaleceń optymalizacyjnych wymaga posiadania dostępów do serwera, aby można było dokonać zmian w plikach źródłowych strony. Podpowiadamy, gdzie można znaleźć dostępy FTP do hostingu lub serwera.
17.02.2017
Google wciąż testuje nowe rozwiązania AdWords. Tym razem eksperymentom podlega wyświetlanie różnych typów rozszerzeń reklamy na jednej karuzeli w mobilnych wynikach wyszukiwania.
17.02.2017
W Wielkiej Brytanii od 1 czerwca użytkownicy nie zobaczą w wynikach wyszukiwania adresów URL domen zawierających nielegalne kopie zasobów cyfrowych. Anti-Piracy Code ma chronić własność intelektualną. Czy zostanie wprowadzony w innych państwach?
15.02.2017
Przeglądając wyniki wyszukiwania, można zobaczyć boks people also ask. Google w ten sposób podpowiada, jakie zapytania powiązane z wpisanymi przez nas frazami lub słowami, wpisują do wyszukiwarki inni użytkownicy.
13.02.2017
Czy prowadzenie profili w mediach społecznościowych ma wpływ na pozycjonowanie strony? W jaki sposób media społecznościowe mogą poprawiać pozycję domeny w wynikach wyszukiwania? Na które portale społecznościowe warto zwrócić uwagę, aby dotrzeć do swoich klientów?
10.02.2017
Technologia AMP dalej się rozwija. Kolejną nowością jest button z ikoną kotwicy / linka, za pomocą którego można skopiować i udostępnić bezpośredni link URL do strony w technologii AMP.
09.02.2017
Właściciele serwisów korzystający z AdWords otrzymują maile z wynikami testu Test My Site with Google, który wskazuje stan przystosowania strony do urządzeń mobilnych. W ten sposób Google chce pomóc w dostosowaniu witryny do smartfonów i tabletów.
07.02.2017
W wynikach wyszukiwania można natknąć się na kolejną nowość - karuzelę odsyłającą do wyników związanych z zapytaniem użytkownika. Karuzela jest w fazie testów i można ją zobaczyć w desktopowych i mobilnych SERP.

Strony