Blog firmy Artefakt

Pozycjonowanie | Google Ads | Analityka | Content Marketing

brak efektów SEO

Dlaczego pozycjonowanie mojej strony nie przynosi efektów?

czas czytania: 9

min

Co zrobić w momencie, kiedy pomimo usilnych starań Twoja strona nie pojawia się na najwyższych pozycjach w organicznych wynikach wyszukiwania? Nieskuteczne SEO może być bardzo frustrujące – dowiedz się, co zrobić, gdy pozycjonowanie nie przynosi pożądanych efektów.

kaczki

DuckDuckGo – alternatywa dla wyszukiwarki Google

czas czytania: 9

min

Na przestrzeni lat Google stał się dla nas synonimem wyszukiwarki internetowej. Czy warto zatem szukać jakichkolwiek alternatyw, szczególnie poza mainstreamem? Warto, jeśli zależy Ci na maksymalnej prywatności. Dowiedz się, czym jest DuckDuckGo i jakie niesie za sobą możliwości!

marketing 4p okładka

Marketing 4P – fundament współczesnego marketingu

czas czytania: 6

min

Jak promować biznes we współczesnym świecie? Czasem warto wrócić do podstaw! Koncepcja marketingu 4P to zbiór zasad, które warto znać, planując strategię marketingową swojego brandu. Dowiedz się, od czego zacząć budowanie siły własnej marki!

okładka saas blog

Co to SaaS? Czy oprogramowanie jako usługa jest przyszłością biznesu?

czas czytania: 9

min

Rozwiązania oparte na chmurze to szansa na optymalizację strony internetowej nawet bez odpowiedniego zaplecza technicznego. Poznaj zalety systemów SaaS i przekonaj się, czy będą odpowiednie dla Twojego biznesu!

rating domeny

Co to jest Domain Rating?

czas czytania: 8

min

Im wyższy rating witryny internetowej, tym lepiej – o tym wiemy wszyscy. Co jednak dokładnie kryje się pod parametrem Domain Rating oraz, co ważniejsze, jak osiągnąć najwyższy wynik w tej metryce? Przekonajmy się!

captcha

reCAPTCHA – wszystko o następcy systemu CAPTCHA

czas czytania: 6

min

„Nie jestem robotem” – z koniecznością potwierdzenia, że przed ekranem siedzi prawdziwy człowiek, każdy z nas spotkał się wielokrotnie. Czemu jednak służą takie testy oraz czy faktycznie są tak istotne z punktu widzenia bezpieczeństwa? Przekonajmy się, czym jest system reCAPTCHA i jak ewoluował na przestrzeni lat.

formularz kontaktowy

Skuteczny formularz na stronie – 10 wskazówek UX

czas czytania: 7

min

Zakładka Kontakt to wbrew pozorom bardzo istotny element struktury każdej strony internetowej. Dowiedz się, na co warto zwrócić uwagę podczas projektowania formularza kontaktowego, tak aby przyniósł Ci możliwie najwięcej korzyści.

menu nawigacyjne

Jak stworzyć funkcjonalne menu strony internetowej?

czas czytania: 9

min

Przyjazny interfejs strony internetowej to nie tylko ukłon w stronę użytkownika – to również bardzo istotny czynnik SEO. Przedstawiamy kilka wartościowych porad, które pomogą Ci zaprojektować menu nawigacyjne własnej witryny. Dzięki temu ani klienci, ani roboty Google nie zgubią się na Twojej stronie!

autorytet domeny blog

Domain authority – czym jest autorytet domeny i jak go zwiększyć?

czas czytania: 8

min

Czy wiesz, w jaki sposób Twoja strona internetowa oceniana jest przez roboty wyszukiwarki? Dowiedz się, czym jest autorytet domeny, jakie czynniki na niego wpływają oraz – co najważniejsze – jak na niego zapracować.

cache okładka

Czym jest cache

czas czytania: 6

min

Co wpływa na szybkość działania przeglądarki internetowej? Do czego służy cache? Jak wyczyścić pamięć podręczną (oraz dlaczego warto to zrobić)? Dowiedz się już teraz!

swot okładka

Analiza SWOT sklepu internetowego — czym jest i jak ją przeprowadzić?

czas czytania: 8

min

Dobrze zaplanowany biznes to skuteczny biznes. Przekonaj się, w jaki sposób analiza SWOT może pomóc Ci w przygotowaniu strategii dla Twojego sklepu internetowego.

Reklama PPC – poradnik

czas czytania: 9

min

Precyzyjnie targetowany ruch na Twojej stronie internetowej, a do tego w modelu finansowania, w którym płacisz dopiero, gdy użytkownik faktycznie kliknie w odnośnik – brzmi nieźle, prawda? Dowiedz się, jak wykorzystać reklamę PPC do promocji swojego biznesu w sieci!

sklep stacjonarny

Pozycjonowanie sklepu stacjonarnego – jak to wygląda?

czas czytania: 7

min

Wszystko, co musisz wiedzieć o promowaniu sklepu stacjonarnego w internecie! Dowiedz się, w jaki sposób pozycjonować swój biznes, nawet gdy działasz lokalnie.

usp

Unique selling proposition – co musisz o nim wiedzieć

czas czytania: 9

min

Konkurencja nigdy nie śpi, a każdy sposób na to, by wyróżnić się z tłumu, jest na wagę złota. Jak tego dokonać? Zadbaj o Unique Selling Proposition i docieraj do klientów z przekazem, którego nie znajdą nigdzie indziej. Dowiedz się, jak znaleźć coś, co pozwoli Ci skutecznie budować świadomość marki.

CTR

CTR prawdę Ci powie: jak analizować skuteczność reklam w oparciu o współczynnik klikalności

czas czytania: 9

min

Jak zmierzyć atrakcyjność reklamy? Współczynnik click-through rate to istotne kryterium dla optymalizacji każdej kampanii internetowej. Dowiedz się, jak poprawnie go interpretować oraz co może Ci powiedzieć o efektywności Twoich działań marketingowych.

big data google okładka

Jakie informacje w swoich zasobach gromadzi o nas Google i do czego je wykorzystuje?

czas czytania: 9

min

Dane dotyczące naszej aktywności w internecie to cena, jaką płacisz za dostęp do spersonalizowanych treści. Dowiedz się, jak zbierane są informacje na Twój temat oraz co właściwie Google o Tobie wie.

wizytówka google okładka

Weryfikacja wizytówki Google Moja Firma – jak to zrobić?

czas czytania: 9

min

Zadbaj o to, by użytkownicy mieli dostęp do informacji o Twoim biznesie. Dowiedz się, jak skonfigurować wizytówkę Google Moja Firma.

social media okładka

Social Media Optimization – czym jest i jaki ma wpływ na pozycjonowanie strony?

czas czytania: 9

min

Media społecznościowe to jeden z najważniejszych kanałów komunikacji z klientami. Dowiedz się, jak zoptymalizować firmowe sociale, tak by docierać do jak największej grupy odbiorców.

lifecycle marketing

Co to jest lifecycle marketing i jak wykorzystywać go w e-commerce?

czas czytania: 9

min

Moment dokonania zakupu wcale nie musi oznaczać końca Twojej relacji z klientem. Lifecycle marketing pomoże Ci uwolnić potencjał sprzedażowy poprzez zaangażowanie dotychczasowych odbiorców Twojego biznesu.

voice search

Wyszukiwanie głosowe Google, czyli czym jest Voice Search?

czas czytania: 9

min

Wyszukiwanie głosowe to coraz bardziej popularna forma korzystania z wyszukiwarek internetowych. Dowiedz się, jak skonfigurować Google Voice Search oraz co taka forma wyszukiwania oznacza dla SEO.

blog - nawigacja fasetowa

Nawigacja fasetowa – czym jest i kiedy warto ją wdrożyć?

czas czytania: 9

min

Jak sprawić, by Twoja strona internetowa była przyjazna dla użytkowników, a potencjalni klienci mogli łatwo odnaleźć produkty, które ich interesują? Rozwiązaniem jest nawigacja fasetowa! Dowiedz się, o czym warto pamiętać, projektując własną witrynę.

indeksowanie strony

Google nie indeksuje Twojej strony? 13 powodów, które mogą mieć wpływ na indeksację serwisu

czas czytania: 9

min

Twoja strona nie wyświetla się w Google? Taki stan rzeczy może mieć wiele przyczyn. Warto jednak jak najszybciej temu zaradzić! Dowiedz się, co sprawia, że Twoja witryna nie jest widoczna w najpopularniejszej wyszukiwarce świata.

ranking-czynniki

Najważniejsze czynniki rankingowe

czas czytania: 9

min

Google nie zdradza wszystkich czynników wpływających na pozycje stron, ale udziela wielu podpowiedzi. Sprawdźcie zestawienie wskaźników, które trzeba brać pod uwagę, zarządzając swoją witryną.

dark post

Co to jest dark post?

czas czytania: 5

min

Czy wiesz, czym są dark posty? Sprawdź, jak je wykorzystywać w komunikacji marketingowej z grupą docelową.