Blog firmy Artefakt - pozycjonowanie, AdWords, analityka

26.09.2017
W maju 2018 r. wejdą w życie nowe unijne przepisy dotyczące ochrony danych osobowych. Dla internetowych przedsiębiorców oznacza to konieczność wprowadzenia zmian w polityce prywatności i uszczelnienia systemu przetwarzania danych.
21.09.2017
Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się, jak zachęcić klientów do dokonania zakupu? Przygotuj atrakcyjną ofertę i zadbaj o warunki dostawy. Na co zwrócić uwagę? Sprawdź naszych 10 wskazówek na przekonanie użytkowników do zakupów online.
19.09.2017
Analiza profilu linków przede wszystkim wskazuje na ilość i jakość zewnętrznych odnośników prowadzących do naszego serwisu. Linki warto badać także z innych powodów. Przeczytacie o nich w naszym artykule.
18.09.2017
Posiadając stronę mobilną, lepiej przejść na wersję responsywną, która przynosi więcej korzyści z punktu widzenia pozycjonowania. Podpowiadamy, na co należy zwrócić uwagę podczas migracji.
15.09.2017
Profil linków zwrotnych (tzw. backlinks) należy regularnie analizować, aby w porę wykryć spam i niskiej jakości odnośniki. W tym celu warto skorzystać z kilku narzędzi. Przedstawiamy 5 pomocnych aplikacji!
14.09.2017
Analizowanie danych o ruchu dostarcza cennych informacji, dzięki którym można m.in. udoskonalić działanie strony internetowej. Zdobywając doświadczenie, łatwo się pomylić. Poznaj 7 przykładowych błędów popełnianych w analizie e-commerce!
11.09.2017
Jeśli Twój biznes online ucierpiał na kolejnych podwyżkach prowizji w serwisie Allegro, polecamy wypróbować kampanie produktowe w AdWords. Zakupy Google (Google Shopping) nie wymagają dużych budżetów na promocję w wyszukiwarce.
08.09.2017
Przygotowaliśmy listę 10 sposobów na efektywne wyszukiwanie w Google. Poznaj operatory i komendy, dzięki którym szybko dotrzesz do interesujących Cię informacji w wyszukiwarce Google.
06.09.2017
Użytkownicy coraz częściej posługują się długoogonowymi słowami kluczowymi, poszukując czegoś w internecie. Sprawdź, jakie są najpopularniejsze hasła wpisywane do wyszukiwarki Google.
05.09.2017
Wyszukiwarka wyświetla ograniczoną liczbę znaków znaczników Title oraz Description. Jak sprawdzić, czy przygotowany tytuł i opis strony zmieszczą się w wynikach wyszukiwania? Skorzystaj z narzędzi do prezentacji SERP!

Strony