Blog firmy Artefakt - pozycjonowanie, AdWords, analityka

17.01.2017
Tłumaczenia z Google Translate stają się coraz bardziej precyzyjne oraz poprawne językowo. Wszystko za sprawą Neural Machine Translation. Na razie technologia będzie rozwijana dla ośmiu, najpopularniejszych języków. Jak na razie tłumaczenia w j. polskim nie zostaną dopracowane.
16.01.2017
Google wciąż udoskonala działanie mechanizmu wyszukiwarki, by użytkownik dostał dokładną odpowiedź (w postaci wyników wyszukiwania) na wpisane zapytanie. W tym celu rozwija algorytm RankBrain. Na czym on polega i jak działa?
13.01.2017
W roku 2016 nastąpiło wiele zmian w AdWords. Z wyników wyszukiwania zniknęła prawa kolumna z linkami sponsorowanymi, wprowadzone zostały rozszerzone reklamy tekstowe, a dane z Keyword Plannera zostały ograniczone dla większości użytkowników. Co czeka nas w 2017 roku w AdWords?
13.01.2017
Jaki był rok 2016 dla branży SEO, a jaki będzie 2017 rok? Podsumowujemy minione 12. miesięcy i przedstawiamy trendy, które naszym zdaniem będą miały największe znaczenie w tym roku w pozycjonowaniu stron internetowych.
12.01.2017
Od wtorku Google obniża pozycje stron w mobilnych wynikach wyszukiwania, które stosują pełnoekranowe reklamy i banery. Nakładanie kar na pop-upy gigant z Kalifornii zapowiedział w sierpniu ubiegłego roku.
11.01.2017
W panelu AdWords pojawiło się nowe narzędzie do diagnostyki kampanii. Na razie dostępne jest w wersji beta dla wybranych reklamodawców. Pozwala na szybką ocenę stanu kampanii i umożliwia na wprowadzenie rekomendowanych zmian jednym kliknięciem.
10.01.2017
Z poziomu konta menedżera AdWords można już przygotować listę wykluczających słów kluczowych. Ułatwi to zarządzanie wieloma kontami AdWords, ponieważ do tej pory listy należało stworzyć na poziomie każdego konta lub każdej kampanii.
09.01.2017
By stworzyć skuteczną kampanię AdWords, warto przeprowadzić parę testów A/B. Sprawdź, jak to zrobić w nowym poradniku dotyczącym eksperymentów w panelu AdWords.
05.01.2017
Optymalizacja strony internetowej jest kluczowym elementem skutecznego pozycjonowania. Wdrożenie przygotowanych zaleceń optymalizacyjnych umacnia pozycję domeny w wynikach wyszukiwania. Jakie mamy na to dowody? Poznaj trzy przypadki optymalizacji, która pomogła poprawić pozycję w SERP.
30.12.2016
W mobilnych SERP Google wprowadziło nowy wygląd rich cards z przepisami. Teraz użytkownik może zagłębić się w karty rozszerzone i tam znaleźć przepis na smaczną potrawę. Poprawne wdrożenie mikrodanych na stronie pozwala na skuteczne przyciągnięcie uwagi użytkownika.

Strony