Kampanie reklamowe budujące zaangażowanie

Kampanie budujące zaangażowanie – jak skutecznie reklamować się online?

czas czytania: 5

min

Jeśli planujesz promocję nowo wprowadzonego produktu, chcesz poprawić wizerunek bądź wzmocnić świadomość marki, warto przyjrzeć się nowości, którą oferuje nam Google Adwords. Wykorzystanie reklam budujących zaangażowanie to doskonały sposób na przykucie uwagi odbiorcy i nawiązanie z nim interakcji.

mierzenie ruchu na stronie internetowej

Jak mierzyć i szacować ruch na stronie internetowej?

czas czytania: 5

min

Skuteczność działań z zakresu marketingu internetowego można mierzyć za pomocą ruchu użytkowników na stronie. W tym celu bardzo często wykorzystywane jest narzędzie Google Analytics. Aplikacja jest darmowa i dostępna dla wszystkich właścicieli serwisów.

strategia marketingowa

Strategia marketingowa podstawą działań reklamowych

czas czytania: 5

min

Reklama w mass mediach, wykorzystanie social mediów, linki sponsorowane w wyszukiwarce Google, dedykowane rozwiązania wykorzystujące nowe technologie. W marketingu zintegrowanym, którego każdy element powinien układać się w całość, potrzeba odpowiedniej strategii. Dobór narzędzi komunikacji marketingowej przez marketera to niezwykle odpowiedzialne zadanie.

Algorytm Pingwin w wyszukiwarce Google

Wychodzenie z filtra – jak zdjąć kary od Google?

czas czytania: 5

min

Obranie niewłaściwej strategii SEO może skutkować nałożeniem kary ręcznej na naszą witrynę. Adres URL może nawet zniknąć z wyników wyszukiwania, na czym w konsekwencji ucierpi wynik finansowy przedsiębiorstwa. Jak poradzić sobie ze zdjęciem filtra?

Google

Kampania Google Ads krok po kroku

czas czytania: 5

min

Dobrze skonfigurowane reklamy Google Ads pomogą rozwinąć biznes i wyróżnić się na tle konkurentów widniejących w wynikach wyszukiwania. Przedstawiamy 6 podstawowych wskazówek, jak wystartować z pierwszą kampanią.

atrybut rel canonical

Link kanoniczny – jak go stosować?

czas czytania: 5

min

Zduplikowana treść nie sprzyja osiąganiu wysokim pozycjom w wynikach wyszukiwania. Bardzo często w serwisie tworzone są wyszukiwarki, które mogą wpływać na indeksowanie kopii tych samych stron. Aby tego uniknąć stosuje się tag canonical.

logo firmy okładka

Jakie znaczenie ma logo w Twojej firmie?

czas czytania: 7

min

Identyfikacja wizualna firmy to podstawa budowania relacji z klientami. Logo marki odgrywa tutaj szczególną rolę. Wyjaśniamy, jak stworzyć logotyp, który pomoże Ci zaistnieć w świadomości Twoich odbiorców!

customer service okładka

Customer Service – czym jest i na czym polega?

czas czytania: 8

min

Obsługa klienta to podstawa budowania długotrwałych relacji z odbiorcami – niezależnie od branży. Dowiedz się, jak usprawnić Customer Service w Twojej firmie i w pełni wykorzystać potencjał obecnej i potencjalnej bazy klientów.

marketing konwersacyjny

Marketing konwersacyjny

czas czytania: 8

min

Nowoczesne podejście do marketingu kręci się wokół nawiązywaniu trwałych i wzajemnie korzystnych relacji z klientami. Omawiamy temat marketingu konwersacyjnego, który na pierwszym miejscu stawia odbiorcę.

czy seo to reklama

Czy pozycjonowanie stron jest reklamą?

czas czytania: 6

min

Pozycjonowanie bez wątpienia stanowi doskonałe uzupełnienie (a w niektórych przypadkach także podstawę) skutecznej strategii marketingowej. Czy jednak działania SEO można nazwać reklamą? Przekonajmy się!

meta ads

Kampanie Meta Ads – o czym warto wiedzieć przed startem współpracy z agencją

czas czytania: 9

min

O czym warto pamiętać, planując kampanię Meta Ads? Podpowiadamy, w jaki sposób przygotować się do współpracy z profesjonalną agencją reklamową, która zadba o promocję Twojej oferty na Facebooku i Instagramie.

crawl budget okładka

Czym jest crawl budget i jak wpływa na indeksowanie Twojego serwisu?

czas czytania: 9

min

Indeksowanie to pierwszy krok do tego, by Twoja strona zaistniała w wynikach wyszukiwania Google. Roboty wyszukiwarki mają jednak swoje ograniczenia – dowiedz się, czym jest crawl budget i jak nim zarządzać!

SEO czy pozycjonowanie okładka

Czym jest SEO, a czym pozycjonowanie?

czas czytania: 14

min

Terminy „SEO” i „pozycjonowanie” są obecnie stosowane praktycznie wymiennie. Czy powinno tak być? Poznaj subtelne różnice między tymi określeniami i dowiedz się, jak wykorzystać oba obszaru w walce o najwyższe miejsca w Google!

google ads widzialni

Kampania Google Ads. Co musisz wiedzieć, przed rozpoczęciem współpracy z agencją reklamową?

czas czytania: 9

min

Google Ads to świetny sposób na zwiększenie konwersji – szczególnie, gdy zależy Ci na czasie. Dowiedz się, o czym warto pamiętać startując z własną kampanią PPC. Podpowiadamy również, na co zwrócić uwagę, rozpoczynając współpracę z agencją marketingową.

narzędzia ai okładka

6 narzędzi AI przydatnych dla copywritera

czas czytania: 11

min

Rozwój modeli językowych opartych na uczeniu maszynowym nie mógł pozostać bez wpływu na pracę copywriterów – to oczywiste. Wsparcie AI może jednak stanowić szansę, a nie zagrożenie. Poznaj 6 przydatnych narzędzi wykorzystujących sztuczną inteligencję!

atrybuty rel

Atrybut rel=”noopener”, ”noreferrer” a rel=”nofollow”

czas czytania: 9

min

Odkryj tajniki atrybutów rel: noopener, nofollow i noreferrer. Chronią twoją prywatność i zwiększają bezpieczeństwo Twojej witryny. Dowiedz się, kiedy je stosować, aby skutecznie zarządzać linkami.

seo wielokanałowe okładka

Pozycjonowanie wielokanałowe – czym jest i czy warto się na nie zdecydować? 

czas czytania: 9

min

Słowo klucz na dzisiaj – dywersyfikacja. Pozycjonowanie wielokanałowe zakłada jednoczesne wykorzystanie kilku różnych sposobów na dotarcie do użytkowników. Przekonajmy się, dlaczego takie podejście jest skuteczne oraz jak zbudować wokół niego własną strategię SEO.

consent okładka

Czy masz poprawnie wdrożony Consent Mode V2? Sprawdź to!

czas czytania: 11

min

Pobieranie zgód od użytkowników odwiedzających Twoją stronę internetową to obecnie wymóg prawny. Właściciele serwisów, na których nie została wdrożona najnowsza wersja systemu zarządzania zgodami, czyli Consent Mode V2, nie będą w stanie m.in. skorzystać z pełnego potencjału Google Analytics. Podpowiadamy, jak i kiedy warto dokonać aktualizacji.

passage google okładka

Passage indexing – czym jest i jak wykorzystać go w SEO?

czas czytania: 8

min

Bezpośrednie odpowiedzi wyświetlane na pozycji 0 w wynikach wyszukiwania Google to ogromne ułatwienie dla użytkowników, ale też szansa dla właścicieli serwisów internetowych. Przekonaj się, jak wykorzystać passage indexing w optymalizacji swojej strony.

krs_online_cover_photo

Co to jest KRS Online? 

czas czytania: 10

min

Choć kwestia grafik do social mediów nie wydaje się zbytnio skomplikowana, optymalizacja obrazów publikowanych na portalach społecznościowych wiąże się się z podążaniem za szeregiem wytycznych. Dowiedz się, jak przygotować treści graficzne, które będę generować większe zasięgi.

okładka grafika do social mediów

Jak stworzyć grafikę do social mediów

czas czytania: 10

min

Choć kwestia grafik do social mediów nie wydaje się zbytnio skomplikowana, optymalizacja obrazów publikowanych na portalach społecznościowych wiąże się się z podążaniem za szeregiem wytycznych. Dowiedz się, jak przygotować treści graficzne, które będę generować większe zasięgi.

thin content okładka

Thin content – czym jest i jak szkodzi SEO? 

czas czytania: 8

min

Dlaczego thin content nie jest obecnie najlepszym pomysłem w kontekście SEO? Słabe treści nie przynoszą praktycznie żadnych długotrwałych korzyści w procesie pozycjonowania. Dowiedz się, jak zoptymalizować zawartość strony i zyskać lepszą widoczność.

strategia seo

Sztuczna inteligencja w Google Translate

czas czytania: 5

min

Tłumaczenia z Google Translate stają się coraz bardziej precyzyjne oraz poprawne językowo. Wszystko za sprawą Neural Machine Translation. Na razie technologia będzie rozwijana dla ośmiu, najpopularniejszych języków. Jak na razie tłumaczenia w j. polskim nie zostaną dopracowane.

rodzaje reklamy okładka

Rodzaje reklamy w internecie – reklama jawna i niejawna 

czas czytania: 9

min

Czy Twoja strategia marketingowa jest dopasowana do specyfiki odbiorcy? Obierając ogólny kierunek działań promocyjnych firmy, warto mieć świadomość dostępnych opcji. Poznaj rodzaje reklam – jawnych i niejawnych – które pomogą Ci trafić do klientów!