thin content okładka

Thin content – czym jest i jak szkodzi SEO? 

czas czytania: 8

min

Dlaczego thin content nie jest obecnie najlepszym pomysłem w kontekście SEO? Słabe treści nie przynoszą praktycznie żadnych długotrwałych korzyści w procesie pozycjonowania. Dowiedz się, jak zoptymalizować zawartość strony i zyskać lepszą widoczność.

rodzaje reklamy okładka

Rodzaje reklamy w internecie – reklama jawna i niejawna 

czas czytania: 9

min

Czy Twoja strategia marketingowa jest dopasowana do specyfiki odbiorcy? Obierając ogólny kierunek działań promocyjnych firmy, warto mieć świadomość dostępnych opcji. Poznaj rodzaje reklam – jawnych i niejawnych – które pomogą Ci trafić do klientów!

jak zacząć okładka

Jak zacząć pozycjonować stronę? Poradnik

czas czytania: 13

min

Jak zacząć działania związane z pozycjonowaniem? Zapoznaj się z naszym poradnikiem, który wyjaśnia podstawowe prace i kroki, jakie podejmuje się w SEO przy stronach internetowych.

vseo okładka

VSEO – Video Search Engine Optimization

czas czytania: 9

min

Pozycjonowanie nie jest domeną wyłącznie treści pisanych. Publikując filmy w internecie, również możesz walczyć o najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania. Dowiedz się, jak optymalnie zarządzać treścią video.

współczynnik retencji

Współczynnik retencji klienta – czym jest CRR i jak go zwiększyć?

czas czytania: 9

min

Pozyskiwanie klientów to istotna część prowadzenia każdego biznesu, lecz jak zadbać o osoby, które już zdecydowały się skorzystać z Twoich usług? Współczynnik retencji to przydatne narzędzie, które pozwoli Ci skuteczniej zarządzać bazą klientów.

czym jest seo okładka

Co to jest pozycjonowanie? Przeczytaj poradnik 2024

czas czytania: 25

min

Na czym polega pozycjonowanie stron? Pozycjonowanie stron internetowych to zestaw rozmaitych działań marketingowych, których głównym celem jest uzyskanie jak najwyższej pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania. Dzięki odpowiednio dobranym i wdrożonym działaniom SEO, właściciele serwisów mogą cieszyć się nie tylko wysoką pozycją w rankingu, ale także lepszą widocznością. Przekłada się ona na większy ruch na stronie [...]
audyt seo okładka

Jak zrobić audyt SEO dla strony internetowej. Poradnik z checklistą.

czas czytania: 15

min

Sprawdź strukturę URL, mapę witryny, pliki robots.txt, i zoptymalizuj szybkość ładowania strony. Oceniaj liczbę i jakość linków, analizuj dane z Google Analytics i Search Console. Optymalizuj witrynę, osiągaj lepsze pozycje i zwiększaj efektywność serwisu.

oferta pozycjonowania okładka

Co powinna zawierać oferta pozycjonowania? 

czas czytania: 11

min

Kompleksowa oferta na usługi SEO powinna zawierać szereg elementów, które razem składają się na skuteczne pozycjonowanie. Dowiedz się, jakie działania powinna obejmować dobra oferta!

call to action okładka

Call to action – przykłady zachęcających CTA

czas czytania: 7

min

Celem każdego rodzaju treści jest wywołanie pewnej reakcji u odbiorcy – szczególnie, jeśli mowa o przekazie marketingowym. Call to Action, a w skrócie CTA, to tak naprawdę środek, który pozwoli Ci pokierować użytkownika w korzystne dla Ciebie miejsce. Dowiedz się, dlaczego CTA jest tak istotne oraz jak skutecznie wzywać do działania!

link juice okładka

Link juice – czym jest i jak mierzyć moc linków?

czas czytania: 9

min

Korzystny profil linkowy domeny to jeden z istotnych czynników rankingowych. Przekonaj się, czym jest link juice i co tak naprawdę wpływa na moc odnośników w obrębie Twojego serwisu. W tym artykule omawiamy zarówn kwestie linkowania zewnętrznego, jak i wewnętrznego.

e-sklepy

Kim jest klient w e commerce i jakie są jego rodzaje?

czas czytania: 5

min

Chciałbyś, aby jednorazowi klienci ponownie dokonali w Twoim sklepie zakupu? Poznaj 10 skutecznych technik na pozyskanie powracającego klienta!

menu nawigacyjne

Znaczenie zoptymalizowanego menu dla skutecznego pozycjonowania

czas czytania: 9

min

Przyjazny interfejs strony internetowej to nie tylko ukłon w stronę użytkownika – to również bardzo istotny czynnik SEO. Przedstawiamy kilka wartościowych porad, które pomogą Ci zaprojektować menu nawigacyjne własnej witryny. Dzięki temu ani klienci, ani roboty Google nie zgubią się na Twojej stronie!

problemy z serwerem a pozycjonowanie

Dlaczego wybór hostingu jest kluczowy dla sukcesu Twojej strony internetowej?

czas czytania: 5

min

Jak wybrać hosting? Po pierwsze przeanalizować swoje potrzeby, a po drugie wybrać hostingodawcę spełniającego wszystkie nasze wymagania.

Ile kosztuje reklama na FB

Jak zrobić skuteczną reklamę na Facebooku: Praktyczny Przewodnik dla Początkujących

czas czytania: 5

min

Reklama w systemie Facebook Ads to doskonały sposób na promocję biznesu w sieci. Dzięki zaawansowanym możliwościom panelu Facebook Ads możliwe jest promowanie swojej strony internetowej, aplikacji mobilnej i innych miejsc znajdujących się poza Facebookiem oraz oczywiście profilu, wydarzeń, aplikacji i treści mieszczących się w obrębie samego portalu Facebook.

blog-firmowy-artykuł

Jak pozycjonować blog w Google?

czas czytania: 15

min

Jak pozycjonować blog firmowy i dlaczego jest ważny? Przeczytaj artykuł naszej specjalistki!

Wyszukiwarka internetowa Google

Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce – Google Ads

czas czytania: 5

min

Reklamy dynamiczne w wyszukiwarce są chętnie wykorzystywane przez właścicieli dużych witryn i sklepów internetowych. Google wprowadza nowe możliwości w zakresie tychże reklam. Z jakich możliwości będzie można skorzystać?

content-w-seo

Najczęstsze błędy popełniane przy tworzeniu i wdrażaniu treści pod SEO

czas czytania: 6

min

Jak optymalizować treści tak, aby były dopasowane pod SEO? Sprawdź nasze rady!

formularz kontaktowy

Formularz na stronie internetowej – jak go stworzyć i optymalizować?

czas czytania: 7

min

Zakładka Kontakt to wbrew pozorom bardzo istotny element struktury każdej strony internetowej. Dowiedz się, na co warto zwrócić uwagę podczas projektowania formularza kontaktowego, tak aby przyniósł Ci możliwie najwięcej korzyści.

ekomarketing

Ekomarkeitng – ekologiczna strategia w biznesie

czas czytania: 5

min

Ekomarketing to strategia, na którą decyduje się coraz więcej przedsiębiorców. Stosowana zgodnie z przekonaniami ma szansę przynieść korzyści biznesowe oraz chronić środowisko naturalne.

Google

Google potwierdza aktualizację głównego algorytmu (core algorithm update)

czas czytania: 5

min

Google zaktualizowało swój główny algorytm (core algorithm), dlatego w ostatnich dniach obserwowaliśmy wahania w wynikach wyszukiwania.

Google Adwords system reklamowy

Wykluczające sie frazy w Google ADS

czas czytania: 5

min

Z poziomu konta menedżera AdWords można już przygotować listę wykluczających słów kluczowych. Ułatwi to zarządzanie wieloma kontami AdWords, ponieważ do tej pory listy należało stworzyć na poziomie każdego konta lub każdej kampanii.

employer branding

Employee Advocacy: wzmacnianie marki poprzez zaangażowanie pracowników

czas czytania: 4

min

Employee advocacy ma bardzo duży potencjał. Jak prawidłowo wdrożyć go do strategii firmy i wykorzystać w działaniach marketingowych?

Targetowanie kampanii

Cross-device retargeting, czyli kolejna rewolucja od Google

czas czytania: 5

min

Google wprowadza nowość – kierowanie tych samych list remarketingowych do użytkowników korzystających z różnych urządzeń. Teraz te same reklamy pokażą się internaucie na smartfonie, tablecie oraz komputerze.

big data google okładka

Jakie informacje w swoich zasobach gromadzi o nas Google i do czego je wykorzystuje?

czas czytania: 9

min

Dane dotyczące naszej aktywności w internecie to cena, jaką płacisz za dostęp do spersonalizowanych treści. Dowiedz się, jak zbierane są informacje na Twój temat oraz co właściwie Google o Tobie wie.