Tworzenie list wykluczających słów kluczowych na koncie menedżera AdWords

/ SEM
Google Adwords system reklamowy

Tworząc reklamy AdWords, reklamodawcy mogą wyszczególnić frazy, na które reklamy nie powinny zostać wyświetlone w wynikach wyszukiwania. Listy wykluczających słów kluczowych można przygotować dla poszczególnych kampanii oraz dla wszystkich kampanii na danym koncie AdWords. Od niedawna osoby posiadające konto menedżera mają także możliwość stworzenia listy wykluczających słów kluczowych dla wszystkich kampanii administrowanych na różnych kontach AdWords.

 

Prostsza administracja listami wykluczających słów kluczowych

Nowa funkcjonalność ułatwi zarządzanie kampaniami osobom posiadającym konto menedżera. Przygotowanie jednej listy wykluczających słów kluczowych dla wszystkich administrowanych kont pozwoli zaoszczędzić czas, który reklamodawca będzie mógł przeznaczyć np. na optymalizowanie kampanii lub prowadzenie eksperymentów w AdWords.

Jak ustawić zbiorczą listę wykluczających słów kluczowych? Należy zalogować się na koncie menedżera, a następnie kliknąć kartę Konta. Po przejściu do zakładki Zasoby wspólne trzeba wybrać Listy wykluczających słów kluczowych i nacisnąć na przycisk +Lista. Teraz będzie można wpisać frazy, które będziemy chcieli wykluczać na wielu administrowanych przez nas kontach.

Wykluczające słowa kluczowe

Listy wykluczających słów kluczowych można dowolnie edytować i usuwać. Po ich skonfigurowaniu na koncie menedżera zostaną one domyślnie dodane do Zasobów wspólnych wszystkich administrowanych kont. Konieczna jest ich aktywacja z poziomu każdego konta zarządzanego danym kontem menedżera.

Więcej o tworzeniu list wykluczających słów kluczowych dowiesz się ze wskazówek Google.

Najnowsze artykuły na blogu:
Prezentujemy kalendarz marketera 2020, który przyda się podczas planowania akcji marketingowych w...
Podrzucamy kilka wskazówek dotyczącej dobrej organizacji pracy zdalnej jako SEO Copywriter. Jeśli...
Analityka internetowa przynosi wiele korzyści. Podajemy 10 powodów, dlaczego warto zainwestować w...
Podsumowujemy rok 2019 w PPC, a dokładniej w systemach reklamowych Facebook i Google Ads. Jakie...
Podsumowujemy rok 2019 w branży SEO i prognozujemy, jakie będą najważniejsze trendy w...