Tworzenie list wykluczających słów kluczowych na koncie menedżera AdWords

/ SEM
Google Adwords system reklamowy

Tworząc reklamy AdWords, reklamodawcy mogą wyszczególnić frazy, na które reklamy nie powinny zostać wyświetlone w wynikach wyszukiwania. Listy wykluczających słów kluczowych można przygotować dla poszczególnych kampanii oraz dla wszystkich kampanii na danym koncie AdWords. Od niedawna osoby posiadające konto menedżera mają także możliwość stworzenia listy wykluczających słów kluczowych dla wszystkich kampanii administrowanych na różnych kontach AdWords.

 

Prostsza administracja listami wykluczających słów kluczowych

Nowa funkcjonalność ułatwi zarządzanie kampaniami osobom posiadającym konto menedżera. Przygotowanie jednej listy wykluczających słów kluczowych dla wszystkich administrowanych kont pozwoli zaoszczędzić czas, który reklamodawca będzie mógł przeznaczyć np. na optymalizowanie kampanii lub prowadzenie eksperymentów w AdWords.

Jak ustawić zbiorczą listę wykluczających słów kluczowych? Należy zalogować się na koncie menedżera, a następnie kliknąć kartę Konta. Po przejściu do zakładki Zasoby wspólne trzeba wybrać Listy wykluczających słów kluczowych i nacisnąć na przycisk +Lista. Teraz będzie można wpisać frazy, które będziemy chcieli wykluczać na wielu administrowanych przez nas kontach.

Wykluczające słowa kluczowe

Listy wykluczających słów kluczowych można dowolnie edytować i usuwać. Po ich skonfigurowaniu na koncie menedżera zostaną one domyślnie dodane do Zasobów wspólnych wszystkich administrowanych kont. Konieczna jest ich aktywacja z poziomu każdego konta zarządzanego danym kontem menedżera.

Więcej o tworzeniu list wykluczających słów kluczowych dowiesz się ze wskazówek Google.

Najnowsze artykuły na blogu:
Pozyskiwanie zdjęć z social media i publikowanie ich na swojej stronie internetowej nie zawsze jest...
Polityka prywatności to dokument, który pomaga realizować obowiązek informacyjny narzucony na...
Podpowiadamy, dlaczego i jak prowadzić kalendarz redakcyjny oraz z jakich narzędzi skorzystać do...
Użytkownicy coraz częściej posługują się długoogonowymi słowami kluczowymi, poszukując czegoś w...
Kupując reklamy w Facebook Ads, należy spełnić obowiązki podatkowe - rozliczyć się z podatku VAT i...