Tworzenie list wykluczających słów kluczowych na koncie menedżera AdWords

Tworząc reklamy AdWords, reklamodawcy mogą wyszczególnić frazy, na które reklamy nie powinny zostać wyświetlone w wynikach wyszukiwania. Listy wykluczających słów kluczowych można przygotować dla poszczególnych kampanii oraz dla wszystkich kampanii na danym koncie AdWords. Od niedawna osoby posiadające konto menedżera mają także możliwość stworzenia listy wykluczających słów kluczowych dla wszystkich kampanii administrowanych na różnych kontach AdWords.

 

Prostsza administracja listami wykluczających słów kluczowych

Nowa funkcjonalność ułatwi zarządzanie kampaniami osobom posiadającym konto menedżera. Przygotowanie jednej listy wykluczających słów kluczowych dla wszystkich administrowanych kont pozwoli zaoszczędzić czas, który reklamodawca będzie mógł przeznaczyć np. na optymalizowanie kampanii lub prowadzenie eksperymentów w AdWords.

 

Jak ustawić zbiorczą listę wykluczających słów kluczowych? Należy zalogować się na koncie menedżera, a następnie kliknąć kartę Konta. Po przejściu do zakładki Zasoby wspólne trzeba wybrać Listy wykluczających słów kluczowych i nacisnąć na przycisk +Lista. Teraz będzie można wpisać frazy, które będziemy chcieli wykluczać na wielu administrowanych przez nas kontach.

 

Wykluczające słowa kluczowe

 

Listy wykluczających słów kluczowych można dowolnie edytować i usuwać. Po ich skonfigurowaniu na koncie menedżera zostaną one domyślnie dodane do Zasobów wspólnych wszystkich administrowanych kont. Konieczna jest ich aktywacja z poziomu każdego konta zarządzanego danym kontem menedżera.

 

Więcej o tworzeniu list wykluczających słów kluczowych dowiesz się ze wskazówek Google.

 

Potrzebujesz efektywnej kampanii AdWords?

Bezpłatna wycena

Polecane

2017-03-23
Google wprowadziło kolejną funkcjonalność: mikrodane w wyszukiwarce grafiki. Ich odpowiednie...
2017-03-29
Reklamy dynamiczne w wyszukiwarce są chętnie wykorzystywane przez właścicieli dużych witryn i...
2017-03-27
Google wprowadza zmiany w opcjach dopasowania słów kluczowych. Na rynkach ango- i...
2017-03-22
W lutym i na początku marca obserwowaliśmy gwałtowne wahania w wynikach wyszukiwania. Czy...
2017-03-23
Audyt SEO to analiza strony internetowej pod kątem jej dostosowania do wymogów wyszukiwarki.
2017-04-06
Co wybrać, dostosowując serwis do urządzeń mobilnych - wersję responsywną czy mobilną? Która z...