O nas

Nasza misja

Naszą misją jest zapewnienie właścicielom stron internetowychskutecznej i efektywnej promocji w Internecie

Szczególnie skupiamy się na pozycjonowaniu
i kampaniach w wyszukiwarce Google.

Jesteśmy certyfikowanym partnerem Google.
Ale także: projektujemy serwisy internetowe,
prowadzimy działania z zakresu
Social Media Marketingu i e-PR,
przeprowadzamy audyty i oferujemy profesjonalne
doradztwo z zakresu marketingu internetowego.

Zespół Artefakt

Cel firmy

 

Celem firmy Artefakt jest zapewnienie stronom internetowym szeroko pojętej promocji w Internecie. Dlatego stworzyliśmy kompleksową ofertę obejmującą najefektywniejsze i najbardziej ekonomiczne narzędzia: pozycjonowanie, optymalizację, ePR, reklamę AdWords. Naszym celem jest dostarczanie naszym klientom uniwersalnych narzędzi do skutecznej promocji przedsięwzięć internetowych.
 
Agencja Artefakt działa od 2006 roku i każdego roku powiększa grono swoich zadowolonych klientów.

 

 

Zakres działalności

 

Obecnie podstawowe obszary działalności Artefakt to:

  1. Pozycjonowanie serwisów internetowych w wyszukiwarkach
  2. Prowadzenie kampanii reklamowych z wykorzystaniem linków sponsorowanych Google Adwords
  3. Kompleksowe wsparcie działalności sklepów internetowych
  4. Usługi analityczne związane z promocją internetową
  5. Promocja w social mediach oraz marketing szeptany
  6. Audyty użyteczności stron internetowych i pozycjonowania

 

 

Ludzie

 

Artefakt świadczy swoje usługi wykorzystując szerokie doświadczenie zespołu specjalistów z różnych dziedzin marketingu internetowego. Artefakt zatrudnia ponad 70 osób, które wiedzą jakie działania należy przeprowadzić, aby serwis internetowy generował znaczące ilości nowych zamówień, sprzedaż czy też popularyzował markę. Nasz zespół służy pomocą, wyjaśniając wszelkie wątpliwości i umożliwiając klientom wybór usług najlepiej dopasowanych do ich potrzeb.

 

Prezes zarządu Artefakt, Błażej Miernikiewicz, pełnił funkcję dyrektora marketingu w największych dolnośląskich spółkach branży IT i zarządzał kampaniami marketingowymi kierowanymi do resellerów IT znanych marek.

 

Specjaliści w Artefakt mogą pochwalić się ponad dwudziestoma certyfikatami z usług Google – dotyczą one zarówno różnych rodzajów kampanii reklamowych AdWords, jak i znajomości narzędzia Google Analytics. Poza tym pracownicy Artefakt stale uczestniczą w szkoleniach poszerzających ich kompetencje – zarówno wewnętrznych jak i zewnętrznych.

 

 

 

ROBIMY TO Z SUKCESEM JUŻ OD 10 LAT

 
magazyn Internet Maker zaliczył nas do najlepszych polskich firm SEO.
 
w badaniach SMG KRC nasza firma została oceniona najwyżej w kategoriach:
Strzałki
Widać bezpośredni związek
pomiędzy działaniami
agencji i wysokością sprzedaży
Oferuje strategiczne
i długofalowe rozwiązania.
 
magazyn Forbes docenił nasz dynamiczny wzrost przyznając Diament Forbesa 2014.
 

 

 

Osiągnięcia

 

W ciągu ponad 10 lat działalności Artefakt zdobył ponad 1000 zadowolonych Klientów. Duża część z nich zdecydowała się na skorzystanie z kilku naszych usług jednocześnie.

Nasza agencja od 2010 roku jest Partnerem Google, a w 2016 roku otrzymała prestiżowy status Parnera Premium. Oznacza to, że prowadzone przez nas kampanie AdWords wyróżniają się wysoką jakością.

Wraz z Google zorganizowaliśmy event dla przedsiębiorstw z Dolnego Śląska pt. „Nowe narzędzia sprzedaży w Internecie 2015”.

Znaleźliśmy się wśród 200 firm z Europy, Środkowego Wschodu i Afryki należących do finalistów konkursu Google Partners Awards. Zdobyliśmy również pierwszą nagrodę w konkursie Google Ready to Rock.

Nasi eksperci występują jako prelegenci na konferencjach branżowych dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem na temat pozycjonowania i kampanii AdWords.

Dane rejestrowe

Artefakt Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Powstańców Śląskich 5
 
NIP: 8992749307
Regon: 022291931
KRS: 0000486593

Numer rachunku bankowego:
65 1240 6292 1111 0010 5508 0845