Toggle navigation
Firma
O nas
Kariera
Program partnerski
Pozycjonowanie stron
Pozycjonowanie
Efekty SEO
Pozycjonowanie sklepu
Pozycjonowanie lokalne
Pozycjonowanie YouTube
Narzędzia SEO
Reklama PPC
Reklama w Google Ads
Reklama w Facebook Ads
Kalkulator korzyści Google Ads
Inne usługi
Program partnerski
Analityka Internetowa
Content Marketing
Szkolenia SEO
Audyt SEO
Optymalizacja konwersji
Portfolio
Rekomendacje
Nasi klienci
Case Study
Wykonane serwisy WWW
Wiedza
Blog
Webinary
Podcasty
Kontakt
Bezpłatna wycena
Blog firmy Artefakt
Inne
Rodzaje marketingu internetowego, jakie musisz znać
22.09.2023
Reklama online niejedno ma imię. Sprawdź, jakie jej rodzaje będą najbardziej skuteczne w przypadku...
Jakie rodzaje reklamy w Internecie irytują użytkowników
21.09.2023
Tworząc reklamę, musisz pamiętać o tym, by przekazać odbiorcy ciekawą i przydatną informację....
Fałszywe opinie w Google
19.09.2023
Fałszywe opinie w internecie negatywnie wpływają na wizerunek marki i sprzedaż. Sprawdź, jak sobie...
Jak wykorzystać treści interaktywne do zwiększenia zaangażowania użytkowników online
15.09.2023
Interaktywne treści pomoga Ci przyciągnąć uwagę odbiorców. Sprawdź, jak wykorzystać tego typu...
Multistore – co to jest i jakie są wady oraz zalety tego rozwiązania?
12.09.2023
Czy wiesz, na czym polega multistore? To strategia zarządzania wieloma sklepami w jednym miejscu....
Rola unboxingu w e-commerce – dlaczego warto wykorzystać ten fenomen w biznesie online?
11.09.2023
Czy wykorzystujesz unboxing w promocji swoich produktów? Sprawdź, na czym to polega i jak robić to...
Google Doodles – co to jest i skąd się wzięło?
13.12.2022
Grafiki w Google, które intrygują i cieszą oko - Google...
Program employee advocacy – czym jest i czy warto go stosować
14.11.2022
Employee advocacy ma bardzo duży potencjał. Jak prawidłowo wdrożyć go do strategii firmy i...
Value proposition – czym jest i jak pomoże Twojej firmie?
02.11.2022
Value proposition to inaczej propozycja wartości, które Twoja marka może dać klientom. W prosty...
6 kapeluszy myślowych – czym są i jak je wykorzystać?
17.10.2022
Gdy kierują nami emocje, a zdarza się to często, możemy wpaść w pułapkę pochopnych decyzji. Możemy...
Jak bronić się przed phishingiem w e-commerce
10.10.2022
Phishing to coraz poważniejszy problem. Ten rodzaj oszustwa rozwija się w świecie digital w...
6 wybitnie nieudanych kampanii marketingowych
03.10.2022
Dzięki dobrze zaprojektowanym, zaskakującym kampaniom marketingowym zapamiętujemy marki, nawet...
Cold calling i warm calling – sposoby kontaktowania się z klientem
27.09.2022
Kontakt z klientem to jeden z najważniejszych aspektów marketingu, jeśli nie najważniejszy....
Netnografia – czym jest i jak możesz ją wykorzystać
13.09.2022
Netnografia daje cenną wiedzę na temat insightów. Firmy mogą ją wykorzystać do tworzenia innowacji,...
Business Model Canvas
06.09.2022
Zalety tego rozwiązania są niezaprzeczalne! Przede wszystkim wszystkie najważniejsze informacje na...
HTTP Error 500 – czym jest i jak go naprawić?
05.09.2022
Bywa tak, że serwer nie może dokładnie zdiagnozować problemu i dopasować odpowiedniego kodu...
Jak stworzyć i wykorzystać mapę interesariuszy?
23.08.2022
Interesariuszami są wszystkie osoby i podmioty, które mają styk z Twoją usługą. Wbrew pozorom nie...
Stwórz skuteczny kanał na YouTube!
22.08.2022
Podczas pierwszej polskiej edycji konferencji YouTube Brandcast, która odbyła się w 2020 roku,...
INBOUND MARKETING – jak go wykorzystać działaniach firmy?
18.08.2022
Kiedyś reklama w telewizji czy prasie wydawała się wystarczającym kanałem dotarcia do klientów....
Czym jest plan marketingowy i jak go napisać?
29.07.2022
Plan marketingowy ma niemalże każda firma. Jak napisac taki plan, aby był on później możliwy do...
Jak przygotować sklep internetowy do wejścia na zagraniczny rynek
30.06.2022
Żyjemy w czasach, gdy w sieci da się kupić niemal wszystko, a różnorodność produktów może...
checklista