Czy wiesz, jak działa algorytm Facebooka?

Jak działa algorytm Facebooka?
Zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego jedne posty na Facebooku zyskują setki polubień, a inne giną w...

Co to jest KRS Online? 

krs_online_cover_photo
Choć kwestia grafik do social mediów nie wydaje się zbytnio skomplikowana, optymalizacja obrazów...

Jakie informacje w swoich zasobach gromadzi o nas Google i do czego je wykorzystuje?

big data google okładka
Dane dotyczące naszej aktywności w internecie to cena, jaką płacisz za dostęp do spersonalizowanych...

Jak przygotować sklep internetowy do wejścia na zagraniczny rynek

sklep internetowy
Żyjemy w czasach, gdy w sieci da się kupić niemal wszystko, a różnorodność produktów może...

Employee Advocacy: wzmacnianie marki poprzez zaangażowanie pracowników

employer branding
Employee advocacy ma bardzo duży potencjał. Jak prawidłowo wdrożyć go do strategii firmy i...

Co to jest dark post?

dark post
Czy wiesz, czym są dark posty? Sprawdź, jak je wykorzystywać w komunikacji marketingowej z grupą...

Rodzaje marketingu internetowego, jakie musisz znać

rodzaje marketingu
Reklama online niejedno ma imię. Sprawdź, jakie jej rodzaje będą najbardziej skuteczne w przypadku...

Jakie rodzaje reklamy w Internecie irytują użytkowników

reklamy
Tworząc reklamę, musisz pamiętać o tym, by przekazać odbiorcy ciekawą i przydatną informację....

Fałszywe opinie w Google

fałszywe opinie w Google
Fałszywe opinie w internecie negatywnie wpływają na wizerunek marki i sprzedaż. Sprawdź, jak sobie...

Jak wykorzystać treści interaktywne do zwiększenia zaangażowania użytkowników online

treści online
Interaktywne treści pomoga Ci przyciągnąć uwagę odbiorców. Sprawdź, jak wykorzystać tego typu...

Multistore – co to jest i jakie są wady oraz zalety tego rozwiązania?

multistore
Czy wiesz, na czym polega multistore? To strategia zarządzania wieloma sklepami w jednym miejscu....

Rola unboxingu w e-commerce – dlaczego warto wykorzystać ten fenomen w biznesie online?

unboxing
Czy wykorzystujesz unboxing w promocji swoich produktów? Sprawdź, na czym to polega i jak robić to...

Google Doodles – co to jest i skąd się wzięło?

okładka-blog
Grafiki w Google, które intrygują i cieszą oko - Google...

Value proposition – czym jest i jak pomoże Twojej firmie?

value
Value proposition to inaczej propozycja wartości, które Twoja marka może dać klientom. W prosty...

6 kapeluszy myślowych – czym są i jak je wykorzystać?

management
Gdy kierują nami emocje, a zdarza się to często, możemy wpaść w pułapkę pochopnych decyzji. Możemy...

6 wybitnie nieudanych kampanii marketingowych

kampania marketingowa
Dzięki dobrze zaprojektowanym, zaskakującym kampaniom marketingowym zapamiętujemy marki, nawet...

Cold calling i warm calling – sposoby kontaktowania się z klientem

relacje z klientem
Kontakt z klientem to jeden z najważniejszych aspektów marketingu, jeśli nie najważniejszy....

Netnografia – czym jest i jak możesz ją wykorzystać

insight
Netnografia daje cenną wiedzę na temat insightów. Firmy mogą ją wykorzystać do tworzenia innowacji,...

Business Model Canvas

BMC
Zalety tego rozwiązania są niezaprzeczalne! Przede wszystkim wszystkie najważniejsze informacje na...

HTTP Error 500 – czym jest i jak go naprawić?

błąd strony
Bywa tak, że serwer nie może dokładnie zdiagnozować problemu i dopasować odpowiedniego kodu...

Jak stworzyć i wykorzystać mapę interesariuszy?

interesaiusze
Interesariuszami są wszystkie osoby i podmioty, które mają styk z Twoją usługą. Wbrew pozorom nie...

Stwórz skuteczny kanał na YouTube!

youtube
Podczas pierwszej polskiej edycji konferencji YouTube Brandcast, która odbyła się w 2020 roku,...

Czym jest plan marketingowy i jak go napisać?

strategia marketingowa
Plan marketingowy ma niemalże każda firma. Jak napisac taki plan, aby był on później możliwy do...

Witaj w fascynującym obszarze różnorodnych tematów z Artefaktem!

 

Jesteśmy eksploratorami w dziedzinie, gdzie tematyka przenika się z różnych dziedzin i inspiruje do odkrywania nowych perspektyw. Kategoria „Inne” to przestrzeń, w której znajdziesz zaskakujące, niekonwencjonalne i inspirujące treści, obejmujące różne aspekty życia, nauki i sztuki w świecie Digital Marketingu.

Nasz unikalny podejście w tej kategorii  opiera się na otwartości umysłu i gotowości do badania nieszablonowych tematów. W naszych treściach znajdziesz zarówno fascynujące opowieści, jak i praktyczne porady z obszarów, które mogą być trudne do zaklasyfikowania. To miejsce, gdzie różnorodność staje się siłą, a ciekawość jest naszym przewodnikiem.

 

Przygotuj się na odkrywanie pełnego spektrum różnorodności z Artefaktem. Kategoria „Inne” to nasze pole do eksperymentów, gdzie każdy artykuł jest niepowtarzalnym doświadczeniem, a odkrywanie nowych, nieoczekiwanych obszarów staje się pasją.