Kampania PPC

Szybkie dotarcie do potencjalnych klientów. Wzrost zainteresowania ofertą. Większy ruch na stronie. To efekty, jakie dają kampanie PPC. Wykorzystaj je, żeby zbudować swoją widoczność w internecie!

Nie musisz robić tego samodzielnie – nasi specjaliści znają się na reklamie płatnej jak mało kto. Skorzystaj z naszego doświadczenia.

Czym są kampanie PPC?

Jeśli Twoim celem jest szybkie dotarcie do konkretnej grupy docelowej, z wykorzystaniem stosunkowo niewielkiego nakładu budżetowego, kampanie PPC są dla Ciebie!

Są to płatne kampanie reklamowe wyświetlające się podczas przeglądania stron internetowych oraz mediów społecznościowych. Nazywamy je PPC, ponieważ w języku angielskim ten skrót rozwija się do wyrażenia pay per click oznaczającego „płatność za kliknięcie”.

Reklamy PPC występują w formach tekstowych, graficznych, a także wideo – na pewno zdarzyło Ci się już zobaczyć takie w sieci.

adwords icon
Chcesz wycenić kampanię PPC dla Twojej strony?

Co możesz zyskać dzięki kampaniom PPC?

Największe zalety reklam PPC to z pewnością ich niski koszt i łatwość w docieraniu do odbiorców. Jednak nie na tym koniec. Od kampanii PPC możesz oczekiwać:

stoper     bardzo szybkich efektów

elastycznosc     możliwości ustalenia bardzo precyzyjnej grupy odbiorców reklam

mierzalnosc     płatności za kliknięcie, a nie wyświetlenie

trafność     dobrej kontroli budżetu

mierzalnosc     możliwości ciągłego wprowadzenia zmian

trafność     mierzalności efektów już od pierwszego dnia kampanii.

Zacznij korzystać z reklam PPC
i wyprzedź konkurencję!

Formy reklam PPC

Płatne kampanie reklamowe charakteryzują się tym, że przyjmują różne formy. Dzieje się tak, ponieważ są umieszczane w różnych miejscach stron internetowych. W zależności od Twoich potrzeb kampania może przybrać formę:
  • linku sponsorowanego
  • grafiki
  • materiału wideo
  • e-maila.

Jaki jest koszt reklam PPC?

W rozmowach na temat kampanii reklamowych bardzo często przewija się argument o tym, jak bardzo są opłacalne. Z czego właściwie wynika taka opinia i czy faktycznie jest prawdziwa?

Bezsprzeczną zaletą w tej kwestii jest płatność za pojedyncze kliknięcia w reklamę, a nie za całokształt kampanii. Znając cenę za klikniecie, będziesz więc w stanie zaplanować budżet, który chcesz przeznaczyć na konkretną kampanię.

koszty kampanii sem
Nie wiesz, jaki budżet będzie odpowiedni na kampanię dla Twojej strony?

Więcej sposobów dotarcia do klientów

Za pomocą kampanii PPC możesz w prosty sposób dotrzeć ze swoją ofertą do potencjalnych kupujących. Masz do wyboru mnóstwo platform reklamowych, a najpopularniejszymi z nich są:

  • Google Ads
  • Facebook Ads
  • LinkedIn Ads
  • TikTok Ads
  • Microsoft Ads.

Każda z tych platform poza podstawowym zakresem targetowania reklam oferuje także unikalne rozwiązania i możliwości, dlatego warto poznać je przed podjęciem decyzji.

Nasi doradcy chętnie pomogą Ci w dopasowaniu najlepszego rozwiązania.

Wybieranie grupy odbiorców

zasięg sem

Kluczowym elementem sukcesu kampanii PPC jest odpowiednie określenie grupy odbiorców. Każda platforma reklamowa oferuje możliwości podstawowego targetowania po takich danych, jak płeć, wiek czy zainteresowania.

Podobnie każda z nich decyduje się na rozszerzenie targetowania o wybrane przez siebie opcje. Z tego powodu niektóre platformy reklamowe mogą bardziej dopasować się do celów Twojego biznesu.

Nasi doradcy pomocą Ci zmaksymalizować efektywność kampanii, dobierając odpowiednie targetowanie pod grupę docelową i potrzeby Twojej firmy!

Kampanie Google Ads

Większość użytkowników internetu korzysta z wyszukiwarki Google, co sprawia, że jest uniwersalnym wyborem reklamowania się.
Decydując się na Google Ads, nie tylko będziesz w stanie wybierać między mnóstwem formatów reklam, ale także będziesz mieć pewność, że dotrą one do ogromnej liczby odbiorców. A skąd taka pewność? Poza samą wyszukiwarką Twoje reklamy wyświetlą się także w sieci witryn współpracujących Google oraz w aplikacjach mobilnych.
Dostępne formy reklam dają swobodę w planowaniu działań marketingowych w Google Ads. Reklamy mogą mieć formę:

  • tekstową,
  • graficzną,
  • wideo.
Google Ads

Konfiguracja kampanii Google Ads

Masz także duże możliwości konfiguracji kampanii w Google. Będziesz mógł zdecydować nie tylko o grupie odbiorców, ale także o miejscach, w których Twoja reklama będzie się wyświetlać.

Te miejsca to:

  • sieć wyszukiwania,
  • aplikacje,
  • sieć witryn partnerskich Google.

Natomiast jeśli chodzi o grupę odbiorców, Google Ads pozwala na targetowanie po:

  • wieku,
  • płci,
  • zainteresowaniach,
  • geolokalizacji,
  • zwyczajach,
  • zainteresowaniach zakupowych.

Dzięki Google Ads dotrzesz do swoich klientów za pomocą nowych kanałów komunikacji. Nie będą one nachalne i nie zrażą odbiorców do Twojej firmy. Gdzie będą wyświetlać się Twoje reklamy?

  • W wynikach wyszukiwania.
  • W formie reklam displayowych.
  • W serwie YouTube.
  • Na poczcie Gmail.
Reklamy Google Ads charakteryzują się wysoką skutecznością – pomożemy Ci ją osiągnąć!

Kampanie Meta Ads

Podczas przeglądania internetu większość użytkowników korzysta z mediów społecznościowych – dlaczego więc nie trafiać z reklamą do odbiorców właśnie tam? Dzięki kampaniom Meta Ads (wcześniej znanych jako Facebook Ads) sprawimy, że dotrzesz do osób używających:

  • Facebooka,
  • Instagrama,
  • Messengera,

a także do przeglądających strony wydawców związanych z Audience Network.

facebook fanpage

Jak wyglądają reklamy Meta Ads?

Posty na osi czasu, relacje, stories – niezależnie od tego, gdzie aktywni są Twoi odbiorcy, Twoje reklamy trafią na ich ekrany. W jakich formach możesz reklamować się w Google Ads?

  • Reklamy wideo
  • Reklamy w formie karuzeli
  • Reklamy w formie kolekcji
Zacznij reklamować się w największych mediach społecznościowych – pomożemy Ci w tym!

Dotrzyj do młodszych odbiorców z TikTok Ads

Z uwagi na specyfikę platformy, najlepiej sprawdzą się na niej reklamy w formie krótkich, nastawionych na skupienie uwagi użytkownika filmików.

Pozwala to na bardziej kreatywne i ekspresywne podejście do reklamy. Jeśli zatem strategia Twojej firmy pozwala na lekkie, przemyślane „szaleństwo” – TikTok to platforma dla Ciebie.

Twoje filmiki mogą wyświetlić się użytkownikom:

  • między publikacjami innych autorów w feedzie,
  • zaraz po otwarciu aplikacji,
  • tuż po poprzednim typie reklamy.

TikTok pozwala nie tylko na tworzenie kreatywnych reklam, ale również na wykorzystanie interakcji z użytkownikami, dzięki którym zwiększysz świadomość i rozpoznawalność swojej firmy. Jakie to mogą być interakcje?

  • Tworzenie angażujących wyzwań, dzięki którym użytkownicy będą podejmować interakcje z Twoją marką.
  • Brand Effects, czyli niestandardowe wideo, naklejki i efekty, które użytkownicy wykorzystają w swoich filmikach.

Znamy sposób na kreatywne reklamy wideo, które wypromują Twoją markę!

Użytkownik telefonu

Dotrzyj do profesjonalistów dzięki LinkedIn Ads

LinkedIn to kolejny portal społecznościowy, jednak w odróżnieniu od poprzednich skupia się on na budowaniu relacji biznesowych. Możesz na nim zarówno znaleźć wykwalifikowanych pracowników, jak i promować swoją firmę.

System reklamowy LinkedIn Ads

Jako że sam portal różni się od większości innych mediów społecznościowych, reklamy na nim zamieszczane będą służyły innym celom. Reklamy na LinkedIn Ads idealnie sprawdzą się w sytuacjach, gdy chcesz:

  • wypromować swoją ofertę pracy,
  • zwiększyć rozpoznawalność swojej firmy,
  • zareklamować swoje produkty i usługi do branżowej grupy docelowej,
  • prowadzić działania wizerunkowe,
  • kreować markę własną jako freelancer.

Pod względem liczby formatów reklam LinkedIn Ads przewyższa inne sieci reklamowe. Możesz zdecydować się na:

  • reklamę z pojedynczym zdjęciem,
  • karuzelę reklam,
  • reklamę tekstową,
  • reklamę wideo,
  • reklamę wydarzenie,
  • reklamę konwersacyjną,
  • reklamę w wiadomościach,
  • reklamę dla pozyskania obserwujących,
  • reklamę Spotlight mającą na celu przekierowanie na stronę,
  • reklamę oferty pracy,
  • reklamę w formie dokumentu.
Chcesz wypromować swoją firmę w środowisku branżowym? Wiemy, jak to zrobić!

Kampanie Microsoft Ads

Microsoft Ads – kiedyś znane jako Bing Ads – to rozwiązanie, które w ostatnim czasie coraz bardziej zyskuje na popularności. Pozwala na dotarcie do klientów, którzy poruszają się poza ekosystemem Google.

Coraz więcej osób zaczyna używać wyszukiwarki Bing z uwagi na testowaną w niej sztuczną inteligencję. Jeśli zdecydujesz się na reklamowanie się w Bing, będziesz o krok przed konkurencją!

Jakie są największe korzyści Microsoft Ads?

  • Szybkie efekty
  • Mniejsza konkurencja
  • Precyzyjne targetowanie
  • Łatwe planowanie
  • Wygodne projektowanie
  • Ciągłe monitorowanie efektów
  • Różnorodne formaty
  • Wiele przydatnych narzędzi
Zdecyduj się na Microsoft Ads i bądź o krok przed konkurencją – pomożemy Ci w tym!

Jak będzie wyglądać Twoja współpraca z nami?

1

Wybieramy cel reklamy

2

Określamy grupę docelową

3

Wybieramy najlepszą platformę

4

Ustalamy budżet i harmonogram

5

Tworzymy dla Ciebie reklamy

6

Wysyłamy Ci projekt do zatwierdzenia

7

Ruszamy z kampanią!

Poznaj opinie naszych klientów!

Przekonaj się, że współpraca z nami przynosi efekty! Przeczytaj opinie i rekomendacje naszych klientów.

Sprawdź przykłady naszych sukcesów
Poznaj cele naszych kampanii, nasze strategie oraz wyzwania, z jakimi się mierzymy, a także efekty naszej pracy! Z naszych case studies dowiesz się wszystkiego!

Poznaj opinie przedsiębiorców
Chcesz dowiedzieć się, co sądzą o nas przedsiębiorcy tacy jak Ty? Sprawdź nasze referencje!

Gotów na zwiększenie sprzedaży i rozpoznawalności marki? Skontaktuj się z nami już dziś! Nasi eksperci stworzą kampanie dopasowane do Twoich celów biznesowych.