min
min
Google Analytics pozwala na tworzenie różnych typów raportów, które umożliwiają z kolei analizę danych. Poznanie znaczenia poszczególnych parametrów jest istotne do oceny skuteczności prowadzonych działań.
min
Nasi klienci często pytają nas czym są konwersje, jak zdefiniowane są na ich kontach AdWords oraz dlaczego liczba konwersji w panelu AdWords i w panelu Google Analytics różni się od siebie.
min
Najlepszym sposobem, by sprawdzić, czy nasze reklamy są wyświetlane, jest narzędzie do poglądu reklam udostępniane nam przez sam system Google AdWords.
min
Nie masz strony internetowej – nie istniejesz. Zgodnie z tym powiedzeniem rynek domen kurczy się każdego dnia. Na pomoc przychodzą domeny z rynku wtórnego. Na co warto zwrócić uwagę przed zakupem? Gdzie szukać i na co uważać? Warto znać odpowiedzi na te i inne pytania zanim się zdecydujemy na dany adres URL.
min
Linki to wciąż istotny element rankingowy. W połączeniu z odpowiednią optymalizacją pozwoli nam na poprawę pozycji w wyszukiwarce. Należy jednak pamiętać, że proces pozyskiwania linków powinien być przeprowadzany rozważnie, a strategię linkowania należy dostosować do serwisu, którym się zajmujemy.
min
Twoja strona internetowa została zainfekowana? Co zrobić, gdy dojdzie do takiego zdarzenia? Jak uchronić się przez wirusami? Bezpieczeństwo witryny powinniśmy stawiać na pierwszym miejscu, szczególnie że atak hakerski może wypłynąć na pozycję w wynikach wyszukiwania.
min
W związku ze wzrostem znaczenia geolokalizacji pozycjonowanie lokalne staje się ważnym elementem działań SEO. Ten rodzaj pozycjonowania jest istotny szczególnie dla małych i średnich przedsiębiorstw. Jak wypromować swój biznes w mapach Google?
min
To, co wyróżnia Snapchat na tle innych mediów społecznościowych to fakt, że po odtworzeniu materiały nie są zapisywane na żadnych serwerach i znikają (oczywiście o ile odbiorca nie zdąży zrobić zrzutu ekranu).
min
Remarketing to z pewnością doskonały sposób na „odzyskiwanie użytkowników”. Właściwe działania podjęte przez marketerów powodują, że klienci powracają na stronę i dokonują konwersji. Przy odpowiednim podziale grup docelowych możemy stworzyć doskonałe reklamy odpowiadające potrzebom użytkowników.
min
GSP czyli Gmail Sponsored Promotions zostało zintegrowane z panelem AdWords i funkcjonuje jako format reklamy w sieci reklamowej Google.
min
Google kieruje swoją ofertę również do przedsiębiorców, którzy samodzielnie zajmują się administracją swojego serwisu. Dlatego po dziesięciu latach postanowiono zmienić nazwę jednej ze swoich najpopularniejszych usług z Google Webmaster Tools na Google Search Console.
min
Internauci są coraz bardziej kreatywni w wymyślaniu zapytań. To sygnał dla właścicieli stron oraz sklepów internetowych, że potencjalnym odbiorcom zależy na jak najszybszym dotarciu do interesujących ich informacji i produktów. Warto zatem przyjrzeć się pozycjonowaniu na frazy szerokie, czyli frazy z długiego ogona.
min
Twitter zdobywa na popularności. Coraz więcej osób zakłada profil na tym portalu społecznościowym i zbiera grupę followersów. Czy na Twitterze mogą odnaleźć się także wielkie marki sygnujące znane produkty?
min
Nike to firma, która bardzo dobrze wykorzystała swój potencjał marketingowy. Zastosowanie strategii sponsoringu opłaciło się firmie produkującej ubrania dla sportowców. Czego możemy nauczyć się od tego przedsiębiorstwa?
min
Funkcja Countdown AdWords pozwala na automatyczne odliczanie czasu do rozpoczęcia wydarzenia w kampaniach reklamowych. Dzięki tej aplikacji możemy zwiększyć atrakcyjność treści przekazu reklamowego i doprowadzić do wzrostu konwersji.
min
Z uwagi na użytkowników smartfonów i tabletów Google wprowadza nowe wymogi dotyczące urządzeń mobilnych. Strony internetowe, którą będą do nich nieprzystosowane, zanotują spadek w rankingu. Jakie konsekwencje będzie niósł jeszcze nowy algorytm?
min
Google lubi unikalną treść na stronach internetowych. Miłość ta jest silna do tego stopnia, że na witryny, w których zostaną wykryte duplikaty treści, nakładane są kary, a ich pozycje w wynikach wyszukiwania ulegają drastycznemu pogorszeniu. Twórz więc piękne artykuły na swoją stronę!
min
CMS jest doskonałym rozwiązaniem dla właścicieli witryn, którzy nie znają języków programowania. Redakcja tekstów na stronie internetowej może odbywać się bez konieczności posiadania wiedzy programistycznej. Czy zastosowanie open source jest dobrym rozwiązaniem?
min
Trudno podjąć decyzję odnośnie systemu CMS, za pośrednictwem którego będziemy dodawać treść na stronę internetową. Platform jest wiele, ale która jest najlepsza? WordPress ma dużo możliwości, ale czy Drupal mu w czymś ustępuje?
min
Istnieją dobre praktyki programowania strony. Niestety coraz częściej zdarza się, że kod strony jest skomplikowany i rozbudowany. Warto tego unikać, ponieważ może to doprowadzić przede wszystkim do powstawania błędów i problemów z rozbudową serwisu. Ilość kodu na stronie stanowi wizytówkę programisty i określa jego doświadczenie.
min
Reklamy Google AdWords wciąż ulegają zmianie. Tym razem w wynikach wyszukiwania zaczną pojawiać się linki witryny w przekazie reklamowym. Dzięki temu użytkownik przejdzie do interesującego go podstrony.
min
Wyświetlanie jak najbardziej dopasowanych wyników do zapytania użytkownika oraz wybranie spośród nich najwartościowszych stron – to nadrzędy cel Google. Za jego realizację odpowiadają dwa flagowe algorytmy – Pingwin i Panda. Jeśli chcemy osiągać czołowe wyniki, z pewnością powinniśmy się z nimi zapoznać.
min
Google stawia przede wszystkim na unikatową treść na stronie internetowej. Co w takiej sytuacji zrobić, jeśli nasza strona opiera się o technologii Flash? Mimo że są to efektowne strony, roboty Google nie widzą na nich odpowiedniej treści. Co zrobić, by stała się przyjazna dla wyszukiwarki?
min
Google Merchant Center (GMC) od niedawna pozwala tworzyć nowe kampanie produktowe, które są efektywniejszą formą reklamy. Dzięki temu zwiększysz skuteczność podejmowanych działań marketingowych.