Recycling treści pozwala w pełni wykorzystać potencjał płynący z tematów, które już zostały wykorzystane w strategii marketingu treści. Sprawdź, jak realizować re-publikację contentu.
Czytaj więcej
Stworzenie persony wpływa pozytywnie na działalność firmy lub rozwój konkretnego projektu. Ułatwia zrozumienie potrzeb odbiorców, co w efekcie przekłada się na skuteczną realizację strategii biznesowej. Dlaczego jeszcze warto pomyśleć o opracowaniu sylwetki klienta?
Czytaj więcej
Co zrobić, aby pozyskać i zatrzymać subskrybentów na YouTubie, którzy z dużym prawdopodobieństwem staną się naszymi klientami? Poznaj 13 sposobów.
Czytaj więcej
Lead scoring (kwalifikacja leadów) pomaga zoptymalizować pracę działu handlowego. Dowiedź się, jak zbudować model do kwalifikacji leadów.
Czytaj więcej
Rynek sklepów z internetowych z wyposażeniem wnętrz nieustannie się powiększa. Właściciele podejmują szereg działań, by wyróżnić się spośród konkurencji. Jednym z nich jest zwiększenie widoczności strony w sieci. Warto w tym celu zoptymalizować witrynę.
Czytaj więcej