min
min
Z uwagi na użytkowników smartfonów i tabletów Google wprowadza nowe wymogi dotyczące urządzeń mobilnych. Strony internetowe, którą będą do nich nieprzystosowane, zanotują spadek w rankingu. Jakie konsekwencje będzie niósł jeszcze nowy algorytm?
min
Google lubi unikalną treść na stronach internetowych. Miłość ta jest silna do tego stopnia, że na witryny, w których zostaną wykryte duplikaty treści, nakładane są kary, a ich pozycje w wynikach wyszukiwania ulegają drastycznemu pogorszeniu. Twórz więc piękne artykuły na swoją stronę!
min
Google pracuje nad zwiększeniem skuteczności reklam AdWords. Obecnie kampanie kierowane są do odbiorców, którzy mogą być zainteresowani treścią reklam. Ten rodzaj strategii to reklamy behawioralne.
min
CMS jest doskonałym rozwiązaniem dla właścicieli witryn, którzy nie znają języków programowania. Redakcja tekstów na stronie internetowej może odbywać się bez konieczności posiadania wiedzy programistycznej. Czy zastosowanie open source jest dobrym rozwiązaniem?
min
Trudno podjąć decyzję odnośnie systemu CMS, za pośrednictwem którego będziemy dodawać treść na stronę internetową. Platform jest wiele, ale która jest najlepsza? WordPress ma dużo możliwości, ale czy Drupal mu w czymś ustępuje?
min
Każdy właściciel serwisu zabiega o to, aby linki do jego serwisu pojawiały się na jak największej liczbie cieszących się zaufaniem domen. Profil odnośników powinien być zróżnicowany. Prowadząc strategię link – building należy pamiętać o Pingwinie, który tylko czyha na nasz błąd.
min
Jeśli planujesz promocję nowo wprowadzonego produktu, chcesz poprawić wizerunek bądź wzmocnić świadomość marki, warto przyjrzeć się nowości, którą oferuje nam Google Adwords. Wykorzystanie reklam budujących zaangażowanie to doskonały sposób na przykucie uwagi odbiorcy i nawiązanie z nim interakcji.
min
Skuteczność działań z zakresu marketingu internetowego można mierzyć za pomocą ruchu użytkowników na stronie. W tym celu bardzo często wykorzystywane jest narzędzie Google Analytics. Aplikacja jest darmowa i dostępna dla wszystkich właścicieli serwisów.
min
Obranie niewłaściwej strategii SEO może skutkować nałożeniem kary ręcznej na naszą witrynę. Adres URL może nawet zniknąć z wyników wyszukiwania, na czym w konsekwencji ucierpi wynik finansowy przedsiębiorstwa. Jak poradzić sobie ze zdjęciem filtra?
min
Reklama w mass mediach, wykorzystanie social mediów, linki sponsorowane w wyszukiwarce Google, dedykowane rozwiązania wykorzystujące nowe technologie. W marketingu zintegrowanym, którego każdy element powinien układać się w całość, potrzeba odpowiedniej strategii. Dobór narzędzi komunikacji marketingowej przez marketera to niezwykle odpowiedzialne zadanie.
min
Zduplikowana treść nie sprzyja osiąganiu wysokim pozycjom w wynikach wyszukiwania. Bardzo często w serwisie tworzone są wyszukiwarki, które mogą wpływać na indeksowanie kopii tych samych stron. Aby tego uniknąć stosuje się tag canonical.
min
Istnieją dobre praktyki programowania strony. Niestety coraz częściej zdarza się, że kod strony jest skomplikowany i rozbudowany. Warto tego unikać, ponieważ może to doprowadzić przede wszystkim do powstawania błędów i problemów z rozbudową serwisu. Ilość kodu na stronie stanowi wizytówkę programisty i określa jego doświadczenie.
min
Reklamy Google AdWords wciąż ulegają zmianie. Tym razem w wynikach wyszukiwania zaczną pojawiać się linki witryny w przekazie reklamowym. Dzięki temu użytkownik przejdzie do interesującego go podstrony.
min
Wyświetlanie jak najbardziej dopasowanych wyników do zapytania użytkownika oraz wybranie spośród nich najwartościowszych stron – to nadrzędy cel Google. Za jego realizację odpowiadają dwa flagowe algorytmy – Pingwin i Panda. Jeśli chcemy osiągać czołowe wyniki, z pewnością powinniśmy się z nimi zapoznać.
min
Google stawia przede wszystkim na unikatową treść na stronie internetowej. Co w takiej sytuacji zrobić, jeśli nasza strona opiera się o technologii Flash? Mimo że są to efektowne strony, roboty Google nie widzą na nich odpowiedniej treści. Co zrobić, by stała się przyjazna dla wyszukiwarki?
min
Google Merchant Center (GMC) od niedawna pozwala tworzyć nowe kampanie produktowe, które są efektywniejszą formą reklamy. Dzięki temu zwiększysz skuteczność podejmowanych działań marketingowych.