Reklama to inwestycja. Zadbamy o to,
by przyniosła Ci odpowiedni zwrot.
Budżet kampanii
(od 1 tys. zł / m-c, brak górnego limitu)
Nasi klienci mają dużą dowolność w ustalaniu budżetu. Pomagamy ustalić jego wartość początkową tak, aby pasowała do celów biznesowych i możliwości finansowych. Pracujemy zarówno z klientami, którzy wydają 1000 zł miesięcznie, jak i z firmami, których roczny budżet przekracza milion złotych. Dodatkową zaletą jest to, że klient może zmieniać budżet kiedy tylko zechce, praktycznie z dnia na dzień.
Wynagrodzenie agencji (od 850 zł)
Wynagrodzenie za naszą pracę zazwyczaj wyliczamy jako procent wydawanego przez Ciebie budżetu. W zależności od złożoności kampanii waha się ono od 20% budżetu. W przypadku dużych zleceń możliwa jest negocjacja tych kwot. W przypadku zleceń małych klienci płacą stałą kwotę w wysokości 400 zł miesięcznie.
Trudno z góry powiedzieć, ile kosztuje kampania AdWords, ponieważ w Google Ads cena zależy od Ciebie. W Artefakt pomagamy określić optymalną wartość budżetu. Zalecana przez naszych specjalistów początkowa wartość będzie zależała od Twoich celów biznesowych.
Wpływ na nią będzie też miała konkurencja, przewidywane koszty kliknięcia lub koszty konwersji, sezonowość… Jeśli masz już zaplanowany budżet na reklamę w Google, przygotujemy propozycję kampanii, która będzie optymalna w tym budżecie.
Koszt zarządzania w przypadku linków sponsorowanych w wyszukiwarce, czyli standardowej reklamy Google Ads (AdWords), to 20% budżetu kampanii, ale nie mniej niż 850 zł netto. Przy dodatkowych opcjach kampanii wynagrodzenie jest odpowiednio wyższe.
Podobnie jest w przypadku filmów reklamowych w serwisie YouTube, płacisz za ich obejrzenia (CPV – Cost Per View) przy czym płaci się za nie tylko wtedy, gdy widz nie skorzysta z opcji pominięcia reklamy przed upływem 30 sekund albo przed końcem reklamy.
Ostatnią opcją jest możliwość płacenia za konkretne akcje wykonane przez użytkowników na naszej stronie, czyli konwersje. Tę opcję oznacza się skrótem CPA (Cost Per Action).
Wynagrodzenie za naszą pracę różni się w zależności od pakietu, który wybierzesz oraz budżetu reklamowego. W podstawowym pakiecie STANDARD za kampanię zapłacisz 20% wartości wydanego budżetu, nie mniej niż 850 zł
Koszt kliknięcia w reklamę w wyszukiwarce waha się od 3 groszy do 30 złotych.
Koszt kliknięcia w reklamę bannerową to od 50 groszy do 3 złotych.
W ramach obsługi kampanii AdWords standardowo:
W razie potrzeby pomagamy także w:
Budżet kampanii to kwota, która jest wpłacana do Google, i z której opłacane są kliknięcia (lub wyświetlenia) w prowadzonych kampaniach AdWords.
System Google AdWords jest bardzo elastyczny i umożliwia dowolne ustalanie i modyfikowanie kwot budżetów, jakie są wydawane w kampanii w ciągu dnia lub miesiąca.
Określając sugerowany budżet, kierujemy się różnymi czynnikami, w szczególności celami biznesowymi klienta, pożądanym zasięgiem kampanii, wybranymi metodami kierowania czy kosztami kliknięcia w danej branży.
Koszt kliknięcia zależy od wyniku jakości reklamy i witryny, ustawionej (maksymalnej) stawki za kliknięcie oraz stawek i wyników jakości konkurencyjnych reklamodawców. Na wynik jakości składa się jakość strony docelowej, oczekiwany współczynnik klikalności i trafność reklamy.
Jeżeli rozpoczynasz pierwszą kampanię AdWords (Google Ads), otrzymasz kupon o wartości nawet 600zł.
Ponieważ stawki za kliknięcie mają tendencję do stopniowego wzrostu, po pewnym czasie może okazać się, że aby uzyskiwać założone cele, będziesz musiał stopniowo zwiększać budżet. W rzeczywistości warto go zwiększać dopóki analiza kosztów i korzyści pokazuje nam dodatni zwrot z inwestycji (ROI). Chętnie pomożemy Ci w wyliczeniu tego wskaźnika.
Podobnie jak większość agencji pobieramy opłatę z góry. Analogicznie działa to w przypadku samodzielnej obsługi konta w Google Ads. Zanim zaczniemy się reklamować, musimy doładować swoje konto, podobnie jak np. w telefonach w systemie pre-paid.