Kampanie AdWords – cennik

Na koszt kampanii AdWords dla Klienta składa się budżet kampanii oraz wynagrodzenie agencji.

Budżet kampanii to kwota, która jest wpłacana do Google i z której opłacane są kliknięcia w prowadzonych kampaniach AdWords. System Google Adwords jest bardzo elastyczny i umożliwia dowolne ustalanie i modyfikowanie kwot budżetów, jakie są wydawane w kampanii w ciągu dnia. To jaka jest cena reklamy Google i jaki budżet będzie odpowiedni dla danego reklamodawcy zależy od wielu czynników, a w szczególności od zasięgu kampanii, wybranych metod kierowania i kosztów kliknięcia w danej branży. Więcej na temat kierowania kampanii można znaleźć na stronie Kampanie AdWords. Specjaliści Artefakt szacują ile kosztuje kampania AdWords przy danych założeniach i sugerują optymalne budżety kampanii. Jeśli mają Państwo zaplanowany budżet na reklamę w Google – przygotujemy propozycję kampanii, która będzie optymalna w tym budżecie.

Pakiet: Sieć wyszukiwania
Zakres usługi
  • Reklama w wyszukiwarce
  • standardowa
BudżetProwizja
< 2000 zł 300 zł 
od 2000 zł 300 zł
+15% budżetu powyżej 2000 zł
> 8000 złnegocjowane indywidualnie

Reklama Google cena - przykład

Wysokość opłat agencyjnych

Artefakt pobiera określone opłaty za prowadzenie w imieniu Klienta kampanii linków sponsorowanych. Każdy Klient otrzymuje indywidualnego opiekuna konta, z którym może na bieżąco kontaktować się w sprawie prowadzenia kampanii. Stosujemy różne metody rozliczeń dopasowane do różnych potrzeb reklamodawców. Standardowo cena prowadzenia kampanii AdWords zależy od wysokości budżetu Klienta, rodzaju prowadzonych kampanii i celów, jakie ma realizować reklama w internecie. Cennik AdWords przedstawiony jest w tabelach obok.

Koszty Google Adwords – przykłady

Cena linków sponsorowanych w wyszukiwarce, czyli standardowej reklamy AdWords to 15% budżetu kampanii, ale nie mniej niż 300 zł netto. Przy dodatkowych opcjach kampanii wynagrodzenie jest odpowiednio wyższe. Przykładowo: Klient chce przeznaczyć na reklamę w Google budżet w wysokości 3000 zł i planuje prowadzić reklamę w wyszukiwarce, remarketing i reklamę w sieci reklamowej kierowaną kontekstowo. Wynagrodzenie Artefakt wyniesie więc 400 zł + 16% budżetu powyżej 2000 zł, czyli w sumie 560 zł. Z Artefakt mają Państwo pełną jasność odnośnie ceny kampanii AdWords. Każdy Klient otrzymuje dostęp do konta AdWords, gdzie jest widoczne, jaki budżet jest wydawany na reklamę. Natomiast w zapisach umowy jasno określamy, jakie wynagrodzenie przysługuje za prowadzenie kampanii. Przy nietypowych projektach i dużych kampaniach Google AdWords cennik może być ustalany indywidualnie. Zapraszamy do kontaktu przez formularz na naszej stronie. Postaramy się przygotować propozycje w ciągu 1 dnia roboczego.
Pakiet: Sieć wyszukiwania i sieć reklamowa GDN
Zakres usługi
  • Reklama w wyszukiwarce
  • standardowa
  • w zakupach Google
  • Reklama w sieci reklamowej
  • kierowanie kontekstowe
  • kierowanie behawioralne
  • remarketing
  • Przygotowanie bannerów z kreatora Google
BudżetProwizja
< 2000 zł 400 zł 
od 2000 zł 400 zł
+16% budżetu powyżej 2000 zł
> 8000 złnegocjowane indywidualnie
Pakiet: Google, Gmail, YT
Zakres usługi
  • Reklama w wyszukiwarce
  • standardowa
  • w zakupach Google
  • Reklama w sieci reklamowej
  • kierowanie kontekstowe
  • kierowanie behawioralne
  • remarketing
  • Przygotowanie bannerów z kreatora Google
  • Reklama w Gmail Sponsored Promotions
  • Reklama video w YouTube
BudżetProwizja
< 2000 zł 600 zł 
od 2000 zł 600 zł
+17% budżetu powyżej 2000 zł
> 8000 złnegocjowane indywidualnie

Google Adwords cena - przykłady