Toggle navigation
Firma
O nas
Kariera
Program partnerski
Pozycjonowanie stron
Pozycjonowanie
Efekty SEO
Pozycjonowanie sklepu
Pozycjonowanie lokalne
Pozycjonowanie YouTube
Narzędzia SEO
Reklama PPC
Reklama w Google Ads
Reklama w Facebook Ads
Kalkulator korzyści Google Ads
Inne usługi
Program partnerski
Analityka Internetowa
Content Marketing
Szkolenia SEO
Audyt SEO
Optymalizacja konwersji
Portfolio
Rekomendacje
Nasi klienci
Case Study
Wykonane serwisy WWW
Wiedza
Blog
Webinary
Podcasty
Kontakt
Bezpłatna wycena
Blog firmy Artefakt
EPR
TikTok a ustawa o usługach cyfrowych. Co się zmieni?
16.08.2023
Jakie zmiany pojawią się na platformach społecznościowych w związku z Dyrektywą DSA?...
Marketing partyzancki. Czym jest guerrilla marketing?
15.08.2023
Marketing partyzancki to efekt najciekawszych kampanii marketingowych, jakie mieliśmy okazję...
Jak nowoczesne technologie pomagają rozwijać świat?
14.08.2023
Rozwój nowoczesnych technologii pomoże Ci w biznesie. Sprawdź, w jaki sposób możesz ulepszyć...
Reklama komercyjna i reklama społeczna – co powinieneś o nich wiedzieć
28.07.2023
Typów reklam jest od groma, jednak podjęliśmy się wyzwania, aby je omówić!...
Jak komunikować się wewnątrz firmy? Komunikatory wewnętrzne
19.07.2023
Sprawdź, jakie komunikatory polecamy do wykorzystania w swojej firmie. Wybierz taki, który pasuje...
Chat GPT 3 kontra GPT 4 – jakie są różnice?
17.07.2023
Jakie możliwości daje nam zaktualizowana wesja Chatu od AI? Przeczytaj o różnicach....
Społeczny dowód słuszności w marketingu
06.07.2023
Społeczny dowód słuszności to efekt psychologiczny, który coraz częsciej jest wykorzystywany w...
FOMO – co to jest i jak może wspomóc działania marketingowe?
05.07.2023
Czym jest FOMO i dlaczego marketerzy powinny znać ten termin?...
Czym jest Chat GPT i co powinieneś o nim wiedzieć?
26.05.2023
Każdy słyszał, każdy zna! Zapoznaj się z ChatemGPT - czy można ufać sztucznej inteligencji?...
Metoda 5 sił Portera. Klucz do sukcesu w e-commerce
25.05.2023
5 sił Portera - jak możesz je wykorzystać w analizie swojego biznesu? Przeczytaj...
Czym jest UGC i jak można je wykorzystać
15.05.2023
Czym jest user generated content? Istnieje wiele sposobów na to, jak zaangażować klientów. Jak to...
Jak zbudować społeczność wokół marki? 8 wskazówek!
12.05.2023
Jak zbudować społeczność wokół marki? Sprawdź porady naszego...
Newsletter – co powinieneś o nim wiedzieć
09.05.2023
Newsletter możesz wykorzystać, aby utrzymać relację ze swoim klientem lub przekazać informacje o...
Jak ważna jest mowa ciała?
08.05.2023
Dowiedz się więcej o komunikacji niewerbalnej i przekonaj się, że może ona polepszyć jakość Twojej...
Kontrowersja – czym jest i jak wpływa na marketing
05.05.2023
Czym jest shockadvertising? Jakie tematy zaliczają się do reklamy kontrowersyjnej? Przeczytaj!...
Dobre praktyki UX – jak zaprojektować stronę zgodnie z zasadami UX
28.04.2023
Strona www to jeden z najważniejszych touchpointów z Klientem. Zadbaj o to, aby była funkcjonalna....
Kolory marki – czy są aż tak ważne
25.04.2023
Kolory marki to jeden z podstawowych elementów identyfikacji wizualnej. Sprawdź, jak je dobrać do...
Service design, czyli jak projektować innowacyjne usługi
14.04.2023
Ścieżka zakupów klientów to aspekt coraz częściej analizowany w firmach. Przeczytaj czym jest i...
Przepis na stronę produktową, czyli jak przedstawiać produkty w sklepie internetowym
11.04.2023
Jak przedstawić swój produkt w sklepie internetowym? Zobacz, co radzi nasza Specjalistka!...
Dostępność cyfrowa (accessibility), czyli przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu
24.03.2023
Jedna z najważniejszych zasad stron internetowych? Aby były dostępne dla każdego. Przeczytaj czym...
Artykuły sponsorowane – czym są i jak je tworzyć
17.03.2023
Sprawdź wskazówki dotyczące artykułów sponsorowanych. Czym są i jak je odpowiednio napisać?...
Nawigacja na stronie internetowej – czy jest ważna w komunikacji z klientem?
16.03.2023
Touchpoint w formie strony internetowej. Zdradzamy jak zaprojektować menu strony tak, aby było...
Chatboty – czym są i czy warto w nie inwestować?
27.02.2023
Chatboty to przejaw sztucznej inteligencji. Sprawdź jak działają i jaki mają wpływ na Twój biznes....
Pozytywne opinie o firmie są dobrą formą reklamy, czyli SEO PR
21.02.2023
Jak połączyć działania SEO oraz PR? Dowiedz się jak zrealizować strategię pozycjonowania wizerunku...
Strona 1 z 5
1
2
3
4
5
»
checklista