Jak wypromować nowy produkt na Facebooku?

promocja nowych produktow na FB
Wprowadzasz nowy produkt na rynek i chcesz go wypromować za pomocą Facebooka? Podpowiadamy, w jaki...

Jak zrobić skuteczną reklamę na Facebooku: Praktyczny Przewodnik dla Początkujących

Ile kosztuje reklama na FB
Reklama w systemie Facebook Ads to doskonały sposób na promocję biznesu w sieci. Dzięki...

Skuteczna strona na Facebooku – 13 błędów, których należy unikać, prowadząc fanpage

Grupy na Facebooku
Prowadząc stronę na Facebooku należy unikać 13 kardynalnych błędów, które utrudniają budowanie...

Jak tworzyć wpisy na LinkedIn angażujące społeczność?

jak-robic-wpisy-na-linkedin
O czym należy pamiętać, tworząc posty na LinkedIn? Przeczytaj krótki poradnik o najlepszych...

Mikroinfluencerzy – kim są i czy warto w nich inwestować?

kim jest mikroinfluencer
Zgromadzona wokół nich społeczność wykazuje do nich duże zaufanie, czując się jak grupa przyjaciół...

Jak działa social selling?

media społecznościowe
Social selling to budowanie relacji z klientami za pomocą mediów społecznościowych. Dlaczego warto...

Co to jest greenwashing?

greenwashing
Greenwashing to negatywne zjawisko, które może wpływać na wizerunek marki. Dowiedź się, dlaczego...

Jak przekształcić osoby oglądające nasz kanał na YouTube w subskrybentów i potencjalnych klientów?

zwiększanie subskrypcji na youtubie
Co zrobić, aby pozyskać i zatrzymać subskrybentów na YouTubie, którzy z dużym prawdopodobieństwem...

Jak pozyskać klienta w Internecie? 5 sprawdzonych sposobów

pozyskiwanie klienta przez internet
Kto nie reklamuje się w sieci, temu naprawę trudno osiągnąć sukces w biznesie. W tym artykule...

Mikromomenty – jak wykorzystać je w marketingu i sprzedaży?

mikromomenty w sprzedaży
Co to są mikromomenty? Jak wykorzystać je w biznesie? Sprawdź, jakie korzyści przynosi marketing...

Modele rozliczeń reklamy internetowej – wyjaśniamy najważniejsze skróty

modele rozliczeń reklamy internetowej
Jakie są najpopularniejsze modele rozliczeń reklamy internetowej? Zobacz wyjaśnienie...

Jak dodać rozszerzenie Messenger na stronie internetowej i ułatwić kontakt z klientem?

jak dodać messenger na stronie internetowej
Chciałbyś wdrożyć czat na swojej stronie internetowej i zastanawiasz się nad Messengerem?...

Jak prowadzić fanpage fotograficzny – 7 wskazówek dla fotografa

fanpage fotografa jak prowadzić
Strona na Facebooku pomaga promować działalność fotograficzną i pozyskiwać nowe zlecenia...

Marketing afiliacyjny – na czym polega i czy warto się na niego zdecydować?

czym jest merketing afiliacyjny
Hasło zyskujące na popularności. Sprawdź czym jest i jak działa marketing afiliacyjny. Poznaj...

Jak tworzyć angażujące opisy na Instagramie?

jak tworzyć opisy na instagram
Opisy na Instagramie mogą zwiększyć widoczność postów. W jaki sposób redagować i prezentować treści...

Promocja w social media: jak stworzyć konto reklamowe na Facebooku krok po kroku?

facebook ads
Skorzystaj z naszej instrukcji zakładania konta w Menedżerze Reklam, by rozpocząć płatną promocję...

Prawa autorskie na social media: jakie zdjęcia i grafikę publikować, by było to legalne?

prawa autorskie zdjęć w social media
Pozyskiwanie zdjęć z social media i publikowanie ich na swojej stronie internetowej nie zawsze jest...

Social media w branży fashion – 5 działań, które zainteresują odbiorców

social media instagram
Marki modowe prowadzą aktywne kampanie na Facebooku i Instagramie, aby zbudować wokół siebie...

Jak przetrwać kryzys w social mediach?

kryzysy social media
Spotkał Cię kryzys w social media? Mamy kilka wskazówek, jak sobie z nim poradzić. Doradzamy też,...

Promocja lokalnego biznesu na Instagramie. Jak robić to dobrze?

promocja lokalnego biznesu instagram
Prowadzenie lokalnego biznesu nie wyklucza z promocji na Instagramie. Lokalne marki doskonale radzą...

Udostępnianie konta reklamowego Facebook Ads agencji reklamowej krok po kroku

udostępnianie facebook ads agencji
Rozpoczynasz współpracę z agencją w zakresie prowadzenia płatnych kampanii Facebook Ads?...

Dlaczego i jak planować posty na Facebooku? Obsługa Creator Studio

planowanie wpisów facebook
Jak łatwo zaplanować posty na Facebooku, by zadbać o jakość swojego fanpage'a? Koniecznie wypróbuj...

TikTok a ustawa o usługach cyfrowych. Co się zmieni?

jakie-zmiany-dyrektywa-dsa
Jakie zmiany pojawią się na platformach społecznościowych w związku z Dyrektywą DSA?...

Marketing partyzancki. Czym jest guerrilla marketing?

artefakt-blog
Marketing partyzancki to efekt najciekawszych kampanii marketingowych, jakie mieliśmy okazję...

Witaj w fascynującym świecie analizy mediów społecznościowych z Artefaktem!

 

Jesteśmy ekspertami w optymalizacji obecności online poprzez wykorzystanie najnowocześniejszych narzędzi analizy mediów społecznościowych dla Twojego biznesu. Analiza mediów społecznościowych to kluczowe narzędzie, które umożliwia monitorowanie, pomiar i analizę interakcji z Twoją marką w świecie mediów społecznościowych. Korzystając z narzędzi Google, precyzyjnie śledzimy aktywność na Twoich profilach społecznościowych, co zwiększa szanse na zwiększenie widoczności Twojej marki. Pozwala nam to zrozumieć, jakie treści są najbardziej angażujące dla Twojej społeczności, oraz jakie kroki możemy podjąć, aby zwiększyć skuteczność Twoich działań w mediach społecznościowych.

Nasz blog to nie tylko miejsce, gdzie dzielimy się cennymi treściami, ale również narzędzie, które może przekształcić interakcje online w rzeczywiste zyski. Dzięki analizie mediów społecznościowych możesz zrozumieć, które treści są najczęściej udostępniane, które przyciągają najwięcej uwagi, oraz jakie działania podejmować, aby zwiększyć udziały na platformach społecznościowych.

 

Przygotuj się na odkrywanie pełnego potencjału Twojego biznesu z Artefaktem. Analiza mediów społecznościowych to nasza pasja, a doskonalenie wyników w obszarze obecności online – naszym głównym celem.