Czytaj o EPR

22.08.2016
Konkursy organizowane za pomocą portali społecznościowych, a w szczególności Facebooka pozwalają dotrzeć do nowych klientów i zaangażować aktualnych fanów do promowania naszej marki. Organizując konkurs, należy jednak pamiętać o przestrzeganiu prawa i regulaminu portalu.
13.04.2016
Facebook zaczyna wprowadzać nowe reklamy, angażujące użytkowników i zachęcające ich do interakcji. Tradycyjne banery są zbyt nachalne i zniechęcają internautów do korzystania z social media. Czy reklama natywna wejdzie na stałe do usług świadczonych przez Facebooka?
17.03.2016
Instagram wprowadził nowy algorytm w news feedzie. Na pojawienie się posta nie ma już wpływu data jego publikacji, a liczba polubień oraz dopasowanie treści do zainteresowań użytkownika. Czy takie zmiany mogą mieć znaczenie dla marketingowców?
26.02.2016
Czy kiedykolwiek zdarzyło Wam się „polubić” na Facebooku jakąś wiadomość, choć była ona dla Was smutna bądź wstrząsająca? Baczny obserwator internetowego świata zwracał uwagę na sytuację, w której użytkownicy wciskali przycisk „lubię to”, choć to nie odpowiadało ich emocjom.
16.02.2016
Live for Facebook Mentions to nowa usługa stworzona przez zespół Marka Zuckerberga, która zdobywa coraz większe grono odbiorców, również w Polsce. Live steaming staje się nowym medium przekazu szybkich informacji.
05.02.2016
Portal społecznościowy Facebook wprowadza nowy algorytm, którego zadaniem będzie prezentowanie treści zgodnych z zainteresowaniami internautów. Do tej pory na tzw. tablicy wyświetlały się nam posty najbardziej popularne ze względu na liczbę polubień czy komentarzy.
28.09.2015
To, co wyróżnia Snapchat na tle innych mediów społecznościowych to fakt, że po odtworzeniu materiały nie są zapisywane na żadnych serwerach i znikają (oczywiście o ile odbiorca nie zdąży zrobić zrzutu ekranu).
24.09.2015
Real time marketing to strategia wykorzystywana przez firmy, które potrafią bardzo szybko reagować na najnowsze wydarzenia. Nowa kampania dopasowywana jest do najnowszych trendów, dzięki czemu jest skuteczna i trafia w gusta klientów.
10.07.2015
Coraz częściej korzystamy z nowoczesnego marketingu, który okazuje się skuteczniejszy od tradycyjnych form reklamy. Firmy próbują także dotrzeć do swoich klientów za pomocą konkursów na Facebooku i tzw. Eventów.
01.07.2015
Reklama w systemie Facebook Ads to doskonały sposób na promocję biznesu w sieci. Dzięki zaawansowanym możliwościom panelu Facebook Ads możliwe jest promowanie swojej strony internetowej, aplikacji mobilnej i innych miejsc znajdujących się poza Facebookiem oraz oczywiście profilu, wydarzeń, aplikacji i treści...

Strony

Bezpłatna wycena