min
min
Public relations są świadomymi działaniami firmy, które wpływają na jej wizerunek. Czytaj więcej!
min
NPS, czyli Net Promoter Score. Dowiedz się czym jest i jak go liczyć.
min
Czym zaskoczyć w 2023? Sprawdź, jakie rozwiązania możesz zastosować w swoich mediach społecznościowych.
min
Value proposition to inaczej propozycja wartości, które Twoja marka może dać klientom. W prosty sposób możesz zdefiniować, które będą najbardziej atrakcyjne dla Twojej grupy docelowej.
min
W wirtualnej przestrzeni warto zainwestować czas i przygotować dobrej jakości content, który trafi do naszych odbiorców. Instastories są drogą, które za pomocą swoich funkcji pomoże nawiązać relacje z odbiorcami, a także jest to miejsce na treści luźniejsze, niebezpośrednio związane z biznesem.
min
Storytelling nie jest tylko słowem wytrychem. Są dowody na to, że dzięki niemu marki zwiększają sprzedaż, zyskują na popularności, a także poprawiają swój wizerunek. Przede wszystkim za pomocą tego narzędzia budują silne relacje ze swoimi odbiorcami.
min
Storytelling, czyli jak opowiadać dobre historie, które zaciekawią Twoich klientów.
min
Brand purpose zwany też brand ideal to wyższy cel istnienia marki. W tym rozumieniu marka funkcjonuje nie tylko po to, aby sprzedawać, lecz również po to, aby przekazywać swoje wartości czy przekonania.
min
Jak stworzyć brief marketingowy? Co powinien zawierać taki dokument, aby ułatwić komunikację w projekcie?
min
Czym jest psychologia reklamy i jak możesz wykorzystać ją w swojej strategii marketingowej?
min
Masz ciekawą reklamę z CTA i odpowiednio dobraną grupę docelową. Jak możesz sprawdzić, czy reklama działa i przynosi zamierzone efekty?
min
Czy wiesz, że marketing sensoryczny dotyczy również stron internetowych? Jak wpływać zmysłami na decyzje zakupowe klientów? Dowiedź się z naszego artykułu.
min
Jakie będą trendy w mediach społecznościowych w 2022 roku? W artykule staramy się przewidzieć 10 trendów w social mediach, które będzie można dostrzec w bieżącym roku.
min
Popularność social commerce wzrasta. Czy warto sprzedawać produkty w mediach społecznościowych? Odpowiadamy.
min
Jakie media społecznościowe byly popularne w 2021 roku? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, czy warto inwestować w każdy kanał społecznościowy?
min
1,3,10… czy liczby mają znaczenie? Owszem! Sprawdź w jaki sposób wykorzystać potencjał liczb, aby poprawić jakość swoich wpisów.
min
Szeptanki, fałszywe opinie, kryptoreklama – z tym ostatnio walczy UOKiK. Jak oznaczyć reklamę w sieci? Dlaczego kryporeklama jest negatywnym zjawiskiem w sieci? Odpowiadamy.
min
Czy warto korzystać z tzw. clickbaitów? Jak tworzyć dobre clickbaity, które przyciągną klientów? Podpowiadamy.
min
Jaki jest najlepszy czas publikacji na Facebooku czy Instagramie? Kiedy warto zaplanować post na LinkedIn? Czy istnieje najlepsza pora na publikację w mediach społecznościowych? Podpowiadamy.
min
SXO, czyli search experience optimization, to działania, które wpływają na skuteczność strony internetowej. Co to jest strategia SXO i dlaczego warto ją prowadzić? O tym dowiesz się z naszego artykułu.
min
Lejek sprzedażowy pozwala na stałe monitorowanie skuteczności sprzedaży i analizę etapów, które wymagają optymalizacji. Czym jest lejek zakupowy i dlaczego warto go stosować?
min
Marketing rekomendacyjny jest całkowicie naturalnym ruchem i – jak pokazują badania – skutecznym. Udowodniono, że aż 89% potencjalnych klientów przegląda opinie o produkcie.
min
Hashtagi stanowią ważne narzędzie marketingowe używane przez marki po to, by promować produkty i usługi oraz by nakłaniać fanów do interakcji. Przeczytaj, jak i kiedy stosować # w marketingu.
min
Jak konsumenci podejmują decyzje w internecie? Jakie czynniki wpływają na wiarygodność marki? Czytaj więcej…