Pr-public-relations

Public relations? Zwróćmy na niego uwagę

czas czytania: 4

min

Public relations są świadomymi działaniami firmy, które wpływają na jej wizerunek. Czytaj więcej!

okladka-nps

Badanie NPS – co to jest i jak je przeprowadzać?

czas czytania: 6

min

NPS, czyli Net Promoter Score. Dowiedz się czym jest i jak go liczyć.

trendy-social-media

5 najważniejszych trendów w social mediach na 2023 rok, które musisz znać!

czas czytania: 4

min

Czym zaskoczyć w 2023? Sprawdź, jakie rozwiązania możesz zastosować w swoich mediach społecznościowych.

value

Value proposition – czym jest i jak pomoże Twojej firmie?

czas czytania: 4

min

Value proposition to inaczej propozycja wartości, które Twoja marka może dać klientom. W prosty sposób możesz zdefiniować, które będą najbardziej atrakcyjne dla Twojej grupy docelowej.

stories na instagramie

Instagram Stories – jak można je wykorzystać w firmie?

czas czytania: 4

min

W wirtualnej przestrzeni warto zainwestować czas i przygotować dobrej jakości content, który trafi do naszych odbiorców. Instastories są drogą, które za pomocą swoich funkcji pomoże nawiązać relacje z odbiorcami, a także jest to miejsce na treści luźniejsze, niebezpośrednio związane z biznesem.  

storytelling

Storytelling – przepis na dobrą opowieść, cz. II

czas czytania: 4

min

Storytelling nie jest tylko słowem wytrychem. Są dowody na to, że dzięki niemu marki zwiększają sprzedaż, zyskują na popularności, a także poprawiają swój wizerunek. Przede wszystkim za pomocą tego narzędzia budują silne relacje ze swoimi odbiorcami.

kreatywne pisanie

Storytelling – przepis na dobrą opowieść, cz. I

czas czytania: 4

min

Storytelling, czyli jak opowiadać dobre historie, które zaciekawią Twoich klientów.

okładka blog (1)

Brand purpose – dlaczego jest to ważne?

czas czytania: 5

min

Brand purpose zwany też brand ideal to wyższy cel istnienia marki. W tym rozumieniu marka funkcjonuje nie tylko po to, aby sprzedawać, lecz również po to, aby przekazywać swoje wartości czy przekonania.

brief marketingowy

Brief marketingowy – jak go stworzyć

czas czytania: 6

min

Jak stworzyć brief marketingowy? Co powinien zawierać taki dokument, aby ułatwić komunikację w projekcie?

wpływ reklamy

Czym jest psychologia reklamy?

czas czytania: 6

min

Czym jest psychologia reklamy i jak możesz wykorzystać ją w swojej strategii marketingowej?

social media ads

Jak sprawdzić, czy Twoja reklama jest efektywna?

czas czytania: 6

min

Masz ciekawą reklamę z CTA i odpowiednio dobraną grupę docelową. Jak możesz sprawdzić, czy reklama działa i przynosi zamierzone efekty?

customer experience

Marketing sensoryczny, czyli jak zmysły wpływają na decyzje zakupowe

czas czytania: 6

min

Czy wiesz, że marketing sensoryczny dotyczy również stron internetowych? Jak wpływać zmysłami na decyzje zakupowe klientów? Dowiedź się z naszego artykułu.

social media

10 trendów w social mediach w 2022 roku

czas czytania: 8

min

Jakie będą trendy w mediach społecznościowych w 2022 roku? W artykule staramy się przewidzieć 10 trendów w social mediach, które będzie można dostrzec w bieżącym roku.

zakupy-na-social-mediach

Social commerce – czy sprzedaż w mediach społecznościowych jest skuteczna?

czas czytania: 5

min

Popularność social commerce wzrasta. Czy warto sprzedawać produkty w mediach społecznościowych? Odpowiadamy.

media-społecznościowe-2021

Najpopularniejsze media społecznościowe w 2021 roku

czas czytania: 5

min

Jakie media społecznościowe byly popularne w 2021 roku? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, czy warto inwestować w każdy kanał społecznościowy?

corinne-kutz-tMI2_-r5Nfo-unsplash (1)

Jak liczby wpływają na perswazję w treściach?

czas czytania: 5

min

1,3,10… czy liczby mają znaczenie? Owszem! Sprawdź w jaki sposób wykorzystać potencjał liczb, aby poprawić jakość swoich wpisów.

co-to-jest-kryptoreklama

Kryptoreklama – czym jest i dlaczego należy się jej wystrzegać?

czas czytania: 5

min

Szeptanki, fałszywe opinie, kryptoreklama – z tym ostatnio walczy UOKiK. Jak oznaczyć reklamę w sieci? Dlaczego kryporeklama jest negatywnym zjawiskiem w sieci? Odpowiadamy.

clickbait co to jest, przykłady

Clickbait – co to jest? Czym różni się dobry clickbait od złego clickbaitu?

czas czytania: 5

min

Czy warto korzystać z tzw. clickbaitów? Jak tworzyć dobre clickbaity, które przyciągną klientów? Podpowiadamy.

kiedy-publikowac-social-media (1)

Kiedy publikować w mediach społecznościowych w 2021 roku?

czas czytania: 5

min

Jaki jest najlepszy czas publikacji na Facebooku czy Instagramie? Kiedy warto zaplanować post na LinkedIn? Czy istnieje najlepsza pora na publikację w mediach społecznościowych? Podpowiadamy.

sxo marketing

SXO – czym jest search experience optimization?

czas czytania: 5

min

SXO, czyli search experience optimization, to działania, które wpływają na skuteczność strony internetowej. Co to jest strategia SXO i dlaczego warto ją prowadzić? O tym dowiesz się z naszego artykułu.

lejek sprzedażowy, lejek marketingowy

Co to jest lejek sprzedażowy i jak go zbudować?

czas czytania: 5

min

Lejek sprzedażowy pozwala na stałe monitorowanie skuteczności sprzedaży i analizę etapów, które wymagają optymalizacji. Czym jest lejek zakupowy i dlaczego warto go stosować?

marketing-rekomendacyjny

Marketing rekomendacyjny – na czym polega i jakie ma znaczenie w decyzjach zakupowych?

czas czytania: 5

min

Marketing rekomendacyjny jest całkowicie naturalnym ruchem i – jak pokazują badania – skutecznym. Udowodniono, że aż 89% potencjalnych klientów przegląda opinie o produkcie.

hashtagi-na-instagramie

Hashtagi – czym są i jak z nich korzystać w marketingu internetowym?

czas czytania: 5

min

Hashtagi stanowią ważne narzędzie marketingowe używane przez marki po to, by promować produkty i usługi oraz by nakłaniać fanów do interakcji. Przeczytaj, jak i kiedy stosować # w marketingu.

podejmowanie decyzji zakupowych w internecie

Jak wpływać na decyzje zakupowe internautów i budować wiarygodność sklepu internetowego?

czas czytania: 5

min

Jak konsumenci podejmują decyzje w internecie? Jakie czynniki wpływają na wiarygodność marki? Czytaj więcej…