Mikroinfluencerzy – kim są i czy warto w nich inwestować? 26.01.2024 | czas czytania: 5 | EPR

Mikroinfluencerzy – kim są i czy warto w nich inwestować?

Zgromadzona wokół nich społeczność wykazuje do nich duże zaufanie, czując się jak grupa przyjaciół powiązanych wspólną pasją czy stylem życia. Zobacz, dlaczego jeszcze warto współpracować z mikroinfluencerami. Czytaj więcej
Jak działa social selling? 22.01.2024 | czas czytania: 5 | EPR

Jak działa social selling?

Social selling to budowanie relacji z klientami za pomocą mediów społecznościowych. Dlaczego warto korzystać z social sellingu? O tym dowiesz się z naszego artykułu. Czytaj więcej
Co to jest greenwashing? 21.01.2024 | czas czytania: 8 | EPR

Co to jest greenwashing?

Greenwashing to negatywne zjawisko, które może wpływać na wizerunek marki. Dowiedź się, dlaczego warto być transparentnym względem swoich klientów i nie stosować nieuczciwych praktyk. Czytaj więcej
Jak przekształcić osoby oglądające nasz kanał na YouTube w subskrybentów i potencjalnych klientów? 17.01.2024 | czas czytania: 5 | EPR

Jak przekształcić osoby oglądające nasz kanał na YouTube w subskrybentów i potencjalnych klientów?

Co zrobić, aby pozyskać i zatrzymać subskrybentów na YouTubie, którzy z dużym prawdopodobieństwem staną się naszymi klientami? Poznaj 13 sposobów. Czytaj więcej
Mikromomenty – jak wykorzystać je w marketingu i sprzedaży? 15.01.2024 | czas czytania: 5 | EPR

Mikromomenty – jak wykorzystać je w marketingu i sprzedaży?

Co to są mikromomenty? Jak wykorzystać je w biznesie? Sprawdź, jakie korzyści przynosi marketing chwili. To działa! Czytaj więcej
Jak prowadzić fanpage fotograficzny – 7 wskazówek dla fotografa 10.01.2024 | czas czytania: 5 min | EPR

Jak prowadzić fanpage fotograficzny – 7 wskazówek dla fotografa

Strona na Facebooku pomaga promować działalność fotograficzną i pozyskiwać nowe zlecenia fotograficzne. Jak skutecznie prowadzić fanpage? Poznaj 7 wskazówek dla fotografów! Czytaj więcej
Jak tworzyć angażujące opisy na Instagramie? 08.01.2024 | czas czytania: 5 | EPR

Jak tworzyć angażujące opisy na Instagramie?

Opisy na Instagramie mogą zwiększyć widoczność postów. W jaki sposób redagować i prezentować treści na Insta? Podrzucamy garść wskazówek! Czytaj więcej
Promocja w social media: jak stworzyć konto reklamowe na Facebooku krok po kroku? 07.01.2024 | czas czytania: 5 | EPR

Promocja w social media: jak stworzyć konto reklamowe na Facebooku krok po kroku?

Skorzystaj z naszej instrukcji zakładania konta w Menedżerze Reklam, by rozpocząć płatną promocję na Facebooku. Promuj się skutecznie w Facebook Ads! Czytaj więcej
Prawa autorskie na social media: jakie zdjęcia i grafikę publikować, by było to legalne? 04.01.2024 | czas czytania: 5 | EPR

Prawa autorskie na social media: jakie zdjęcia i grafikę publikować, by było to legalne?

Pozyskiwanie zdjęć z social media i publikowanie ich na swojej stronie internetowej nie zawsze jest legalnym działaniem. Podpowiadamy, jakie są ustalenia poszczególnych portali społecznościowych. Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt