Kompleksowe podejście do optymalizacji konwersji, czyli jak zwiększyć sprzedaż w Internecie
Rozumiemy potrzeby internetowych przedsiębiorców, ich oczekiwania i chęć osiągnięcia sukcesu w sieci. Zależy nam, aby podejmowane przez nas działania z zakresu marketingu internetowego przyczyniały się do realizacji celów biznesowych naszych klientów. W związku z tym przygotowaliśmy kompleksową usługę SEO+OK (pozycjonowania i optymalizacji konwersji), będącą połączeniem standardowej usługi pozycjonowania, analityki internetowej i user experience (UX).
W ramach usługi SEO+OK możemy realizować następujące działania:
- Zwiększenie ruchu w serwisie – realizując działania z zakresu SEO, zwiększamy widoczność strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania. Im wyższą pozycję w Google osiąga witryna na wybrane słowa kluczowe, tym większa szansa na pozyskanie użytkowników gotowych do generowania konwersji,
- Analiza zachowania użytkowników na stronie – analityka internetowa pomaga dowiedzieć się, w jaki sposób internauci poruszają się po serwisie, ile czasu spędzają na poszczególnych podstronach, na jakim etapie procesu zakupowego najczęściej rezygnują z finalizacji zamówienia. Poznanie zachowania klientów pomaga wprowadzić zmiany na stronie internetowej, które wspomagają generowanie konwersji,
- Analiza użyteczności strony internetowej user experience (UX) – dzięki naszemu doświadczeniu potrafimy wykryć miejsca problemowe i elementy serwisu, które zniechęcają użytkowników do generowania konwersji. Upraszczamy formularze kontaktowe, modyfikujemy proces zakupowy, optymalizujemy treść na stronie internetowej, wzbogacając ją o informacje rozwiązujące problemy klientów.
Realizacja procesu optymalizacji współczynnika konwersji w połączeniu z działaniami z zakresu pozycjonowania przynosi większą skuteczność – pomaga pozyskać nowych użytkowników, a następnie zachęcić ich do zakupów, ściągnięcia interesującego e-booka lub wysłania zapytania ofertowego, czyli dokonania konwersji na stronie internetowej.