TikTok Ads

TikTok to obecnie najszybciej rozwijający się portal społecznościowy przyciągający już nie tylko najmłodszych użytkowników Internetu. Wykorzystaj go, aby szybko dotrzeć ze swoją ofertą do odpowiadającej Ci grupy odbiorców i zwiększ swoją sprzedaż!

Dowiedz się więcej o TikTok Ads i sprawdź, czy to oferta dla Ciebie!

Co to są TikTok Ads?

Zapewne zdarzyło Ci się już słyszeć o TikToku – jest to bowiem najszybciej rozwijające się medium społecznościowe na świecie. Natomiast TikTok Ads działają jako system reklamowy tej platformy.

A jeśli wiesz, czym jest TikTok – wiesz też, ile osób z niego korzysta. Reklamy na platformie pomogą Ci w dotarciu do ogromnej liczby użytkowników w celu promowania Twoich usług.

TikTok Ads przybierają formę krótkich, dynamicznych filmików, a treści w nich zawarte mogą mieć bardzo różny charakter: od rozrywkowego po edukacyjny. Są uatrakcyjnione muzyką, wzbogacone o napisy czy wykorzystują specjalne efekty. Możesz dać się ponieść kreatywności albo postawić na tradycyjny przekaz.

Dlaczego warto zainwestować w TikTok Ads?

  1. Precyzyjne targetowanie pod kątem zainteresowań, zachowań, danych demograficznych czy urządzeń pozwoli Ci na dotarcie do takich osób, do jakich chcesz kierować swoją ofertę.
  2. Inkluzyjność TikToka da Ci możliwość docierania do odbiorców otwartych na nowatorskie treści i wciągające trendy. Będziesz mógł uwolnić swoją kreatywność i wykorzystać ją, żeby zainteresować potencjalnych odbiorców.
  3. Młody wiek użytkowników codziennie korzystających z TikToka to prosta recepta na budowanie wizerunku marki i zwiększanie zasięgu w sieci. W ten sposób możesz także budować lojalność wobec marki – tym samym reklamując i zachęcając odbiorców do zaangażowania.
  4. Menadżer reklam umożliwi Ci reklamowanie się bez konieczności zakładania konta w serwisie!

Jakie są rodzaje reklam na TikToku?

Podobnie jak podczas przeglądania innych mediów społecznościowych, TikTok Ads wyświetlają się pomiędzy organicznymi treściami. Dzięki temu nie są inwazyjne dla użytkowników – ich forma pozwala na łatwe wtopienie się w naturalne otoczenie aplikacji.

Jakie są cele kampanii na TikToku?

Tak jak w przypadku innych mediów społecznościowych TikTok umożliwia Ci wybór celu kampanii.

Awareness

Pozwoli Ci na budowanie świadomości marki wśród odbiorców reklam.

Consideration

Ma za zadanie zwiększenie liczby wizyt na stronie, wyświetleń filmu lub interakcji z nim.

Conversion

Bezpośrednio przełoży się na wzrost konwersji, czyli:

  • generowanie leadów, czyli poszerzanie bazy kontaktów;
  • konwersje w witrynie, czyli promowanie konkretnej oferty;
  • promocja aplikacji, dzięki której więcej osób pobierze tę stworzoną przez Ciebie;
  • sprzedaż produktów z katalogu lub sklepu TikTok.
Zaufaj profesjonalistom od prowadzenia kampanii
na Facebooku!

Jakie formaty TikTok Ads masz do wyboru?

In-feed video

Reklama, która pojawi się pomiędzy innymi treściami przeglądanymi przez użytkowników. Może trwać do 60 sekund.

TopView

Najdłuższa z możliwych na TikToku reklam. Wyświetli się zaraz po reklamie typu brand takeovers.

Brand takeovers

To typ reklamy, który pojawi się zaraz po tym, gdy użytkownik włączy TikToka. Za jej pomocą przeprowadzisz go do profilu swojej marki lub na stronę internetową.

Branded Effects

Dzięki nim będziesz w stanie stworzyć niestandardowe filmiki lub efekty – a użytkownicy TikToka będą mogli używać ich w swoich autorskich treściach.

Branded Hashtag Challenges

Dzięki temu formatowi stworzysz wyzwania dla użytkowników, zachęcając ich tym samym do podjęcia aktywności.

TikTok Ads – reklamuj się skuteczniej

promuj produkty i usługi | docieraj do grupy docelowej | wyprzedź konkurencję | wspieraj akcje sezonowe buduj świadomość marki | zwiększaj zasięgi

Skuteczna reklama na TikToku

Na TikToku ogromną większość stanowią odbiorcy w przedziale wiekowym 18-24, dlatego reklamy na tej platformie najbardziej odpowiednie będą dla firm, które usługi kierują właśnie do nich.

Szczególnie sprawdzą się w przypadku firm, które nie boją się eksperymentować i mogą pozwolić sobie na luźniejsze podejście do marketingu.

Największe korzyści z TikTok Ads przyniosą w branżach:

grupa docelowa użytkowników social media

Moda i beauty
Użytkownicy TikToka często dzielą się tam modowymi i kosmetycznymi nowinkami. To idealna platforma, żeby zacząć promować swoje produkty!

Zdrowie
Wśród użytkowników TikToka bardzo popularny jest zdrowy styl życia – szczególnie jeśli działasz w branży fitness lub promujesz zdrowe odżywianie

grupa docelowa użytkowników social media
zainteresowania użytkowników social media

Zabawa i rozrywka
TikTok to świetne miejsce na promocje firmy produkującej zabawki lub gry. Równie dobrze sprawdzi się, jeśli organizujesz eventy.

Produkty spożywcze
Jedzenie sprzedaje się w Internecie! Szczególnie na platformie, której użytkownicy lubią chwalić się swoimi kulinarnymi eksperymentami.

lokalizacje użytkowników social media
zachowanie użytkowników social media

Edukacja
Użytkownicy TikToka chcą się rozwijać – promuj na nim swoje szkolenia, webinary czy materiały naukowe.

Jeśli chcesz pobawić się reklamą, chcesz podejść do niej kreatywnie i innowacyjnie – TikTok to doskonałe miejsce na eksperymenty.

Ale nie musisz tego robić sam! Nasi eksperci pomogą Ci wzbić się na kreatywne wyżyny i podbić TikToka!

Jak przygotujemy Twoją kampanię TikTok Ads?

  1. Przeanalizujemy Twoje potrzeby.
  2. Zbadamy działania konkurencji.
  3. Określimy cele kampanii.
  4. Przygotujemy ją dla Ciebie.
  5. Zainstalujemy TikTok Pixel.
  6. Uruchomimy Twoje reklamy.
  7. Będziemy monitorować i optymalizować przebieg kampanii.
  8. Przygotujemy raport z wynikami.
W całym procesie Twoim wsparciem będą nasi specjaliści. Jeśli chcesz poznać szczegóły – skontaktuj się z nami! Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania.

Ile kosztuje reklama na TikToku?

Koszt TikTok Ads to kwestia wielu różnych czynników, takich jak czas trwania kampanii, skala dotarcia czy jej cel. Wiele zależy także od Twojego budżetu przeznaczonego na marketing.

Cennik TikTok Ads

Aby ułatwić Ci podjęcie decyzji, przygotowaliśmy trzy pakiety.

Pakiet STANDARD

  • Budżet na reklamę: 3 000 zł – 14 999 zł
  • Obsługa: 20% budżetu (minimum 850 zł)

Pakiet PREMIUM

  • Budżet na reklamę: 15 000 zł – 50 000 zł
  • Obsługa: 16% budżetu (minimum 3 000 zł)

Pakiet VIP

  • Budżet na reklamę: od 50 001 zł
  • Obsługa: 14% budżetu (minimum 8 000 zł)