Czytaj o SEM

13.01.2017
W roku 2016 nastąpiło wiele zmian w AdWords. Z wyników wyszukiwania zniknęła prawa kolumna z linkami sponsorowanymi, wprowadzone zostały rozszerzone reklamy tekstowe, a dane z Keyword Plannera zostały ograniczone dla większości użytkowników. Co czeka nas w 2017 roku w AdWords?
11.01.2017
W panelu AdWords pojawiło się nowe narzędzie do diagnostyki kampanii. Na razie dostępne jest w wersji beta dla wybranych reklamodawców. Pozwala na szybką ocenę stanu kampanii i umożliwia na wprowadzenie rekomendowanych zmian jednym kliknięciem.
10.01.2017
Z poziomu konta menedżera AdWords można już przygotować listę wykluczających słów kluczowych. Ułatwi to zarządzanie wieloma kontami AdWords, ponieważ do tej pory listy należało stworzyć na poziomie każdego konta lub każdej kampanii.
09.01.2017
By stworzyć skuteczną kampanię AdWords, warto przeprowadzić parę testów A/B. Sprawdź, jak to zrobić w nowym poradniku dotyczącym eksperymentów w panelu AdWords.
09.12.2016
Reklamodawcy mogą już ustawiać grupę odbiorców w RLSA na poziomie kampanii. Dzięki temu przygotowanie list marketingowych dla reklam w wyszukiwarce zajmie o wiele mniej czasu, a efektywność działań marketingowych wzrośnie.
08.12.2016
Google wypuścił kolejną aktualizację edytora do tworzenia reklam tekstowych - reklamodawcy mogą już korzystać z wersji 11.7. Największą nowością jest możliwość eksportowania standardowych i rozszerzonych reklam tekstowych jako reklamy elastyczne.
29.11.2016
Rozszerzenie cen w postaci karuzeli pojawiło się także w desktopowych wynikach wyszukiwania. Na razie Google testuje, czy funkcjonalność sprawdzi się w "tradycyjnym" rankingu. W panelu AdWords można także obejrzeć, jak price extensions wyświetli się w SERP.
28.11.2016
Do optymalizacji konwersji mogą posłużyć Cele Inteligentne w Google Analytics. W tym celu należy zintegrować konto Analytics z kontem AdWords. W raporcie przedstawiona zostanie grupa użytkowników zainteresowana naszymi produktami. Do niej warto kierować reklamy!
24.11.2016
W rozszerzeniu linki do podstron pojawiły się obrazki w mobilnych SERP. Google ponownie testuje visual sitelinks w postaci karuzeli. Czy tym razem funkcjonalność zostanie wdrożona na stałe w wynikach wyszukiwania?
23.11.2016
YouTube ma ogromy potencjał promocyjny. Dlatego Google wprowadza nowe formy reklamy jak np. karuzela dla Shopping Ads on YouTube. Na czym to polega? Pod filmem pokazują się oferty promowanych produktów na zakładkach, które można przesuwać w prawą i lewą stronę.

Strony

Bezpłatna wycena