Czytaj o SEM

17.02.2017
Google wciąż testuje nowe rozwiązania AdWords. Tym razem eksperymentom podlega wyświetlanie różnych typów rozszerzeń reklamy na jednej karuzeli w mobilnych wynikach wyszukiwania.
09.02.2017
Właściciele serwisów korzystający z AdWords otrzymują maile z wynikami testu Test My Site with Google, który wskazuje stan przystosowania strony do urządzeń mobilnych. W ten sposób Google chce pomóc w dostosowaniu witryny do smartfonów i tabletów.
06.02.2017
Zespół AdWords zamierza wspierać reklamodawców w tworzeniu treści reklam. Ads Added by AdWords mają zwiększać skuteczność promocji od 5 do 15%. Chcesz wypróbować nową funkcjonalność? Wypełnij formularz i zgłoś się do programu pilotażowego.
02.02.2017
Nowy interfejs panelu AdWords jest wciąż dopracowywany przez Google, ale w przeciągu kilku miesięcy wszyscy reklamodawcy otrzymają możliwość przetestowania nowych funkcjonalności. W tym tygodniu kolejni użytkownicy zostali zaproszeni do testów.
31.01.2017
W 2016 r. Google zablokowało ponad 1,7 mld reklam, które łamały zasady AdWords. Jakie były najczęstsze naruszenia? Jak nieuczciwi reklamodawcy próbowali przechytrzyć Google?
26.01.2017
Od poniedziałku 30 stycznia w Google Maps oraz lokalnych wynikach wyszukiwania pojawią się reklamy z automatycznymi rozszerzeniami połączeń - Google samodzielnie wybierze numer telefonu placówki, dla której przygotowana została reklama AdWords.
25.01.2017
Kolejne zmiany w AdWords. Google wprowadza mniej widoczne etykiety Reklama przy adresie URL w linkach sponsorowanych. Czy celem Google jest rozproszenie uwagi użytkowników i zachęcenie do kliknięcia w reklamę tekstową?
13.01.2017
W roku 2016 nastąpiło wiele zmian w AdWords. Z wyników wyszukiwania zniknęła prawa kolumna z linkami sponsorowanymi, wprowadzone zostały rozszerzone reklamy tekstowe, a dane z Keyword Plannera zostały ograniczone dla większości użytkowników. Co czeka nas w 2017 roku w AdWords?
11.01.2017
W panelu AdWords pojawiło się nowe narzędzie do diagnostyki kampanii. Na razie dostępne jest w wersji beta dla wybranych reklamodawców. Pozwala na szybką ocenę stanu kampanii i umożliwia na wprowadzenie rekomendowanych zmian jednym kliknięciem.
10.01.2017
Z poziomu konta menedżera AdWords można już przygotować listę wykluczających słów kluczowych. Ułatwi to zarządzanie wieloma kontami AdWords, ponieważ do tej pory listy należało stworzyć na poziomie każdego konta lub każdej kampanii.

Strony

Bezpłatna wycena