Call to action – przykłady zachęcających CTA

call to action okładka
Celem każdego rodzaju treści jest wywołanie pewnej reakcji u odbiorcy – szczególnie, jeśli mowa o...

Kim jest klient w e commerce i jakie są jego rodzaje?

e-sklepy
Chciałbyś, aby jednorazowi klienci ponownie dokonali w Twoim sklepie zakupu? Poznaj 10 skutecznych...

Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce – Google Ads

Wyszukiwarka internetowa Google
Reklamy dynamiczne w wyszukiwarce są chętnie wykorzystywane przez właścicieli dużych witryn i...

Ekomarkeitng – ekologiczna strategia w biznesie

ekomarketing
Ekomarketing to strategia, na którą decyduje się coraz więcej przedsiębiorców. Stosowana zgodnie z...

Wykluczające sie frazy w Google ADS

Google Adwords system reklamowy
Z poziomu konta menedżera AdWords można już przygotować listę wykluczających słów kluczowych....

Cross-device retargeting, czyli kolejna rewolucja od Google

Targetowanie kampanii
Google wprowadza nowość - kierowanie tych samych list remarketingowych do użytkowników...

Consent Mode V2 – sprawdź, co się zmienia w zakresie przetwarzania danych

consent mode
Czym jest wizerunek firmy i jak go wypracować? Dowiedz się, co składa się na przemyślaną strategię...

Kampanie brandowe wśród specjalistów Google Ads

Google Adwords
Reklamy brandowe Google Ads skutecznie zwiększają widoczność marki w internecie. Sprawdź, kiedy...

Reklama PPC – poradnik

Precyzyjnie targetowany ruch na Twojej stronie internetowej, a do tego w modelu finansowania, w...

Wizerunek firmy w internecie

wizerunek firmy okładka
Czym jest wizerunek firmy i jak go wypracować? Dowiedz się, co składa się na przemyślaną strategię...

Jak zarobić na darmowych produktach i usługach oferowanych w internecie?

wyprzedane produkty a seo
Czy na darmowych produktach można zarobić? Tak. Poznaj 7 sposobów na generowanie przychodów w...

Niestandardowi odbiorcy o podobnych zamiarach – dotrzyj do klientów swojej konkurencji

laptop pozycjonowanie
Korzystałeś już z kierowania reklam na niestandardowych odbiorców o podobnych zamiarach?...

Jak określić grupę docelową swojej strony internetowej?

grupa docelowa
Zastanawiasz się, czy docierasz do klientów, na których Ci zależy? Podpowiadamy, jak identyfikować...

Jak skonstruować dobry program lojalnościowy?

jak stworzyć program lojalnościowy
Skuteczny program lojalnościowy wymaga rzetelnego opracowania. Podpowiadamy, na jakie kwestie...

Marketing mobilny – co to jest?

marketing mobilny okładka
Korzystanie z internetu na smartfonie lub tablecie to obecnie codzienność, a zakupy online już...

Pięcioetapowa analiza konkurencji w e-commerce

google analytics
Zastanawiasz się, jak przeanalizować swoją konkurencję? Przeprowadź szybką, pięcioetapową analizę...

Dlaczego warto korzystać z Google Trends, prowadząc stronę internetową?

Google Trends
Google Trends to aplikacja pozwalająca śledzić zainteresowania użytkowników. Jak możesz ją...

Performance marketing – co to jest i jakie ma znaczenie?

performance marketing okładka
Choć w teorii każda kampania reklamowa ma przynosić rezultaty, w większości przypadków większe...

Benchmarking w e-marketingu, czyli 16 pomysłów, które podpatrzysz u konkurencji

banchmarking w e-marketingu
Czy podglądasz działania swojej konkurencji? Jeśli nie nadrób zaległości i przeprowadź benchmarking...

E-marketingowa checklista dla działalności usługowej – sprawdź, czy wykorzystujesz potencjał marketingu internetowego!

laptop pozycjonowanie
Sprawdź naszą e-marketingową checklistę dla działalności usługowej. Zobacz, czy wykorzystujesz cały...

Jak pozyskiwać opinie klientów zadowolonych z zakupu? 6 sposobów na zdobycie rekomendacji!

opinie klientów
Zastanawiasz się, jak zachęcić użytkowników do wystawiania opinii i rekomendacji na Twojej stronie...

Ratuj porzucone koszyki w sklepie internetowym, by zwiększyć współczynnik konwersji – 11 sposobów

porzucony koszyk online
Jak ratować porzucone koszyki, by zwiększyć współczynnik konwersji? Sprawdź naszych 11...

Kwalifikacja leadów (lead scoring) – doskonały sposób na optymalizację konwersji na etapie procesu sprzedaży

lead scoring
Lead scoring (kwalifikacja leadów) pomaga zoptymalizować pracę działu handlowego. Dowiedź się, jak...

Jak pozyskać klienta w Internecie? 5 sprawdzonych sposobów

pozyskiwanie klienta przez internet
Kto nie reklamuje się w sieci, temu naprawę trudno osiągnąć sukces w biznesie. W tym artykule...

Witaj w ekscytującym świecie SEM z Artefaktem!

 

Jesteśmy specjalistami w dziedzinie marketingu w wyszukiwarkach (SEM), wykorzystując najnowocześniejsze narzędzia i strategie dla Twojego biznesu. SEM to kluczowy obszar, który pozwala na efektywne promowanie strony w wynikach wyszukiwania, zwiększając widoczność i generując ruch na Twojej stronie internetowej. Dzięki skrupulatnemu wykorzystaniu narzędzi takich jak Google Ads, precyzyjnie monitorujemy i optymalizujemy kampanie reklamowe, zapewniając maksymalne rezultaty.

Analiza wyników kampanii SEM to kluczowy element naszej strategii. Korzystając z zaawansowanych narzędzi analityki, śledzimy efektywność poszczególnych słów kluczowych, oceniamy współczynnik klikalności (CTR) oraz analizujemy koszty i konwersje. Naszym celem jest nie tylko zwiększenie widoczności, ale również osiągnięcie najwyższej jakości ruchu, prowadzącego do realnych konwersji.

Nasz blog nie tylko dostarcza wartościowe treści, ale także służy jako platforma do zdobywania wiedzy na temat najnowszych trendów w dziedzinie SEM. Dzięki analizie danych możemy dostosować strategie, koncentrując się na najbardziej efektywnych słowach kluczowych, optymalizując kampanie i zwiększając ROI.

 

Przygotuj się na pełne wykorzystanie potencjału Twojego biznesu z Artefaktem. SEM to nasza specjalność, a doskonalenie rezultatów w obszarze marketingu w wyszukiwarkach – naszym głównym celem.