Czytaj o SEM

13.04.2017
Google rezygnuje z reklam displayowych wyświetlanych na kanałach YouTube, których łączna liczba wyświetleń nie przekracza 10 tysięcy. Nowe zasady mają przede wszystkim chronić reklamodawców przed wyświetlaniem reklam przy kontrowersyjnych wideo.
29.03.2017
Reklamy dynamiczne w wyszukiwarce są chętnie wykorzystywane przez właścicieli dużych witryn i sklepów internetowych. Google wprowadza nowe możliwości w zakresie tychże reklam. Z jakich możliwości będzie można skorzystać?
27.03.2017
Google wprowadza zmiany w opcjach dopasowania słów kluczowych. Na rynkach ango- i hiszpańskojęzycznych reklamodawcy korzystając ze ścisłego dopasowania słów kluczowych, mogą spodziewać się ingerencji Google podczas tworzenia kampanii AdWords.
17.03.2017
Rozszerzenia lokalizacji dla przedsiębiorstw lokalnych wyświetlane w sieci reklamowej Google zyskują nowy format. Informacje o dojedźcie, godzinach otwarcia, a także zdjęcia pochodzące z wizytówki Google maps będą dostępne w rozszerzeniu reklamy.
10.03.2017
Google wdraża możliwość przygotowywania rozszerzeń połączeń w reklamach AdWords z poziomu konta panelu. Nowa funkcjonalność ułatwi przygotowywanie kampanii przez reklamodawców, który posługują się wyłącznie jednym numerem telefonu.
07.03.2017
Konwersje po wyświetleniu to wszystkie konwersje użytkownika, które dokonał na stronie reklamodawcy jedynie po wyświetleniu reklamy. Google planuje zmianę ustawień okresu okna konwersji po wyświetleniu z 30 do 1 dnia.
17.02.2017
Google wciąż testuje nowe rozwiązania AdWords. Tym razem eksperymentom podlega wyświetlanie różnych typów rozszerzeń reklamy na jednej karuzeli w mobilnych wynikach wyszukiwania.
09.02.2017
Właściciele serwisów korzystający z AdWords otrzymują maile z wynikami testu Test My Site with Google, który wskazuje stan przystosowania strony do urządzeń mobilnych. W ten sposób Google chce pomóc w dostosowaniu witryny do smartfonów i tabletów.
06.02.2017
Zespół AdWords zamierza wspierać reklamodawców w tworzeniu treści reklam. Ads Added by AdWords mają zwiększać skuteczność promocji od 5 do 15%. Chcesz wypróbować nową funkcjonalność? Wypełnij formularz i zgłoś się do programu pilotażowego.
02.02.2017
Nowy interfejs panelu AdWords jest wciąż dopracowywany przez Google, ale w przeciągu kilku miesięcy wszyscy reklamodawcy otrzymają możliwość przetestowania nowych funkcjonalności. W tym tygodniu kolejni użytkownicy zostali zaproszeni do testów.

Strony

Bezpłatna wycena