Czytaj o SEM

Bezpłatna wycena

20.06.2017
Dzięki rozszerzeniu reklamy o nazwie linki do podstron można skierować użytkowników na istotne dla nas podstrony serwisu. Warto korzystać z tej funkcjonalności, aby przekazać większą porcję informacji dla potencjalnych klientów. Dowiedz się, jak to zrobić.
05.06.2017
W Search Console pojawił się Raport na temat widoczności reklam, dzięki któremu możemy zweryfikować, czy tworzone przez nas treści reklamowe są zgodne ze Standardami lepszych reklam i promowane w przeglądarce Google Chrome.
02.06.2017
AdWords oferuje możliwość skorzystania z inteligentnego określania stawek. Teraz reklamodawcy mogą przetestować nową strategię o nazwie maksymalizacja liczy konwersji.
31.05.2017
Google zapowiada wprowadzenie kolejnych nowości w AdWords. Przede wszystkim coraz większe znaczenie będą miały systemy uczące się (machine learning), które pomogą w analizie danych i weryfikacji skuteczności reklam.
24.05.2017
Technologia Accelerated Mobile Pages rozwija się coraz szybciej. Reklamodawcy mogą testować strony langing page przygotowane w standardzie AMP. Reklamy AdWords są konwertowane na szybko wczytujące się reklamy AMP.
18.05.2017
W panelu AdWords możemy skorzystać z podpowiedzi dotyczących stawek reklam. Google wskaże nam, ile powinnyśmy zapłacić, aby wyświetlić się na pierwszej stronie, nad wynikami organicznymi albo na pierwszym miejscu wśród linków sponsorowanych.
16.05.2017
Wynik Jakości dostępny w raportach słów kluczowych w panelu AdWords pokazuje jakość przygotowanych reklam. Od niedawna reklamodawca może skorzystać z danych historycznych dotyczących tego wskaźnika i porównać skuteczność kampanii reklamowych.
04.05.2017
Od października w przeglądarce Chrome będą pojawiały się nowe ostrzeżenia przy stronach na HTTP. Alert pojawi się, jeśli użytkownik wprowadzi dane lub będzie korzystał z niezabezpieczonej strony w trybie Incognito.
02.05.2017
AdWords uruchamia nową funkcjonalność: podobni odbiorcy w sieci wyszukiwania. Mogą z niej skorzystać reklamodawcy posiadający uruchomione listy remarketingowe. Podobni odbiorcy umożliwią dotarcie do nowych użytkowników zainteresowanych ofertą firmy.
25.04.2017
Inteligentne kampanie w sieci reklamowej pozwalają na zautomatyzowanie procesu tworzenia reklam. Dzięki nim można dotrzeć do potencjalnych klientów na wszystkich etapach procesu zakupowego.

Strony