Czytaj o SEM

Bezpłatna wycena

11.09.2017
Jeśli Twój biznes online ucierpiał na kolejnych podwyżkach prowizji w serwisie Allegro, polecamy wypróbować kampanie produktowe w AdWords. Zakupy Google (Google Shopping) nie wymagają dużych budżetów na promocję w wyszukiwarce.
31.08.2017
O reklamach AdWords funkcjonuje wiele mitów. Z powodu nieprawdziwych przekonań o reklamach Google część reklamodawców nie chce z nich korzystać. Wyjaśniamy, jaka jest prawda!
30.08.2017
Szykują się zmiany w ustawieniach rotacji reklam w systemie AdWords. Google we wrześniu zmniejszy liczbę opcji, co z założenia uprości zarządzanie i optymalizację kampanii reklamowych.
10.08.2017
Google zapowiada zmiany w sposobie wyświetlania rozszerzenia linków do podstron, rozszerzenia objaśnień oraz rozszerzenia informacji w witrynie w mobilnej wyszukiwarce. Sprawdź, jak będą wyglądać reklamy na urządzeniach mobilnych.
26.06.2017
Google przestanie skanować maile użytkowników w celu spersonalizowania reklam wyświetlanych na skrzynkach pocztowych Gmail. Zmiana ma zostać wprowadzona do końca roku.
20.06.2017
Dzięki rozszerzeniu reklamy o nazwie linki do podstron można skierować użytkowników na istotne dla nas podstrony serwisu. Warto korzystać z tej funkcjonalności, aby przekazać większą porcję informacji dla potencjalnych klientów. Dowiedz się, jak to zrobić.
05.06.2017
W Search Console pojawił się Raport na temat widoczności reklam, dzięki któremu możemy zweryfikować, czy tworzone przez nas treści reklamowe są zgodne ze Standardami lepszych reklam i promowane w przeglądarce Google Chrome.
02.06.2017
AdWords oferuje możliwość skorzystania z inteligentnego określania stawek. Teraz reklamodawcy mogą przetestować nową strategię o nazwie maksymalizacja liczy konwersji.
31.05.2017
Google zapowiada wprowadzenie kolejnych nowości w AdWords. Przede wszystkim coraz większe znaczenie będą miały systemy uczące się (machine learning), które pomogą w analizie danych i weryfikacji skuteczności reklam.
24.05.2017
Technologia Accelerated Mobile Pages rozwija się coraz szybciej. Reklamodawcy mogą testować strony langing page przygotowane w standardzie AMP. Reklamy AdWords są konwertowane na szybko wczytujące się reklamy AMP.

Strony