Czytaj o SEM

Bezpłatna wycena

10.08.2017
Google zapowiada zmiany w sposobie wyświetlania rozszerzenia linków do podstron, rozszerzenia objaśnień oraz rozszerzenia informacji w witrynie w mobilnej wyszukiwarce. Sprawdź, jak będą wyglądać reklamy na urządzeniach mobilnych.
26.06.2017
Google przestanie skanować maile użytkowników w celu spersonalizowania reklam wyświetlanych na skrzynkach pocztowych Gmail. Zmiana ma zostać wprowadzona do końca roku.
20.06.2017
Dzięki rozszerzeniu reklamy o nazwie linki do podstron można skierować użytkowników na istotne dla nas podstrony serwisu. Warto korzystać z tej funkcjonalności, aby przekazać większą porcję informacji dla potencjalnych klientów. Dowiedz się, jak to zrobić.
05.06.2017
W Search Console pojawił się Raport na temat widoczności reklam, dzięki któremu możemy zweryfikować, czy tworzone przez nas treści reklamowe są zgodne ze Standardami lepszych reklam i promowane w przeglądarce Google Chrome.
02.06.2017
AdWords oferuje możliwość skorzystania z inteligentnego określania stawek. Teraz reklamodawcy mogą przetestować nową strategię o nazwie maksymalizacja liczy konwersji.
31.05.2017
Google zapowiada wprowadzenie kolejnych nowości w AdWords. Przede wszystkim coraz większe znaczenie będą miały systemy uczące się (machine learning), które pomogą w analizie danych i weryfikacji skuteczności reklam.
24.05.2017
Technologia Accelerated Mobile Pages rozwija się coraz szybciej. Reklamodawcy mogą testować strony langing page przygotowane w standardzie AMP. Reklamy AdWords są konwertowane na szybko wczytujące się reklamy AMP.
18.05.2017
W panelu AdWords możemy skorzystać z podpowiedzi dotyczących stawek reklam. Google wskaże nam, ile powinnyśmy zapłacić, aby wyświetlić się na pierwszej stronie, nad wynikami organicznymi albo na pierwszym miejscu wśród linków sponsorowanych.
16.05.2017
Wynik Jakości dostępny w raportach słów kluczowych w panelu AdWords pokazuje jakość przygotowanych reklam. Od niedawna reklamodawca może skorzystać z danych historycznych dotyczących tego wskaźnika i porównać skuteczność kampanii reklamowych.
04.05.2017
Od października w przeglądarce Chrome będą pojawiały się nowe ostrzeżenia przy stronach na HTTP. Alert pojawi się, jeśli użytkownik wprowadzi dane lub będzie korzystał z niezabezpieczonej strony w trybie Incognito.

Strony