22.04.2025
|
czas czytania: 5:00 min
|
SEM
CPA – co to znaczy i jak działa model rozliczeń za efekt?
Czy wiesz, że w świecie marketingu internetowego istnieje model rozliczeń, w którym płacisz tylko za osiągnięte efekty? To właśnie CPA – Cost Per Action. A co gdyby Twoje kampanie reklamowe generowały realne działania, takie jak rejestracje czy zakupy, a Ty płacisz tylko wtedy, gdy te działania się wydarzą? Brzmi obiecująco, prawda? W tym artykule odkryjemy, jak działa model CPA i dlaczego może być gwarancją sukcesu Twojej strategii marketingowej.
Czytaj więcej
18.12.2024
|
czas czytania: 7
|
SEM
Reklama trenera personalnego w Internecie
Strategia marketingowa i plan treningowy mają ze sobą wiele wspólnego. W obu przypadkach należy spojrzeć na sprawę z szerszej perspektywy, nie zapominając przy tym o istotnych detalach. Podpowiadamy, jak przygotować skuteczną reklamę w branży treningu personalnego.
Czytaj więcej
13.12.2024
|
czas czytania: 5
|
SEM
Księga znaku, czyli ważny element identyfikacji wizualnej w sieci
Brand book to księga znaku określająca wszystkie graficzne wytyczne dotyczące naszego logo. Podpowiadamy, jakie elementy uwzględnić przy jej tworzeniu.
Czytaj więcej
25.11.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Kupony Google Ads – rodzaje i zasady dystrybucji
Kupony AdWords to sposób na obniżenie kosztów prowadzonych kampanii reklamowych. Kody promocyjne przyznawane są wyłącznie nowym klientom. Można je otrzymać samodzielnie bądź za pośrednictwem agencji reklamowej.
Czytaj więcej
29.10.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Narzędzie podglądu reklamy – sprawdź, jak wygląda Twoja Google Ads
Najlepszym sposobem, by sprawdzić, czy nasze reklamy są wyświetlane, jest narzędzie do poglądu reklam udostępniane nam przez sam system Google AdWords.
Czytaj więcej
18.10.2024
|
czas czytania: 4
|
SEM
Reklama na Instagramie – co warto wiedzieć na początek?
Reklamy na Instagramie każdego roku zyskują coraz większą popularność. W odpowiedzi na to zapotrzebowanie platforma rozwija różne możliwości reklamowe i pozwala na prowadzenie kampanii w wygodny dla reklamodawcy sposób.
Czytaj więcej
10.10.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Polityka prywatności w sklepie internetowym – jak ją napisać, by spełnić wymagania RODO?
Polityka prywatności to dokument, który pomaga realizować obowiązek informacyjny narzucony na właścicieli serwisów przetwarzających dane osobowe. Sprawdź wzór polityki prywatności!
Czytaj więcej
10.10.2024
|
czas czytania: 5
|
SEM
Paragon, faktura, a może brak dowodu zakupu w e-sklepie? Obowiązki internetowego przedsiębiorcy
Sklepy internetowe nie zawsze muszą rejestrować sprzedaż za pomocą kasy fiskalnej, a co za tym idzie przekazywać paragony klientom. Wyjaśniamy, kiedy można skorzystać ze zwolnienia!
Czytaj więcej
08.10.2024
|
czas czytania: 5:00 min
|
SEM
Jakie formy dostawy oferować w sklepie online? Porównanie najpopularniejszych przewoźników
Na jakich przewoźników się zdecydować, aby zadowolić konsumentów i ograniczyć koszty realizacji całego procesu zakupowego? Prezentujemy przegląd najpopularniejszych form dostawy zakupów online oraz podpowiadamy, na co zwrócić uwagę przy wyborze firm kurierskich.
Czytaj więcej
07.10.2024
|
czas czytania: 5
|
SEM
Polityka zwrotów w sklepie internetowym – jak ją stworzyć, unikając kosztownych błędów?
Polskie prawo narzuca internetowym sprzedawcom obowiązek informacyjny dotyczący prawa do odstąpienia od umowy. Podpowiadamy, jakie zapisy powinna zawierać polityka zwrotów.
Czytaj więcej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę