Blog firmy Artefakt

SEM

Video marketing – zalety i wady

video marketing
Krótkie formy filmowe to prosta droga do serc szerokiego grona odbiorców. Poznaj korzyści i...

DuckDuckGo – alternatywa dla wyszukiwarki Google

kaczki
Na przestrzeni lat Google stał się dla nas synonimem wyszukiwarki internetowej. Czy warto zatem...

Marketing 4P – fundament współczesnego marketingu

marketing 4p okładka
Jak promować biznes we współczesnym świecie? Czasem warto wrócić do podstaw! Koncepcja marketingu...

Analiza SWOT sklepu internetowego — czym jest i jak ją przeprowadzić?

swot okładka
Dobrze zaplanowany biznes to skuteczny biznes. Przekonaj się, w jaki sposób analiza SWOT może pomóc...

Reklama PPC – poradnik

Precyzyjnie targetowany ruch na Twojej stronie internetowej, a do tego w modelu finansowania, w...

Unique selling proposition – co musisz o nim wiedzieć

usp
Konkurencja nigdy nie śpi, a każdy sposób na to, by wyróżnić się z tłumu, jest na wagę złota. Jak...

Co to jest lifecycle marketing i jak wykorzystywać go w e-commerce?

lifecycle marketing
Moment dokonania zakupu wcale nie musi oznaczać końca Twojej relacji z klientem. Lifecycle...

Targetowanie reklam na LinkedIn

linkedin-reklama-platna
Czy reklamy na LinkedIn są skuteczne? Przeczytaj artykuł i dowiedz się o reklamie płatnej na tej...

Reklamy szczególnej kategorii na Facebooku – co warto wiedzieć na ich temat?

okładka blog (34) (1)
Jak działa targetowanie reklam na Facebooku? Czy Twoja branża należy do tych, określonych...

Nowy panel Google Ads

nowy-wyglad-google-ads
Update interfejsu Google Ads - sprawdź, co się zmieniło!...

Reklama kawiarni w Internecie

blog-artefakt
Dowiedz się jak rozreklamować swoją kawiarnie na...

Wynik optymalizacji a poprawa skuteczności reklam w Google Ads

reklama-google
Zautomatyzowany przekaz reklamowy - czy zawsze jest odpowiedni? Sprawdź nasze...

Dyrektywa Omnibus – nowe obowiązki informowania konsumentów o cenach i pozostałe zmiany

dyrektywa omnibus 2023
Dyrektywa Omnibus obowiązuje od stycznia 2023. Przeczytaj, jakie zmiany wnosi do prowadzenia...

Trendy Google Ads na 2022 – podsumowanie

google-ads
Dowiedz się czy trendy zapowiedziane na 2022 się spełniły! Podsumowanie roku....

Facebook Ads vs Google Analytics – dlaczego pojawiają się rozbieżności w danych

reklama na facebooku
Jeśli zajmujesz się reklamami na Facebooku i analizujesz ich statystyki między innymi w Google...

Audyt konta Google Ads – pierwszy krok do lepszego zarządzania budżetem

google adwords
Prowadzisz działania Google Ads, ale nie przynoszą one żadnych rezultatów? A może Twoje kampanie są...

Zmiany w specyfikacji pliku produktowego Google Merchant Center w 2022 roku

google merchant center
Zmiany, które wprowadza Google w odniesieniu do specyfikacji danych produktów, przed ich...

Formaty reklam w kampaniach na YouTube

reklama na youtube
W dzisiejszych czasach, gdy YouTube staje się substytutem dla telewizji, decyzja o korzystaniu z...

Ścieżka konwersji – od odbiorcy do klienta

ścieżka konwersji
Dbając o uproszczenie ścieżki dotarcia do celu, jakim jest konwersja, można zmaksymalizować efekty...

Reklama na Instagramie – co warto wiedzieć na początek?

instagram
Reklamy na Instagramie każdego roku zyskują coraz większą popularność. W odpowiedzi na to...

Kampanie Microsoft Ads

microsoft ads
Microsoft Ads (dawniej Bing Ads) to reklamy wyświetlane użytkownikom korzystającym z przeglądarki...

Allegro Ads

okładka blog
Możliwości dla sklepów internetowych. Sprawdź, czy Allegro Ads sprawdzi się w przypadku Twojej...

Jak sprawdzić, czy Twoja reklama jest efektywna?

social media ads
Masz ciekawą reklamę z CTA i odpowiednio dobraną grupę docelową. Jak możesz sprawdzić, czy reklama...

Jak pozyskać klienta w Internecie? 5 sprawdzonych sposobów

pozyskiwanie klienta przez internet
Kto nie reklamuje się w sieci, temu naprawę trudno osiągnąć sukces w biznesie. W tym artykule...