Kiedy warto korzystać z SEM?

Kiedy warto korzystać z SEM?
Dowiedz się, jak SEM działa w praktyce, jakie przynosi korzyści i kiedy warto w niego zainwestować....

Remarketing – co to takiego i jak go skutecznie wykorzystać?

Remarketing
Remarketing pozwala na dotarcie do użytkowników, którzy uprzednio odwiedzili naszą stronę...

Reklama behawioralna – jak działa i czy warto z niej korzystać?

Reklama behawioralna
Google pracuje nad zwiększeniem skuteczności reklam AdWords. Obecnie kampanie kierowane są do...

Kampanie budujące zaangażowanie – jak skutecznie reklamować się online?

Kampanie reklamowe budujące zaangażowanie
Jeśli planujesz promocję nowo wprowadzonego produktu, chcesz poprawić wizerunek bądź wzmocnić...

Strategia marketingowa podstawą działań reklamowych

strategia marketingowa
Reklama w mass mediach, wykorzystanie social mediów, linki sponsorowane w wyszukiwarce Google,...

Kampania Google Ads krok po kroku

Google
Dobrze skonfigurowane reklamy Google Ads pomogą rozwinąć biznes i wyróżnić się na tle konkurentów...

Jakie znaczenie ma logo w Twojej firmie?

logo firmy okładka
Identyfikacja wizualna firmy to podstawa budowania relacji z klientami. Logo marki odgrywa tutaj...

Customer Service – czym jest i na czym polega?

customer service okładka
Obsługa klienta to podstawa budowania długotrwałych relacji z odbiorcami - niezależnie od branży....

Marketing konwersacyjny

marketing konwersacyjny
Nowoczesne podejście do marketingu kręci się wokół nawiązywaniu trwałych i wzajemnie korzystnych...

Kampanie Meta Ads – o czym warto wiedzieć przed startem współpracy z agencją

meta ads
O czym warto pamiętać, planując kampanię Meta Ads? Podpowiadamy, w jaki sposób przygotować się do...

Kampania Google Ads. Co musisz wiedzieć, przed rozpoczęciem współpracy z agencją reklamową?

google ads widzialni
Google Ads to świetny sposób na zwiększenie konwersji - szczególnie, gdy zależy Ci na czasie....

Rodzaje reklamy w internecie – reklama jawna i niejawna 

rodzaje reklamy okładka
Czy Twoja strategia marketingowa jest dopasowana do specyfiki odbiorcy? Obierając ogólny kierunek...

Reklama kontekstowa w Google Display Network

e-marketing
Reklama kontekstowa jest chętnie wykorzystywana przez reklamodawców. Na czym ona polega? Przekaz...

Call to action – przykłady zachęcających CTA

call to action okładka
Celem każdego rodzaju treści jest wywołanie pewnej reakcji u odbiorcy – szczególnie, jeśli mowa o...

Consent Mode V2 – sprawdź, co się zmienia w zakresie przetwarzania danych

consent mode
Czym jest wizerunek firmy i jak go wypracować? Dowiedz się, co składa się na przemyślaną strategię...

Reklama PPC – poradnik

Precyzyjnie targetowany ruch na Twojej stronie internetowej, a do tego w modelu finansowania, w...

Wizerunek firmy w internecie

wizerunek firmy okładka
Czym jest wizerunek firmy i jak go wypracować? Dowiedz się, co składa się na przemyślaną strategię...

Jak zarobić na darmowych produktach i usługach oferowanych w internecie?

wyprzedane produkty a seo
Czy na darmowych produktach można zarobić? Tak. Poznaj 7 sposobów na generowanie przychodów w...

Niestandardowi odbiorcy o podobnych zamiarach – dotrzyj do klientów swojej konkurencji

laptop pozycjonowanie
Korzystałeś już z kierowania reklam na niestandardowych odbiorców o podobnych zamiarach?...

Kim jest klient w e commerce i jakie są jego rodzaje?

e-sklepy
Chciałbyś, aby jednorazowi klienci ponownie dokonali w Twoim sklepie zakupu? Poznaj 10 skutecznych...

Wykluczające sie frazy w Google ADS

Google Adwords system reklamowy
Z poziomu konta menedżera AdWords można już przygotować listę wykluczających słów kluczowych....

Kampanie brandowe wśród specjalistów Google Ads

Google Adwords
Reklamy brandowe Google Ads skutecznie zwiększają widoczność marki w internecie. Sprawdź, kiedy...

Cross-device retargeting, czyli kolejna rewolucja od Google

Targetowanie kampanii
Google wprowadza nowość - kierowanie tych samych list remarketingowych do użytkowników...

Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce – Google Ads

Wyszukiwarka internetowa Google
Reklamy dynamiczne w wyszukiwarce są chętnie wykorzystywane przez właścicieli dużych witryn i...

Witaj w ekscytującym świecie SEM z Artefaktem!

Jesteśmy specjalistami w dziedzinie marketingu w wyszukiwarkach (SEM), wykorzystując najnowocześniejsze narzędzia i strategie dla Twojego biznesu. SEM to kluczowy obszar, który pozwala na efektywne promowanie strony w wynikach wyszukiwania, zwiększając widoczność i generując ruch na Twojej stronie internetowej. Dzięki skrupulatnemu wykorzystaniu narzędzi takich jak Google Ads, precyzyjnie monitorujemy i optymalizujemy kampanie reklamowe, zapewniając maksymalne rezultaty.

Analiza wyników kampanii SEM to kluczowy element naszej strategii. Korzystając z zaawansowanych narzędzi analityki, śledzimy efektywność poszczególnych słów kluczowych, oceniamy współczynnik klikalności (CTR) oraz analizujemy koszty i konwersje. Naszym celem jest nie tylko zwiększenie widoczności, ale również osiągnięcie najwyższej jakości ruchu, prowadzącego do realnych konwersji.

Nasz blog nie tylko dostarcza wartościowe treści, ale także służy jako platforma do zdobywania wiedzy na temat najnowszych trendów w dziedzinie SEM. Dzięki analizie danych możemy dostosować strategie, koncentrując się na najbardziej efektywnych słowach kluczowych, optymalizując kampanie i zwiększając ROI.

Przygotuj się na pełne wykorzystanie potencjału Twojego biznesu z Artefaktem. SEM to nasza specjalność, a doskonalenie rezultatów w obszarze marketingu w wyszukiwarkach – naszym głównym celem.