regulamin zwrotu produktów

Polityka zwrotów w sklepie internetowym – jak ją stworzyć, unikając kosztownych błędów?

czas czytania: 5

min

Polskie prawo narzuca internetowym sprzedawcom obowiązek informacyjny dotyczący prawa do odstąpienia od umowy. Podpowiadamy, jakie zapisy powinna zawierać polityka zwrotów.

jak przenieść biznes do sieci

Jak szybko przenieść swój biznes do sieci? Przykłady działań online dla branż stacjonarnych

czas czytania: 5

min

Podpowiadamy, jak szybko przenieść biznes do sieci oraz jakie działania online można podejmować, prowadząc firmę o charakterze działalności stacjonarnej.

koszty operacyjne e-commerce

Dropshipping – sklep internetowy bez magazynu. Proste prowadzenie działalności w e-commerce

czas czytania: 5

min

Prowadzenie sklepu internetowego staje się o wiele łatwiejsze z partnerem dropshippingowym. Omawiamy najważniejsze wady i zalety tego modelu e-commerce.

reklama dewelopera w AdWords

Kampanie Google AdWords (Ads) dla deweloperów – jak skutecznie reklamować inwestycje mieszkaniowe?

czas czytania: 5

min

Kampanie Google Ads to narzędzie, które umożliwia skuteczne reklamowanie inwestycji mieszkaniowych w internecie. Przedstawiamy kilka wskazówek, którymi warto się kierować przy tworzeniu reklamy dewelopera w AdWords.

work life balance a praca zdalna

Jak osiągnąć work-life balance na home office? 13 wskazówek zdalnych copywriterów

czas czytania: 5

min

Doradzamy, jak zachować work-life balance, pracując zdalnie. 13 wskazówek od copywriterów wykonujących obowiązki w zaciszu domowego biura.

ROI działań marketingowych

Jak mierzyć ROI działań marketingowych?

czas czytania: 5

min

Efektywność działań marketingowych można mierzyć za pomocą wskaźnika zwrotu z inwestycji. Podpowiadamy, jak obliczyć ROI dla pozycjonowania, kampanii Adwords lub social media.

trener personalny okładka

Reklama trenera personalnego w Internecie

czas czytania: 7

min

Strategia marketingowa i plan treningowy mają ze sobą wiele wspólnego. W obu przypadkach należy spojrzeć na sprawę z szerszej perspektywy, nie zapominając przy tym o istotnych detalach. Podpowiadamy, jak przygotować skuteczną reklamę w branży treningu personalnego.

marketing relacji

Budowanie relacji z klientem za pomocą content marketingu

czas czytania: 9

min

Angażujące treści i spersonalizowany przekaz to terminy, które od dość dawna dominują w marketingowej dyskusji. Jak marketing relacji wygląda jednak w praktyce oraz dlaczego warto postawić na budowanie silnej i lojalnej bazy odbiorców? Przekonajmy się!

reklama świąteczna okładka

Jak w nieoczywisty sposób wykorzystać święta w reklamie?

czas czytania: 8

min

Magia świąt udziela się większości z nas – także w marketingu! Reklamy świąteczne to często małe dzieła sztuki, które łączą w sobie storytelling, bliskie nam emocje i sytuacje, do których każdy może się w łatwy sposób odnieść. Przedstawiamy krótki przegląd najnowszych przykładów bożonarodzeniowych kampanii!

personalizacja treści

Jak personalizować treści? Twórz content dopasowany dla swoich odbiorców

czas czytania: 9

min

Dopasowując przekaz marketingowy do oczekiwać konkretnego użytkownika, zwiększasz swoje szanse na zbudowania zaangażowanej grupy odbiorców. Poznaj tajniki spersonalizowanego contentu i twórz unikalne treści, które skrócą dystans między Tobą a Twoimi klientami.

sezonowość okładka

Sezonowość sprzedaży a reklama. Jak skutecznie planować i prowadzić działania w pikach zainteresowania

czas czytania: 8

min

Sezonowość branży niesie za sobą prawdziwe wyzwanie w temacie reklamy. Podpowiadamy, jak stworzyć skuteczną strategię marketingową dla biznesów działających okresowo.

video marketing

Video marketing – zalety i wady

czas czytania: 6

min

Krótkie formy filmowe to prosta droga do serc szerokiego grona odbiorców. Poznaj korzyści i ewentualne zagrożenia płynące z marketingu video i rozpocznij tworzenie angażujących treści reklamowych!

kaczki

DuckDuckGo – alternatywa dla wyszukiwarki Google

czas czytania: 9

min

Na przestrzeni lat Google stał się dla nas synonimem wyszukiwarki internetowej. Czy warto zatem szukać jakichkolwiek alternatyw, szczególnie poza mainstreamem? Warto, jeśli zależy Ci na maksymalnej prywatności. Dowiedz się, czym jest DuckDuckGo i jakie niesie za sobą możliwości!

marketing 4p okładka

Marketing 4P – fundament współczesnego marketingu

czas czytania: 6

min

Jak promować biznes we współczesnym świecie? Czasem warto wrócić do podstaw! Koncepcja marketingu 4P to zbiór zasad, które warto znać, planując strategię marketingową swojego brandu. Dowiedz się, od czego zacząć budowanie siły własnej marki!

swot okładka

Analiza SWOT sklepu internetowego — czym jest i jak ją przeprowadzić?

czas czytania: 8

min

Dobrze zaplanowany biznes to skuteczny biznes. Przekonaj się, w jaki sposób analiza SWOT może pomóc Ci w przygotowaniu strategii dla Twojego sklepu internetowego.

usp

Unique selling proposition – co musisz o nim wiedzieć

czas czytania: 9

min

Konkurencja nigdy nie śpi, a każdy sposób na to, by wyróżnić się z tłumu, jest na wagę złota. Jak tego dokonać? Zadbaj o Unique Selling Proposition i docieraj do klientów z przekazem, którego nie znajdą nigdzie indziej. Dowiedz się, jak znaleźć coś, co pozwoli Ci skutecznie budować świadomość marki.

lifecycle marketing

Co to jest lifecycle marketing i jak wykorzystywać go w e-commerce?

czas czytania: 9

min

Moment dokonania zakupu wcale nie musi oznaczać końca Twojej relacji z klientem. Lifecycle marketing pomoże Ci uwolnić potencjał sprzedażowy poprzez zaangażowanie dotychczasowych odbiorców Twojego biznesu.

linkedin-reklama-platna

Targetowanie reklam na LinkedIn

czas czytania: 6

min

Czy reklamy na LinkedIn są skuteczne? Przeczytaj artykuł i dowiedz się o reklamie płatnej na tej platformie społecznościowej!

okładka blog (34) (1)

Reklamy szczególnej kategorii na Facebooku – co warto wiedzieć na ich temat?

czas czytania: 5

min

Jak działa targetowanie reklam na Facebooku? Czy Twoja branża należy do tych, określonych szczególną kategorią? Sprawdź!

nowy-wyglad-google-ads

Nowy panel Google Ads

czas czytania: 11

min

Update interfejsu Google Ads – sprawdź, co się zmieniło!

blog-artefakt

Reklama kawiarni w Internecie

czas czytania: 8

min

Dowiedz się jak rozreklamować swoją kawiarnie na lata!

reklama-google

Wynik optymalizacji a poprawa skuteczności reklam w Google Ads

czas czytania: 5

min

Zautomatyzowany przekaz reklamowy – czy zawsze jest odpowiedni? Sprawdź nasze wskazówki!

dyrektywa omnibus 2023

Dyrektywa Omnibus – nowe obowiązki informowania konsumentów o cenach i pozostałe zmiany

czas czytania: 4

min

Dyrektywa Omnibus obowiązuje od stycznia 2023. Przeczytaj, jakie zmiany wnosi do prowadzenia biznesu.

google-ads

Trendy Google Ads na 2022 – podsumowanie

czas czytania: 5

min

Dowiedz się czy trendy zapowiedziane na 2022 się spełniły! Podsumowanie roku.