min
min
Polskie prawo narzuca internetowym sprzedawcom obowiązek informacyjny dotyczący prawa do odstąpienia od umowy. Podpowiadamy, jakie zapisy powinna zawierać polityka zwrotów.
min
Podpowiadamy, jak szybko przenieść biznes do sieci oraz jakie działania online można podejmować, prowadząc firmę o charakterze działalności stacjonarnej.
min
Prowadzenie sklepu internetowego staje się o wiele łatwiejsze z partnerem dropshippingowym. Omawiamy najważniejsze wady i zalety tego modelu e-commerce.
min
Kampanie Google Ads to narzędzie, które umożliwia skuteczne reklamowanie inwestycji mieszkaniowych w internecie. Przedstawiamy kilka wskazówek, którymi warto się kierować przy tworzeniu reklamy dewelopera w AdWords.
min
Doradzamy, jak zachować work-life balance, pracując zdalnie. 13 wskazówek od copywriterów wykonujących obowiązki w zaciszu domowego biura.
min
Efektywność działań marketingowych można mierzyć za pomocą wskaźnika zwrotu z inwestycji. Podpowiadamy, jak obliczyć ROI dla pozycjonowania, kampanii Adwords lub social media.
min
Strategia marketingowa i plan treningowy mają ze sobą wiele wspólnego. W obu przypadkach należy spojrzeć na sprawę z szerszej perspektywy, nie zapominając przy tym o istotnych detalach. Podpowiadamy, jak przygotować skuteczną reklamę w branży treningu personalnego.
min
Angażujące treści i spersonalizowany przekaz to terminy, które od dość dawna dominują w marketingowej dyskusji. Jak marketing relacji wygląda jednak w praktyce oraz dlaczego warto postawić na budowanie silnej i lojalnej bazy odbiorców? Przekonajmy się!
min
Magia świąt udziela się większości z nas – także w marketingu! Reklamy świąteczne to często małe dzieła sztuki, które łączą w sobie storytelling, bliskie nam emocje i sytuacje, do których każdy może się w łatwy sposób odnieść. Przedstawiamy krótki przegląd najnowszych przykładów bożonarodzeniowych kampanii!
min
Dopasowując przekaz marketingowy do oczekiwać konkretnego użytkownika, zwiększasz swoje szanse na zbudowania zaangażowanej grupy odbiorców. Poznaj tajniki spersonalizowanego contentu i twórz unikalne treści, które skrócą dystans między Tobą a Twoimi klientami.
min
Sezonowość branży niesie za sobą prawdziwe wyzwanie w temacie reklamy. Podpowiadamy, jak stworzyć skuteczną strategię marketingową dla biznesów działających okresowo.
min
Krótkie formy filmowe to prosta droga do serc szerokiego grona odbiorców. Poznaj korzyści i ewentualne zagrożenia płynące z marketingu video i rozpocznij tworzenie angażujących treści reklamowych!
min
Na przestrzeni lat Google stał się dla nas synonimem wyszukiwarki internetowej. Czy warto zatem szukać jakichkolwiek alternatyw, szczególnie poza mainstreamem? Warto, jeśli zależy Ci na maksymalnej prywatności. Dowiedz się, czym jest DuckDuckGo i jakie niesie za sobą możliwości!
min
Jak promować biznes we współczesnym świecie? Czasem warto wrócić do podstaw! Koncepcja marketingu 4P to zbiór zasad, które warto znać, planując strategię marketingową swojego brandu. Dowiedz się, od czego zacząć budowanie siły własnej marki!
min
Dobrze zaplanowany biznes to skuteczny biznes. Przekonaj się, w jaki sposób analiza SWOT może pomóc Ci w przygotowaniu strategii dla Twojego sklepu internetowego.
min
Konkurencja nigdy nie śpi, a każdy sposób na to, by wyróżnić się z tłumu, jest na wagę złota. Jak tego dokonać? Zadbaj o Unique Selling Proposition i docieraj do klientów z przekazem, którego nie znajdą nigdzie indziej. Dowiedz się, jak znaleźć coś, co pozwoli Ci skutecznie budować świadomość marki.
min
Moment dokonania zakupu wcale nie musi oznaczać końca Twojej relacji z klientem. Lifecycle marketing pomoże Ci uwolnić potencjał sprzedażowy poprzez zaangażowanie dotychczasowych odbiorców Twojego biznesu.
min
Czy reklamy na LinkedIn są skuteczne? Przeczytaj artykuł i dowiedz się o reklamie płatnej na tej platformie społecznościowej!
min
Jak działa targetowanie reklam na Facebooku? Czy Twoja branża należy do tych, określonych szczególną kategorią? Sprawdź!
min
Update interfejsu Google Ads – sprawdź, co się zmieniło!
min
Dowiedz się jak rozreklamować swoją kawiarnie na lata!
min
Zautomatyzowany przekaz reklamowy – czy zawsze jest odpowiedni? Sprawdź nasze wskazówki!
min
Dyrektywa Omnibus obowiązuje od stycznia 2023. Przeczytaj, jakie zmiany wnosi do prowadzenia biznesu.
min
Dowiedz się czy trendy zapowiedziane na 2022 się spełniły! Podsumowanie roku.