multichannel marketing

Jak wdrożyć strategię multichannel dla swojego biznesu?

czas czytania: 5

min

Multichannel marketing pozwala na dotarcie do klientów różnymi źródłami. Opowiadamy, jak wdrożyć wielokanałowość w swojej firmie.

book brand identyfikacja firmy

Księga znaku, czyli ważny element identyfikacji wizualnej w sieci

czas czytania: 5

min

Brand book to księga znaku określająca wszystkie graficzne wytyczne dotyczące naszego logo. Podpowiadamy, jakie elementy uwzględnić przy jej tworzeniu.

marketing automation

Marketing automation – jak go wykorzystać w e-commerce?

czas czytania: 5

min

Budowanie zaufania i podtrzymywanie dobrych relacji z klientami można bardzo łatwo realizować za pomocą marketing automation. Opowiadamy, na czym polega automatyzacja marketingu.

narzędzie do zarządzania hasłami

Jak wybrać najlepsze narzędzie do zarządzania hasłami?

czas czytania: 5

min

Poszukujesz sposobu na zapamiętanie długich, bezpiecznych haseł? Najlepiej skorzystaj z jednego z najlepszych menedżerów haseł. Podpowiadamy, jak go wybrać.

nazwa firmy jak ją stworzyć

Jak stworzyć dobrą nazwę firmy?

czas czytania: 5

min

Podpowiadamy, jak wybrać dobrą nazwę dla swojej firmy. Sprawdź, na co uważać przy namingu i jakimi zasadami warto się kierować.

ranking systemy platności online

Najpopularniejsze systemy płatności w sklepach online – jakie bramki płatności warto wdrożyć w e-commerce?

czas czytania: 5

min

Przedstawiamy ranking systemów płatności elektronicznych. Jeśli nie wiesz, na jaką bramkę płatności się zdecydować, przejrzyj nasze porównanie i wybierz najlepszą opcję!

polityka prywatności

Polityka prywatności w sklepie internetowym – jak ją napisać, by spełnić wymagania RODO?

czas czytania: 5

min

Polityka prywatności to dokument, który pomaga realizować obowiązek informacyjny narzucony na właścicieli serwisów przetwarzających dane osobowe. Sprawdź wzór polityki prywatności!

paragon w esklepie

Paragon, faktura, a może brak dowodu zakupu w e-sklepie? Obowiązki internetowego przedsiębiorcy

czas czytania: 5

min

Sklepy internetowe nie zawsze muszą rejestrować sprzedaż za pomocą kasy fiskalnej, a co za tym idzie przekazywać paragony klientom. Wyjaśniamy, kiedy można skorzystać ze zwolnienia!

influencer marketing narzędzie

Influencer marketing – skuteczne narzędzie marketingowe oparte na user generated content

czas czytania: 5

min

Influencer marketing opiera się na reputacji i wiarygodności twórcy docierającego do aktywnego gona odbiorców. Jak rozpocząć współpracę z influencerem, jakie są koszty, co należy rozważyć – to wszystko wyjaśniamy w naszym przewodniku!

marketing internetowy

Czym jest marketing internetowy? Kompleksowy przewodnik po rodzajach e-marketingu

czas czytania: 5

min

Marketing internetowy to zestaw działań i narzędzi, które mają poprawić widoczność marki w internecie. Znasz już wszystkie sposoby na promocję w internecie? Jeśli nie, zapraszamy do przeczytania naszego artykułu!

narzędzia marketingowe

11 narzędzi przydatnych dla e-marketera

czas czytania: 5

min

Zajmujesz się marketingiem online w swojej firmie? Poznaj nasz ranking 11 narzędzi, które z pewnością przydadzą Ci się w codziennej pracy!

digital olympus konferencja

Konferencja Digital Olympus 2019 Wrocław (wszystkie prezentacje) – najciekawsze i najważniejsze taktyki

czas czytania: 5

min

Uczestniczyliśmy w konferencji Digital Olympus 2019, która odbyła się we Wrocławiu. Poznaj naszą relację ze wszystkich prezentacji.

wyprzedane produkty a seo

Dobrze zaprojektowany proces zakupowy – jakie działania marketingowe warto podejmować na kolejnych etapach ścieżki zakupowej klienta?

czas czytania: 5

min

Zastanawiasz się, jak poprawić skuteczność i współczynnik konwersji na kolejnych etapach ścieżki zakupowej klienta? Skorzystaj z naszych wskazówek.

optymalny lead response time

Lepszy Lead Response Time to więcej klientów!

czas czytania: 5

min

Lead Response Time to jeden z czynników mających wpływ na konwersje. Optymalizuj LRT za pomocą narzędzia Contact LEADer!

kreowanie wizerunku

12 sposobów na ocieplenie wizerunku firmy w internecie

czas czytania: 5

min

Jak kreować wizerunek w internecie i zadbać o dobre imię firmy? Przedstawiamy 12 sposobów na zbudowanie dobrej reputacji w sieci!

panel Google AdWords

Google Adwords w Google Ads

czas czytania: 5

min

Google AdWords zmienia się w Google Ads. Rebranding porządkuje produkty reklamowe Google. Pojawi się też kilka nowości, o których Google poinformuje w najbliższym czasie.

jak wybrać firmę ppc

Jak wybrać agencję SEM do prowadzenia kampanii Google AdWords?

czas czytania: 5

min

Zastanawiasz się nad wyborem agencji SEM do obsługi kampanii Google AdWords? Sprawdź, na co należy zwrócić uwagę, podejmując decyzję.

panel Google AdWords

Google Chrome blokuje nachalne reklamy, czyli realizacja postanowień Coalition for Better Ads

czas czytania: 5

min

Google Chrome blokuje nachalny przekaz reklamowy na urządzeniach desktopowych i mobilnych. Sprawdź, jakie rodzaje reklam będą ignorowane przez giganta z Kalifornii.

promocja hoteli w AdWords

Efektywna reklama hotelu, czyli kampanie Google AdWords

czas czytania: 5

min

Jedną z najpopularniejszych i najbardziej skutecznych form promocji hoteli w internecie są kampanie AdWords. Podpowiadamy, jak korzystać z sieci reklamowej Google, aby wyróżnić swoją ofertę spośród konkurencyjnych propozycji.

pozycjonowanie vs. reklamy Google

Pozycjonowanie czy AdWords – która forma promocji w internecie jest lepsza?

czas czytania: 5

min

Co jest skuteczniejsze – pozycjonowanie strony czy reklamy Google AdWords? Nie ma dobrej odpowiedzi na to pytanie, ponieważ oba sposoby promocji realizują nieco inne cele.

Google Adwords

5 sposobów na tekst reklamowy w AdWords

czas czytania: 5

min

Dobry tekst reklamy AdWords jest jednym z czynników wpływających na pozyskanie uwagi użytkownika. Podpowiadamy, jak przygotować dobrą treść reklamową.

Płatności przez internet

Wzrost prowizji na Allegro – wypróbuj Google Shopping jako kanał sprzedaży

czas czytania: 5

min

Jeśli Twój biznes online ucierpiał na kolejnych podwyżkach prowizji w serwisie Allegro, polecamy wypróbować kampanie produktowe w AdWords. Zakupy Google (Google Shopping) nie wymagają dużych budżetów na promocję w wyszukiwarce.

linki w pozycjonowaniu

Wszystko o rozszerzeniach linków do podstron

czas czytania: 5

min

Dzięki rozszerzeniu reklamy o nazwie linki do podstron można skierować użytkowników na istotne dla nas podstrony serwisu. Warto korzystać z tej funkcjonalności, aby przekazać większą porcję informacji dla potencjalnych klientów. Dowiedz się, jak to zrobić.

Ustalanie strategii

Nowa strategia w inteligentnym określaniu stawek: maksymalizacja liczby konwersji

czas czytania: 5

min

AdWords oferuje możliwość skorzystania z inteligentnego określania stawek. Teraz reklamodawcy mogą przetestować nową strategię o nazwie maksymalizacja liczy konwersji.