04.10.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Jak określić grupę docelową swojej strony internetowej?
Zastanawiasz się, czy docierasz do klientów, na których Ci zależy? Podpowiadamy, jak identyfikować grupę docelową za pomocą Facebooka i Google Analytics.
Czytaj wiecej
04.10.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Przycisk call to action, który konwertuje – jak go przygotować?
Przyciski call to action pomagają generować konwersje i poprawiać efekty biznesowe. Sprawdź, jak zaprojektować skuteczne wezwanie do działania.
Czytaj wiecej
26.09.2024
|
czas czytania: 5
|
SEM
Najpopularniejsze systemy płatności w sklepach online – jakie bramki płatności warto wdrożyć w e-commerce?
Przedstawiamy ranking systemów płatności elektronicznych. Jeśli nie wiesz, na jaką bramkę płatności się zdecydować, przejrzyj nasze porównanie i wybierz najlepszą opcję!
Czytaj wiecej
26.09.2024
|
czas czytania: 5
|
SEM
Kim jest klient w e commerce i jakie są jego rodzaje?
Chciałbyś, aby jednorazowi klienci ponownie dokonali w Twoim sklepie zakupu? Poznaj 10 skutecznych technik na pozyskanie powracającego klienta!
Czytaj wiecej
25.09.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Udostępnianie konta Google Ads – przyznawanie, akceptowanie i odbieranie dostępu do Google Ads
Instruujemy, jak nadać dostępy do konta Google Ads agencji SEM, która prowadzi płatne kampanie w wyszukiwarce.
Czytaj wiecej
24.09.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
11 pomysłów na skuteczne pozyskiwanie leadów sprzedażowych
Poznaj 11 taktyk na generowanie leadów sprzedażowych. Wybierz skuteczne metody i zdobywaj klientów!
Czytaj wiecej
20.09.2024
|
czas czytania: 5:00 min
|
SEM
Największe błędy w komunikacji e-mailowej – czego unikać, pisząc maila?
Podpowiadamy, jakich błędów trzeba się wystrzegać w komunikacji e-mailowej. Im bardziej dopracowana wiadomość, tym lepiej!
Czytaj wiecej
18.09.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Dlaczego warto korzystać z Google Trends?
Google Trends to aplikacja pozwalająca śledzić zainteresowania użytkowników. Jak możesz ją wykorzystać w swoim biznesie? Sprawdź kilka naszych pomysłów.
Czytaj wiecej
18.09.2024
|
czas czytania: 5
|
SEM
Jak stworzyć dobrą nazwę firmy?
Podpowiadamy, jak wybrać dobrą nazwę dla swojej firmy. Sprawdź, na co uważać przy namingu i jakimi zasadami warto się kierować.
Czytaj wiecej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę