Co to jest grupa docelowa 04.10.2024 | czas czytania: 5 min | SEM

Jak określić grupę docelową swojej strony internetowej?

Zastanawiasz się, czy docierasz do klientów, na których Ci zależy? Podpowiadamy, jak identyfikować grupę docelową za pomocą Facebooka i Google Analytics. Czytaj wiecej
Przycisk CTA 04.10.2024 | czas czytania: 5 min | SEM

Przycisk call to action, który konwertuje – jak go przygotować?

Przyciski call to action pomagają generować konwersje i poprawiać efekty biznesowe. Sprawdź, jak zaprojektować skuteczne wezwanie do działania. Czytaj wiecej
Systemy płatności w e-commerce 26.09.2024 | czas czytania: 5 | SEM

Najpopularniejsze systemy płatności w sklepach online – jakie bramki płatności warto wdrożyć w e-commerce?

Przedstawiamy ranking systemów płatności elektronicznych. Jeśli nie wiesz, na jaką bramkę płatności się zdecydować, przejrzyj nasze porównanie i wybierz najlepszą opcję! Czytaj wiecej
Rodzaje klientów w e-commerce 26.09.2024 | czas czytania: 5 | SEM

Kim jest klient w e commerce i jakie są jego rodzaje?

Chciałbyś, aby jednorazowi klienci ponownie dokonali w Twoim sklepie zakupu? Poznaj 10 skutecznych technik na pozyskanie powracającego klienta! Czytaj wiecej
Jak udostępnić konto Google? 25.09.2024 | czas czytania: 5 min | SEM

Udostępnianie konta Google Ads – przyznawanie, akceptowanie i odbieranie dostępu do Google Ads

Instruujemy, jak nadać dostępy do konta Google Ads agencji SEM, która prowadzi płatne kampanie w wyszukiwarce. Czytaj wiecej
Jak pozyskiwać leady sprzedażowe? 24.09.2024 | czas czytania: 5 min | SEM

11 pomysłów na skuteczne pozyskiwanie leadów sprzedażowych

Poznaj 11 taktyk na generowanie leadów sprzedażowych. Wybierz skuteczne metody i zdobywaj klientów! Czytaj wiecej
Jak unikać najczęstszych błędów w komunikacji emailowej? 20.09.2024 | czas czytania: 5:00 min | SEM

Największe błędy w komunikacji e-mailowej – czego unikać, pisząc maila?

Podpowiadamy, jakich błędów trzeba się wystrzegać w komunikacji e-mailowej. Im bardziej dopracowana wiadomość, tym lepiej! Czytaj wiecej
Google Trends 18.09.2024 | czas czytania: 5 min | SEM

Dlaczego warto korzystać z Google Trends?

Google Trends to aplikacja pozwalająca śledzić zainteresowania użytkowników. Jak możesz ją wykorzystać w swoim biznesie? Sprawdź kilka naszych pomysłów. Czytaj wiecej
Jak stworzyć nazwę firmy? 18.09.2024 | czas czytania: 5 | SEM

Jak stworzyć dobrą nazwę firmy?

Podpowiadamy, jak wybrać dobrą nazwę dla swojej firmy. Sprawdź, na co uważać przy namingu i jakimi zasadami warto się kierować. Czytaj wiecej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt