performance marketing okładka

Performance marketing – co to jest i jakie ma znaczenie?

czas czytania: 8

min

Choć w teorii każda kampania reklamowa ma przynosić rezultaty, w większości przypadków większe zasięgi (i poniesione w związku z tym koszty) wcale nie muszą przekładać się na korzyść biznesową. W modelu performance marketingowym płacisz natomiast wyłącznie za efekty – leady, subskrypcje czy teżzakupy w sklepie internetowym. Dowiedz się więcej!

banchmarking w e-marketingu

Benchmarking w e-marketingu, czyli 16 pomysłów, które podpatrzysz u konkurencji

czas czytania: 5

min

Czy podglądasz działania swojej konkurencji? Jeśli nie nadrób zaległości i przeprowadź benchmarking w e-marketingu!

laptop pozycjonowanie

E-marketingowa checklista dla działalności usługowej – sprawdź, czy wykorzystujesz potencjał marketingu internetowego!

czas czytania: 5

min

Sprawdź naszą e-marketingową checklistę dla działalności usługowej. Zobacz, czy wykorzystujesz cały potencjał promocji w internecie!

opinie klientów

Jak pozyskiwać opinie klientów zadowolonych z zakupu? 6 sposobów na zdobycie rekomendacji!

czas czytania: 5

min

Zastanawiasz się, jak zachęcić użytkowników do wystawiania opinii i rekomendacji na Twojej stronie internetowej? Sprawdź naszych 6 pomysłów!

porzucony koszyk online

Ratuj porzucone koszyki w sklepie internetowym, by zwiększyć współczynnik konwersji – 11 sposobów

czas czytania: 5

min

Jak ratować porzucone koszyki, by zwiększyć współczynnik konwersji? Sprawdź naszych 11 sposobów!

lead scoring

Kwalifikacja leadów (lead scoring) – doskonały sposób na optymalizację konwersji na etapie procesu sprzedaży

czas czytania: 5

min

Lead scoring (kwalifikacja leadów) pomaga zoptymalizować pracę działu handlowego. Dowiedź się, jak zbudować model do kwalifikacji leadów.

pozyskiwanie klienta przez internet

Jak pozyskać klienta w Internecie? 5 sprawdzonych sposobów

czas czytania: 5

min

Kto nie reklamuje się w sieci, temu naprawę trudno osiągnąć sukces w biznesie. W tym artykule podpowiadamy, jak zdobyć klienta przez Internet.

wyszukiwarka Google mobilna

Udostępnianie konta Google Ads – przyznawanie, akceptowanie i odbieranie dostępu do Google Ads

czas czytania: 5

min

Instruujemy, jak nadać dostępy do konta Google Ads agencji SEM, która prowadzi płatne kampanie w wyszukiwarce.

mikromomenty w sprzedaży

Mikromomenty – jak wykorzystać je w marketingu i sprzedaży?

czas czytania: 5

min

Co to są mikromomenty? Jak wykorzystać je w biznesie? Sprawdź, jakie korzyści przynosi marketing chwili. To działa!

Google

Kampania Google Ads krok po kroku

czas czytania: 5

min

Dobrze skonfigurowane reklamy Google Ads pomogą rozwinąć biznes i wyróżnić się na tle konkurentów widniejących w wynikach wyszukiwania. Przedstawiamy 6 podstawowych wskazówek, jak wystartować z pierwszą kampanią.

organizowanie promocji

O czym należy pamiętać podczas organizowania promocji, wyprzedaży i obniżki na stronie internetowej?

czas czytania: 5

min

Zamierzasz zorganizować promocję w sklepie internetowym? Skorzystaj z naszych wskazówek i skutecznie przeprowadź wyprzedaż lub obniżkę w serwisie www.

pozycjonowanie vs. reklamy Google

5 najczęstszych błędów w kampaniach Ads w wyszukiwarce

czas czytania: 5

min

Stworzenie skutecznej reklamy AdWords wymaga wiedzy i doświadczenia. Sprawdź, jakich błędów unikać, prowadząc własne kampanie Google AdWords.

pomysły na wideo marketing

Bumper Ads – 6-sekundowe reklamy, których nie sposób pominąć

czas czytania: 5

min

Znasz już Bumper Ads? To 6-sekundowe, niepomijalne reklamy, które pojawiają się tylko użytkownikom na urządzeniach mobilnych. Sprawdź, na czym polegają kampanie wideo z reklamami w przerywniku!

lead sprzedaowy

11 pomysłów na skuteczne pozyskiwanie leadów sprzedażowych

czas czytania: 5

min

Poznaj 11 taktyk na generowanie leadów sprzedażowych. Wybierz skuteczne metody i zdobywaj klientów!

kiedy wysyłać maile biznesowe

Kiedy najlepiej wysyłać maile biznesowe? Poradnik skutecznego mailingu biznesowego

czas czytania: 5

min

Skuteczny mailing biznesowy wymaga respektowania pewnych zasad etykiety biznesowej. Podpowiadamy, co jakich wskazówek warto się stosować.

promocja małych biznesów

9 pomysłów na promocję małych firm w internecie

czas czytania: 5

min

Zastanawiasz się, jak promować małą firmę w internecie? Przygotowaliśmy 9 wskazówek!

urządzenia mobilne

Przycisk call to action, który konwertuje – jak go przygotować?

czas czytania: 5

min

Przyciski call to action pomagają generować konwersje i poprawiać efekty biznesowe. Sprawdź, jak zaprojektować skuteczne wezwanie do działania.

archetypy marki

Czym są archetypy brandu?

czas czytania: 5

min

Archetypy marki pozwalają zbudować określony wizerunek w oczach klientów. Poznaj 12 archetypów brandu i zmierz się z określeniem charakteru swojej firmy!

marketing internetowy

Psychologia w marketingu: 6 największych błędów marketingowców

czas czytania: 5

min

Błędy marketingowców często wynikają z efektów psychologicznych, którym ulegają tak samo jak konsumenci. Poznaj 6 podstawowych błędów poznawczych!

strona internetowa www

Big data w marketingu online i jej zastosowanie w analizie danych o ruchu na stronie

czas czytania: 5

min

Big data znajduje zastosowanie w marketingu online, pomagając w wyciąganiu wniosków na temat produktów, usług, procesów w firmie. Sprawdź, jak stosować big data w przypadku strony www!

content marketing okładka

Content marketing a copywriting – czym są i czym się od siebie różnią? 

czas czytania: 8

min

Content marketing często utożsamiany jest z copywritingiem – taki skrót myślowy przydarza się nawet doświadczonym specjalistom. Tak naprawdę jednak między tymi pojęciami jest tyle samo różnic, co podobieństw. W praktyce natomiast jedno wynika z drugiego. Przekonaj się, jak skutecznie rozpoznawać poszczególne obszary digital marketingu!

narzędzia marketingowe

Search Ads 360 (dawniej DoubleClick Search) – nieoceniona pomoc w automatyzacji kampanii Google Ads

czas czytania: 5

min

Jeśli posiadasz duży sklep i chcesz promować wiele produktów, skorzystaj ze wsparcia platformy Google Search Ads 360 (dawniej DoubleClick Search).

promocja usług dietetycznych

Promocja usług dietetycznych w internecie – zaspokój wilczy apetyt na nowych klientów!

czas czytania: 5

min

Promocja gabinetu dietetycznego w internecie to przejrzysta strona internetowa, skorzystanie z usługi pozycjonowania, reklam AdWords oraz social media marketing.

marketing dialogowy okładka

Marketing dialogowy – czym jest i jak wykorzystywać go w biznesie?

czas czytania: 9

min

Poznaj korzyści interakcji z odbiorcami! Marketing dialogowy pozwoli Ci zamienić osoby, które po prostu zakupiły twoje produkty, w lojalnych i zaangażowanych klientów, którzy będą do Ciebie wracać. Dowiedz się, jak stworzyć strategię dialogową dla własnej marki.