min
min
Choć w teorii każda kampania reklamowa ma przynosić rezultaty, w większości przypadków większe zasięgi (i poniesione w związku z tym koszty) wcale nie muszą przekładać się na korzyść biznesową. W modelu performance marketingowym płacisz natomiast wyłącznie za efekty – leady, subskrypcje czy teżzakupy w sklepie internetowym. Dowiedz się więcej!
min
Czy podglądasz działania swojej konkurencji? Jeśli nie nadrób zaległości i przeprowadź benchmarking w e-marketingu!
min
Sprawdź naszą e-marketingową checklistę dla działalności usługowej. Zobacz, czy wykorzystujesz cały potencjał promocji w internecie!
min
Zastanawiasz się, jak zachęcić użytkowników do wystawiania opinii i rekomendacji na Twojej stronie internetowej? Sprawdź naszych 6 pomysłów!
min
Jak ratować porzucone koszyki, by zwiększyć współczynnik konwersji? Sprawdź naszych 11 sposobów!
min
Lead scoring (kwalifikacja leadów) pomaga zoptymalizować pracę działu handlowego. Dowiedź się, jak zbudować model do kwalifikacji leadów.
min
Kto nie reklamuje się w sieci, temu naprawę trudno osiągnąć sukces w biznesie. W tym artykule podpowiadamy, jak zdobyć klienta przez Internet.
min
Instruujemy, jak nadać dostępy do konta Google Ads agencji SEM, która prowadzi płatne kampanie w wyszukiwarce.
min
Co to są mikromomenty? Jak wykorzystać je w biznesie? Sprawdź, jakie korzyści przynosi marketing chwili. To działa!
min
Dobrze skonfigurowane reklamy Google Ads pomogą rozwinąć biznes i wyróżnić się na tle konkurentów widniejących w wynikach wyszukiwania. Przedstawiamy 6 podstawowych wskazówek, jak wystartować z pierwszą kampanią.
min
Zamierzasz zorganizować promocję w sklepie internetowym? Skorzystaj z naszych wskazówek i skutecznie przeprowadź wyprzedaż lub obniżkę w serwisie www.
min
Stworzenie skutecznej reklamy AdWords wymaga wiedzy i doświadczenia. Sprawdź, jakich błędów unikać, prowadząc własne kampanie Google AdWords.
min
Znasz już Bumper Ads? To 6-sekundowe, niepomijalne reklamy, które pojawiają się tylko użytkownikom na urządzeniach mobilnych. Sprawdź, na czym polegają kampanie wideo z reklamami w przerywniku!
min
Poznaj 11 taktyk na generowanie leadów sprzedażowych. Wybierz skuteczne metody i zdobywaj klientów!
min
Skuteczny mailing biznesowy wymaga respektowania pewnych zasad etykiety biznesowej. Podpowiadamy, co jakich wskazówek warto się stosować.
min
Zastanawiasz się, jak promować małą firmę w internecie? Przygotowaliśmy 9 wskazówek!
min
Przyciski call to action pomagają generować konwersje i poprawiać efekty biznesowe. Sprawdź, jak zaprojektować skuteczne wezwanie do działania.
min
Archetypy marki pozwalają zbudować określony wizerunek w oczach klientów. Poznaj 12 archetypów brandu i zmierz się z określeniem charakteru swojej firmy!
min
Błędy marketingowców często wynikają z efektów psychologicznych, którym ulegają tak samo jak konsumenci. Poznaj 6 podstawowych błędów poznawczych!
min
Big data znajduje zastosowanie w marketingu online, pomagając w wyciąganiu wniosków na temat produktów, usług, procesów w firmie. Sprawdź, jak stosować big data w przypadku strony www!
min
Content marketing często utożsamiany jest z copywritingiem – taki skrót myślowy przydarza się nawet doświadczonym specjalistom. Tak naprawdę jednak między tymi pojęciami jest tyle samo różnic, co podobieństw. W praktyce natomiast jedno wynika z drugiego. Przekonaj się, jak skutecznie rozpoznawać poszczególne obszary digital marketingu!
min
Jeśli posiadasz duży sklep i chcesz promować wiele produktów, skorzystaj ze wsparcia platformy Google Search Ads 360 (dawniej DoubleClick Search).
min
Promocja gabinetu dietetycznego w internecie to przejrzysta strona internetowa, skorzystanie z usługi pozycjonowania, reklam AdWords oraz social media marketing.
min
Poznaj korzyści interakcji z odbiorcami! Marketing dialogowy pozwoli Ci zamienić osoby, które po prostu zakupiły twoje produkty, w lojalnych i zaangażowanych klientów, którzy będą do Ciebie wracać. Dowiedz się, jak stworzyć strategię dialogową dla własnej marki.