Przykłady kampanii marketingu internetowego

konser case study artefakt seo ppc

Wykorzystując naszą wiedzę i doświadczenie oraz potencjał serwisu, w ciągu 3 miesięcy dostarczyliśmy klientowi trzykrotny wzrost widoczności serwisu oraz ponad 250% wzrost liczby fraz w TOP3. Jak to zrobiliśmy?

case study termofol artefakt agencja seo sem

Przemyślana strategia migracji serwisu i właściwe zalecenia po jej zakończeniu przyniosły ponad 350% wzrostu w TOP3 i 85% więcej kliknięć w wynikach organicznych, a na tym nie koniec…

Tdruk (1)

Pozycje początkowe były daleko poza TOP50, a ruch jeszcze nie istniał, gdyż serwis był nowy. Powoli zdobywaliśmy pozycje, stosując metodę od szczegółu do ogółu, kilkukrotnie rozszerzając pulę fraz dla klienta… 

archicom

Ruch w serwisie archicom.pl wzrósł w ciągu roku ponad dwukrotnie. Archicom umocnił wiodącą pozycję na rynku mieszkaniowym Dolnego Śląska i rozpoczął ekspansję…

rgol

14-krotnie wzrosły przychody w sklepie internetowym dla pasjonatów piłki nożnej R-GOL.com. Firma została jednym z największych dostawców butów, strojów i…

neonet

Neonet to sieć blisko 300 salonów oraz sklep internetowy oferujące szeroką gamę produktów z branży RTV, AGD, IT i multimedia i fachowe porady profesjonalnych…

IT kontrakt strona internetowa

Analiza map cieplnych pozwoliła wykryć potencjalne problemy mogące powodować niską konwersję. Efekty prac stały się początkiem wdrażania zmian w serwisie i wstępem do dalszych analiz UX na stronie.

Sklep Skalnik.pl

Skalnik.pl to sieć sklepów górskich założona w 1993 r. Jest to jedna z największych firm działających w Polsce, które oferują specjalistyczny sprzęt outdoorowy…

optegra strona www

Dzięki wnikliwej analizie strony www udało nam się wskazać elementy, które mogły znacząco wpływać na pogorszenie doświadczeń użytkowników. W związku z tym przygotowaliśmy konkretne rekomendacje dot. UX.