Pomagamy lepiej zrozumieć użytkowników odwiedzających strony internetowe, usprawniamy działanie serwisów, tworzymy przejrzyste i funkcjonalne witryny. Wspomagamy budowanie pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa w internecie, a także potrafimy sprawić, aby utrzymywanie dobrych relacji z klientami stało się prostsze niż kiedykolwiek.
Współpraca w zakresie analityki webowej umożliwi Ci lepsze zrozumienie klientów (np. poprzez poznanie danych demograficznych, rodzaju przeglądanej treści) i ich potrzeb na podstawie obserwacji zachowań użytkowników. Dostępne parametry pozwolą również m.in. określić ruch w witrynie internetowej (sesje, odsłony, współczynnik odrzuceń), ocenić skuteczność prowadzonych kampanii (kliknięcia w reklamy) oraz usprawnić działanie strony internetowej.
Nasi specjaliści badają i analizują statystyki serwisów przy pomocy popularnego narzędzia Google Analytics, które umożliwia przeprowadzenie aż 200 typów pomiarów danych. Wypracowaną wiedzą dzielą się z Klientem, opracowując jednorazowe lub cykliczne raporty.
Nasz zespół przeprowadza proces projektowania witryn internetowej, dbając o uporządkowaną strukturę serwisu na każdym etapie podejmowanych działań. Specjaliści planują, analizują, tworzą i wdrażają pliki z kodem strony, aby była jak najbardziej użyteczna dla odbiorców. W tym celu opracowują m.in. przejrzysty layout strony, intuicyjną nawigację, wersję dopasowaną do urządzeń mobilnych, a także wprowadzają elementy, które zatrzymają użytkowników na dłużej (np. przyciski call to action, formularze online).
Jak działamy?
Zachęcamy firmy obsługujące klientów B2B do nawiązania współpracy z Artefaktem w ramach programu partnerskiego. Poszukujemy freelancerów, domów mediowych, agencji marketingowych i PR, a także firmy projektujące strony internetowe. Realizujemy outsourcing SEO w dwóch modelach – współpraca jawna (podpisujemy umowę z klientami) i współpraca „white label” (oferujemy usługę na zasadach podwykonawstwa).
Podejmujemy działania mające na celu kształtowanie wiarygodności firmy, sięgając po metody i narzędzia, które na co dzień wykorzystujemy w procesie pozycjonowania. W ramach SEO wizerunkowego m.in. monitorujemy komentarze, pozycjonujemy wartościowe opinie, przygotowujemy artykuły promocyjne i prowadzimy kampanie AdWords. Zapobiegamy również wyświetlaniu negatywnych opinii w TOP10, zgłaszając do administratora niepochlebne informacje publikowane najczęściej przez anonimowych użytkowników.
W zakres naszych usług wchodzą:
Każde zapytanie traktujemy indywidualnie i dobieramy odpowiednie do potrzeb narzędzia i formy content marketingu. Jesteśmy w stanie doradzić, jak dostosować treść na stronie pod wyszukiwarki i użytkowników.