W drodze do pracy, podczas biegania lub w trakcie wykonywania mało przyjemnych obowiązków domowych przesłuchaj nasze podcasty marketingowe. Opowiemy Ci o pozycjonowaniu i optymalizacji stron (SEO), płatnych kampaniach w wyszukiwarce (Google Ads) oraz social media (Facebook Ads), promowaniu firmy online oraz zwiększaniu jej widoczności w internecie. Zdobywaj nową wiedzę, wybierając odcinki o interesującej Cię tematyce lub kompleksowo zgłębiaj tajniki reklamy online zaprezentowane we wszystkich naszych podcastach.
Marketingowe Fakty #20
W tym odcinku mówimy o nowościach jakie wprowadził Facebook na Instagramie oraz o tym dlaczego powinniście zainteresować się messenger API. Poruszymy też temat aktualizacji algorytmu wyszukiwania Google i prywatności na urządzeniach z Androidem 😱
Częstujcie się najnowszymi doniesieniami ze świata marketingu internetowego!
Marketingowe Fakty #18
Clubhouse w końcu dostępny dla użytkowników Androida, ale jeszcze nie wszystkich. TikTok z opcjami dla kontroli rodzicielskiej i Apple vs Facebook – 1:0 dla Apple… okazuje się że użytkownicy nie chcą być śledzeni.
To tylko 3 tematy, z tych o których usłyszysz w tym odcinku Marketingowych Faktów! Zapraszamy!
Marketingowe Fakty #17
W tym odcinku dowiecie się nowościach na Facebooku i zmianach w kampaniach reklamowych związanych z wdrożeniem iOS 14.5, poza tym mamy nowe informacje o wdrożeniu Core Web Vitals i stronie marki na Twitterze. A może stories? LinkedIn uczy jak z nich korzystać. Zapraszamy!
Artykuł o CWV#1: http://bit.ly/artefakt-czym-sa-CWV
Artykuł o CWV#2: http://bit.ly/artefakt-CWV-optymalizacja
Marketingowe Fakty #14
W 14. odcinku Marketingowych Faktów powiemy m.in. o problemach OVH, o nowych formach reklamy wideo na Facebooku, o starcie polskie wersji Amazona oraz o tym ile kosztuje Starlink. Zapraszamy!
Link do webinaru: https://bit.ly/artefakt-zrozumiec-CWV
Marketingowe Fakty #13
W tym odcinku Marketingowych Faktów usłyszycie między innymi o dalszych losach sporu między Facebookiem a Australią, o nowych funkcjach na Twitterze, które pozwolą monetyzować content i nowych możliwościach powiązań w GSC. Zapraszamy!
Link do szkolenia: https://www.artefakt.pl/lp/szkolenie-seo-online-marzec
Marketingowe Fakty #11
Tym razem pochylimy się nad konfliktem jaki Facebook prowadzi z Apple o prywatność użytkowników, opowiemy o tym jak można odzyskać skasowane posty na Instagramie, co daje nam dostęp do konta Demo Google Analytics oraz o nowym wyglądzie wyników organicznych. Zapraszamy!
Marketingowe Fakty #6
Twitter wystartował z nową usługą Fleets, YouTube będzie wyświetlał więcej reklam, a Facebook pozwoli użytkownikom lepiej zarządzać swoją prywatnością. Dodatkowo dwie nowe, a zarazem stare funkcje w Google Search Console. To i jeszcze więcej informacji znajdziesz w tym odcinku „Marketingowych Faktów”.
Marketingowe Fakty #3
W trzecim odcinku marketingowych faktów usłyszycie, co nowego dla reklamodawców zostało zapowiedziane na Google Advertising Week, dodatkowo omówimy zmiany w YouTube, które otworzą nowe ścieżki monetyzacji produktów i informacje o ważnej zmianie w usłudze Google Moja Firma.
Czym jest analityka internetowa i jak ją zrozumieć?
Podczas tego odcinka porozmawiamy z Oskarem Chęciakiem – ekspertem ds. analityki internetowej w Artefakcie. Odpowiemy m.in. na pytania, jak najprościej wytłumaczyć czym zajmuje się analityk internetowy? Jakie narzędzia są niezbędne w codziennej pracy oraz jak analityka internetowa przekłada się na faktyczne działania? Dowiesz się także, ile czasu jest potrzebne, żeby móc podjąć pierwsze działania.
Czym jest content marketing? Fakty i mity
Podczas tego odcinka porozmawiamy z Joanną Bagrij – Liderem Zespołu Content Marketingu w Artefakcie. Odpowiemy m.in. na pytania, czy w 2020 roku content wciąż jest king? Jakie są aktualne trendy w branży? Czym powinna się charakteryzować naprawdę DOBRA treść na stronę? Dowiesz się także czy blog jest dobrą strategią dla każdej branży.
Skąd czerpać wiedzę o marketingu internetowym?
W tym odcinku odpowiadamy na pytanie „Skąd czerpać wiedzę o marketingu internetowym?” Po obejrzeniu dowiesz się jakie blogi warto czytać żeby rozszerzyć swoją wiedzę o SEO i PPC. Poznasz też nasze sprawdzone sposoby jak filtrować treści i dowiadywać się jak najwięcej w jak najkrótszym czasie.
Przygotowując kolejne odcinki ArteCAST-ów, zawsze myślimy o przekazaniu merytorycznej wiedzy o marketingu online w przystępny sposób. Łącząc teorię z praktyką, omawiamy najczęstsze problemy, sprawdzone rozwiązania, narzędzia pomagające uzyskać spektakularne efekty. Podcasty kierujemy do osób prowadzących swoje strony internetowe, nastawionych na zwiększenie widoczności i uzyskiwanie korzyści z obecności w sieci. W naszych słuchowiskach wskazówki znajdą zarówno właściciele sklepów online, jak i osoby chcące rozwinąć swoje kompetencje w zakresie reklamy w internecie.
Branża e-commerce jest wymagająca i silnie konkurencyjna. Daje również szerokie możliwości rozwoju oraz ogromny potencjał wzrostu. Nasze polskie podcasty o marketingu będą zawierały również case study. Dzięki sukcesom i błędom popełnianym przez innych przedsiębiorców można się sporo nauczyć nie tylko na temat promocji online, ale również prowadzenia działalności w sieci. Przedstawimy najciekawsze przykłady współpracy z dużymi markami oraz brandami zdobywającymi pozycję lidera na lokalnym rynku. Benchmarking oraz wzorowanie się na dobrych praktykach stosowanych przez innych to doskonały sposób na poprawę widoczności swojej witryny w internecie!
Karol Wilczyński
Nawet wielogodzinny pojedynczy podcast marketing kompleksowo nie opisze ani nie wyjaśni. Z tego względu poszczególne rodzaje i narzędzia promocji w sieci będziemy prezentować w tematycznych odcinkach. W ten sposób zadbamy również o przyswajalność nowych informacji oraz zapamiętanie najważniejszych wskazówek dotyczących określonego tematu dotyczącego SEO/SEM. Zachęcamy do zapisu na newsletter i subskrypcji poszczególnych kanałów, abyś nie przegapił najnowszych podcastów przygotowanych przez specjalistów Artefaktu!