Wspieramy firmy w trudnym czasie: www.artefakt.pl/antidotum-na-kryzysAntidotum na kryzys
podcast o marketingu ArteCAST

Marketingowe podcasty biznesowe

W drodze do pracy, podczas biegania lub w trakcie wykonywania mało przyjemnych obowiązków domowych przesłuchaj nasze podcasty marketingowe. Opowiemy Ci o pozycjonowaniu i optymalizacji stron (SEO), płatnych kampaniach w wyszukiwarce (Google Ads) oraz social media (Facebook Ads), promowaniu firmy online oraz zwiększaniu jej widoczności w internecie. Zdobywaj nową wiedzę, wybierając odcinki o interesującej Cię tematyce lub kompleksowo zgłębiaj tajniki reklamy online zaprezentowane we wszystkich naszych podcastach.

Jesteśmy na wszystkich platformach:

ArteCAST w Spotify

Spotify

ArteCAST w Google Podcast

Google Podcasts

ArteCAST w Apple Podcast

Apple podcast

ArteCAST w Deezer

Deezer

Odcinki podcastu

Marketingowe Fakty #9

W 9. odcinku marketingowych faktów usłyszycie między innymi o powrocie indeksowania w Google Search Console, o tym jak wykorzystać słowa kluczowe na Instagramie oraz o reklamie płatnej i jak ją robić w 2021. Zapraszamy do wysłuchania najnowszego odcinka!

Prowadzący:
Karol Wilczyński

Marketingowe Fakty #8

W tym odcinku dowiecie się między innymi, co było przyczyną problemów z logowaniem się do Gmaila, jak Facebook walczy o Waszą prywatność z Apple oraz o tym kiedy w Google Shopping będzie można… przymierzać makijaż. Zapraszamy do posłuchania najnowszego odcinka!

Prowadzący:
Karol Wilczyński

Marketingowe Fakty #7

Twitter wraca do weryfikacji kont i robi ukłon w stronę reklamodawców, a Instagram razem z e-commerce testuje opcję FAQ. Poza tym Google zmienia swój algorytm wyszukiwania. Co to oznacza i kiedy odczujemy tego skutki – zapraszamy do posłuchania odcinka!

Prowadzący:
Karol Wilczyński

Marketingowe Fakty #6

Twitter wystartował z nową usługą Fleets, YouTube będzie wyświetlał więcej reklam, a Facebook pozwoli użytkownikom lepiej zarządzać swoją prywatnością. Dodatkowo dwie nowe, a zarazem stare funkcje w Google Search Console. To i jeszcze więcej informacji znajdziesz w tym odcinku „Marketingowych Faktów”.

Prowadzący:
Karol Wilczyński

Marketingowe Fakty #5

Co zmieniło się w wynikach wyszukiwania? Na czym polega proces oceniania komentarzy na Facebooku? W jaki sposób wyglądają teraz relacje live na Instagramie? Na te i inne pytania, odpowiemy w piątym odcinku „Marketingowych Faktów”.

Prowadzący:
Karol Wilczyński

Marketingowe Fakty #4

W tym odcinku marketingowych faktów odpowiemy na pytanie jak włączyć nową wersję Google Analytics i po co to zrobić? A dodatkowo przedstawiamy zmiany na YouTubie oraz dwie nowe funkcje Facebooka.

Prowadzący:
Karol Wilczyński

Marketingowe Fakty #3

W trzecim odcinku marketingowych faktów usłyszycie, co nowego dla reklamodawców zostało zapowiedziane na Google Advertising Week, dodatkowo omówimy zmiany w YouTube, które otworzą nowe ścieżki monetyzacji produktów i informacje o ważnej zmianie w usłudze Google Moja Firma.

Prowadzący:
Karol Wilczyński

Marketingowe Fakty #2

W tym wydaniu dowiesz się jakie zmiany za chwilę pojawią się na Facebooku, jak uzyskać więcej danych z Google Ads oraz zobaczysz jakie nowe narzędzie szykuje dla wydawców treści Google.

Prowadzący:
Karol Wilczyński

Marketingowe Fakty #1 

Podczas tego odcinka porozmawiamy o zmianach w regulaminie Facebooka, nowych sposobach zliczania danych w Google Ads oraz o problemach w SERPach. Co ważne, tym odcinkiem rozpoczynamy nową serię podcastów skupionych na newsach z branży SEO, PPC i Social Media.

Prowadzący:
Karol Wilczyński

Czym jest analityka internetowa i jak ją zrozumieć?

Podczas tego odcinka porozmawiamy z Oskarem Chęciakiem – ekspertem ds. analityki internetowej w Artefakcie. Odpowiemy m.in. na pytania, jak najprościej wytłumaczyć czym zajmuje się analityk internetowy? Jakie narzędzia są niezbędne w codziennej pracy oraz jak analityka internetowa przekłada się na faktyczne działania? Dowiesz się także, ile czasu jest potrzebne, żeby móc podjąć pierwsze działania.

Prowadzący:
Karol Wilczyński

Czym jest content marketing? Fakty i mity

Podczas tego odcinka porozmawiamy z Joanną Bagrij – Liderem Zespołu Content Marketingu w Artefakcie. Odpowiemy m.in. na pytania, czy w 2020 roku content wciąż jest king? Jakie są aktualne trendy w branży? Czym powinna się charakteryzować naprawdę DOBRA treść na stronę? Dowiesz się także czy blog jest dobrą strategią dla każdej branży.

Prowadzący:
Karol Wilczyński

Skąd czerpać wiedzę o marketingu internetowym?

W tym odcinku odpowiadamy na pytanie „Skąd czerpać wiedzę o marketingu internetowym?” Po obejrzeniu dowiesz się jakie blogi warto czytać żeby rozszerzyć swoją wiedzę o SEO i PPC. Poznasz też nasze sprawdzone sposoby jak filtrować treści i dowiadywać się jak najwięcej w jak najkrótszym czasie.

Prowadzący:
Karol Wilczyński

Podcasty SEO/SEM zawierające specjalistyczną wiedzę

Przygotowując kolejne odcinki ArteCAST-ów, zawsze myślimy o przekazaniu merytorycznej wiedzy o marketingu online w przystępny sposób. Łącząc teorię z praktyką, omawiamy najczęstsze problemy, sprawdzone rozwiązania, narzędzia pomagające uzyskać spektakularne efekty. Podcasty kierujemy do osób prowadzących swoje strony internetowe, nastawionych na zwiększenie widoczności i uzyskiwanie korzyści z obecności w sieci. W naszych słuchowiskach wskazówki znajdą zarówno właściciele sklepów online, jak i osoby chcące rozwinąć swoje kompetencje w zakresie reklamy w internecie.

Podcast biznesowy o tematyce marketingowej

Branża e-commerce jest wymagająca i silnie konkurencyjna. Daje również szerokie możliwości rozwoju oraz ogromny potencjał wzrostu. Nasze polskie podcasty o marketingu będą zawierały również case study. Dzięki sukcesom i błędom popełnianym przez innych przedsiębiorców można się sporo nauczyć nie tylko na temat promocji online, ale również prowadzenia działalności w sieci. Przedstawimy najciekawsze przykłady współpracy z dużymi markami oraz brandami zdobywającymi pozycję lidera na lokalnym rynku. Benchmarking oraz wzorowanie się na dobrych praktykach stosowanych przez innych to doskonały sposób na poprawę widoczności swojej witryny w internecie!

Karol Wilczyński

Karol Wilczyński

Pierwsze kroki w SEO stawiał już 6 lat temu, kiedy to zainteresował się marketingiem internetowym. W Artefakcie od roku prowadzi szkolenia z zakresu tworzenia, optymalizacji i pozycjonowania stron internetowych. Specjalizuje się w przeprowadzaniu audytów i kompleksowej weryfikacji serwisów pod kątem SEO. Przygotowuje strategie działań oraz propozycje zmian i optymalizacji stron, których celem jest zwiększenie widoczności. Uwielbia wiedzieć, co w SEO piszczy, dlatego nie umknie mu żadna nowinka związana z marketingiem internetowym!

Zapisz się na newsletter – nie przegap najnowszych odcinków ArteCAST!

Nawet wielogodzinny pojedynczy podcast marketing kompleksowo nie opisze ani nie wyjaśni. Z tego względu poszczególne rodzaje i narzędzia promocji w sieci będziemy prezentować w tematycznych odcinkach. W ten sposób zadbamy również o przyswajalność nowych informacji oraz zapamiętanie najważniejszych wskazówek dotyczących określonego tematu dotyczącego SEO/SEM. Zachęcamy do zapisu na newsletter i subskrypcji poszczególnych kanałów, abyś nie przegapił najnowszych podcastów przygotowanych przez specjalistów Artefaktu!