Pozycjonowanie marki

Twoja marka na szczycie wyników wyszukiwania? Dzięki pozycjonowaniu jest to możliwe! Zadbaj o to, aby klienci bez trudu mogli znaleźć Twoją ofertę i trafić na Twoją stronę. Większy ruch na stronie to potencjalnie wyższa sprzedaż. Nie czekaj i zajmij się tym już dziś!

Szukasz agencji, która się tym zajmie? Zaufaj naszym ekspertom!

Na czym polega pozycjonowanie marki?

Pozycjonowanie to skuteczny sposób na zwiększenie widoczności Twojej marki w wyszukiwarce Google. Aby cieszyć się efektami, musisz poświęcić temu procesowi sporo czasu. Budowanie pozycji to długotrwałe i regularnie prowadzone działania krok po kroku budujące reputację firmy w świecie online. Choć to długofalowy proces, przynosi trwałe rezultaty i zwrot z inwestycji.

Jak dbać o markę online?

Marka to Twój największy potencjał. Te brandy, które są znane odbiorcom, budzą ich zaufanie. Silna relacja z klientami sprawia, że chętnie do Ciebie wracają, bo wiedzą, że jesteś ekspertem w swojej branży. Im więcej takich stałych klientów, tym silniejsza jest Twoja marka. Walka o rozpoznawalność i budowanie świadomości marki to opłacalne działanie.

Dlaczego warto dbać o markę?

projektowanie sklepu

Pozycja na rynku
Silna marka pomaga klientom rozpoznawać firmę i wyróżnić ją na tle konkurencji. Dzięki konsekwentnemu budowaniu swojego brandu możesz zająć wyjątkową pozycję na rynku.

Zaufanie klientów
Odbiorcy wolą produkty lub usługi znanych i sprawdzonych marek. Silny brand buduje zaufanie i lojalność klientów, co może przekładać się na dokonanie przez nich kolejnych zakupów.

analityka internetowa

Wartość firmy
Marka to także kapitał, wartość firmy. Mocna pozycja brandu może zwiększyć wartość przedsiębiorstwa zarówno w tabelkach, jak i w oczach partnerów czy potencjalnych inwestorów.

Emocje
Marketing skierowany na emocje jest bardzo skuteczny. Jeśli Twoja marka buduje emocjonalne połączenie z klientami, nawiązuje z nimi silną relację i skłania ich tym samym do polecania firmy innym.

blog na worpress

Lepsze ceny i rentowność
Klienci są często gotowi zapłacić więcej za produkty oferowane przez dobrze rozpoznawalną markę.

Prostsze debiuty
Znanej marce łatwiej wprowadzić na rynek nowe produkty czy usługi. Dzieje się tak, ponieważ klienci są bardziej skłonni do tego, aby przetestować nowości oferowane przez firmę, której ufają.

promowanie e-sklepu
własny blog

Źródło siły w kryzysie
Silna marka może pomóc przejść Twojej firmie przez kryzysowe sytuacje. W przypadku uznanych brandów klienci są bardziej skłonni do wybaczania im i szybszego zapominania potknięć.

Atrakcyjny pracodawca
Dobra reputacja marki sprawia, że firma staje się atrakcyjnym miejscem zatrudnienia. Warto zadbać o brand, by przyciągać i zatrzymywać utalentowanych pracowników.

google search

Dlaczego warto pozycjonować markę?

Nie uda się zbudować silnej marki bez jej obecności w internecie. Dotyczy to nie tylko must have dla e-commerce, ale w zasadzie dla każdej branży. Strona internetowa i wizytówka w Google stały się pierwszym miejscem styku z marką. To tam klienci czy kontrahenci w pierwszej kolejności szukają informacji o Twojej firmie. Jeśli ich nie znajdą, mogą zdecydować się na ofertę konkurencji, która jest obecna w sieci.

Dlatego właśnie warto zainwestować w pozycjonowanie marki online – aby użytkownicy internetu bez trudu mogli znaleźć Twoją firmę i poznać ją bliżej, zanim zdecydują się na zakupy lub nawiązanie współpracy. Kluczowe jest zatem zadbanie o widoczność marki w wyszukiwarce.

Jak to działa? Klient szuka produktu, który Ty masz w swojej ofercie. Wpisuje jego nazwę do wyszukiwarki Google. Pozycjonowanie marki sprawi, że Twoja strona pojawi się wysoko w wynikach prezentowanych przez wyszukiwarkę. Im wyżej, tym większe prawdopodobieństwo, że klient kliknie w link i przejdzie na Twoją witrynę, by zapoznać się ze szczegółami oferty. A stąd już krótka droga do zakupienia przez niego Twojego produktu.

Pozycjonowanie marki to kompleksowe działania obejmujące przede wszystkim audyt oraz optymalizację strony www, rozwój treści pod kątem wymagań wyszukiwarki i wzmocnienie profilu linkowego. To także stałe monitorowanie efektów i modyfikowanie działań na podstawie zmian w algorytmach Google i oczekiwań odbiorców. Głównym celem jest to, by Twoja marka była widoczna w internecie, budziła zaufanie i zachęcała klientów do podjęcia działania, na którym Ci zależy, czyli do skorzystania z Twojej oferty.

Brzmi skomplikowanie? Pozycjonowanie wymaga doświadczenia. Ale bez obaw – nasi specjaliści wszystko Ci wyjaśnią!

Jak wypozycjonujemy Twoją markę?

Marka to Twój kapitał, dlatego lepiej zadanie jej pozycjonowania ekspertom. Jeśli wśród swoich pracowników nie masz osób, którzy specjalizują się w SEO i content marketingu, zleć to doświadczonej agencji marketingu internetowego – takiej jak nasza! Nasi specjaliści mają wymagana wiedzę i od wielu lat zajmują się budowaniem widoczności w sieci setek klientów.

Pozycjonowanie marki z agencją digital

Wiesz już, że pozycjonowanie to kluczowe działania budujące widoczność i rozpoznawalność Twojej marki w internecie. Postaw na doświadczonego partnera, który się tym zajmie. Dzięki temu możesz liczyć na wiele korzyści.
  • Ekspercka wiedza specjalistów, którzy mają doświadczenie w pozycjonowaniu, wykorzystują najnowsze trendy w branży i znają działanie algorytmów wyszukiwarek.
  • Spersonalizowane działania dopasowane do Twoich potrzeb – doświadczona agencja dostosuje strategię pozycjonowania do unikalnych oczekiwań i celów klienta.
  • Analiza konkurencji, dzięki której dowiesz się, jak online działają inne firmy z branży. Specjaliści z agencji uwzględnia te dane w opracowywaniu działań dotyczących Twojej strony.
  • Optymalizacja techniczna Twojej witryny – specjaliści przyjrzą się, co może wpływać negatywnie na pozycje Twojej marki w internecie, i zarekomendują zmiany. To może być poprawa struktury witryny, prędkości ładowania, kodu źródłowego czy innych czynników.
  • Znajomość rynku – agencja marketingowa ma doświadczenie w różnych branżach, a więc i Twoja nie będzie dla niej problematyczna. Wiedza dotyczy między innymi zachowania klientów, trendów rynkowych i metod na skuteczne docieranie do konkretnej grupy docelowej.
  • Raporty na temat przebiegu działań i osiąganych wyników – agencja zapewnia je dzięki zastosowaniu zaawansowanych narzędzi do monitorowania. Dzięki temu specjaliści są w stanie śledzić postępy i modyfikować działania na bieżąco, aby osiągnąć lepsze rezultaty.
  • Oszczędność czasu – pozycjonowanie to proces wymagający czasu i stałej uwagi. Zlecenie tego zadania agencji pozwali Ci skoncentrować się na innych zadaniach.

Współpraca z doświadczoną agencją marketingową to po prostu sposób na efektywniejsze pozycjonowanie Twojej marki w sieci.

Jak działają specjaliści z Artefaktu? Sprawdź poniżej!

  1. Najpierw chcemy poznać bliżej Ciebie i Twoją firmę. To dlatego w czasie konsultacji zadamy Ci wiele pytań dotyczących Twojego biznesu, oczekiwań i celów, które chcesz zrealizować.
  2. Sprawdzimy, jak działają Twoi konkurenci. Taka analiza pozwoli nam zbadać, na jakie frazy kluczowe się pozycjonują i jak wypadają ich strony internetowe w wynikach wyszukiwania.
  3. Przeanalizujemy słowa kluczowe, którymi się posługujesz, i sprawdzimy, o jakie frazy trzeba tę listę rozbudować, by skuteczniej docierać do osób poszukujących w sieci tego, co oferujesz.
  4. Weźmiemy na warsztat Twoją witrynę i odpowiednio ją zoptymalizujemy pod kątem wymagań wyszukiwarek. Wiemy, na co zwracają uwagę Googleboty, które analizują witryny i decydują o ich pozycjach.
  5. Wesprzemy Cię w działaniach content marketingowych, bo content to jeden z filarów pozycjonowania. Bez wartościowych i unikalnych treści na stronie walka o pozycje jest skazana na przegraną.
  6. Rozbudujemy profil linkowy Twojej strony, aby wzmocnić jej autorytet w sieci. Skuteczny link building to narzędzie wspierające osiąganie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania.
Chcesz poznać szczegóły, jak może wyglądać nasza współpraca? Zapraszamy na bezpłatną konsultację!

Efekty pozycjonowania marki

Jeszcze Cię nie przekonaliśmy? Poznaj korzyści wynikające z pozycjonowania marki.

  1. Wzrost widoczności marki w wyszukiwarce Google
    Skuteczne pozycjonowanie sprawia, że Twoja marka pojawia się w wynikach wyszukiwania, kiedy użytkownik wpisuje do wyszukiwarki frazę związaną z Twoją marką i ofertą.
  2. Zwiększenie świadomości marki wśród potencjalnych klientów
    Im częściej Twoja marka pojawia się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania, tym bardziej utrwala się w świadomości odbiorców.
  3. Budowanie relacji
    Wyższe pozycje w wyszukiwarce budzą większe zaufanie wśród potencjalnych klientów. Dzięki pozycjonowaniu możesz stać się pierwszym wyborem użytkowników.
  4. Większy ruch na stronie internetowej
    Pojawianie się Twojej strony internetowej na pierwszych pozycjach w wyszukiwarce powoduje, że więcej osób klika link i przechodzi na Twoją stronę internetową.
  5. Wyższa sprzedaż produktów lub usług
    Większy ruch na witrynie może przełożyć się na wzrost sprzedaży Twoich produktów i usług. Więcej wizyt oznacza zwiększenie prawdopodobieństwa konwersji.

Pozycjonowanie marki – zakres usług

Nasza agencja działa na rynku od 2006 roku. W tym czasie zdobyliśmy duże doświadczenie w zakresie pozycjonowania. Współpracujemy z firmami z różnych branż, o różnej wielkości – od dużych korporacji aż po jednoosobowe działalności. Dzięki tak różnorodnemu doświadczeniu możemy proponować elastyczne i indywidualne podejście do każdego klienta.

Pozycjonowanie stron internetowych

Strona www jest wizytówką Twojej marki. Pomożemy Ci dotrzeć z nią do szerszego grona odbiorców między innymi za pomocą unikalnych treści i silnemu profilowi linkowemu.

Dowiedz się więcej

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Dzięki pozycjonowaniu marki Twojego e-commerce sprowadzimy do Ciebie więcej klientów. Pomogą nam w tym na przykład angażujące opisy produktów i ułatwienia w nawigowaniu po sklepie.

Dowiedz się więcej

Pozycjonowanie lokalne

Działasz lokalnie? Możesz wypozycjonować swoją markę „po sąsiedzku”. Pozycjonowanie daje Ci szanse na osiągnięcie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania na określonym obszarze – miasta czy dzielnicy.

Dowiedz się więcej

Koszt pozycjonowania marki

Wysokość budżetu, jaki trzeba przeznaczyć na pozycjonowanie marki, zależy od:

  • celu, jaki chcesz osiągnąć
  • poziomu konkurencji w branży, w której działasz
  • wielkości i jakości Twojej strony internetowej
  • historii domeny, na której jest Twoja witryna
  • skali działań SEO, które były dotąd podejmowane na stronie
  • konkurencyjności wykorzystywanych fraz kluczowych.
Jeśli chcesz poznać konkretne koszty, przygotujemy dla Ciebie wycenę. Bez zobowiązań – to Ty zdecydujesz, czy chcesz powierzyć pozycjonowanie swojej strony ekspertom z Artefaktu.