Szkolenia SEO
i kursy pozycjonowania

Sprawdź nasze szkolenia!

Organizujemy otwarte szkolenia z pozycjonowania stron w różnych miastach w Polsce. Oto lista wszystkich edycji:

Szkolenia nadchodzące:

Szkolenia zrealizowane:

Kurs SEO – zdobądź wiedzę na temat pozycjonowania stron internetowych

Artefakt od kilku lat z powodzeniem prowadzi szkolenia SEO dla swoich klientów i firm zewnętrznych. Dzięki naszym kursom z pozycjonowania kilka dużych portali obniżyło koszty prowadzonych działań SEO, ograniczając outsourcing marketingu internetowego wyłącznie do tych elementów, które są nieopłacane, by realizowali je pracownicy firmy.

Edukując agencje interaktywne oraz przedsiębiorstwa tworzące witryny internetowe, przekazujemy wiedzę umożliwiającą tworzenie „produktów” SEO-friendly, czyli serwisów internetowych uwzględniających wymagania wyszukiwarki Google. Dzielimy się również doświadczeniem w obszarze pozyskiwania zainteresowania użytkowników poprzez optymalizację tekstów SEO oraz budowanie użyteczności strony internetowej.

Indywidualne szkolenia z pozycjonowania stron odbywają się w biurze firmy Artefakt, w siedzibie klienta na terenie Wrocławia lub w wybranych miastach Polski. Maksymalna liczba uczestników kursu SEO to 15 osób, przy czym w części warsztatowej maksymalnie może uczestniczyć 8 osób na raz. Organizujemy również otwarte szkolenie pozycjonowanie omawiające na poziomie podstawowym. Odwiedzamy największe miasta Polski, by trafić do jak największej liczby uczestników.

Na życzenie przygotowujemy dowolne szkolenie specjalistyczne mieszczące się w ramach naszych kompetencji – prowadziliśmy między innymi kursy SEO dla dziennikarzy internetowych, inwestorów internetowych oraz agencji PR, dbających o wizerunek swoich klientów w internecie.

szkolenie SEO
Potrzebujesz szkolenia z pozycjonowania stron?

Szkolenia SEO prowadzone przez Artefakt – oferta

Obserwując trendy na rynku marketingu internetowego i badając potrzeby szkoleniowe naszych klientów, prowadzimy otwarty kurs pozycjonowania na poziomie podstawowym dedykowany:

  • Właścicielom firm, którzy zastanawiają się nad inwestycją w SEO,
  • Marketerom współpracującym z agencjami SEO,
  • Osobom, które chcą poszerzyć swoje kompetencje w zakresie podstaw optymalizacji serwisów internetowych.

Koszt kursu SEO: od 349 zł netto/osoba za ok. 8 godzin intensywnej nauki.

Nasi prowadzący:

Mateusz Łabiński

Prowadzący
Mateusz Łabiński

Nasz trener ma na koncie wiele przeprowadzonych szkoleń – wszystkie pozytywnie oceniane przez uczestników. Dzieli się swoją specjalistyczną wiedzą w atrakcyjny i przystępny sposób.

Monika Branicka

Prowadząca
Monika Branicka

Przygodę z pisaniem zaczynała od recenzji teatralnych i artykułów o kulturze, a dalszego doświadczenia nabywała w redakcji portalu finansowego. Dziś koncentruje się na content marketingu i copywritingu, rozwijając kompetencje w tym zakresie.  Prowadzi szkolenia z SEO copywritingu i content marketingu, edukując w zakresie optymalizacji wartościowych treści pod wyszukiwarkę.

Joanna Bagrij

Prowadząca
Joanna Bagrij

Od 2013 r. związana z copywritingiem i redakcją tekstów. W Artefakcie od 2015 r. z pasją realizuje projekty content marketingowe. Prowadzi szkolenia z SEO copywritingu i content marketingu, edukując dział SEO i Klientów w zakresie optymalizacji wartościowych treści pod wyszukiwarkę.

Agenda szkolenia Pozycjonowanie stron krok po kroku

  • jak działa wyszukiwarka Google
    • płatne i bezpłatne wyniki wyszukiwania
    • jak działają użytkownicy wyszukiwarki i co z tego dla Ciebie wynika?
    • podstawowe czynniki rankingowe on-site i off-site
  • zalety i wady SEO
    • kiedy SEO będzie strzałem w dziesiątkę?
    • kiedy SEO będzie stratą czasu i pieniędzy?
  • pozycjonowanie wczoraj , dziś i jutro, czyli kilka mitów na temat SEO
    • kilka przekonań na temat SEO, które są pieśnią przeszłości. I narażają Cię na straty
    • ile będziesz czekał na „wypozycjonowanie” strony?
  • przenieś swój biznes do sieci, czyli na co zwrócić uwagę przy budowie strony
    • serwer
    • nazwa domeny
    • planowanie struktury serwisu
    • oferta
  • dlaczego przebudowa strony często kończy się spadkiem ruchu? Jak tego uniknąć?
    • przekierowania
    • planowanie treści
    • SEO i UX – sprzymierzeńcy, czy konkurenci?
  • jak połączyć SEO z innymi działaniami marketingowymi, by zmaksymalizować zysk?
    • synergia SEO i działań on-line (Google Ads, Social Media)
    • synergia SEO I działań off-line (banery, ulotki, reklama w radio)
  • zacznij od podstaw, czyli słowa kluczowe
    • wybór słów kluczowych dla domeny
    • nie wyważaj otwartych drzwi – analizuj konkurencję
    • jak szybko ocenić, czy masz szansę wypozycjonować dane słowo kluczowe?
  • spraw, by Google zrozumiało, co sprzedajesz, czyli optymalizacja strony
    • planowanie landing pages
    • optymalizacja sekcji head strony
    • optymalizacja adresów URL
    • linkowanie wewnętrzne
    • indeksacja stron
  • content is the king, więc bez pisania się nie obejdzie
    • ogólne zasady tworzenia treści na strony internetowe
    • optymalizacja tekstu pod Google (nasycanie frazami, ryzyko kanibalizacji)
    • optymalizacja grafiki
    • tworzenie treści na potrzeby blogów, stron ofertowych i sklepów – podobieństwa, różnice, wskazówki
  • co linki dają Twojej domenie?
  • jakie są rodzaje linków?
  • co to jest anchor text i jak z niego korzystać?
  • skąd brać linki i po co znów podglądać konkurencję?
  • ryzyko przeoptymalizowania domeny
  • „co nagle to po diable” zwłaszcza w linkbuildingu
  • sprzątanie po atakach hakerskich
  • pozycjonowanie stron ze słabą historią: opłaca się, czy nie?

Co otrzymujesz w cenie szkolenia pozycjonowanie stron?

  • Szkolenie prowadzone przez doświadczonego trenera,
  • Materiały szkoleniowe – aby wracać do zdobytej wiedzy,
  • Przerwy kawowe,
  • Obiad,
  • Certyfikat ukończenia szkolenia.

Przewidujemy również część praktyczną szkolenia – prosimy o zabranie laptopów.

Opinie uczestników poprzednich edycji szkoleń z pozycjonowania

„Było to dobre merytoryczne szkolenie z którego wyciągnąłem cenną wiedzę.”

„Dużo wiadomości i przydatnych informacji w krótkim czasie, przystępna cena szkolenia.”

„Świetne szkolenie. Podobała mi się energia prowadzących i ich gotowość do odpowiadania na pytania.”

Pozycjonowanie stron kurs podstawowy organizujemy cyklicznie w różnych miastach Polski, zachęcamy do śledzenia aktualnego harmonogramu. Możemy także przeprowadzić szkolenia, które ujmują SEO jako jeden z elementów skutecznej strategii promocji zwiększania widoczności marki w internecie. Proponujemy również udział w poniższych 4 kursach:

Cel szkolenia: poznanie specyfiki procesu pozycjonowania jako narzędzia promocji firmy w internecie.

Dla kogo:

  • pracownicy agencji interaktywnych,
  • pracownicy działów marketingu,
  • kadra zarządzająca projektami internetowymi.

Program:

  • praca z wyszukiwarkami,
  • wpływ wybranych czynników na pozycję strony w wynikach wyszukiwania,
  • modele i metodologie rozliczeń SEO,
  • analiza i pomiar skuteczności SEO,
  • zasady doboru fraz i analiza opłacalności,
  • metody działania firm SEO,
  • wytyczne Google dla SEO,
  • metody prowadzenia strategii link building pod kątem kosztów i bezpieczeństwa.

Czas trwania: 6 godzin – 2×3 godziny (możliwe rozbicie na 2 dni)
Koszt szkolenia: 980 zł / osoba

Cel szkolenia: poznanie metod oraz narzędzi SEO z zakresu pozycjonowania wspomagających pozyskiwanie ruchu na stronie internetowej i budowanie wizerunku firmy w internecie.

Dla kogo:

  • pracownicy działów SEO/SEM portali internetowych,
  • pracownicy agencji interaktywnych,
  • freelancerzy,
  • osoby zarządzające projektami internetowymi.

Program:

  • praca z wyszukiwarkami,
  • wpływ wybranych czynników na pozycję strony w wynikach wyszukiwania,
  • zasady doboru fraz i analiza opłacalności,
  • metody link building,
  • budowa serwisów internetowych,
  • pozycjonowanie Long Tail (tzw. długi ogon),
  • dystrybucja informacji w internecie,
  • wykorzystanie ePR do budowy pozycji w wyszukiwarkach,
  • rozpoznawanie metod niezgodnych z wytycznymi wyszukiwarek.

Czas trwania: 8 godzin – 4×2 godziny – 2 dni
Koszt szkolenia: 1250 zł / osoba

Cel szkolenia: poznanie narzędzi i metod z zakresu content marketingu pozwalających na tworzenie wartościowych treści zoptymalizowanych pod wyszukiwarkę internetową.

Dla kogo:

  • pracownicy działów marketingu,
  • redakcje portali internetowych,
  • pracownicy agencji interaktywnych,
  • copywriterzy – freelancerzy.

Program:

  • specyfika pisania treści pod SEO,
  • duplikacja treści,
  • optymalizacja treści pod wyszukiwarki internetowe,
  • słowa kluczowe w treści,
  • optymalizacja grafiki pod SEO,
  • narzędzia służące do wyszukiwania fraz,
  • narzędzia wspierające realizację działań content marketingowych.

Czas trwania: 2 godziny
Koszt szkolenia: 800 zł / szkolenie

Cel szkolenia: poznanie dobrych praktyk SEO związanych z tworzeniem stron internetowych, pomagających budować widoczność serwisu w wyszukiwarce.

Dla kogo:

  • programiści aplikacji internetowych,
  • twórcy stron internetowych,
  • projektanci serwisów internetowych,
  • osoby zarządzające projektami internetowymi,
  • freelancerzy.

Program:

  • praca z wyszukiwarkami,
  • wpływ wybranych czynników na pozycję strony w wynikach wyszukiwania,
  • budowa HTML pod kątem SEO,
  • budowa serwisów internetowych,
  • linkowanie wewnętrzne i mapy strony,
  • problemy z wydajnością aplikacji SEO,
  • SEO a Usability.

Program części warsztatowej:

  • przygotowanie kodu przyjaznego wyszukiwarkom,
  • przygotowanie zaleceń optymalizacyjnych dla portali internetowych.

Czas trwania: 12 godzin – 4×3 godziny – 2 dni
Koszt szkolenia: 1800 zł / osoba

Szkolenia z pozycjonowania prowadzą doświadczeni specjaliści SEO

Szkolenia z pozycjonowania i optymalizacji serwisów internetowych prowadzą doświadczeni specjaliści, pracujący na co dzień nad zwiększaniem widoczności firm w internecie. Kurs SEO zawiera praktyczne informacje, omawiane są problemy, z którymi najczęściej borykają się witryny internetowe, zostają zaprezentowane rozwiązania optymalizacyjne, skutecznie podnoszące pozycje w wynikach wyszukiwania.

Każde szkolenie SEO poprzedzone jest rozpoznaniem potrzeb szkoleniowych. Dzięki temu podczas spotkania prowadzący koncentruje się przede wszystkim na tych zagadnieniach, które mają największe znaczenie dla uczestników. Wszystkie kwestie na szkoleniu z pozycjonowania wyjaśniane są na przykładach i case studies, dzięki którym poznawanie specyfiki optymalizacji pod wyszukiwarkę i działań z zakresu marketingu internetowego staje się o wiele prostsze.

kurs pozycjonowania

Dedykowany kurs pozycjonowania i optymalizacji stron

Przygotowane przez nas programy kursów SEO mogą nie zaspokajać wszystkich potrzeb szkoleniowych, dlatego chętnie podejmiemy się przygotowania szkolenia dedykowanego, obejmującego zagadnienia z zakresu pozycjonowania i e-marketingu mieszczące się w naszych kompetencjach. Wspólnie z klientem określamy tematy, zakres szczegółowości omawianych kwestii SEO oraz formę szkolenia – wykładową lub warsztatową.

W przypadku obszernych kursów z pozycjonowania stron proponujemy kilkugodzinne spotkania odbywające się codziennie lub co tydzień. Dbamy o to, aby nie przytłoczyć uczestników wiedzą o optymalizacji, zapewniając jak najlepsze warunki do przyswajania nowych informacji. Zapewniamy materiały szkoleniowe pomagające uporządkować wiadomości o działaniach SEO.

Dedykowane szkolenia prowadzone są najczęściej przez kilku specjalistów SEO, będących ekspertami w danej dziedzinie – analityce internetowej, pozycjonowaniu sklepów internetowych, SEO lokalnym, content marketingu lub pozycjonowaniu wizerunkowym. Prowadzący odznaczają się wysokimi umiejętnościami komunikacyjnymi oraz korzystają z efektywnych sposobów przekazywania wiedzy o funkcjonowaniu i zwiększaniu widoczności serwisów www w internecie.

Masz specjalne wymagania odnośnie szkolenia SEO?
Dopasujemy ofertę do Twoich potrzeb!

Dlaczego warto zapisać się na szkolenie z pozycjonowania?

Wiedza o pozycjonowaniu przydaje się przedsiębiorcom promującym swoją działalność w internecie, znanym markom dbającym o swoją pozycję w e-commerce, agencjom interaktywnym oraz public relations sprawujących pieczę nad wizerunkiem i rozpoznawalnością swoich klientów. Uczestnictwo w szkoleniu SEO niesie liczne korzyści:

  • Zrozumienie specyfiki działań e-marketigowych,
  • Zdobycie kompleksowej wiedzy z zakresu pozycjonowania,
  • Poznanie skutecznych rozwiązań, metod i technik pomagających w zwiększaniu widoczności serwisów w wynikach wyszukiwania,
  • Rozwój kompetencji w zakresie nowoczesnych sposobów promocji działalności,
  • Zaznajomienie się z narzędziami wspomagającymi realizację strategii e-marketingowej,
  • Poznanie sposobów na mierzenie efektów działań prowadzonych w obszarze marketingu internetowego.

Inwestycja w rozwój umiejętności i kompetencji da Ci wymierne korzyści. Zachęcamy do skorzystania z naszej oferty szkoleń SEO. Z chęcią spotkamy się z Tobą i Twoim zespołem, by podzielić się naszą wiedzą z zakresu pozycjonowania stron internetowych!