Szkolenia SEO
i kursy pozycjonowania

SEO szkolenie i kurs pozycjonowania

Wybierz Szkolenie SEO z Artefaktem!

Organizujemy otwarte szkolenia z pozycjonowania stron w różnych miastach w Polsce. Oto lista wszystkich edycji:

Szkolenia nadchodzące:

Szkolenie SEO Wrocław (podstawy i rozszerzenie) – 8-9 października 2019

Szkolenia zrealizowane:

Kurs SEO – zdobądź wiedzę na temat pozycjonowania stron internetowych

Artefakt od kilku lat z powodzeniem prowadzi szkolenia SEO dla swoich klientów i firm zewnętrznych. Dzięki naszym kursom z pozycjonowania kilka dużych portali obniżyło koszty prowadzonych działań SEO, ograniczając outsourcing marketingu internetowego wyłącznie do tych elementów, które są nieopłacane, by realizowali je pracownicy firmy.

Edukując agencje interaktywne oraz przedsiębiorstwa tworzące witryny internetowe, przekazujemy wiedzę umożliwiającą tworzenie „produktów” SEO-friendly, czyli serwisów internetowych uwzględniających wymagania wyszukiwarki Google. Dzielimy się również doświadczeniem w obszarze pozyskiwania zainteresowania użytkowników poprzez optymalizację tekstów SEO oraz budowanie użyteczności strony internetowej.

Indywidualne szkolenia z pozycjonowania stron odbywają się w biurze firmy Artefakt, w siedzibie klienta na terenie Wrocławia lub w wybranych miastach Polski. Maksymalna liczba uczestników kursu SEO to 15 osób, przy czym w części warsztatowej maksymalnie może uczestniczyć 8 osób na raz. Organizujemy również otwarte szkolenie pozycjonowanie i marketing internetowy omawiające na poziomie podstawowym. Odwiedzamy największe miasta Polski, by trafić do jak największej liczby uczestników.

Na życzenie przygotowujemy dowolne szkolenie specjalistyczne mieszczące się w ramach naszych kompetencji – prowadziliśmy między innymi kursy SEO dla dziennikarzy internetowych, inwestorów internetowych oraz agencji PR, dbających o wizerunek swoich klientów w internecie. Podejmujemy się również prowadzenia szkoleń o Content marketingu, Google Analytics i UX, podpowiadając, jakie powinny być skuteczne elementy witryny internetowej wspomagające konwersję.

szkolenie SEO
Potrzebujesz szkolenia z pozycjonowania stron?

Szkolenia SEO prowadzone przez Artefakt – oferta

Obserwując trendy na rynku marketingu internetowego i badając potrzeby szkoleniowe naszych klientów, prowadzimy otwarty kurs pozycjonowania na poziomie podstawowym dedykowany:

  • Właścicielom firm, którzy zastanawiają się nad inwestycją w SEO,
  • Marketerom współpracującym z agencjami SEO,
  • Osobom, które chcą poszerzyć swoje kompetencje w zakresie podstaw optymalizacji stron internetowych.

Koszt kursu SEO: od 349 zł netto/osoba za ok. 8 godzin intensywnej nauki.

Nasi prowadzący:

Mateusz Łabiński

Prowadzący
Mateusz Łabiński

Marketingiem internetowym zajmuje się zawodowo od 2015 r. Z uwagą śledzi zmiany w branży SEO, dzięki czemu prowadząc kurs pozycjonowania stron, przekazuje aktualne informacje dotyczące optymalizacji serwisów. Nasz trener podczas szkoleń dzieli się swoją specjalistyczną wiedzą w atrakcyjny i przystępny sposób, co pozytywnie oceniają uczestnicy.

Joanna Bagrij

Prowadząca
Joanna Bagrij

Od 2013 r. związana z copywritingiem i redakcją tekstów. W Artefakcie od 2015 r. z pasją realizuje projekty content marketingowe. Prowadzi szkolenia z SEO copywritingu i content marketingu, edukując dział SEO i Klientów w zakresie optymalizacji wartościowych treści pod wyszukiwarkę.

Piotr Pokrzywa

Prowadzący
Piotr Pokrzywa

Z branżą marketingu internetowego związany od 2008 roku. Zdobyta wiedza i doświadczenie pozwala mu prowadzić kluczowe projekty SEO i kursy pozycjonowania. Z czasem zaczął zgłębiać tajniki analityki internetowej i Google Analytics, co w konsekwencji pozwoliło mu rozwiązywać problemy związane z analizą zachowania użytkowników lub elementami UX.

Agenda szkolenia Pozycjonowanie stron krok po kroku

  • jak działa wyszukiwarka Google
    • płatne i bezpłatne wyniki wyszukiwania
    • jak działają użytkownicy wyszukiwarki i co z tego dla Ciebie wynika?
    • podstawowe czynniki rankingowe on-site i off-site
  • zalety i wady SEO
    • kiedy SEO będzie strzałem w dziesiątkę?
    • kiedy SEO będzie stratą czasu i pieniędzy?
  • pozycjonowanie wczoraj , dziś i jutro, czyli kilka mitów na temat SEO
    • kilka przekonań na temat SEO, które są pieśnią przeszłości. I narażają Cię na straty
    • ile będziesz czekał na „wypozycjonowanie” strony?
  • przenieś swój biznes do sieci, czyli na co zwrócić uwagę przy budowie strony
    • serwer
    • nazwa domeny
    • planowanie struktury serwisu
    • oferta
  • dlaczego przebudowa strony często kończy się spadkiem ruchu? Jak tego uniknąć?
    • przekierowania
    • planowanie treści
    • SEO i UX – sprzymierzeńcy, czy konkurenci?
  • jak połączyć SEO z innymi działaniami marketingowymi, by zmaksymalizować zysk?
    • synergia SEO i działań online (kampanie Google Ads, kampanie Social Media)
    • synergia SEO i działań off-line (banery, ulotki, reklama w radio)
  • zacznij od podstaw, czyli słowa kluczowe
    • wybór słów kluczowych dla domeny
    • nie wyważaj otwartych drzwi – analizuj konkurencję
    • jak szybko ocenić, czy masz szansę wypozycjonować dane słowo kluczowe?
  • spraw, by Google zrozumiało, co sprzedajesz, czyli optymalizacja strony
    • planowanie landing pages
    • optymalizacja sekcji head strony
    • optymalizacja adresów URL
    • linkowanie wewnętrzne
    • indeksacja stron
  • content is the king, więc bez pisania się nie obejdzie
    • ogólne i skuteczne zasady tworzenia treści na strony internetowe
    • optymalizacja tekstu pod Google (nasycanie frazami, ryzyko kanibalizacji)
    • optymalizacja grafiki
    • tworzenie treści na potrzeby blogów, stron ofertowych i sklepów – podobieństwa, różnice, wskazówki dotyczące optymalizacji stron internetowych pod kątem contentu
  • co linki dają Twojej domenie?
  • jakie są rodzaje linków?
  • co to jest anchor text i jak z niego korzystać?
  • skąd brać linki i po co znów podglądać konkurencję?
  • ryzyko przeoptymalizowania domeny
  • „co nagle to po diable” zwłaszcza w link building
  • sprzątanie po atakach hakerskich
  • pozycjonowanie stron ze słabą historią: opłaca się, czy nie?

Agenda cyklu szkoleń Od podstaw do zaawansowanego SEO

Dzień 1

Na tej części szkolenia:

  • Dowiesz się, jak stworzyć i zarządzać swoją własną stroną internetową na WordPressie. Zagadnienia, które będziemy w praktyce przerabiać na WordPressie podczas szkolenia SEO, sprawdzą się też na innych systemach,
  • Poznasz podstawy SEO, copywritingu i content marketing,
  • Będziesz miał pełne podstawy, aby wybrać się na drugą część szkolenia – zaawansowane SEO.
  • Wybór hostingu, nazwy domeny i CMS-a (systemu zarządzania treścią)
  • Tworzenie stron internetowych w WordPress – konfiguracja, dodawanie podstron, edycja najważniejszych elementów
  • Instalacja i konfiguracja najważniejszych wtyczek SEO i page buildera
  • Omówienie najważniejszych elementów SEO na żywo podczas tworzenia podstron.
  • mechanizm działania wyszukiwarki Google
    • wygląd wyników wyszukiwania – płatne i organiczne wyniki wyszukiwania,
    • jak zachowują się użytkownicy wyszukiwarki i jak przyciągnąć ich na swoją stronę?
    • kurs SEO obejmuje również najważniejsze czynniki rankingowe on-site i off-site
  • zalety i wady pozycjonowania stron
    • kiedy działania SEO będą najlepszą strategią zwiększenia widoczności i poprawy pozycji?
    • kiedy działania SEO nie sprawdzą się do poprawy ruchu na stronie?
  • SEO wczoraj, dziś i jutro, czyli mity oraz fakty na temat pozycjonowania
    • nasz kurs pozycjonowania porusza zagadnienia dotyczące SEO, które obecnie nie przynoszą żadnych korzyści i lepiej zaawansować w kampanie PPC
    • opowiemy, jak długo trwa „wypozycjonowanie” strony www
  • wprowadź swój biznes do sieci i zaistniej w internecie, czyli na co zwrócić uwagę przy budowie strony
    • wybór nazwy domeny
    • własny serwer a usługa hostingowa
    • projektowanie struktury serwisu internetowego
    • ekspozycja oferty na stronie www
  • dlaczego zmiana wyglądu strony najczęściej kończy się spadkiem ruchu?
    • przekierowania 301 – obowiązkowy punkt szkolenia SEO!
    • Projektowanie i planowanie treści, czyli content marketing w praktyce
    • SEO oraz UX – sprzymierzeńcy, a może konkurenci?
  • jak zintegrować działania SEO z pozostałymi działaniami marketingowymi, by uzyskać najlepsze korzyści?
    • synergia pozycjonowania z Google AdWords i Social Media
    • synergia SEO z działaniami offline (ulotki, banery, reklama tradycyjna)
  • ogólne zasady tworzenia treści na strony www, czyli content marketing w praktyce
  • szkolenie z pozycjonowania obowiązkowo obejmuje optymalizację tekstów pod wyszukiwarkę Google (odpowiednie nasycenie słowami kluczowymi, minimalizacja ryzyka kanibalizacji)
  • optymalizacja grafiki pod SEO/pozycjonowanie
  • tworzenie contentu na potrzeby blogów, stron ofertowych i sklepów internetowych – różnice, podobieństwa, dobre praktyki

Dzień 2

Na tej części szkolenia:

  • Poznasz tajniki pozycjonowania i algorytmu Google,
  • Poszerzysz podstawową wiedzę dotyczącą SEO o bardziej złożone zagadnienia,
  • Poznasz podstawy analityki internetowej i UX.

Nasze kursy SEO obejmują warsztaty praktyczne: samodzielny Keyword Research i optymalizacja z wykorzystaniem SENUTO i Surfer SEO

  • podstawy podstaw pozycjonowania, czyli słowa kluczowe
    • wybór fraz kluczowych dla domeny za pomocą narzędzi do keyword research
    • analiza konkurencji pod kątem pozycjonowanych słów kluczowych
    • SEO szkolenie obejmuje również, jak ocenić, czy mamy szansę pojawić się wysoko w wynikach wyszukiwania na wybrane przez nas frazy?
  • Optymalizacja strony internetowej – spraw, by wyszukiwarka Google zrozumiała, jakie usługi świadczysz
    • projektowanie i przygotowanie landing pages – skuteczne elementy witryny
    • optymalizacja nagłówka strony (sekcji <head>)
    • zaprojektowanie i zoptymalizowanie adresów URL
    • wdrożenie linkowania wewnętrznego sprzyjającego indeksacji strony
    • proces indeksacji strony – obowiązkowy punkt SEO kursu
  • po co pozyskiwać linki dla swojej domeny? Wskazówki o link building
  • jakie mamy rodzaje backlinków?
  • czym jest anchor text i dlaczego należy zwracać na niego uwagę?
  • z jakich źródeł można pozyskiwać linki i dlaczego warto podglądać działania konkurencji? – jedno z najbardziej interesujących uczestników zagadnienie, które obejmuje kurs SEO
  • ryzyko i konsekwencje związane z przeoptymalizowaniem witryny
  • zagrożenia związane ze zbyt agresywnym pozyskiwaniem linków
  • ratowanie witryny zaatakowanej atakiem hakerskim
  • czy warto pozycjonować strony ze słabą historią?

Nasze szkolenie pozycjonowanie traktuje bardzo praktycznie, więc wszystkie zagadnienia zostaną poparte przykładami i case studies.

  • Proces indeksowania – szczegółowa analiza
  • JavaScript SEO – jak uniknąć katastrofy?
  • Zaawansowane narzędzia SEO i jak je wykorzystać
  • Jest ruch na stronie i co teraz? Analiza zachowania użytkowników, eliminacja słabych punktów, poprawa User Experience – to najważniejsze tematy analityczne, które poruszają nasze zaawansowane kursy SEO.

Co otrzymujesz w cenie szkolenia pozycjonowanie stron?

  • Szkolenie prowadzone przez doświadczonych trenerów,
  • Materiały szkoleniowe – aby wracać do zdobytej wiedzy,
  • Przerwy kawowe,
  • Obiad,
  • Certyfikat ukończenia szkolenia.

Przewidujemy również część praktyczną szkolenia – prosimy o zabranie laptopów.

Dlaczego warto?

szkolenie seo

Zdobędziesz aktualną wiedzę od specjalistów, którzy na co dzień pracują przy pozycjonowaniu stron.

Warsztaty SEO

Wykorzystasz zdobytą wiedzę na warsztatach praktycznych, aby móc ją później zastosować w pozycjonowaniu Twojej strony.

Uczestnicy szkolenia

Będziesz mógł wziąć udział w dyskusji na temat metod pozycjonowania i zadać pytania, które Cię nurtują.

Narzędzia SEO

Na szkoleniu zaawansowanym poznasz narzędzia SEO, dzięki którym przeanalizujesz swoją stronę.

Opinie uczestników poprzednich edycji szkoleń z pozycjonowania

„Było to dobre merytoryczne szkolenie z którego wyciągnąłem cenną wiedzę.”

„Dużo wiadomości i przydatnych informacji w krótkim czasie, przystępna cena szkolenia.”

„Świetne szkolenie. Podobała mi się energia prowadzących i ich gotowość do odpowiadania na pytania.”

kurs SEO Artefakt

Specjalistyczne kursy SEO - 4 szkolenia tematyczne

Pozycjonowanie stron kurs podstawowy organizujemy cyklicznie w różnych miastach Polski, zachęcamy do śledzenia aktualnego harmonogramu. Możemy także przeprowadzić szkolenia, które ujmują SEO jako jeden z elementów skutecznej strategii promocji zwiększania widoczności marki w internecie. Proponujemy również udział w poniższych 4 kursach:

Cel szkolenia: poznanie specyfiki procesu pozycjonowania jako narzędzia promocji firmy w internecie.

Dla kogo:

  • pracownicy agencji interaktywnych,
  • pracownicy działów marketingu,
  • kadra zarządzająca projektami internetowymi.

Program:

  • praca z wyszukiwarkami,
  • wpływ wybranych czynników na pozycję strony w wynikach wyszukiwania,
  • modele i metodologie rozliczeń SEO,
  • analiza i pomiar skuteczności SEO,
  • zasady doboru fraz i analiza opłacalności,
  • metody działania firm SEO,
  • wytyczne Google dla SEO,
  • metody prowadzenia strategii link building pod kątem kosztów i bezpieczeństwa.

Czas trwania: 6 godzin – 2×3 godziny (możliwe rozbicie na 2 dni)
Koszt szkolenia: 980 zł / osoba

Cel szkolenia: poznanie metod oraz narzędzi SEO z zakresu pozycjonowania wspomagających pozyskiwanie ruchu na stronie internetowej i budowanie wizerunku firmy w internecie.

Dla kogo:

  • pracownicy działów SEO/SEM portali internetowych,
  • pracownicy agencji interaktywnych,
  • freelancerzy,
  • osoby zarządzające projektami internetowymi.

Program:

  • praca z wyszukiwarkami,
  • wpływ wybranych czynników na pozycję strony w wynikach wyszukiwania,
  • zasady doboru fraz i analiza opłacalności,
  • metody link building,
  • budowa serwisów internetowych,
  • pozycjonowanie Long Tail (tzw. długi ogon),
  • dystrybucja informacji w internecie,
  • wykorzystanie ePR do budowy pozycji w wyszukiwarkach,
  • rozpoznawanie metod niezgodnych z wytycznymi wyszukiwarek.

Czas trwania: 8 godzin – 4×2 godziny – 2 dni
Koszt szkolenia: 1250 zł / osoba

Cel szkolenia: poznanie narzędzi i metod z zakresu content marketingu pozwalających na tworzenie wartościowych treści zoptymalizowanych pod wyszukiwarkę internetową.

Dla kogo:

  • pracownicy działów marketingu,
  • redakcje portali internetowych,
  • pracownicy agencji interaktywnych,
  • copywriterzy – freelancerzy.

Program:

  • specyfika pisania treści pod SEO/pozycjonowanie,
  • duplikacja treści obniżająca pozycje w wyszukiwarce,
  • optymalizacja treści pod wyszukiwarki internetowe,
  • słowa kluczowe w treści,
  • optymalizacja grafiki pod SEO,
  • narzędzia służące do wyszukiwania fraz,
  • narzędzia wspierające realizację działań content marketingowych.

Czas trwania: 2 godziny
Koszt szkolenia: 800 zł / szkolenie

Cel szkolenia: poznanie dobrych praktyk SEO związanych z tworzeniem stron internetowych, pomagających budować widoczność serwisu w wyszukiwarce Google.

Dla kogo:

  • programiści aplikacji internetowych,
  • twórcy stron internetowych,
  • projektanci serwisów internetowych,
  • osoby zarządzające projektami internetowymi,
  • freelancerzy dbający o pozycje swojej witryny.

Program:

  • praca z wyszukiwarkami,
  • wpływ wybranych czynników na pozycję strony w wynikach wyszukiwania,
  • budowa HTML witryny pod kątem SEO,
  • budowa serwisów internetowych,
  • linkowanie wewnętrzne i mapy strony,
  • problemy z wydajnością aplikacji SEO,
  • SEO a Usability.

Program części warsztatowej:

  • przygotowanie kodu przyjaznego wyszukiwarkom,
  • przygotowanie zaleceń optymalizacyjnych dla portali internetowych – audyt SEO.

Czas trwania: 12 godzin – 4×3 godziny – 2 dni
Koszt szkolenia: 1800 zł / osoba

Szkolenia z pozycjonowania prowadzą doświadczeni specjaliści SEO

Szkolenia z pozycjonowania i optymalizacji serwisów internetowych prowadzą doświadczeni specjaliści, pracujący na co dzień nad zwiększaniem widoczności firm w internecie. Kurs SEO zawiera praktyczne informacje, omawiane są problemy, z którymi najczęściej borykają się witryny internetowe, zostają zaprezentowane rozwiązania optymalizacyjne, skutecznie podnoszące pozycje w wynikach wyszukiwania.

Każde szkolenie SEO poprzedzone jest rozpoznaniem potrzeb szkoleniowych. Dzięki temu podczas spotkania prowadzący koncentruje się przede wszystkim na tych zagadnieniach, które mają największe znaczenie dla uczestników – w ten sposób marketing online prezentowany jest w sposób przystępny. Wszystkie kwestie na szkoleniu z pozycjonowania albo Google AdWords wyjaśniane są na przykładach i case studies, dzięki którym poznawanie specyfiki optymalizacji pod wyszukiwarkę i działań z zakresu marketingu internetowego oraz kampanii SEM staje się o wiele prostsze.

kurs pozycjonowania

Dedykowany kurs pozycjonowania i optymalizacji stron

Przygotowane przez nas programy kursów SEO mogą nie zaspokajać wszystkich potrzeb szkoleniowych, dlatego chętnie podejmiemy się przygotowania szkolenia dedykowanego, obejmującego zagadnienia z zakresu pozycjonowania i online marketingu mieszczące się w naszych kompetencjach. Wspólnie z klientem określamy tematy, zakres szczegółowości omawianych kwestii SEO oraz formę szkolenia – wykładową lub warsztatową.

W przypadku obszernych kursów z pozycjonowania stron proponujemy kilkugodzinne spotkania odbywające się codziennie lub co tydzień. Dbamy o to, aby nie przytłoczyć uczestników wiedzą o optymalizacji, zapewniając jak najlepsze warunki do przyswajania nowych informacji. Zapewniamy materiały szkoleniowe pomagające uporządkować wiadomości o działaniach SEO.

Dedykowane szkolenia prowadzone są najczęściej przez kilku specjalistów SEO, będących ekspertami w danej dziedzinie – analityce internetowej, pozycjonowaniu sklepów internetowych, SEO lokalnym, content marketingu lub pozycjonowaniu wizerunkowym. Prowadzący odznaczają się wysokimi umiejętnościami komunikacyjnymi oraz korzystają z efektywnych sposobów przekazywania wiedzy o funkcjonowaniu i zwiększaniu widoczności serwisów www w internecie.

Masz specjalne wymagania odnośnie szkolenia SEO?
Dopasujemy ofertę do Twoich potrzeb!

Dlaczego warto zapisać się na szkolenie z pozycjonowania?

Wiedza o pozycjonowaniu przydaje się przedsiębiorcom promującym swoją działalność w internecie, znanym markom dbającym o swoją pozycję w e-commerce, agencjom interaktywnym oraz public relations sprawujących pieczę nad wizerunkiem i rozpoznawalnością swoich klientów. Uczestnictwo w szkoleniu SEO niesie liczne korzyści:

  • Zrozumienie specyfiki działań e-marketigowych,
  • Zdobycie kompleksowej wiedzy z zakresu pozycjonowania,
  • Poznanie skutecznych rozwiązań, metod i technik pomagających w zwiększaniu widoczności serwisów w wynikach wyszukiwania,
  • Rozwój kompetencji w zakresie nowoczesnych sposobów promocji działalności,
  • Zaznajomienie się z narzędziami wspomagającymi realizację strategii e-marketingowej,
  • Poznanie sposobów na mierzenie efektów działań prowadzonych w obszarze marketingu internetowego.

Inwestycja w rozwój umiejętności i kompetencji da Ci wymierne korzyści. Zachęcamy do skorzystania z naszej oferty szkoleń SEO. Z chęcią spotkamy się z Tobą i Twoim zespołem, by podzielić się naszą wiedzą z zakresu pozycjonowania stron internetowych. Nauczymy Cię, jak przeprowadzić audyt SEO, by poprawić widoczność w Google!

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Prowadzimy cykliczne szkolenia otwarte w różnych miastach Polski – omawiamy zarówno podstawy pozycjonowania, jak i zaawansowane działania SEO. Na zlecenie przygotowujemy także szkolenia i kursy dedykowane dla firm, dopasowane do potrzeb klienta. Online marketing nie stanowi dla nas żadnych tajemnic! Sprawdź – Szkolenie SEO Artefakt

Nasze szkolenia z głównego cyklu trwają od 6 do 8 godzin. Prowadzimy także kursy pozycjonowania 2-dniowe – podstawy i zaawansowane SEO. Podczas całodniowych szkoleń zapewniamy lunch i przerwy kawowe. Czas trwania dedykowanych szkoleń SEO jest uzależniony od agendy oraz potrzeb klienta, np. kurs SEO Copywritingu i Content Marketingu trwa 3-4 godziny. Sprawdź – Szkolenie SEO Artefakt

Przed szkoleniem wysyłamy materiały pomagające zaznajomić się z podstawowymi pojęciami SEO i online marketingu, a po szkoleniu dostarczamy podsumowanie omówionych zagadnień z pozycjonowania w pigułce w formie PDF. Omawiając poszczególne tematy, podrzucamy także linki do artykułów poszerzających wiedzę na dany temat, dzięki czemu kurs pozycjonowania można wzbogacić o szczegółowe przykłady, case’y, analizy. Sprawdź – Szkolenie SEO Artefakt

Szkolenia uwzględniają zarówno cześć wykładową, jak i warsztaty, czyli samodzielną pracę nad własnym lub przykładowym serwisem. Nasze doświadczenia pokazują, że z części praktycznej nasi uczestnicy wyciągają najwięcej wiedzy, dlatego to na nią kładziemy nacisk, prowadząc kurs pozycjonowania stron. Sprawdź – Szkolenie SEO Artefakt

Szkolenia są tak zaplanowane, żeby uwzględniały dużo czasu na pytania uczestników. Zdecydowanie zachęcamy do ich zadawania, wybrane case’y omawiamy na żywo. Nasi szkoleniowcy dostępni są także po szkoleniu, aby móc dodatkowo skonsultować wybrane tematy. Podpowiadamy, jakie kampanie SEO/SEM sprawdzą się najlepiej w przypadku danej działalności. Sprawdź – Szkolenie SEO Artefakt

Taki jest cel szkolenia. Dobór zagadnień i możliwość zadawania pyta oraz część warsztatowa powodują, że po szkoleniu będziesz w stanie samodzielnie pracować nad swoim projektem, a także ocenić pracę agencji która zajmuje się dla Ciebie SEO (o ile korzystasz z takiej usługi) lub ocenić skalę zadań i podjąć decyzję, czy SEO będziesz zajmować się samemu, czy zlecać agencji. Pozycjonowanie kurs zaawansowany kompleksowo przygotowuje do prowadzenia działań z zakresu zwiększania widoczności strony w organicznych wynikach wyszukiwania. Samodzielny audyt SEO nie będzie stanowił dla Ciebie żadnej przeszkody. Sprawdź – Szkolenie SEO Artefakt

Tak! Na każde szkolenie przewidujemy okres zapisów ze zniżką. Kończy się zazwyczaj około 1,5 miesiąca przed szkoleniem. Natomiast dedykowany kurs SEO wyceniamy indywidualnie w zależności od potrzeb klienta. Sprawdź – Szkolenie SEO Artefakt

Zapisywać można się poprzez wypełnienie formularza kontaktowego na naszej stronie. Płatności przyjmujemy tylko przelewem. Zapraszamy także do kontaktu mailowego i telefonicznego, jeśli pojawią się dodatkowe pytania o kurs pozycjonowania. Sprawdź – Szkolenie SEO Artefakt

Zazwyczaj zamykamy listę uczestników na tydzień przed szkoleniem, lecz jeśli są jeszcze miejsca, to zdarza się, że ktoś zapisuje się później. W przypadku zainteresowania na ostatnią chwilę zapraszamy do kontaktu mailowego. Od razu odpowiemy, czy na szkolenie pozycjonowanie stron poziom podstawowy lub zaawansowany są jeszcze wolne miejsca. Sprawdź – Szkolenie SEO Artefakt