Pozycjonowanie stron WWW (SEO)

Przed wyborem firmy SEO warto zapoznać się z poradami Google.

Pozycjonowanie stron internetowych to zestaw działań mających na celu osiągnięcie przez dany serwis jak najwyższej pozycji w wynikach organicznych wyszukiwarki internetowej Google dla konkretnych słów kluczowych. Starannie i szczegółowo analizujemy branże naszych klientów, po to, by następnie dobrać jak najlepsze dla klienta słowa kluczowe. Profesjonalne pozycjonowanie strony to przede wszystkim budowanie mocnego profilu linków i optymalizacja strony z myślą o jej użytkownikach i robotach wyszukiwarek.

Oferujemy usługi odpowiadające na różne potrzeby m.in. 

Branża e-commerce stawia przed pozycjonowaniem dodatkowe wyzwania w zakresie unikalności treści, budowania popularności witryny oraz rozwiązań technicznych specyficznych dla różnych skryptów sklepowych.

Wybór długiej listy fraz (ang. long tail) oraz odpowiednia rozbudowa zawartości strony pozwala obniżyć koszty pozyskiwania klientów i uodpornić poziom ruchu na stronie na wahania pozycji pojedynczych fraz.

Dogłębna analiza treści serwisu oraz kierujących do niego linków i praca nad oczyszczeniem profilu linkowania pozwala uzyskać pozytywny efekt wysyłanej do Google prośby o ponowne rozpatrzenie – wyjście z filtra (ręcznego lub algorytmicznego).

Audyt SEO

Weryfikacja dostosowania strony do wymogów wyszukiwarek, analiza profilu linkowania czy raport z działań konkurencji pozwalają na podejmowanie trafnych decyzji i generują oszczędności.

  • Pozycjonowanie wizerunkowe

Połączenie działań SEO i ePR w celu zwiększenia ilości materiałów dotyczących firmy w sieci i kreowania pozytywnego wizerunku firmy w Internecie.

Dla firm o większej wiedzy oferujemy usługi tworzenia indywidualnego zaplecza do pozycjonowania czyli zestawu zróżnicowanych blogów i stron tematycznych stanowiących dodatkowe źródło unikalnych treści i jakościowych linków. 

Doświadczenie

Pozycjonowanie stron w Google jest podstawową, najstarszą i jednocześnie najpopularniejszą usługą firmy Artefakt. Przez 10 lat pracy zebraliśmy mnóstwo doświadczenia. 30 doświadczonych specjalistów Google SEO pomaga ponad 800 klientom, do każdego podchodząc indywidualnie i kompleksowo. Dbamy nie tylko o to, aby strony naszych klientów pojawiły się na topowych pozycjach w wyszukiwarkach, ale by jednocześnie się na nich stale utrzymywały. Dlatego też nieustannie monitorujemy nasze postępy a nasi klienci dostają dostęp do indywidualnego panelu klienta, gdzie na bieżąco kontrolować można pozycjonowanie stron dla fraz kluczowych w organicznych wynikach wyszukiwania.

Magazyn Internet Maker uznał nas za jedną z najlepszych agencji SEO.

Jak wybrać firmę pozycjonującą
Proces pozycjonowania

Pozycjonowanie stron – proces

Jak wypozycjonować stronę? Na skuteczne pozycjonowanie stron www składają się 3 podstawowe elementy:

  • Dobór słów kluczowych
  • Optymalizacja serwisu
  • Budowanie popularności serwisu w Internecie

Właściwy dobór odpowiednich fraz do pozycjonowania związanych z działalnością firmy przeprowadzamy bezpłatnie dla wszystkich firm, które prześlą do nas zapytanie ofertowe. Zapytanie o pozycjonowanie www powinno zawierać adres promowanej strony, istotne informacje na temat firmy i branży, a także sugestie co do słów kluczowych. Nasi specjaliści dobierają frazy na podstawie przesłanych informacji oraz analiz rynku i konkurencji.

SEO co to jest? 

Angielska nazwa pozycjonowania to Search Engine Optimization (SEO) czyli optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych. W ramach usługi pozycjonowania w każdym modelu współpracy przeprowadzamy analizę techniczną obecnego stanu strony internetowej i opracowujemy zalecenia optymalizacyjne, czyli wskazówki, co należy w stronie zmienić, by była ona przyjazna dla wyszukiwarek. Dbamy przy tym jednocześnie aby działania skierowane na uzyskanie wysokich pozycji nie powodowały strat w użyteczności strony (usability).

Ważnym elementem procesu pozycjonowania jest pozyskiwanie linków prowadzących do serwisu. Stosujemy wyłącznie bezpieczne i legalne metody. Dzięki temu nasi klienci mają pewność, że ich strony nie zostaną usunięte z indeksu wyszukiwarki. Wstępny link building może być prowadzony także dla stron, które dopiero powstają. Takie usługi SEO to prepozycjonowanie.

Pozycjonowanie strony internetowej to proces, który należy na bieżąco kontrolować i optymalizować. Najbardziej przydatnymi narzędziami w tym działaniu są Google Analytics i Google Search Console. Nasi specjaliści SEO systematycznie analizują ruch i status w wyszukiwarce dla pozycjonowanych stron. Analityką webową zajmujemy się w ramach umowy na pozycjonowanie w modelu ryczałtowym oraz modelu płatności za ruch.

Pozycjonowanie w Google - wycena działań SEO

Ze względu na duże zróżnicowanie branż i co za tym idzie nakładów niezbędnych do promowania różnych stron przygotowujemy indywidualną wycenę pozycjonowania dla każdego klienta. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów w naszej ofercie znajdują się różne modele rozliczeń za usługę pozycjonowania strony, uwzględniających np. pozycjonowanie sklepu internetowego albo pozycjonowanie bloga.

  • Ryczałt miesięczny to najbardziej ogólny model rozliczeniowy umożliwiający kompleksowe pozycjonowanie strony w Google. Wysokość miesięcznego abonamentu zależy głównie od branży i jej konkurencyjności w wyszukiwarkach
  • W modelu płatności za frazy rozliczamy się wyłącznie za osiągnięte wyniki, czyli pozycję danej frazy w wyszukiwarce Google.pl.
  • Model płatności za ruch skierowany jest do dużych sklepów internetowych, portali, serwisów informacyjnych, czyli witryn, które charakteryzuje duża różnorodność treści, proponowanych produktów, itd.
  • Model MIX, jak sama nazwa wskazuje, to połączenie dwóch spośród ww. podstawowych modeli współpracy.

Proces pozycjonowania przebiega podobnie w każdym z modeli rozliczeń. W każdym przypadku dbamy o optymalizację serwisu, link building i pozycjonowanie strony www lokalne (pozycjonowanie Google Maps).

Pozycje fraz