SEO Gliwice – jak pozycjonujemy stronę internetową?
Zdobywanie wysokich pozycji w wyszukiwarkach to długotrwały proces, ale prowadzony w zgodzie z najnowocześniejszymi trendami oraz sprawdzonymi technikami, gwarantuje efekty, które pozwalają firmie zająć zupełnie nowe miejsce na rynku lokalnym i nie tylko. Nasze działania obejmują:
- Kompleksowy audyt SEO – skuteczne pozycjonowanie należy rozpocząć od audytu SEO, oceniającego aktualną efektywność witryny m.in. w kontekście lokalnie wyszukiwanych haseł. Doświadczeni specjaliści sprawdzą, które aspekty witryny działają dobrze i co można natychmiast poprawić, aby sprostać potrzebom SEO. Zaprojektujemy strategię, która będzie pasować do określonego profilu biznesowego.
- Analiza słów kluczowych – każdy internauta ma swoje przyzwyczajenia i cele podczas przeglądania sieci. Przekłada się to na słowa kluczowe, których użyłby, szukając konkretnego produktu lub oferty. Zrozumienie specyfiki rynku lokalnego ma duże znaczenie w pozycjonowaniu. Zidentyfikujemy i wykorzystamy frazy, które pozwolą dotrzeć do osób, potrzebujących danego towaru czy usługi na terenie Gliwic. Wykorzystamy m.in. long tail SEO, by wzmocnić konkurencyjność strony w wyszukiwarkach.
- Optymalizacja witryny – jednym z najważniejszych elementów skutecznego pozycjonowania jest optymalizacja strony internetowej. Zadbamy, by była ona prowadzona w zgodzie z najlepszymi standardami wyszukiwarek. Tworzymy strony użyteczne, łatwe w obsłudze oraz doskonale funkcjonujące na urządzeniach mobilnych. Działania te przekładają się na doskonałe pozycjonowanie lokalne, krajowe i zagraniczne. Mają na celu zwiększenie zaangażowania użytkowników, podniesienie pozycji witryny, a także zintensyfikowanie konwersji.
- Tworzenie wartościowych treści – jeśli strona ma znaleźć się wysoko w rankingu wyszukiwarek, potrzebuje tekstów, które są regularnie dodawane i aktualizowane. Co więcej, zamieszczane treści powinny odpowiadać na pytania klientów – być maksymalnie przydatne. Wielu przedsiębiorców, nawet jeśli są ekspertami w swojej dziedzinie, nie ma czasu na pisanie tekstów i umieszczanie ich na firmowym blogu. Specjaliści z agencji Artefakt przygotują unikalne, merytoryczne treści, które zwiększą ruch na stronie w odniesieniu do określonych słów kluczowych.
- Budowanie bazy linków – projektujemy dopasowaną do charakteru firmy indywidualną strategię linkowania. Dbamy o to, by pozyskiwać wartościowe odnośniki, które nie tylko zwiększają popularność przedsiębiorstwa w sieci, ale także powodują wzrost wiarygodności i autorytetu w oczach klientów.
- Informacje zwrotne i raportowanie – przywiązujemy dużą wagę do przejrzystego i regularnego raportowania, które będzie zrozumiałe dla każdego odbiorcy. Przedstawimy dotychczas podjęte kroki oraz informujemy o wszystkich planowanych działaniach.