SEO kierowane na konkretne miasta jest dobrym rozwiązaniem dla miejscowych firm. Algorytm Google od dawna bierze pod uwagę geolokalizację użytkownika, gdy ten wyszukuje usługi lub sklepy. W wynikach pokazuje się mapa z zaznaczonymi pinezkami, a poniżej – lista serwisów, które mogą go zainteresować.
Optymalizacja współczynnika konwersji. Duży ruch to jeszcze nie wszystko. Żeby się liczył, musi przynieść zyski. Czasem zdarza się, że pozycje rosną, jednak sprzedaż stoi w miejscu. Możemy znaleźć przyczynę braku konwersji i zastosować najlepsze rozwiązanie. Z pomocą zespołu specjalistów od analityki, testów oraz dużego doświadczenia podpowiemy, jak zachęcić klientów do zakupu.
Pozycjonowanie long tail. Czasem, zamiast walczyć o pierwsze miejsce dla trudnej frazy, warto zastosować inną strategię. Wybór kilkunastu-kilkudziesięciu rzadziej wyszukiwanych słów kluczowych przyniesie szybsze, bardziej miarodajne efekty. Dłuższe, konkretne frazy pozwolą dotrzeć do sprecyzowanej grupy odbiorców, którzy lepiej konwertują.
Każdy klient otrzymuje dedykowanego specjalistę SEO, odpowiedzialnego za przygotowanie strategii i nadzór nad jej realizacją. Po wstępnej analizie strony, obejmującej sprawdzenie historii oraz podstawowych parametrów, przygotowuje kompleksowe rekomendacje dotyczące treści oraz struktury. Po ich akceptacji oraz wdrożeniu przychodzi czas na doprecyzowanie podejścia. Cyklicznie wysyłamy analizy oraz raporty, dbając o zadowolenie klientów. Od samego początku współpracy pozyskujemy linki z wartościowych źródeł.
Artefakt Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Krakowska 52
50-425 Wrocław
Adres korespondencyjny:
Artefakt Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Towarowa 35
61-896 Poznań
Telefon: 739 943 500
E-mail: firma@artefakt.pl
Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.