W ramach działań podejmowanych z zakresu tworzenia strategii Content Marketingu oferujemy:
Różnorodność form marketingu treści sprawia, że może być on wykorzystywany na praktycznie każdym etapie procesu sprzedażowego i w każdej branży oraz realizować lub wspierać różne cele. Uniwersalność Content Marketingu sprawia, że staje się on jedną z najpopularniejszych form promocji w internecie. Według raportu firmy Divante „eCommerce Trends from 2017 to 2018” aż 33% Managerów eCommerce zaplanowało inwestycję w Contenct Marketing na 2018 rok – to najpopularniejszy rodzaj inwestycji w e-sklepach według tego badania.
Często działania content marketingowe realizuje się jako jedno z założeń strategii promocji i nie są identyfikowane jako osobne narzędzie. Warto jednak podejść do marketingu treści kompleksowo, aby czerpać z niego jak najwięcej korzyści. Aby je uzyskać, warto skorzystać ze wsparcia i doświadczenia, które oferuje agencja content marketingu.
Korzyści, które możemy uzyskać w ramach kampanii Content Marketingu, to między innymi:
Do najważniejszych form contentu możemy zaliczyć:
Oczywiści każdy inny rodzaj treści można również wykorzystać w Content Marketingu. Ważne jest, aby niosły odpowiedni przekaz dla odbiorcy.
Główne kanały, za pomocą których można dystrybuować treść, to:
W ramach działań podejmowanych z zakresu tworzenia strategii Content Marketingu oferujemy:
Keywords Research pod optymalizację treści – identyfikujemy zestawy słów kluczowych, które powinny być wykorzystywane do promocji serwisu i które należy uwzględnić w tworzonych treściach.
Weryfikacja unikalności treści – duplikacja treści negatywnie wpływa na pozycjonowanie strony. Weryfikujemy, czy treść na serwisie klienta jest unikalna, a jeśli znajdziemy duplikaty, przygotowujemy zalecenia, w jaki sposób rozwiązać problem.
Założenia na temat ilości treści i jej optymalizacji – opracowujemy zalecenia dotyczące tworzenia treści, aby była tworzona zgodnie z zasadami SEO.
Audyt treści i optymalizacja pojedynczych tekstów – jeśli właściciel strony ma wątpliwości dotyczące jakości opublikowanych treści, wykonamy audyt całego serwisu lub pojedynczych tekstów. Wynikiem jest dokument z zaleceniami optymalizacyjnymi, zawierający informacje o jakościowych i technicznych problemach oraz sposobach ich rozwiązania. Wskazujemy również, które działania content marketingowe były podejmowane zgodnie z zasadami SEO i warte są dalszej kontynuacji.
Jesteśmy w stanie wspomóc naszych klientów w takich działaniach marketingu treści jak:
Systematycznie dodawane treści na blogu i tworzenie artykułów eksperckich – oferujemy redagowanie wartościowych artykułów na blogi firmowe lub tekstów do dystrybucji w innych kanałach. Przygotowywane treści są atrakcyjne dla czytelników i zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarki. W przypadku specjalistycznych branż zalecamy, aby klienci samodzielnie pisali teksty, posiadając ekspercką wiedzę o swoim biznesie.
Przygotowywanie treści marketingowych na stronę: opisy produktów i usług – dobre treści ofertowe są jednym z kluczowych czynników sukcesu serwisu sprzedażowego w internecie – nakłaniają do zakupu, dostarczają najważniejszych informacji, wspomagają proces pozycjonowania i mogą stanowić wyróżnik oferty. Dostarczamy atrakcyjne treści na stronę, które będą wspierać konwersje i sprzedaż.
Dla naszych klientów świadczymy również usługi optymalizacji treści, w tym:
Strategia linkowania wewnętrznego w treści – przygotowujemy strategię linkowania wewnętrznego, aby użytkownicy i roboty wyszukiwarki z łatwością dotarli do wszystkich treści w serwisie. Skuteczna strategia linkowania może zatrzymać klienta na stronie i nakłonić go do skorzystania z oferty.
Rozbudowa i optymalizacja treści pod kątem SEO opublikowanej na stronie Klienta – zarówno pozycjonowanie, jak i Content Marketing powinny być działaniami ciągłymi, prowadzonymi według odpowiedniego planu. Wspieramy naszych Klientów w stałym rozwijaniu i optymalizowaniu treści na stronie.
Edycja treści pod kątem kanibalizacji słów kluczowych – kanibalizacja występuje wtedy, gdy wiele podstron w danym serwisie jest zoptymalizowanych pod kątem tych samych fraz kluczowych. Powoduje to problemy z pozycjonowaniem i brak stabilności pozycji serwisu w wyszukiwarce. W ramach naszych usług identyfikujemy kwestie związane z kanibalizacją i wprowadzamy zmiany w treści, by wyeliminować problem.
Optymalizacja treści pod kątem zagęszczenia i występowania fraz kluczowych – odpowiednie zagęszczenie fraz kluczowych w treści wpływa na efektywność pozycjonowania. Redagując teksty dbamy o to, aby zawierały frazy kluczowe w odpowiednich miejscach i w odpowiedniej ilości.
Podejmujemy się również dystrybucji i promocji treści w różnych kanałach. Działania realizujemy za pomocą m.in. kampanii AdWords, prowadzenia profili w social mediach, czy poprzez kampanie Facebook Ads.