Webinary SEO

Poznaj nasze webinary z zakresu SEO, PPC i UX

12 najczęstszych błędów w technicznym SEO

Samodzielnie optymalizujesz swoją stronę WWW pod kątem SEO i nie masz pewności czy robisz to prawidłowo?
A może współpracujesz z zewnętrznym partnerem, którego zadaniem jest zdobycie topowych pozycji w wynikach wyszukiwania dla Twojego serwisu, ale nie potrafisz ocenić jakości jego działań?
Zapisz się na nasz najbliższy webinar i dowiedz się jakie błędynajczęściej popełniane w obszarze technicznego SEO.

Nasz Ekspert SEO – Karol Wilczyński, zdradzi na co zwrócić uwagę w aspektach takich jak:
> czynniki on-site
> mapa xml i robots
> sekcja head
> content

Czas trwania: 60 minut | Autor:  Karol Wilczyński

Mogą zainteresować Cię również nasze wpisy blogowe:
Pozycjonowanie a zmiana strony internetowej
Zmiany w sposobie wyświetlania tagu TITLE

Google Data Studio w raportowaniu sprzedaży

Teraz, gdy już wiesz czym jest Google Data Studio i jak zacząć z nim pracować na co dzień, pora wykorzystać jego potencjał w konkretnych zadaniach.

Podczas  webinaru, nasz Ekspert – Karol Wilczyński, podpowiada jak skutecznie wykorzystać GDS w raportowaniu sprzedaży.
Na czym się skupimy? W kilku krokach pokażemy Wam, w jaki sposób:
> Tworzyć własne metryki
> Tworzyć własne metryki z użyciem SQL (przyporządkowanie kanałów organic vs paid)
> Łączyć dane z wielu źródeł

    Czas trwania: 60 minut | Autor:  Karol Wilczyński

    Mogą zainteresować Cię również nasze wpisy blogowe:
    Pozycjonowanie a zmiana strony internetowej
    Link baiting – czym jest?

    Poznaj Google Data Studio

    W swoich działaniach marketingowych i sprzedażowych na co dzień korzystasz z narzędzi do gromadzenia istotnych danych takich jak Google Analytics, Google Search Console?
    Szukasz rozwiązania, które w przejrzysty sposób pozwoli zapoznać z najważniejszymi statystykami Twoich klientów, współpracowników lub przełożonych, a w efekcie skutecznie sformułować i weryfikować najważniejsze KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności Waszych działań? Poznaj Google Data Studio i wykorzystuj jego możliwości!

    Podczas Webinaru dowiesz się m.in.:
    > czym jest data studio
    > po co mi data studio
    > jak zacząć pracę
    > jak połączyć źródła (Google Analytics, Google Ads, Google Search Console, inne narzędzia)
    > pierwszy raport (dane z GA)

    Czas trwania: 60 minut | Autor:  Karol Wilczyński

    Mogą zainteresować Cię również nasze wpisy blogowe:
    Czym są testy A/B i dlaczego warto je stosować?
    SXO – Czym jest search experience optimization

    Poznaj Google Analytics 4 cz. II

    I część serii webinarów na temat GA4 skupiała się na podstawowych kwestiach jego funkcjonalności (link do nagrania poniżej).
    W drugiej części zajmiemy się szczegółowym omówieniem raportów, centrum analiz oraz zdarzeń i konwersji – najważniejszych sekcji z punktu widzenia użytkownika.
    Naszej uwadze nie umknie również nowy wygląd narzędzia.

    Do zobaczenia w piątek, 30 lipca o godz. 11:00.

    Obejrzyj część I webinaru:  Poznaj Google Analytics 4

    Czas trwania: 60 minut | Autor:  Karol Wilczyński | Data: 30 lipiec 2021

    Mogą zainteresować Cię również nasze wpisy blogowe:

    Jak będzie wyglądała analityka przyszłości?
    Czym jest mikrokonwersja i jak ją mierzyć?

    Poznaj Google Analytics 4

    Google Analytics 4 to temat, który rodzi wiele pytań i budzi sporo wątpliwości.
    Od jego integracji począwszy, na wykorzystaniu możliwości skończywszy.
    Przybliżymy Wam zatem jego konfigurację. Wyjaśnimy m.in. co to jest dual tagging oraz jak poprawnie przeprowadzić konfigurację strumienia danych.
    Zapraszamy na nasz najbliższy webinar, który odbędzie się w piątek, 25 czerwca.

    Czas trwania: 60 minut | Autor:  Karol Wilczyński | Data: 25 czerwiec 2021

    Mogą zainteresować Cię również nasze wpisy blogowe:

    Jak będzie wyglądała analityka przyszłości?
    Czym jest mikrokonwersja i jak ją mierzyć?

    Google Optimize - testy A/B dla każdego

    Google Optimize to bezpłatne narzędzie, które pozwoli Wam przeprowadzić testy A/B i sprawdzić czy rozwiązania zastosowane na stronie są tymi najlepszymi.
    Czy Wasze doświadczenie i intuicja idą w parze z preferencjami Waszych potencjalnych klientów?
    Jak sprawdzić czy zaplanowane zmiany rzeczywiście wpłyną pozytywnie na efektywność działań w obszarze SEO i PPC?
    Tego dowiecie się podczas najbliższego webinaru, który odbędzie się w piątek, 28 maja.
    Zapraszamy!

    Czas trwania: 60 minut | Autor:  Karol Wilczyński | Data: 28 maj 2021

    Mogą zainteresować Cię również nasze wpisy blogowe:

    Jak przygotować się do sezonowej kampanii w Google Ads?
    Czym jest mikrokonwersja i jak ją mierzyć?

    Skuteczny landing page - Poznaj 6 zasad tworzenia strony docelowej

    Landing page (inaczej strona docelowa lub strona lądowania) to pierwsza strona, na którą wchodzi użytkownik na skutek działań marketingowych, np. pozycjonowania lub reklam płatnych.
    W jaki sposób ją przygotować, aby skutecznie realizowała nasz plan marketingowy? Jakie elementy powinna zawierać taka strona? Czy dla jednej kampanii jeden landing page jest wystarczający?
    To tylko niektóre tematy, które omówimy podczas najbliższego webinaru.
    Zapraszamy!

    Czas trwania: 60 minut | Autor:  Karol Wilczyński | Data: 30 kwiecień 2021

    Mogą zainteresować Cię również nasze wpisy blogowe:

    Jak przygotować się do sezonowej kampanii w Google Ads?
    Czym jest mikrokonwersja i jak ją mierzyć?

    Zrozumieć Core Web Vitals

    W maju 2021 Google wprowadzi nowe sygnały rankingowe do swojego algorytmu. Będą one dotyczyły Core Web Vitals, czyli nowych metryk dotyczących prędkości działania strony. Czym dokładnie są te metryki, co dokładnie mierzą i dlaczego warto się nimi zainteresować? To pytania, na które odpowiedź poznasz podczas naszego webinaru. Pokażemy też w jaki sposób audytować stronę, aby znaleźć problemy związane z tymi metrykami.
    Zapraszamy!

    Czas trwania: 60 minut | Autor:  Karol Wilczyński | Data: 26 marzec 2021

    Mogą zainteresować Cię również nasze wpisy blogowe:

    Czym są breadcrumbs i dlaczego są przyjazne dla SEO
    Co zrobić, gdy spada współczynnik konwersji? Checklista

    Google Sheets – darmowe narzędzie do skutecznej analizy danych
    w SEO

    Podczas tego webinaru przedstawimy Wam w jaki sposób można wykorzystać darmowe narzędzie Google Sheets do celów związanych z pozycjonowaniem. Poznacie ciekawe rozszerzenia, które pozwolą na szybką analizę Waszego serwisu i wygodny import danych z Google Search Console czy Google Analytics.

    Pokażemy Wam gotowe formuły i tricki, które pozwolą zgromadzić dane i przeanalizować je w wygodny sposób.

    Zapraszamy!

    Czas trwania: 60 minut | Autor:  Karol Wilczyński | Data: 26 luty 2021

    Mogą zainteresować Cię również nasze wpisy blogowe:

    Google Analytics 4 – jak będzie wyglądała analityka przyszłości
    Analityka internetowa – trendy na 2021 rok

    Google Tag Manager w marketingu internetowym

    W październiku pokazaliśmy Wam jak zacząć pracę z Google Tag Menagerem.
    Temat ten cieszył się dużym zainteresowaniem, dlatego teraz rozwiniemy go o kolejne funkcjonalności związane z marketingiem internetowym.
    Tym razem, poza odpowiedzią na Wasze pytania z pierwszego webinaru, skupimy się na konfiguracji GTM z elementami związanymi z reklamą płatną.
    Zapraszamy!

    Czas trwania: 60 minut | Autor:  Karol Wilczyński | Data: 29 stycznia 2021

    Mogą zainteresować Cię również nasze wpisy blogowe:

    Google Tag Manager – narzędzie dla marketingowców
    Google Analytics 4 – jak będzie wyglądała analityka przyszłości

    Pozycjonowanie 2020 vs 2021 -

    Wnioski i Trendy

    Grudzień to czas podsumowań, a więc zapraszamy Was na nasz webinar, w którym opowiemy o tym jaki był ten rok w wyszukiwarce. Jakie zmiany wprowadziło Google i jak wpłynęły one na pozycjonowanie i marketing w Internecie. Nowe aktualizacje algorytmów i narzędzia, zmiany w strategiach, to tylko część tematów, które poruszymy. Wśród nich na pewno usłyszycie o:

    • Core Web Vitals
    • Nowym Google Analytics
    • Algorytmie BERT i jego wpływie na pozycjonowanie

    W ramach webinaru spojrzymy też w przyszłość i zastanowimy się co czeka branże w 2021 roku

    Czas trwania: 60 minut | Autorzy:  Karol Wilczyński, Joanna Wieczorek | Data: 18 grudnia 2020

    Mogą zainteresować Cię również nasze wpisy blogowe:

    Jak zwiększyć widoczność strony?
    Kalendarz redakcyjny content marketera

    PPC & SEO -

    czym są i w które warto inwestować?

    Często odpowiednio dobrana strategia marketingowa może uratować Twój biznes w internecie. SEO, PPC, a może oba – które rozwiązanie zapewni zwiększenie konwersji i zaowocuje wzrostem przychodów? Wybór rozwiązania powinien być uzależniony od zakresu planowanych działań oraz oczekiwanego efektu. Na tym webinarze odpowiemy na pytania:

    • Co oznacza „PPC”, a co „SEM” i dlaczego możesz ich potrzebować?
    • Czy PPC wpływa na SEO?
    • Czy narzędzia Google Ads mogą być użyte w działaniach SEO?
    • W co lepiej inwestować w SEO czy PPC?

    Czas trwania: 60 minut | Autor:  Karol Wilczyński | Data: 27 listopad 2020

    Mogą zainteresować Cię również nasze wpisy blogowe:

    Jak przygotować się do sezonowej kampanii Google Ads?
    Jak ustalić i zoptymalizować budżet kampanii Google Ads?

    Taguj i analizuj -

    poznaj Google Tag Manager

    Google Tag Manager to bezpłatne narzędzie, dzięki któremu możesz nauczyć się zarządzać skryptami dodając fragmenty kodu do swojej witryny lub aplikacji. Pomaga on w śledzeniu działań wykonywanych przez użytkowników na stronie.

    Na webinarze dowiesz się jak rozpocząć pracę z tym narzędziem i jak swobodnie się po nim poruszać. Naucz się analizować swoją witrynę ograniczając przy tym pomoc programisty!

    Czas trwania: 60 minut | Autor:  Karol Wilczyński | Data: 30 października 2020

    Mogą zainteresować Cię również nasze wpisy blogowe:

    Google Tag Manager – narzędzie dla marketingowców
    Dlaczego warto zainstalować GTM?

    Podstawy UX –

    jak doświadczenia użytkowników wpływają na SEO?

    Na webinarze pokażemy, że działania związane z UX wpływają pozytywnie na pozycjonowanie stron. Oznacza to, że prawidłowo wykonane User Experience pokrywa się w znacznym stopniu z dobrym SEO, dlatego powinno być niemal tak samo ważne, jak osiągalność strony przez roboty indeksujące.

    Przedstawimy Wam też istotne cechy UX, które są ważne w procesie pozycjonowania oraz pokażemy, że choć są to różniące się od siebie elementy, w procesie optymalizacji i strategii marketingowej warto o nich myśleć wspólnie.

    Czas trwania: 60 minut | Autor:  Karol Wilczyński | Data: 25 września 2020

    Mogą zainteresować Cię również nasze wpisy blogowe:

    Audyt UX – jak zbadać użyteczność strony?
    Jak wybrać kolory na stronę internetową?

    YouTube SEO –

    jak pozycjonować filmy na YT?

    Na webinarze pokażemy jak działa wyszukiwarka serwisu, na co należy zwrócić uwagę przygotowując się do pozycjonowania na YouTube oraz wyjaśnimy co wpływa na widoczność publikowanych materiałów.

    Zapewniamy, że dbanie o jakość kanału może dać Ci ogromną szansę wyjść przed konkurencję, zaangażować potencjalnych klientów i być na pierwszej stronie wyników wyszukiwania, drugiej co do wielkości wyszukiwarki świata.

    Czas trwania: 60 minut | Autor:  Karol Wilczyński | Data: 28 sierpnia 2020

    Mogą zainteresować Cię również nasze wpisy blogowe:

    Optymalizacja i pozycjonowanie firmowego kanału YT
    Live marketing – jak promować produkty za pomocą transmisji na żywo

    Usługa Google Moja Firma –

    jak być widocznym lokalnie?

    Jeśli prowadzisz biznes lokalnie lub masz dużą sieć punktów usługowych w całej Polsce, usługa Google Moja Firma to coś co pomoże Ci być widocznym w sieci. Jest to bowiem darmowa wizytówka, która umożliwia znalezienie Twojej firmy na mapach Google.

    Na webinarze dowiesz się, jak stworzyć taką wizytówkę, zweryfikować ją i wypełnić w taki sposób, aby nie tylko była widoczna na mapach Google, ale również pozyskiwała nowych klientów.

    Czas trwania: 60 minut | Autor:  Karol Wilczyński | Data: 24 lipca 2020

    Mogą zainteresować Cię również nasze wpisy blogowe:

    Pozycjonowanie w Google Maps, czyli optymalizacja wizytówki Google Moja Firma
    Mierzenie ruchu z Google Moja Firma za pomocą UTM-ów

    Content marketing –

    treści, które sprzedają

    Content marketing to pojęcie, które pojawia się przy każdej rozmowie o pozycjonowaniu, ale czym on tak dokładnie jest? Czy marketing treści to tylko tekst, który umieszcza się na stronie, czy może coś więcej? Pokażemy Wam jakiego rodzaju treści sprawdzają się najlepiej w konkretnych kanałach promocji. W krótkiej formie przedstawimy Wam, dlaczego każda wydana złotówka na content, to dobrze zainwestowane pieniądze.

    Zapraszamy na webinar, na którym odpowiemy na te i inne pytania oraz zdradzimy Wam jakie strategie contentowe są najbardziej skuteczne.

    Czas trwania: 60 minut | Autor:  Karol Wilczyński | Data: 23 czerwca 2020

    Mogą zainteresować Cię również nasze wpisy blogowe:

    Content marketing w trudnych branżach
    8 argumentów, które przekonają szefa do inwestycji w content marketing

    Darmowa analiza Twojej strony z narzędziem –

    Google Analytics

    Google Analytics – potężne i rozbudowane narzędzie, które pozwala na badanie zachowań użytkowników w serwisie. Zapraszamy na webinar, podczas którego dowiesz się, jak rozpocząć pracę z tym narzędziem, jak dodać je do swojej strony oraz jak czytać raporty, które generuje. Na praktycznym przykładzie, pokażemy Ci jak sprawdzić najważniejsze źródła ruchu w Twoim serwisie, które podstrony użytkownicy odwiedzają najczęściej oraz które budzą największe zainteresowanie. Po naszym webinarze będziesz mógł samodzielnie przeanalizować swój serwis i odnaleźć obszary, które warto zoptymalizować w celu zwiększenia ruchu i zysków.

    Czas trwania: 60 minut | Autor:  Karol Wilczyński | Data: 28 maja 2020

    Mogą zainteresować Cię również nasze wpisy blogowe:

    Nadawanie uprawnień w Google Analytics
    Dlaczego warto zainwestować w Analitykę Internetową?

    Darmowe narzędzie do monitorowania biznesu w sieci –

    Google Search Console

    Google Search Console, to darmowe narzędzie udostępnione przez Google dla każdego właściciela strony. Jeśli chcesz, aby Twoja witryna była widoczna w wynikach wyszukiwania, powinieneś z niego korzystać. Podczas naszego webinaru nauczymy Cię, w jaki sposób prawidłowo skonfigurować GSC i jak połączyć go z Twoją stroną. Dowiesz się, jak zbierać z niego dane i w jaki sposób je wykorzystywać. Pokażemy Ci jak w praktyczny sposób użyć informacji tam zawartych do polepszenia widoczność Twojej strony. Jeśli jeszcze nie korzystasz z Google Search Console, to obiecujemy że po webinarze zaczniesz!

    Czas trwania: 60 minut | Autor:  Karol Wilczyński | Data: 30 kwietnia 2020

    Mogą zainteresować Cię również nasze wpisy blogowe:

    Analityka danych google search console
    Google Search Console krok po kroku – dawniej Google narzędzia dla webmasterów

    Jak zrobić sklep internetowy na WordPressie?

    Zapraszamy wszystkie osoby, które chcą dowiedzieć się jak otworzyć sklep na platformie WordPress lub chcą pogłębić wiedzę na temat tego rozszerzenia. Podczas webinaru przeprowadzimy Was przez proces instalacji, pokażemy jak prawidłowo ją skonfigurować oraz opowiemy o najlepszych praktykach związanych z tworzeniem kategorii produktów.
    Webinar podobnie jak część poświęcona wtyczkom SEO będzie miał formę warsztatową, gdzie na żywo przeklikamy się przez najważniejsze opcje platformy. Pokażemy również jak wykorzystać ją w połączeniu z wiedzą z poprzednich webinarów z serii.

    Czas trwania: 60 minut | Autor:  Karol Wilczyński | Data: 27 marca 2020

    Mogą zainteresować Cię również nasze wpisy blogowe:

    Jak pozycjonować stronę na WordPressie?
    SEO WordPress, czyli kilka słów o możliwościach i wtyczkach SEO na WP

    Porównanie wtyczek SEO do WordPressa - YoastSEO, RankMath, All in one SEO

    Od wielu lat na polu wtyczek SEO przewodzi dwóch konkurentów All-in-one SEO oraz YoastSEO. Obie ich wtyczki mają sporo zalet, ale również wiele wad. Ostatnio do tych dwóch ważnych graczy doszła wtyczka RankMath, która według niektórych opinii robi to, co reszta, a nawet lepiej. W tym miesiącu pokażemy Wam, jak wygląda konfiguracja każdej z tych trzech wtyczek. Dowiecie się jakie są pułapki ich konfiguracji oraz których funkcji lepiej nie włączać, aby nie spowodować „pożaru SEO”. Porównamy również działanie każdej z tych wtyczek i wybierzemy zwycięzcę.

    Czas trwania: 60 minut | Autor:  Karol Wilczyński | Data: 26 lutego 2020

    Mogą zainteresować Cię również nasze wpisy blogowe:

    Jak pozycjonować stronę na WordPressie?
    SEO WordPress, czyli kilka słów o możliwościach i wtyczkach SEO na WP

    5 kluczowych zasad poprawnej konfiguracji WordPressa dla SEO

    Jeśli masz stronę na WordPressie lub myślisz o przeniesieniu serwisu na ten CMS – ten webinar jest dla Ciebie. Rozpocznie on cykl 3 spotkań online dotyczących serwisów opartych na tym silniku. W pierwszym odcinku pokażemy Ci jak rozpocząć pracę z tym CMS, aby Twój serwis od razu zyskiwał na widoczności. Opowiemy o podstawowych błędach konfiguracyjnych oraz o tym, jak ich uniknąć. Poznasz też przydatne wtyczki, które pomogą Ci uporać się z najczęstszymi problemami. Webinar podzielimy na 5 rozdziałów, w których omówimy najważniejsze elementy z punktu widzenia pozycjonowania.

    Czas trwania: 60 minut | Autor:  Karol Wilczyński | Data: 23 stycznia 2020

    Mogą zainteresować Cię również nasze wpisy blogowe:

    Jak pozycjonować stronę na WordPressie?
    SEO WordPress, czyli kilka słów o możliwościach i wtyczkach SEO na WP

    Podsumowanie 2019 w SEO i Trendy 2020

    Ostatni webinar w tym roku będzie dotyczył podsumowania najważniejszych wydarzeń i zmian SEO w roku 2019. Dowiecie się również nas czeka w 2020 roku. Wśród wielu tematów, o których będziemy opowiadać na pewno znajdą się:

    • Nowe atrybuty linków – UGC, Sponsored
    • Rozwój w procesie renderowania stron opartych o JavaScript
    • Narzędzia SEO, które rozwinęły się w 2019

    Czas trwania: 60 minut | Autorzy: Mateusz Łabiński, Karol Wilczyński | Data: 17 grudnia 2019

    Mogą zainteresować Cię również nasze wpisy blogowe:
    Rel=”sponsored” i rel=”ugc” – nowe podejście google do kwalifikowania linków wychodzących
    Jak reagować na core algorithm uptade?
    Podsumowanie branży SEO w 2019 r. i prognozy na pozycjonowanie w 2020 r.

    Jak wybrać domenę, hosting i CMS-a dla swojego biznesu?

    Odpowiedni wybór domeny, hostingu i CMS-a dla Twojego biznesu to kluczowa decyzja która może zaważyć na sukcesie całego przedsięwzięcia. Tyczy się to zarówno otwierania nowej witryny jak i migracji istniejącej. Na webinarze odpowiemy czym się kierować i na co zwracać uwagę podejmując taką decyzję.

    Czas trwania: 60 minut | Autor: Mateusz Łabiński | Data: 26 listopada 2019

    Mogą zainteresować Cię również nasze wpisy blogowe:
    8 wskazówek jak wybrać idealną nazwę domeny
    Jak przenieść stronę internetową, jej wygląd, domenę, CMS, bez krzywdy dla SEO?

    Nowy podział linków nofollow, sponsored, ugc

    Google ogłosiło nowe atrybuty do oznaczania linków – prócz znanego nam dobrze NOFOLLOW, pojawiły się SPONSORED oraz UGC (User Generated Content). Dlaczego Google zdecydowało się na takie zmiany i jak wpłyną na pozycjonowanie? Co z już istniejącymi profilami linków? W jakich sytuacjach trzeba będzie te nowe atrybuty wykorzystywać i co to znaczy dla starego, dobrego NOFOLLOW? Na te i wiele innych pytań odpowiemy na najbliższym webinarze. Będzie oczywiście możliwość zadawania pytań.

    Czas trwania: 60 minut | Autor: Mateusz Łabiński | Data: 22 października 2019

    Mogą zainteresować Cię również nasze wpisy blogowe:
    Rel=”sponsored” i rel=”ugc” – nowe podejście Google do kwalifikowania linków wychodzących
    Jak reagować na core algorithm update? Wskazówki od Google

    Mity i legendy SEO

    Czy działania, które podejmujemy na bazie opinii szerzonych w internecie lub wypowiedzi pracowników Google są na pewno trafne i skuteczne? Czynniki ważne dla SEO cały czas się zmieniają i my też musimy cały czas zmieniać strategię SEO na najbardziej aktualną. Zapraszamy na webinar, na którym dowiesz się co dzisiaj wśród specjalistów SEO uważa się już za mit i przeżytek. Podzielimy działania o których będziemy mówić na pewne, wątpliwe i mity. Sprawdź, jakie metody wrzucimy do skansenu SEO.

    Czas trwania: 60 minut | Autor: Mateusz Łabiński | Data: 24 września 2019

    Mogą zainteresować Cię również nasze wpisy blogowe:
    Co to jest wskaźnik PageRank i czy nadal ma wpływ na pozycjonowanie domeny?
    SEO Snippets od Google: proces indeksowania serwisów, strony błędu 404, polskie znaki w adresach URL

    Dane strukturalne i wyniki z elementami rozszerzonymi (rich snippets)

    Czym są dane uporządkowane i czy można je dobrze wykorzystać w SEO, a jeśli tak – to jak to zrobić? Na te i wiele innych pytań odpowiemy podczas webinaru. Wykorzystanie danych uporządkowanych jest o wiele prostsze niż może się wydawać, na webinarze dowiesz się jak prawidłowo oznaczać elementy na stronie oraz jak przenieść do wyników Google dodatkowe elementy takie jak gwiazdki, okruszki lub sekcję FAQ.

    Czas trwania: 50 minut | Autor: Mateusz Łabiński | Data: 14 sierpnia 2019

    Mogą zainteresować Cię również nasze wpisy blogowe:
    Dlaczego fragmenty rozszerzone (rich snippets) nie pojawiają się w wynikach wyszukiwania?
    Google karze za błędne dane strukturalne

    Pozycjonowanie lokalne

    Odpowiemy na pytanie, kiedy warto inwestować w pozycjonowanie lokalne. Odpowiedź nie zawsze jest oczywista i opowiemy jak to zweryfikować. Następnie skupimy się na aspektach skutecznego pozycjonowania lokalnego na jedną i na wiele lokalizacji. Jak to zrobić? O czym pamiętać? Na co uważać? Dowiecie się na webinarze – zapraszamy.

    Czas trwania: 67 minut | Autor: Mateusz Łabiński | Data: 23 lipca 2019

    Mogą zainteresować Cię również nasze wpisy blogowe:
    Pozycjonowanie regionalne strony firmowej
    Co to jest NAP i jak może pomóc w pozycjonowaniu lokalnych biznesów?

    Katastrofy SEO - uczmy się na błędach innych

    Katastrofy! Drastyczne spadki ruchu! Upadki gigantów! Lecące głowy specjalistów SEO i webmasterów! Pożoga w SERP-ach! Płacz właścicieli i fortuny, które przepadły! Strzeżcie się! Ale jest dla Was jeszcze nadzieja. Twoja głowa jako specjalisty lub webmastera nie musi polecieć. Twoje pieniądze nie muszą być bezpowrotnie utracone. Jest nadzieja! Wystarczy, że obejrzysz nasz webinar o strasznych i koszmarnych katastrofach SEO w Polsce i na świecie. Zobaczysz horror SEO. Ale jeśli go przetrwasz, wrócisz do swojej domeny silniejszy niż kiedykolwiek. Uratujesz ją! Będziesz bohaterem Twojej domeny od teraz po wsze czasy. Zapraszamy!

    Czas trwania: 60 minut | Autor: Mateusz Łabiński | Data: 18 czerwca 2019

    Mogą zainteresować Cię również nasze wpisy blogowe:
    Filtr ręczny od Google, co dalej?

    Najważniejsze czynniki rankingowe Google

    Algorytm Google ciągle się zmienia, wybrane czynniki rankingowe nabierają na znaczeniu, a inne stają się mniej istotne. Na których skupić się w 2019 roku? Na co Google patrzy szczególnie krytycznie? Na te i inne pytania związane czynnikami rankingowymi odpowiemy na tym webinarze. Zapraszamy!

    Czas trwania: 80 minut | Autor: Mateusz Łabiński | Data: 21 maja 2019

    Mogą zainteresować Cię również nasze wpisy blogowe:
    Czynniki rankingowe SEO istotne podczas pozycjonowania strony! Tablica chemiczna Search Engine Land
    Wskazówki dla webmasterów od Google – co zawierają i dlaczego warto ich przestrzegać?

    Darmowe narzędzia i wtyczki niezbędne dla SEO

    Na tym webinarze pokażemy Wam najlepsze darmowe narzędzia i wtyczki bardzo pomocne przy optymalizacji serwisu i budowaniu profilu linków. Uwzględnimy tylko te narzędzia, które są całkowicie darmowe albo ich wersja niepłatna jest nadal użyteczna i bezterminowa. Pokażemy zarówno narzędzia online, wtyczki do przeglądarek jak i aplikacje do pobrania. Jeśli zastanawiasz się jak ułatwić sobie pracę nad SEO odpowiednimi narzędziami bez ponoszenia dodatkowych kosztów – to jest webinar dla Ciebie. Wszystkie opisywane przez nas narzędzia zostały zaproponowane przez specjalistów SEO korzystających z nich na co dzień.

    Sprawdź listę omawianych wtyczek i narzędzi.

    Czas trwania: 66 minut | Autor: Mateusz Łabiński | Data: 25 kwietnia 2019

    Mogą zainteresować Cię również nasze wpisy blogowe:
    15 wtyczek i rozszerzeń SEO do przeglądarek Chrome oraz Firefox przydatnych podczas optymalizacji strony
    Wtyczka Lighthouse od Google – przeprowadź podstawowy audyt SEO

    Poprawa pozycji fraz - samodzielne badanie i optymalizacja

    Na webinarze pokażemy jak zabrać się za wyszukiwanie fraz z największym potencjałem do wzrostu i następnie jak je zoptymalizować. Omówimy jak ocenić czy potencjalny wzrost dla danej frazy będzie duży czy mały i jak przełoży się on na ruch w serwisie. Następnie zajmiemy się elementami, które trzeba mieć podczas optymalizacji na uwadze, aby przypadkiem nie pogorszyć widoczności. Na potrzeby webinaru pracować będziemy na narzędziu SENUTO, ale pokażemy też darmowe narzędzia które można wykorzystywać przy mniejszej skali serwisach.

     Część I: Czas trwania: 45 minut | Autor: Mateusz Łabiński | Data: 19 lutego 2019
     Część II: Czas trwania: 55 minut | Autor: Mateusz Łabiński | Data: 5 marca 2019

    Mogą zainteresować Cię również nasze wpisy blogowe:
    Jak optymalizacja strony wpływa na pozycje w SERP? 3 przypadki skutecznej optymalizacji!
    Optymalizacja witryny w pigułce

    Jak zoptymalizować WordPressa pod SEO

    Posiadasz stronę na WordPressie lub dopiero chcesz ją założyć? WordPress daje bardzo duże możliwości optymalizacji pod SEO, ale wymaga to zainstalowania kilku wtyczek oraz odpowiedniej jego konfiguracji. Na tym webinarze dowiesz się jak samodzielnie skonfigurować swoją witrynę tak aby indeksowała się lepiej oraz jak uniknąć największych zagrożeń dla pozycjonowania, które niesie ze sobą WordPress w domyślnych ustawieniach.

    Czas trwania: ok. 81 minut | Autor: Mateusz Łabiński | Data: 22 stycznia 2019

    Mogą zainteresować Cię również nasze wpisy blogowe:
    Najlepsze wtyczki SEO dla WordPressa
    10 podstaw pozycjonowania na WordPressie