Usługi SEO

Marzy Ci się widoczność w internecie? Postaw na pozycjonowanie i oczaruj swoją ofertą zupełnie nowych klientów!

Współczesny biznes niemal w całości przeniósł się do sieci, a pozycja w wynikach wyszukiwania nierzadko decyduje o sukcesie firmy. Inwestując w usługi SEO, tak naprawdę inwestujesz w siłę swojej marki oraz potencjał sprzedażowy.

Pamiętaj, że konkurencja nie śpi! Firmy z Twojej branży intensywnie pracują nad pozycjonowaniem swoich serwisów – dzięki współpracy z doświadczoną agencją możesz zyskać przewagę na rynku i skutecznie walczyć o uwagę Twoich odbiorców.

Czym jest SEO?

Pozycjonowanie strony internetowej to tak naprawdę cały szereg działań zebranych pod wspólnym parasolem SEO (z ang. search engine optimization). Głównym celem jest tutaj wypracowanie jak najlepszego miejsca w wynikach wyszukiwania. Gdy Twoja strona wyświetla się na pierwszych pozycjach organicznych (darmowych) wyników po wpisaniu konkretnych słów kluczowych, szanse na to, że użytkownik wejdzie właśnie na Twoją stronę, znacznie rosną.

Większość potencjalnych odbiorców Twojej oferty ogranicza się do zaledwie trzech pierwszych linków, które wyświetlą im się po wpisaniu zapytania w okno wyszukiwarki. Niemal co trzecia osoba wybiera pierwszy dostępny link – w drugi link klika natomiast już tylko jedna na siedem. Właśnie dlatego tak istotne jest wypracowanie pozycji w TOP 3. W ten sposób więcej osób zainteresowanych Twoją ofertą trafi na Twoją stronę, a szanse na sprzedaż rosną wraz z każdą z nich!

Co zyskujesz z usługami SEO?

  • Wartościowy ruch na stronie
  • Przewaga nad konkurencją
  • Przestrzeń na reklamę
  • Rozpoznawalność marki
  • Niskie koszty promocji
  • Wzrost sprzedaży

Dlaczego Twoja firma potrzebuje usług SEO?

Jeśli wciąż zastanawiasz się, czy pozycjonowanie jest dla Ciebie, śpieszymy z odpowiedzią – obecnie niemal 70% Polaków robi zakupy w internecie przynajmniej raz w tygodniu, wydając przy tym średnio aż 1600 złotych miesięcznie (według PayPal e-Commerce Index 2022). W praktyce więc znaczna większość Twoich klientów porusza się po sieci w celu poszukiwania ofert, produktów, usług i treści. Rezygnacja z tak dużej bazy potencjalnych klientów jest po prostu błędem z punktu widzenia biznesowego.

Usługi SEO to najlepszy sposób na to, by w pełni wykorzystać potencjał drzemiący w digital marketingu. Pozycjonowanie strony internetowej należy do podstawowych zabiegów mających na celu zwiększenie widoczności w sieci. SEO jest również tańsze od alternatywnych – a do tego bardziej doraźnych – metod promocji. Efekty wypracowane na drodze pozycjonowania utrzymują się za to dłużej i mają bardziej wielowymiarowy charakter. To maraton, a nie sprint!

Zalety pozycjonowania

Kompleksowe usługi SEO – nasi specjaliści zadbają o każdy aspekt Twojej strony internetowej, od warstwy technicznej po treści.

Długofalowe efekty – wypracowane rezultaty zostaną z Tobą na dłużej.

Dobry zwrot inwestycji – efekty usług SEO wypadają bardzo korzystnie w odniesieniu do poniesionych kosztów.

Plan szyty na miarę – dopasujemy strategię pozycjonowania do Twoich celów, kultury pracy oraz specyfiki branży.

Elastyczność i skalowalność – to Ty ustalasz budżet oraz zakres usług, a w razie potrzeby (np. rozbudowy oferty lub otwarcia na nowe rynki) możesz łatwo dostosować strategię.

Wzrost ruchu na stronie – większa widoczność w wyszukiwarce to więcej osób realnie zainteresowanych Twoją ofertą, które odwiedzą Twoją witrynę.

Wzrost konwersji – więcej wartościowego ruchu na stronie internetowej oznacza z kolei większą szansę na to, że odwiedzający zakupią Twoje produkty lub skorzystają z usług.

Precyzyjnie dobrane frazy kluczowe – świadomość intencji Twoich potencjalnych klientów to klucz do sukcesu. Nasze usługi SEO skoncentrowane są wokół konkretnej grupy docelowej o określonych cechach i potrzebach.

Zainteresowany?

Co składa się usługi SEO?

Pozycjonowanie to proces wieloetapowy, który obejmuje szereg różnych działań prowadzących do wspólnego celu – wypromowania Twojej strony w organicznych wynikach wyszukiwania Google. Każdy z tych mikroprocesów okazuje się kluczowy w szerszej perspektywie, lecz tylko kompleksowy pakiet usług SEO może wyczarować wymierny efekt biznesowy dla Twojej firmy. Magia ta nie jest jednak dziełem przypadku ani tym bardziej ślepego trafu – to metodyczne działanie oparte na doświadczeniu, eksperckiej wiedzy i indywidualnym podejściu do każdego biznesu.

Zanim rozłożymy proces pozycjonowania na czynniki pierwsze, warto również zaznaczyć, że usługi SEO nie bez powodu skupione są wokół Google. Choć na rynku nie brakuje alternatyw dla wyszukiwarki giganta z Mountain View, tak naprawdę daleko im do wyników osiąganych przez najpopularniejszy search engine na świecie. Obecnie Google odpowiada za ponad 90% ruchu organicznego w wyszukiwarkach internetowych. Dlatego właśnie pozycjonowanie serwisu w środowisku Google’a ma najwięcej sensu z biznesowego punktu widzenia.

Jakie elementy składają się na proces pozycjonowania strony internetowej?

Audyt SEO

Szczegółowa analiza Twojej strony internetowej pod kątem kryteriów uwzględnianych przez algorytmy Google to punkt wyjścia dla naszych usług SEO. Nasi eksperci dokonają weryfikacji i oceny wszystkich istotnych parametrów serwisu – od struktury strony oraz jej kodowania, aż poi treści na niej zawarte. Techniczna warstwa strony internetowej to jeden z kluczowych czynników rankingowych, a wykonanie kompleksowego audytu SEO pozwala naszym specjalistom na zaplanowanie optymalnej ścieżki działania.

audyt serwisu
analiza keyword research

Słowa kluczowe

Analiza oraz dobór odpowiednich fraz kluczowych to centralny punkt każdej usługi SEO. Na tym etapie decydujemy, jakie słowa są najbardziej istotne w kontekście Twojej oferty, marki i branży – to właśnie na te zapytania Twoja strona internetowa będzie walczyć o pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania. Kluczem jest tutaj znajomość swojej bazy odbiorców – frazy powinny odpowiadać na realne intencje użytkowników. Walka o pozycje na najpopularniejsze słowa kluczowe nie zawsze okazuje się jednak najkorzystniejszym rozwiązaniem, a czasem bardziej opłaca się skłonić w kierunku niszy. Nie należy również zapominać o tzw. frazach z długim ogonem (z ang. long tail), które znacznie precyzyjniej określają zamiary Twoich klientów.

Unikalne treści

Content jest niezwykle istotny z dwóch powodów. Po pierwsze, to właśnie treści dostępne na Twojej stronie mają moc przyciągania oraz utrzymywania uwagi użytkowników, którzy będą odwiedzać Twój serwis w poszukiwaniu informacji, interesująco opisanej oferty lub nawet rozrywki. Po drugie, content jest bardzo ważnym czynnikiem rankingowym – algorytmy wyszukiwarek doskonale radzą sobie z rozpoznawaniem wartościowych i niepowtarzalnych treści. Między innymi na tej właśnie podstawie ustalane są pozycje w Google. Nasi specjaliści od usług SEO przygotują dla Ciebie angażujące i atrakcyjne treści, którymi zapełnimy Twój serwis – opisy produktowe i teksty blogowe.

audyt treści
link building

Optymalizacja techniczna strony

Nasi webmasterzy dostosują Twoją stronę internetową do obowiązujących standardów SEO. Wyznacznikiem niezbędnych zmian jest oczywiście nasz audyt. Jakie elementy mieszczą się pod nieco enigmatycznym i ogólnym terminem „zmian optymalizacyjnych”? Proces ten obejmuje chociażby implementację metatagów, nagłówków HTTP czy też zadbanie o odpowiednią strukturę strony. Upewniamy się także, że wszystkie istotne podstrony serwisu są prawidłowo zaindeksowane przez roboty Google. Wśród istotnych czynników rankingowych należy wymienić także czas ładowania witryny – tutaj ogromną rolę odgrywa m.in. optymalizacja warstwy graficznej (w tym rozmiaru i rozdzielczości obrazów zawartych na stronie).

Link building

Usługi SEO mają charakter wielowymiarowy, o czym już wspominaliśmy. Nasi specjaliści zajmą się każdym aspektem mającym wpływ na pozycjonowanie, także jeśli wykracza to poza funkcjonowanie Twojego własnego serwisu. Działania offsite – czyli wszelkie prace prowadzone poza obrębem Twojej strony internetowej – mogą zapewnić Ci niezbędną przewagę w oczach robotów indeksujących. Profil linkowy Twojej domeny, czyli w największym skrócie liczba wartościowych linków zewnętrznych prowadzących na Twoją stronę, wpływa na to, jak Twoja witryna jest oceniana przez algorytmy wyszukiwarki. W przypadku linkowania zewnętrznego liczy się przede wszystkim jakość odnośników – nawet największy zbiór linków ze stron o wątpliwie renomie nie przyniesie pożądanych efektów.

analiza działań seo
Zadbaj o widoczność swojej strony internetowej – zleć pozycjonowanie naszym specjalistom!

Jak wyglądają usługi SEO – krok po kroku

Poznaj proces pozycjonowania w wydaniu Artefaktu!

  1. Konsultacja – zależy nam na ty, aby poznać Twoją firmę. W ten sposób możemy znacznie lepiej dopasować zakres naszych usług do Twoich potrzeb, oczekiwanych efektów biznesowych i budżetu.
  2. Weryfikacja serwisu – kompleksowy audyt SEO powie nam, jakie wyniki Twoja strona osiąga obecnie w Google oraz które aspekty techniczne wymagają poprawy.
  3. Opracowanie strategii działania – na podstawie wstępnej konsultacji oraz weryfikacji aktualne kondycji Twojego serwisu nasi specjaliści przygotują dla Ciebie skrojony na miarę plan pozycjonowania. Na tym etapie ustalany jest również budżet, który determinuje zakres prowadzonych działań.
  4. Dobór fraz kluczowych – szeroko zakrojony keyword research pozwala nam poznać nawyki oraz oczekiwania Twoich odbiorców, a następnie wybrać słowa kluczowe, które kryją w sobie największy potencjał biznesowy dla Twojej firmy.
  5. Optymalizacja techniczna – przygotowanie gruntu pod walkę o najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania. Nasi specjaliści zadbają o każdy aspekt funkcjonowania Twojej witryny.
  6. Analiza efektów – na bieżąco monitorujemy wyniki osiągane przez Twoją stronę. W ten sposób zawsze wiemy, które działania przynoszą najlepsze rezultaty, a które wymagają nieco więcej pracy lub zmiany podejścia.
  7. Raportowanie – przejrzyste zasady współpracy oraz doskonały przepływ informacji to jeden z filarów skutecznych usług SEO. Wysyłamy do Ciebie raporty, dzięki którym jesteś na bieżąco z tym, jak radzi sobie Twoja strona.

Rodzaje usług SEO

Pozycjonowanie stron

Klasyka pozycjonerskiego gatunku w najlepszym wydaniu. Pozycjonowanie strony internetowej ma na celu wywindowanie Twojego serwisu w organicznych wynikach wyszukiwania. To doskonała opcja dla większości biznesów szukających spersonalizowanej oferty, która zapewnia realne efekty – w tym wartościowy ruch na stronie i wzrost konwersji.

Dowiedz się więcej

Pozycjonowanie sklepu

Oferta SEO skrojona pod wymagania sklepów internetowych. Ten rodzaj stron różni się znacząco od klasycznych witryn – np. z uwagi na dużą liczbę podstron nierzadko z wielu różnych kategorii. Celem jest tutaj zapewnienie odpowiedniej widoczności każdej z nich, a w dłuższej perspektywie – wzrost sprzedaży.

Dowiedz się więcej

Pozycjonowanie lokalne

Jeśli kierujesz swoją ofertę przede wszystkim do lokalnego odbiorcy, a Twoja działalność ma charakter stacjonarny lub regionalny – ta opcja jest dla Ciebie. Pozycjonowanie lokalne pomoże Ci skutecznie zawalczyć o zaangażowanie klientów znajdujących się blisko Ciebie. Pomoże Ci w tym m.in. widoczność w Mapach Google oraz dobór fraz pod kątem lokalnego rynku.

Dowiedz się więcej

Cennik usług SEO

To ty ustalasz budżet, jaki przeznaczysz na usługi SEO. Nasi specjaliści przedstawią elastyczną propozycję współpracy dostosowanej do Twoich potrzeb oraz oczekiwanych efektów biznesowych.

Nasze usługi SEO rozliczane są w formie wygodnego abonamentu. Miesięczna opłata jest niezmienna, dlatego zawsze wiesz, ile wydajesz na pozycjonowanie swojej strony internetowej.

Ostateczna wycena zależy od wielu różnych czynników – m.in. od branży i rodzaju oferty, a także obecnej pozycji w wyszukiwarce czy też stanu technicznego witryny. Możesz również skorzystać z wielu usług dodatkowych, które wzmocnią efekty pozycjonowania Twojego serwisu, takich jak chociażby kampanie PPC.

Skontaktuj się z nami!

Dla Twojej wygody przygotowaliśmy kilka różnych form kontaktu z naszymi specjalistami.
Zamów rozmowę telefoniczną lub skorzystaj z formularza kontaktowego na naszej stronie!