Czytaj o Web design

Bezpłatna wycena

29.08.2017
Rynek e-commerce cały czas się rozwija. Żeby zaistnieć w Internecie, trzeba wykorzystywać najlepsze rozwiązania. Poznaj najpopularniejsze darmowe skrypty do tworzenia sklepów internetowych oraz zobacz, czym się od siebie różnią.
08.11.2016
Google dodaje katalog /m/ lub /mobile/, poszukując mobilnej wersji strony. Powoduje to błędy w Search Console oraz indeksowanie nieistniejących podstron. Jak uporać się z tym problemem? Wystarczy zastosować przekierowania .htaccess.
18.10.2016
Strony przygotowywane w technologii AMP można teraz testować za pomocą nowego narzędzia. Po wpisaniu adresu URL kod strony zostanie zweryfikowany pod kątem poprawności ze standardem Accelerated Mobile Pages. Weryfikacji podlegają także dane strukturalne.
21.09.2016
Strony AMP będą pojawiały się w mobilnych wynikach wyszukiwania. Na razie ich pojawienie się w SERP nie wpłynie na ranking, ale w przyszłości korzystanie z technologii HTML AMP stanie się jednym z czynników rankingowych.
26.08.2016
Testy A/B służą sprawdzeniu, jakie rozwiązania i funkcjonalności lepiej odpowiadają użytkownikom odwiedzającym nasz serwis. Teraz eksperymentować możemy także z różnymi wersjami witryn przygotowanych w technologi AMP.
03.08.2016
Google wprowadza strony oparte o technologię AMP do mobilnych wyników organicznych. Na razie wahań w pozycjach w rankingu nie będzie, ale należy mieć na uwadze, że w przyszłości AMP stanie się jednym z czynników rankingowych.
30.06.2016
Google aktywnie rozwija technologię Accelerated Mobile Pages. Uruchomione zostało narzędzie do walidacji kodu strony pod kątem AMP. Jeśli chcemy osiągnąć wysoką pozycję w mobilnym rankingu, lepiej już teraz dostosować witrynę do tego standardu, zanim AMP stanie się czynnikiem rankingowym.
03.06.2016
Google udostępniło nowe narzędzie do testowania mobilności i szybkości działania stron. Aplikacja łączy funkcjonalności Testu optymalizacji mobilnej oraz PageSpeed Insights. Wpisując adres URL w jedno okienko, dowiemy się wszystkiego o wydajności naszej witryny.
19.05.2016
Google udostępniło nowe narzędzie do sprawdzania zgodności strony z wymaganiami urządzeń mobilnych. Po wykonaniu tekstu otrzymujemy te same informacje, jednak są one zaprezentowane są w bardziej przejrzysty sposób.
16.05.2016
12 maja została wdrożona kolejna aktualizacja algorytmu mobilnego. W wynikach wyszukiwania wzrosty mają odnotować serwisy, które dostosują swoje witryny do wymagań urządzeń mobilnych. Czy czeka nas kolejna rewolucja w wynikach wyszukiwania?

Strony