Czytaj o SEO

Bezpłatna wycena

21.08.2017
Administrację wizytówką Google Moja Firma możesz powierzyć agencji marketingowej. Sprawdź, jak dodać nowych użytkowników i umożliwić im zarządzanie wybranymi aspektami konta w Google Maps.
18.08.2017
Fragmenty rozszerzane wyróżniają wyniki wyszukiwania. Jeśli wdrożyłeś mikrodane na swojej stronie, a mimo to rich snippets nie pojawiają się w wyszukiwarce, sprawdź, jakie mogą być tego najczęstsze przyczyny.
17.08.2017
Jeśli na Twojej wizytówce w Google Moja Firma znajdują się niewłaściwe zdjęcia, poproś Google o ich usunięcie. Sprawdź, jak zgłosić błędną fotografię na profilu w Google Maps.
16.08.2017
Zamieszczając tekst na stronie internetowej, należy pamiętać nagłówkach HTML. Podpowiadamy, jak poprawnie stosować nagłówki H1 do H6, aby tekst był atrakcyjny zarówno dla użytkowników, jak i robotów wyszukiwarki.
11.08.2017
Dodając lokalne adresy URL w wizytówce Google Moja Firma można zachęcić użytkowników do przechodzenia do konkretnych podstron, gdzie dokonają rezerwacji stolika lub umówią się na wizytę. Sprawdź, jak ustawić dodatkowe adresy w wizytówce Google Maps.
08.08.2017
Zdjęcia i infografiki ubarwiają tekst, przyciągając uwagę użytkowników. Jeśli chcesz pozyskać wartościowy ruch np. z wyszukiwarki grafiki, nie zapomnij o optymalizacji obrazków pod SEO. Podpowiadamy, jak to zrobić prawidłowo!
04.08.2017
Obecność w Mapach Google zwiększa widoczność firmy, która prowadzi działalność na lokalnym rynku. Posiadanie konta Google Moja Firma przynosi wiele korzyści. Podpowiadamy, jak zoptymalizować wizytówkę w Google Maps!
02.08.2017
W mobilnej wyszukiwarce grafiki pojawiły się plakietki, dzięki którym użytkownik dowie się, jakie dodatkowe informacje uzyska po kliknięciu w obrazek.
01.08.2017
Google ciągle jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Prawie 97% użytkowników korzysta z usług kalifornijskiego giganta, szukając dowolnej rzeczy w internecie. Nic dziwnego, że myśląc o wynikach wyszukiwania od razu pojawia nam się w głowie logo Google.
28.07.2017
Evergreen content to ponadczasowe teksty, które mają potencjał do pozyskiwania użytkowników i generowania ruchu na stronie w długim okresie czasu. Podpowiadamy, jakie rodzaje tekstów należą do evergreenowych treści!

Strony