Wychodzenie z filtra – jak zdjąć kary od Google?

Algorytm Pingwin w wyszukiwarce Google
Obranie niewłaściwej strategii SEO może skutkować nałożeniem kary ręcznej na naszą witrynę. Adres...

Link kanoniczny – jak go stosować?

atrybut rel canonical
Zduplikowana treść nie sprzyja osiąganiu wysokim pozycjom w wynikach wyszukiwania. Bardzo często w...

Czy pozycjonowanie stron jest reklamą?

czy seo to reklama
Pozycjonowanie bez wątpienia stanowi doskonałe uzupełnienie (a w niektórych przypadkach także...

Czym jest crawl budget i jak wpływa na indeksowanie Twojego serwisu?

crawl budget okładka
Indeksowanie to pierwszy krok do tego, by Twoja strona zaistniała w wynikach wyszukiwania Google....

Czym jest SEO, a czym pozycjonowanie?

SEO czy pozycjonowanie okładka
Terminy „SEO" i „pozycjonowanie" są obecnie stosowane praktycznie wymiennie. Czy powinno tak być?...

6 narzędzi AI przydatnych dla copywritera

narzędzia ai okładka
Rozwój modeli językowych opartych na uczeniu maszynowym nie mógł pozostać bez wpływu na pracę...

Atrybut rel=”noopener”, ”noreferrer” a rel=”nofollow”

atrybuty rel
Odkryj tajniki atrybutów rel: noopener, nofollow i noreferrer. Chronią twoją prywatność i...

Pozycjonowanie wielokanałowe – czym jest i czy warto się na nie zdecydować? 

seo wielokanałowe okładka
Słowo klucz na dzisiaj – dywersyfikacja. Pozycjonowanie wielokanałowe zakłada jednoczesne...

Czy masz poprawnie wdrożony Consent Mode V2? Sprawdź to!

consent okładka
Pobieranie zgód od użytkowników odwiedzających Twoją stronę internetową to obecnie wymóg prawny....

Passage indexing – czym jest i jak wykorzystać go w SEO?

passage google okładka
Bezpośrednie odpowiedzi wyświetlane na pozycji 0 w wynikach wyszukiwania Google to ogromne...

Jak stworzyć grafikę do social mediów

okładka grafika do social mediów
Choć kwestia grafik do social mediów nie wydaje się zbytnio skomplikowana, optymalizacja obrazów...

Thin content – czym jest i jak szkodzi SEO? 

thin content okładka
Dlaczego thin content nie jest obecnie najlepszym pomysłem w kontekście SEO? Słabe treści nie...

Sztuczna inteligencja w Google Translate

strategia seo
Tłumaczenia z Google Translate stają się coraz bardziej precyzyjne oraz poprawne językowo. Wszystko...

Jak zacząć pozycjonować stronę? Poradnik 2024

jak zacząć okładka
Jak zacząć działania związane z pozycjonowaniem? Zapoznaj się z naszym poradnikiem, który wyjaśnia...

VSEO – Video Search Engine Optimization

vseo okładka
Pozycjonowanie nie jest domeną wyłącznie treści pisanych. Publikując filmy w internecie, również...

Najważniejsze czynniki rankingowe

ranking-czynniki
Google nie zdradza wszystkich czynników wpływających na pozycje stron, ale udziela wielu...

Skuteczne pozycjonowanie. Jaką strategię SEO wybrać?

strategia pozycjonowania
Co tak naprawdę oznacza skuteczne pozycjonowanie stron? Czy to tylko posiadanie wysokich pozycji...

Jak zrobić audyt SEO dla strony internetowej. Poradnik z checklistą.

audyt seo okładka
Sprawdź strukturę URL, mapę witryny, pliki robots.txt, i zoptymalizuj szybkość ładowania strony....

Co powinna zawierać oferta pozycjonowania? 

oferta pozycjonowania okładka
Kompleksowa oferta na usługi SEO powinna zawierać szereg elementów, które razem składają się na...

Link juice – czym jest i jak mierzyć moc linków?

link juice okładka
Korzystny profil linkowy domeny to jeden z istotnych czynników rankingowych. Przekonaj się, czym...

Narzędzie PageSpeed Insights rozbudowane o nowy wskaźnik – szybkość działania strony

page speed
Narzędzie PageSpeed Insights zostało rozbudowane o nowy parametr - szybkość działania strony, który...

Pozycja i widoczność strony w Google – jak sprawdzić?

efekty SEO
Analiza realnej kondycji Twojej strony internetowej wymaga odpowiednich narzędzi. Z tego artykułu...

Jak dobrać słowa kluczowe do pozycjonowania strony i kampanii AdWords?

wyszukiwarka internetowa
Analiza słów kluczowych to bardzo ważny etap promocji strony internetowej. Dobór odpowiednich fraz...

Jak odpowiadać na negatywne opinie w sieci? 7 przydatnych wskazówek

negatywne opinie o firmie-min
Aż 95% konsumentów na świecie sprawdza rekomendacje online zanim dokonają zakupu. Warto więc dbać o...

Witaj w fascynującym świecie SEO z Artefaktem!

Jesteśmy ekspertami w dziedzinie optymalizacji stron internetowych (SEO), wykorzystując najnowsze strategie i narzędzia, aby maksymalizować widoczność Twojej strony w wynikach organicznych wyszukiwarek. SEO to kluczowy element skutecznego marketingu online, a my z pasją dostosowujemy Twoją stronę do wymagań algorytmów wyszukiwarek, zapewniając, że jest ona łatwiej dostępna i atrakcyjna dla potencjalnych użytkowników.

Nasze podejście do SEO opiera się na dokładnej analizie słów kluczowych, struktury witryny oraz jakości treści. Wykorzystując zaawansowane narzędzia, takie jak Google Search Console, monitorujemy efektywność naszych działań, dbając o optymalizację treści pod kątem SEO, a także poprawę struktury linków wewnętrznych i zewnętrznych.

Nasz blog nie tylko dostarcza wartościowych informacji na temat najnowszych trendów w dziedzinie SEO, ale również pełni rolę przewodnika, jak efektywnie dostosować stronę do zmieniających się algorytmów wyszukiwarek. Dzięki naszym strategiom SEO, Twoja strona nie tylko zyska na widoczności, ale również przyciągnie organiczny, wysokiej jakości ruch, prowadzący do zwiększenia konwersji.

Przygotuj się na odkrycie pełnego potencjału Twojego biznesu z Artefaktem. SEO to nasza specjalność, a doskonalenie wyników w optymalizacji stron internetowych – naszym głównym celem.