Czytaj o SEO

24.02.2017
Google ciągle jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Prawie 97% użytkowników korzysta z usług kalifornijskiego giganta, szukając dowolnej rzeczy w internecie. Nic dziwnego, że myśląc o wynikach wyszukiwania od razu pojawia nam się w głowie logo Google.
23.02.2017
Przedsiębiorcy nie posiadający fizycznej siedziby, a świadczący usługi u klienta, muszą zastosować się do nowych wytycznych Google Moja Firma, aby posiadać wizytówkę Google Maps zgodną z regulaminem.
21.02.2017
Wdrożenie pełnych zaleceń optymalizacyjnych wymaga posiadania dostępów do serwera, aby można było dokonać zmian w plikach źródłowych strony. Podpowiadamy, gdzie można znaleźć dostępy FTP do hostingu lub serwera.
17.02.2017
W Wielkiej Brytanii od 1 czerwca użytkownicy nie zobaczą w wynikach wyszukiwania adresów URL domen zawierających nielegalne kopie zasobów cyfrowych. Anti-Piracy Code ma chronić własność intelektualną. Czy zostanie wprowadzony w innych państwach?
15.02.2017
Przeglądając wyniki wyszukiwania, można zobaczyć boks people also ask. Google w ten sposób podpowiada, jakie zapytania powiązane z wpisanymi przez nas frazami lub słowami, wpisują do wyszukiwarki inni użytkownicy.
13.02.2017
Czy prowadzenie profili w mediach społecznościowych ma wpływ na pozycjonowanie strony? W jaki sposób media społecznościowe mogą poprawiać pozycję domeny w wynikach wyszukiwania? Na które portale społecznościowe warto zwrócić uwagę, aby dotrzeć do swoich klientów?
10.02.2017
Technologia AMP dalej się rozwija. Kolejną nowością jest button z ikoną kotwicy / linka, za pomocą którego można skopiować i udostępnić bezpośredni link URL do strony w technologii AMP.
09.02.2017
Właściciele serwisów korzystający z AdWords otrzymują maile z wynikami testu Test My Site with Google, który wskazuje stan przystosowania strony do urządzeń mobilnych. W ten sposób Google chce pomóc w dostosowaniu witryny do smartfonów i tabletów.
07.02.2017
W wynikach wyszukiwania można natknąć się na kolejną nowość - karuzelę odsyłającą do wyników związanych z zapytaniem użytkownika. Karuzela jest w fazie testów i można ją zobaczyć w desktopowych i mobilnych SERP.
03.02.2017
Niektórzy właściciele Google Moja Firma testują nową funkcjonalność - call to action box, który pojawia się w lokalnym panelu wiedzy. W ten sposób przedsiębiorcy zyskali nowy sposób komunikacji z klientami.

Strony

Bezpłatna wycena