Czytaj o SEO

17.01.2017
Tłumaczenia z Google Translate stają się coraz bardziej precyzyjne oraz poprawne językowo. Wszystko za sprawą Neural Machine Translation. Na razie technologia będzie rozwijana dla ośmiu, najpopularniejszych języków. Jak na razie tłumaczenia w j. polskim nie zostaną dopracowane.
16.01.2017
Google wciąż udoskonala działanie mechanizmu wyszukiwarki, by użytkownik dostał dokładną odpowiedź (w postaci wyników wyszukiwania) na wpisane zapytanie. W tym celu rozwija algorytm RankBrain. Na czym on polega i jak działa?
13.01.2017
Jaki był rok 2016 dla branży SEO, a jaki będzie 2017 rok? Podsumowujemy minione 12. miesięcy i przedstawiamy trendy, które naszym zdaniem będą miały największe znaczenie w tym roku w pozycjonowaniu stron internetowych.
12.01.2017
Od wtorku Google obniża pozycje stron w mobilnych wynikach wyszukiwania, które stosują pełnoekranowe reklamy i banery. Nakładanie kar na pop-upy gigant z Kalifornii zapowiedział w sierpniu ubiegłego roku.
05.01.2017
Optymalizacja strony internetowej jest kluczowym elementem skutecznego pozycjonowania. Wdrożenie przygotowanych zaleceń optymalizacyjnych umacnia pozycję domeny w wynikach wyszukiwania. Jakie mamy na to dowody? Poznaj trzy przypadki optymalizacji, która pomogła poprawić pozycję w SERP.
30.12.2016
W mobilnych SERP Google wprowadziło nowy wygląd rich cards z przepisami. Teraz użytkownik może zagłębić się w karty rozszerzone i tam znaleźć przepis na smaczną potrawę. Poprawne wdrożenie mikrodanych na stronie pozwala na skuteczne przyciągnięcie uwagi użytkownika.
28.12.2016
Jeśli Twoja domena pozyskuje wrażliwe dane od użytkowników, a nie wdrożyłeś protokołu HTTPS, to w Search Console może pojawić się komunikat dotyczący oznaczenia Twojej serwisu w nowej wersji przeglądarki Chrome 56.
22.12.2016
Google ciągle jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Prawie 97% użytkowników korzysta z usług kalifornijskiego giganta, szukając dowolnej rzeczy w internecie. Nic dziwnego, że myśląc o wynikach wyszukiwania od razu pojawia nam się w głowie logo Google.
21.12.2016
Raport Przyspieszone strony mobilne AMP został zaktualizowany. Teraz można sprawdzić, czy występują błędy krytyczne, które należy szybko wyeliminować, by serwis został poprawnie zaindeksowany przez Google.
20.12.2016
Na koncie Google Moja Firma możesz teraz monitorować statystyki dla wyświetleń zdjęć i porównać swój wynik z konkurencją. Sprawdź, czy Twoje zdjęcia wyświetlają się częściej niż obrazy innych firm z branży.

Strony

Bezpłatna wycena